Ga er maar vanuit dat het in Downtown helemaal los gaat nu. Robson Street zal nu echt een festijn zijn. Na de game lopen de kroegen ook leeg en is iedereen aan het juichen en aan het zingen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:40 schreef JJH het volgende:
Levert dit in Canada trouwens net zulke taferelen op als in Amsterdam in de zomer van '88?
Na deze wedstrijd nog niet echt dus?quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:41 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Als ze de finale winnen? Ik denk van wel ja.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:46 schreef JJH het volgende:
Plop, 7-2
Zei de Nederlandse commentator nou net 4-1? En had ie het over een drama voor canada? :'0
De Canadese verdediging was een drama, jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 02:46 schreef JJH het volgende:
Plop, 7-2
Zei de Nederlandse commentator nou net 4-1? En had ie het over een drama voor canada? :'0
Het verschil had natuurlijk kleiner moeten zijn, maar de winter dit jaar in GVA kun je geen winter noemenquote:Op donderdag 25 februari 2010 02:40 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
/offtopic: 40 Graden verschil valt toch wel mee?De koudste nacht deze winter so far was -52 ergens begin januari (met gevoelstemperatuur).
Ik denk dat Rusland in de 3e periode wel een beetje terug komt en Canada verstokt, maar ze zullen niet winnen meer.
Sowieso vind het commentaar vaak om te huilen bij de NOS, maar goed, ik heb niet echt de keus...quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:47 schreef Krambo het volgende:
[..]
en ik dacht al dat ik wazig was op dit tijdstip
Ga er maar vanuit dat het een groot feest is.quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Na deze wedstrijd nog niet echt dus?
Het is ook nog 'maar' een kwartfinale.
Dat meen je!quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:48 schreef jeroen1976 het volgende:
Reageer ik nu zo langzaam of loopt de TV in Canada achter op de NOS?!!! Haha. Jullie posten de score voordat ik het zie.
Die russen weten het gewoon niet meer.quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:49 schreef RemcoW23 het volgende:
Ja.. PPs weggeven dat helpt bij 7-3.
Nee idd, BBC commentaar is ook niet veel beter en de duitse Eurosport is helemaal om te huilenquote:Op donderdag 25 februari 2010 02:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Sowieso vind het commentaar vaak om te huilen bij de NOS, maar goed, ik heb niet echt de keus...
Nou vorig jaar in de WK finale, het jaar daarvoor idem dito (die finale was in Canada zelfs) en dan tijdens de vorige Olympics ook..quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Die russen weten het gewoon niet meer.
Hoevaak hadden ze ook alweer van de Canadeze gewonnen de afgelopen jaren?
Ja het is idd een stuk warmer dan normaal aan de oostkust, vandaar dat VANOC ook helemaal niet gerekend had op de sneeuw problemen. Hier is het een normale winter qua temps, wel meer sneeuw dan gemiddeld. In m'n achtertuin ligt nog steeds anderhalve meter, en meer sneeuw voorspelt voor deze week.quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:47 schreef tevebe het volgende:
[..]
Het verschil had natuurlijk kleiner moeten zijn, maar de winter dit jaar in GVA kun je geen winter noemen
Gelukkig hebben ze hier de commentatoren die ook alle belangrijke NHL wedstrijden doen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:51 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nee idd, BBC commentaar is ook niet veel beter en de duitse Eurosport is helemaal om te huilen
Ze hadden nu de winter van vorig jaar kunnen gebruiken. Toen hadden ze meer dan genoeg sneeuwquote:Op donderdag 25 februari 2010 02:51 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Ja het is idd een stuk warmer dan normaal aan de oostkust, vandaar dat VANOC ook helemaal niet gerekend had op de sneeuw problemen. Hier is het een normale winter qua temps, wel meer sneeuw dan gemiddeld. In m'n achtertuin ligt nog steeds anderhalve meter, en meer sneeuw voorspelt voor deze week.
Ik heb net digitale TV aangeschaft, een kleine ziljoen zenders, maar géén Canadese TV.quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:54 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze hier de commentatoren die ook alle belangrijke NHL wedstrijden doen.
Die loopt gewoon door toch?quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:00 schreef Krambo het volgende:
Geldt die pp nog in de 3e periode of vervalt die na het einde van een periode?
Telt door.quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:00 schreef Krambo het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:00 schreef Krambo het volgende:
Zo heel erg is deze vent toch niet? Ik kijk het nu ook voor het eerst via de NOS en het valt mij 100% mee.Hij weet tenminste de namen van de spelers en lijkt ook wel goed op de hoogte van de regels.Nee het is niet niveau NHL-commentaar maar dat is ook niet zo gek natuurlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Sowieso vind het commentaar vaak om te huilen bij de NOS, maar goed, ik heb niet echt de keus...
commentaar vind ik juist helemaal top bij NOS. tenminste eentje die enthousiast is en verstand van zaken heeft! luister er graag naar.quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Deze is nog goed tov andere commentatoren. Het commentaar van NHL is veel enthousiaster en veel leuker om naar te luisteren.quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zo heel erg is deze vent toch niet? Ik kijk het nu ook voor het eerst via de NOS en het valt mij 100% mee.Hij weet tenminste de namen van de spelers en lijkt ook wel goed op de hoogte van de regels.Nee het is niet niveau NHL-commentaar maar dat is ook niet zo gek natuurlijk.
Hij is wel op de hoogte ja, maar met dat '' 4-1'' en ''Wat een drama voor Canada'' moest ik wel f slikkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 03:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zo heel erg is deze vent toch niet? Ik kijk het nu ook voor het eerst via de NOS en het valt mij 100% mee.Hij weet tenminste de namen van de spelers en lijkt ook wel goed op de hoogte van de regels.Nee het is niet niveau NHL-commentaar maar dat is ook niet zo gek natuurlijk.
wat houdt dat in nhl niveau? zeker heel veel feitjes, cijfertjes, getalletjes, statistieken etc. waar niemand in nederland op zit te wachten...quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hungryman?quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:00 schreef jeroen1976 het volgende:
Pauze! Tijd voor mijn avondeten.
Deze valt op zich wel mee inderdaad. Maar een week geleden zat ik Halfpipe bij de mannen te kijken en de enige twee tricks die ie bij naam kende waren de "big air" en de "double cork 1080" Veel meer kwam er niet uit. Nu verwacht ik niet dat zo iemand alle tricks kent, maar dan kun je toch iemand vragen die er wel meer van weet? Er draait verdorie een Nederlander mee in het wereldbekercircuit.quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Natuurlijk maar je kan dat niet verwachten bij de NOS waar nooit aandacht voor ijshockey is.quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:07 schreef tevebe het volgende:
[..]
Deze is nog goed tov andere commentatoren. Het commentaar van NHL is veel enthousiaster en veel leuker om naar te luisteren.
En die hebben ook in de gaten wanneer iets spannend begint te worden, net zoals ik aan een paas of een loopactie bij voetbal kan zien dat er een kans aankomt?quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:07 schreef tevebe het volgende:
[..]
Deze is nog goed tov andere commentatoren. Het commentaar van NHL is veel enthousiaster en veel leuker om naar te luisteren.
Vergelijk het met Jack van Gelder. Ze gaan helemaal losquote:Op donderdag 25 februari 2010 03:07 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
wat houdt dat in nhl niveau? zeker heel veel feitjes, cijfertjes, getalletjes, statistieken etc. waar niemand in nederland op zit te wachten...
die jeroen grueter houdt het tenminste een beetje binnen de perken. zegt zinnige dingen en niet te ingewikkeld
Ik kan niet oordelen over andere sporten omdat ik alleen het ijshockey volg, maar Grueter valt mij echt 100% mee.quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Deze valt op zich wel mee inderdaad. Maar een week geleden zat ik Halfpipe bij de mannen te kijken en de enige twee tricks die ie bij naam kende waren de "big air" en de "double cork 1080" Veel meer kwam er niet uit. Nu verwacht ik niet dat zo iemand alle tricks kent, maar dan kun je toch iemand vragen die er wel meer van weet? Er draait verdorie een Nederlander mee in het wereldbekercircuit.
Net zoals het ijshockey commentaar op Eurosport bijvoorbeeld, daar zit een ex-international naast.
Ja die hebben er veel meer kijk op.quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:09 schreef JJH het volgende:
[..]
En die hebben ook in de gaten wanneer iets spannend begint te worden, net zoals ik aan een paas of een loopactie bij voetbal kan zien dat er een kans aankomt?
Ik zal DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! x12312 niet goaw vergeten nee.quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:09 schreef tevebe het volgende:
[..]
Vergelijk het met Jack van Gelder. Ze gaan helemaal los
Niet zo heel gek natuurlijk als die mensen , waarschijnlijk meerdere keren per week een NHL wedstrijd verslaan en Grueter misschien 1 keer per jaar de bekerfinale in Nederland mag doenquote:Op donderdag 25 februari 2010 03:10 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ja die hebben er veel meer kijk op.
Net zoals je een NHL commentator bij Ajax-Feyenoord zet een een 2 daagse cursus.quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet zo heel gek natuurlijk als die mensen , waarschijnlijk meerdere keren per week een NHL wedstrijd verslaan en Grueter misschien 1 keer per jaar de bekerfinale in Nederland mag doen
Klopt. Ik zeg ook niet dat Gruter het slecht doet, maar ik mis bij hem wel wat enthousiasme.quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet zo heel gek natuurlijk als die mensen , waarschijnlijk meerdere keren per week een NHL wedstrijd verslaan en Grueter misschien 1 keer per jaar de bekerfinale in Nederland mag doen
Hehe nee die eet ik bijna nooit, al is het prima eten voor een diepvriesmaaltijd. Mn vriendin heeft Tuna wraps gemaakt.quote:
jack van gelder? die is helemaal passé, joh!quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:09 schreef tevebe het volgende:
[..]
Vergelijk het met Jack van Gelder. Ze gaan helemaal los
Ja nou. Nu heb ik ook honger.quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:13 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Hehe nee die eet ik bijna nooit, al is het prima eten voor een diepvriesmaaltijd. Mn vriendin heeft Tuna wraps gemaakt.
Voor de TV eten danquote:Op donderdag 25 februari 2010 03:13 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Hehe nee die eet ik bijna nooit, al is het prima eten voor een diepvriesmaaltijd. Mn vriendin heeft Tuna wraps gemaakt.
Ik vind hem hier enthousiaster dan bij zijn voetbalverslagenquote:Op donderdag 25 februari 2010 03:13 schreef tevebe het volgende:
[..]
Klopt. Ik zeg ook niet dat Gruter het slecht doet, maar ik mis bij hem wel wat enthousiasme.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem nog niet heb gehoord.quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:14 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
jack van gelder? die is helemaal passé, joh!
Erben Wennemars is nu helemaal hip en de nieuwe kreun-koning van de radio
Geldt ook voor mij. Na al die wedstrijden van Canada ken ik wel alle namen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:16 schreef Krambo het volgende:
Ach ik kijk alleen Icehochey tijdens de OS en ik vind het commentaar van Grueter voor mij als leek prima. Ik erger me wel aan domme fouten zoals eerder gemeld (4-1 o.a.)
Jazeker, op zn 40stequote:Op donderdag 25 februari 2010 03:24 schreef tho_Omas het volgende:
Ik lees ergens dat Fedorov nog meedoet?
Ovetchkyn een gebroken hand?quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:33 schreef Krambo het volgende:
[..]
Inderdaad, tijd om te gaan pitten, kijk ze nog
Schitterend iddquote:
Ja echt jammer. Hoort er toch wel bij.quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:43 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Mag niet van het Olympische comitee...![]()
Dacht ik ook alquote:Op donderdag 25 februari 2010 03:43 schreef TheZapster het volgende:
Waarom krijgt Semin in godsnaam hier 2 minuten voor
Wat is dat nouquote:Op donderdag 25 februari 2010 03:43 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Komt hij verrassend goed weg ja.quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:44 schreef TheZapster het volgende:
Ongelofelijk, hij krijgt ook maar 2 minuten
Thuisland wordt weer eens bevoordeeld.
Kom op!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:43 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Tja, ze willen idd de aggressie beperkt houden om het imago van de spelen niet te schaden, maar het hoort idd bij de sport.quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Kom op!!
Dan kunnen ze ook zeggen dat niet mag vallen als je aan het kunstrijden bent. Het hoort bij de sport en het viel me al op dat de spelers zich zo rustig hielden.
Zelfde stadion? Rap dweilen en opruimen dus. En ik dank dat de canadezen op de tribune buiten feest gaan vieren.quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:51 schreef Saviola het volgende:
over 10 minututjes Finland-Tsjechiëverleidelijk, maar heb toch echt slaap nodig
Volgens mij wel, maar hoe ze dat idd doen? Dat wordt even snel de schoonmaakploeg er doorheen ofzo.quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Zelfde stadion? Rap dweilen en opruimen dus. En ik dank dat de canadezen op de tribune buiten feest gaan vieren.
Waar ook al door de dames gehockeyed is?quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:57 schreef Saviola het volgende:
Nope, wordt gespeeld in de UBC Thunderbird Arena, een kleinere arena ook in Vancouver.
VS - Zwitserland was uiterst vermakelijk. Die goalie van de Zwitsers, Hiller.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:04 schreef MMUFC het volgende:
Heb alleen VS-Zwitserland helemaal kunnen zien en dat viel me een beetje tegen... weer balen dus dat ik DE wedstrijd niet live heb kunnen zienMaar ik zag dat de finale wel haalbaar is voor mij om te kijken
(gelukkig
)
10 waarvoor? Schorsing volgens IIHF-regels is volgens mij gewoon de hele wedstrijd, niet 10 min. zoals in de NHL.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Boyle had daar ook een 5 plus 10 kunnen krijgen en dan was de overwinning nog niet eens zeker geweest
En die wel/niet goal aan het eind van de eerste periode! Dat verzien je ook niet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:14 schreef emokid het volgende:
[..]
VS - Zwitserland was uiterst vermakelijk. Die goalie van de Zwitsers, Hiller.
Misconduct kan je gewoon krijgenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:15 schreef nyny83 het volgende:
[..]
10 waarvoor? Schorsing volgens IIHF-regels is volgens mij gewoon de hele wedstrijd, niet 10 min. zoals in de NHL.
jawel, maar dan niet voor 10 min. toch?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Misconduct kan je gewoon krijgen
Ik heb het niet gezien en kan ook geen filmpje vinden van die fightquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ook 10 plus 10
Match zou ik zeker in de wedstrijd te veel vinden, maar een 5 minuten kon best en dan kon je nog 3 minuten vol aan de bak
Het was geen fight, hij werd hard illegaal gecheckt en haalde revanche door van achter die Rus te hooken en hem naar de grond te werken. Was ook een behoorlijk gevaarlijke actie en die was zeker 5 minuten waardquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:33 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien en kan ook geen filmpje vinden van die fightMeestal staat dat al na een uurtje op youtube.
