Het is maar wat je lekker noemtquote:Op zondag 28 februari 2010 15:18 schreef AdvancedPower het volgende:
Dat ik zo'n lekkere MILF kan scoren!
Stoer hoorquote:Op zondag 28 februari 2010 15:23 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik trek me niks van jou aan.
Je bent gewoon jaloers!
Nah het is gewoon dat TS een verkapt kijk-mij-eens-een-milf-kunnen-krijgen topic opend.quote:
Ja omdat het nergens op slaatquote:
En daarom is de TS een heldquote:Op zondag 28 februari 2010 15:29 schreef Pixie. het volgende:
Maar toch nog een internet reputatie wil houden. En daardoor keihard doorgaat
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:01 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja omdat het nergens op slaat
TS is gewoon een pauper die denkt dat hij wel even een vrouw kan versieren
Kom op zeg
quote:
je bent 12 jr. ga pokemon kijken ofzo..quote:Op zondag 28 februari 2010 19:13 schreef AdvancedPower het volgende:
Triootje ben ik wel voor in!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door SwJ op 28-02-2010 20:03:23 ]
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:07 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
Was die Milf, een paar jr. geleden kapster in Utrecht, heb ff diep nagedacht
lolquote:Op maandag 1 maart 2010 00:45 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
haha serieus ik weet wie het is
quote:Op maandag 1 maart 2010 00:45 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
haha serieus ik weet wie het is
ik ook nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:29 schreef donnerkabab het volgende:
ik heb een tijdje dit topic niet gevolgd..
TS, lullo, heb je geneukt?
Zondag.. nou laten we hopenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:38 schreef AdvancedPower het volgende:
Wat er verder is gebeurd: de MILF heeft nog wat met mij gesms't. Daarna hield het op. Maar zondag ga ik naar mijn vriendin toe dus ik ben benieuwd hoe ze dan gaat doen...
D'r nummer staat er ook bijquote:Hallo ik ben Nicole Verboogen.
Eigenaresse van Nicole's hairfashion.
gediplomeerd allround kapster, met 2 jaar salonervaring.
2008 heeft voor mij een nieuwe uitdaging.
Ik wil voor mezelf beginnen als ambulante kapster.
De kapster bij u thuis
goed, goedkoop en gemakkelijk, op een tijdstip dat het u uitkomt.
Op afspraak.
Nicole Verboogen
http://nicoles-hairfashion.mysites.nl/index.php?id=123024&Page=guestbookquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:04 schreef Chen het volgende:
HAHA.
Ik ging dus even op google zoeken naar ''kapster'' n.a.v. dit topic: Kapsters met korte pittige kapsels
Vind ik opeens deze slet: [ afbeelding ]
[..]
D'r nummer staat er ook bij
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:15 schreef wise het volgende:
[..]
http://nicoles-hairfashion.mysites.nl/index.php?id=123024&Page=guestbook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:30 schreef AdvancedPower het volgende:
net echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind hem ook als ik kapster intyp:Pquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:04 schreef Chen het volgende:
HAHA.
Ik ging dus even op google zoeken naar ''kapster'' n.a.v. dit topic: Kapsters met korte pittige kapsels
[..]
Wat een topic wendingquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:04 schreef Chen het volgende:
HAHA.
[..]
bureaubladachtergrondje?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:30 schreef iBenny het volgende:
En we hebben een Hyves
Het is niet eens een Milf![]()
![]()
Echt wel dat het er isquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:40 schreef AdvancedPower het volgende:
Die Hyves is haar niet.Ik zocht haar maanden geleden al maar blijkbaar heeft ze geen Hyves.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |