dat ben ik wel met je eens, echter zie ik het wel (als lid van een forum) als een soort van plicht dat er geen dingen gebeuren die niet mogen. Jullie (mods e.d.) zien ook niet alles (meteen of op tijd) en dan zie ik het dus als plicht om dat te melden. Als dit trouwens als NSB gedrag gezien word, so be itquote:Op maandag 15 maart 2010 13:40 schreef Klonk het volgende:
vind ik van wel, het woord dank je wel is een te weinig gebruikt woord in Nederland
Ik heb terugkoppeling gekregen van de FA's.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ga niet over de regels maar ik zou het wel tof vinden als jullie concluderen dat dit niet slotwaardig is
Oh, heb ik weggegooidquote:Op maandag 15 maart 2010 23:23 schreef vosss het volgende:
Waarom is dat topic van die pedofiel weg?
Ik had een serieuze vraag voor die knakker
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:10 schreef diereneiland het volgende:
waarom werd mijn topic over Milly gesloten????
Waarom Milly Boele de deur opendeed
Het heeft zijn eigen inhoudelijke waarde, of kunnen jullie mods nou niet eens fatsoenlijk beoordelen?
Ik weet dat het een emotionele zware topic is misschien maar het lijkt me dat jullie niet mee om kunnen gaan en daarom sluit je onterecht goede topics zonder enig goede reden.
quote:Maar de ouders hadden iig veiligheidsmaatregelen kunnen treffen, zoals een video-camera systeem, huisalarm, kinderalarm (dat het kind op z'n lijf draagt), huishondje, of gewoon het kind nooit alleen thuis laten zitten (altijd met vriendjes etc).
Ik vraag me af waarom je je post niet gewoon in het centrale topic post, of vind je je eigen proza nou echt zo verheven?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:17 schreef diereneiland het volgende:
[..]
oke daar plaats ik hem dan![]()
ik vraag me af of een verplaatsing niet had gekund
Daar er totaal geen uitleg bij gegeven werd en een moderator van klaagbak me herhaaldelijk heeft aangeraden het elders te proberen heb ik er blijkbaar iets anders uit opgemaakt dan jij ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:02 schreef BrandX het volgende:
het vorige slotje, door een FA nota bene, was je niet duidelijk genoeg?
Nokken met die zooi.
het is userbashen, dat doen we niet op FOK!.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
Daar er totaal geen uitleg bij gegeven werd en een moderator van klaagbak me herhaaldelijk heeft aangeraden het elders te proberen heb ik er blijkbaar iets anders uit opgemaakt dan jij ja.
Overigens staat je neerbuigende toon me sterk tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |