Dikkerd!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:38 schreef Trannellius het volgende:
flikker toch eens op met die uitgekauwde oneliner.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:41 schreef WillFerrell het volgende:
Ik heb alleen kapsters van VMBO-niveau, niet ouder dan 25 met pronte borstjes die in mijn gezicht worden gedrukt.
Ik heb over het algemeen een hekel aan haren laten knippen bij een kapster/kapper. In de zomer gaat het over wat je in de zomervakantie doet, rond november/december gaat het over de feestdagen, en als er niet iets 'groots' aan zit te komen gaat het over werk, school of hobby's. Ik heb het liefst kapsters die gewoon mijn haar knippen en hun bek houden.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:41 schreef WillFerrell het volgende:
Ik heb alleen kapsters van VMBO-niveau, niet ouder dan 25 met pronte borstjes die in mijn gezicht worden gedrukt.
Dat dus.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Kapsters hebben over het algemeen aparte kapsels. Die checken allemaal 'kapsel' boeken met haartrends die in 2015 helemaal hip worden.
Die bij mijn kapper werken weten wel dat ik ook niet gediend ben van praten en houden het wel bij "Hoe gaat het?" en "Wanneer ga je me weer uitwonen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen een hekel aan haren laten knippen bij een kapster/kapper. In de zomer gaat het over wat je in de zomervakantie doet, rond november/december gaat het over de feestdagen, en als er niet iets 'groots' aan zit te komen gaat het over werk, school of hobby's. Ik heb het liefst kapsters die gewoon mijn haar knippen en hun bek houden.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen een hekel aan haren laten knippen bij een kapster/kapper. In de zomer gaat het over wat je in de zomervakantie doet, rond november/december gaat het over de feestdagen, en als er niet iets 'groots' aan zit te komen gaat het over werk, school of hobby's. Ik heb het liefst kapsters die gewoon mijn haar knippen en hun bek houden.
Stoer ben jijquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die bij mijn kapper werken weten wel dat ik ook niet gediend ben van praten en houden het wel bij "Hoe gaat het?" en "Wanneer ga je me weer uitwonen?![]()
".
"Hoe wil je geknipt worden?"quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:55 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind het kapsel van de vrouw uit het plaatje van TS, nog niet eens zo verkeerd.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:57 schreef fratsman het volgende:
[..]
"Hoe wil je geknipt worden?"
"In doodse stilte."
Opgelost.
Perikelen des levens ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:37 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Mensen die zich druk maken om pittige kapsels
Fotografische afbeeldingen ter illustratie van je laatst geschetste beeld, por favor.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
Liever dat me moeder zo'n kapsel heeft zoals in de OP (want dat valt inderdaad nog mee) dan van die verotte gore luizen lange sluike kanker haar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |