Zondag.. nou laten we hopenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:38 schreef AdvancedPower het volgende:
Wat er verder is gebeurd: de MILF heeft nog wat met mij gesms't. Daarna hield het op. Maar zondag ga ik naar mijn vriendin toe dus ik ben benieuwd hoe ze dan gaat doen...

D'r nummer staat er ook bijquote:Hallo ik ben Nicole Verboogen.
Eigenaresse van Nicole's hairfashion.
gediplomeerd allround kapster, met 2 jaar salonervaring.
2008 heeft voor mij een nieuwe uitdaging.
Ik wil voor mezelf beginnen als ambulante kapster.
De kapster bij u thuis
goed, goedkoop en gemakkelijk, op een tijdstip dat het u uitkomt.
Op afspraak.
Nicole Verboogen

http://nicoles-hairfashion.mysites.nl/index.php?id=123024&Page=guestbookquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:04 schreef Chen het volgende:
HAHA.
Ik ging dus even op google zoeken naar ''kapster'' n.a.v. dit topic: Kapsters met korte pittige kapsels
Vind ik opeens deze slet: [ afbeelding ]
[..]
D'r nummer staat er ook bij

quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:15 schreef wise het volgende:
[..]
http://nicoles-hairfashion.mysites.nl/index.php?id=123024&Page=guestbook

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:30 schreef AdvancedPower het volgende:
net echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ik vind hem ook als ik kapster intyp:Pquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:04 schreef Chen het volgende:
HAHA.
Ik ging dus even op google zoeken naar ''kapster'' n.a.v. dit topic: Kapsters met korte pittige kapsels
[..]

Wat een topic wendingquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:04 schreef Chen het volgende:
HAHA.
[..]

bureaubladachtergrondje?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:30 schreef iBenny het volgende:
En we hebben een Hyves
Het is niet eens een Milf![]()
![]()

Echt wel dat het er isquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:40 schreef AdvancedPower het volgende:
Die Hyves is haar niet.Ik zocht haar maanden geleden al maar blijkbaar heeft ze geen Hyves.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |