abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78514310
En om het direct nog wat erger te maken: misselijk? Nope gevoelige, zere tepels? Nope Gevoelige, groeiende borsten? Nope Ongesteldheidskrampjes? Yep

Maar ook hier wordt er hard geduimd
pi_78515805
Wat zij zeggen de keer dat ik me niet zwanger voelde, was ik het wel hier ook verder helemaal niks, niet misselijk, wel zere borsten maar logisch door de progesteron bolletjes, geen krampjes, wel moe maar dat kwam pas iets later..

Oh lieverd wat hoop ik het voor je, en wat hoop ik dat je morgen niet teleurgesteld gaat worden.....
pi_78515928
wat spannend pze. Ik ben heel hard aan het duimen voor je
pi_78517732
* maffemuts duimt mee
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  zaterdag 27 februari 2010 @ 13:29:29 #55
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_78517776
oeh spannend pze ik ben hier heel hard aan het duimen en nagelsbijten..... heb bijna geen nagels meer over
En is er nog een bonbon over?? Heb wel zin chocola is altijd wel goed voor je humeur.

voor de rest van de dames een dikke knuf
Be happy with the little things in life
  zaterdag 27 februari 2010 @ 13:30:34 #56
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_78517815
PZE, ook hier draaien de duimen flink!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_78518006
* duim
pi_78518167
PZE spannend allemaal hoor, ga voor je duimen meis!
Ik pak geen chocolaatje van de schaal, wil proberen wat kilo's kwijt te raken. Misschien dat het helpt.
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_78518721
ik hou ook op met chocola, ben beetje misselijk...
*geeft de schaal door naar droomvrouwtje*

(het grote voordeel van duimen voor een ander vind ik altijd het zelf op de achtergrond raken... )

duimtiduimtiduimtiduim...
pi_78519480
Oeh wat spannend hier! PZE ik hoop het ZO voor je!!! Ik duimtiduimtiduim met Mijsje mee...

Mijsje wanneer is je NOD? (om je weer even terug naar de voorgrond te halen )
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_78519792
Mijsje was geloof ik ongesteld geworden
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_78520505
Oeps... ohja dat is net een week geleden ofzo.... jeetje wat ben ik suf.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 16:14:23 #63
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_78522337
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 13:59 schreef mijsje het volgende:
ik hou ook op met chocola, ben beetje misselijk...
*geeft de schaal door naar droomvrouwtje*

(het grote voordeel van duimen voor een ander vind ik altijd het zelf op de achtergrond raken... )

duimtiduimtiduimtiduim...
oeh lekker *een bonbonnetje pakt*

ja dat klopt, soms is dat ook wel ff fijn om met je gedachten ergens anders mee bezig te zijn.....
Be happy with the little things in life
pi_78522749
PZE ik duim ook mee voor jullie!
pi_78524204
Jeetje meiden, ik word er bijna verlegen van...
Maar nog geen nieuws hier hoor, voel nog dezelfde vaagheid die zich soms wat naar mijn rug uitbreidt. Teleurstelling valt wel mee hoor morgen, als het negatief is. Kan me echt geen tweede streepje voorstellen op die test.
pi_78524438
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 15:01 schreef IslaBonita het volgende:
Oeps... ohja dat is net een week geleden ofzo.... jeetje wat ben ik suf.
ghegheghe was dinsdag inderdaad... en m'n NOD weet ik pas als ik de pregnyl mag zetten duurt nog een eeuwigheid (maar m'n NOD zal zo ongeveer rond 22 maart zijn, en dan heb ik ook de afspraak met manlief samen bij de gyn over de IVF... ik ben dus meer zenuwachtig over die afspraak dan over m'n NOD in het algemeen deze keer... ) maar lief hoor, dat je me de voorgrond weer op wilde schuiven...
pi_78532635
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 17:27 schreef mijsje het volgende:

[..]

ghegheghe was dinsdag inderdaad... en m'n NOD weet ik pas als ik de pregnyl mag zetten duurt nog een eeuwigheid (maar m'n NOD zal zo ongeveer rond 22 maart zijn, en dan heb ik ook de afspraak met manlief samen bij de gyn over de IVF... ik ben dus meer zenuwachtig over die afspraak dan over m'n NOD in het algemeen deze keer... ) maar lief hoor, dat je me de voorgrond weer op wilde schuiven...
Dan gaan we weer eens gelijk op, mijn NOD is ook de 22e. Kan me voorstellen dat je meer bezig bent met dat gesprek. (en toch hoop ik nog steeds dat dat niet meer nodig is... )
pi_78533324
PZE, je kunt het je misschien niet voorstellen en je wilt het je misschien niet voor kunnen stellen... ik ken het gevoel... toch een soort van zelfbescherming... Máááár; als je nu nog steeds niet ongesteld bent, kun je misschien toch wel een tweede streepje zien morgen! Ik kom wel weer even om het hoekje spieken, hoor, en als ik dan het topic in kom en zie dat er inmiddels op pagina 5 of een nieuw topic wordt gepost, dan weet ik genoeg! Ik hou nog even hoop voor je en blijf doorgaan met duimen... Ik hoop zo voor je dat het toch raak is!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_78535363
Jose, wat ontzettend lief van je! Ik ben benieuwd morgenvroeg... Jullie horen het natuurlijk, goed of slecht nieuws.
pi_78535682
pze, ik zag weer een nieuwe zwangere, ik dacht even dat het ms een kloon van jou kon zijn, maar haar verhaal lezende, wist ik dat dat niet zo was... nog even meid, en dan weet jij ook waar je aan toebent...
m'n duimen hebben blaren ondertussen, en dat is niet handig met de haakmeet van morgen...
lekker slapen meid!

Isla, lief van je! Ik hoop ook dat we het niet nodig gaan hebben, en dat we komende 22 maart allebei een dubbel streepje hebben... kunnen we nog voor een datumtweeling ook...
  zaterdag 27 februari 2010 @ 23:03:16 #71
286043 Sunshine69
Hoping for a miracle
pi_78536930
Hallo dames,ik meld me heel even. Hou me even afzijdig, omdat ik in de wachtstand zit, maar lees hier wel elke dag mee en duim voor allemaal. Een speciale voor Hobbesje, omdat ik net hetzelfde traject hebt doorlopen. Fijn dat het gelukt is, geeft mij hoop!

Na de 1e mislukte poging, heb Ik een gesprek gehad met mijn gyn en haar advies was eerst mijn suikerwaarden weer gereguleerd krijgen voordat ik aan poging 2 begon (ik schommelde nl. heel erg de laatste weken). Afgelopen maandag heb ik geprikt en ik kreeg donderdag al positief nieuws; ik zat op 6,2. Voor een ICSI-poging moet je onder de 7 zitten. Voor de 1e poging zat ik op 6,8, dus het is nog een stuk lager. Was wel een opluchting, want ik dacht echt dat ik niet gezond genoeg geleefd had en voelde me daar best schuldig over. Achteraf dus niet nodig. Planning is om maandag weer contact op te nemen met mijn gyn om een nieuwe datum te prikken. Maar we gaan eerst lekker op vakantie!
  zondag 28 februari 2010 @ 00:26:57 #72
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78540351
Ladies Mijn duimen draaien stug door voor jullie!

En nu even heel erg hard voor PZE zie ik... Hoe laat sta je morgen op, dan weet ik hoe laat ik kan beginnen met F5'en
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_78540791
PZE
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_78540966
PZE, ik duim onwijs voor je...... en ik hoop morgen heel mooi nieuws te lezen!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_78544791
Hoge temperatuur, negatieve test... Vandaag 4 dagen overtijd. Lief roept dat we te vroeg zijn, ik weet het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')