ah zoquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het was geen fight, hij werd hard illegaal gecheckt en haalde revanche door van achter die Rus te hooken en hem naar de grond te werken. Was ook een behoorlijk gevaarlijke actie en die was zeker 5 minuten waard
Idd. Schaatste 20 meter achter hem aan en er was geen puck in de buurt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het was geen fight, hij werd hard illegaal gecheckt en haalde revanche door van achter die Rus te hooken en hem naar de grond te werken. Was ook een behoorlijk gevaarlijke actie en die was zeker 5 minuten waard
Ik had het al voorspeld, maar dan moeten ze het nog wel even doen natuurlijkquote:
Zou er geld opzetten, kan je rijk wordenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:27 schreef beantherio het volgende:
Dat wordt dus een finale Slowakije - Finland
Grapjasquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:27 schreef beantherio het volgende:
Dat wordt dus een finale Slowakije - Finland
Ik heb geen idee. Ik kijk altijd via Amerikaanse/Canadese streams en check af en toe op NL1 of ze het ook uitzenden toevallig.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:59 schreef emokid het volgende:
Dudes, Canada - Slovakije wordt vast niet live uitgezonden door fucking schaatsen? USA - Finland echter wel gok ik, die tweede wedstrijden van rond 2 uur 's nachts komen er vaak live op.
Is dit weer het geval morgen, of worden beide live uitgezonden? Ik kijk trouwens weleens op BBC, ZDF en Eurosport maar die laten dan ook nooit ijshockey zien.
mjah snap ik, maar als er geen commentaar bij zit hoeft het voo rmij niet. Dan kijk ik liever een stream.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:23 schreef FrankRicard het volgende:
http://nos.nl/os2010/live/
En dan rechts op ijshockey klikken.
daar heb je nooit genoeg bier voor in huis. Vanavond wel vrouwen-ijshockeyquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:13 schreef sp3c het volgende:
daar heb ik absoluut niet genoeg bier voor in huis
Zolang dat niet in doorzichtige outfits gespeeld worden zal ik niet kijken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:20 schreef nyny83 het volgende:
[..]
daar heb je nooit genoeg bier voor in huis. Vanavond wel vrouwen-ijshockeyFinale en troostfinale.
Een Fok team verslaat de Olympisch kampioen met 12-2quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:20 schreef nyny83 het volgende:
[..]
daar heb je nooit genoeg bier voor in huis. Vanavond wel vrouwen-ijshockeyFinale en troostfinale.
kan er niets over vindenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:20 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Finland-Zweden is net in overtime geëindigd, om half 1 (dacht ik) is de finale Canada-VSquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
kan er niets over vinden
enig idee hoe laat dat is?
is er nog wat bezig nu, nos live weet van nix iig
Daar zullen ze wel blij mee zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:28 schreef Szura het volgende:
En afgelopen, goud voor Canada
Nu de mannen nog!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Daar zullen ze wel blij mee zijn.
quote:
en verrast!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Daar zullen ze wel blij mee zijn.
Aldus de Telegraafquote:Bier en sigaren voor ijshockeyvrouwen
Van onze Telesportredactie
VANCOUVER - Sigaarrokend en bierdrinkend hebben de Canadese ijshockeyvrouwen donderdag (lokale tijd) beslag gelegd op de olympische gouden medaille.
De Canadese ijshockeysters vierden de olympische titel met bier en sigaren. Nadat de Verenigde Staten met 2-0 waren verslagen gingen alle remmen los en werd er champagne, bier en rookwaar aangerukt.
Een van de speelsters probeerde zelfs met een dweilmachine weg te rijden, maar het bleef bij wat rebels geclaxoneer. In totaal vierden de uitzinnige dames zo'n half uur feest op het ijs. Tegen het einde lag een aantal dames rokend en drinkend uit te puffen.
Toch vrees ik dat ik m'n wekker ga zetten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:41 schreef Saviola het volgende:
Pff Canada is om half 4 vannacht?Lekker hoor, hou vooral rekening met de Europese kijkers.
Ik wou al zeggen: is het echt nodig om dit live te gaan bekijken? Mogen we iets anders verwachten dan twee walk-overs?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:04 schreef Saviola het volgende:
Ik niet hoor, ga 'm wel opnemen en dan morgen proberen de uitslagen te vermijden..
Gewoon vroeg naar bed, kun je er eerder uit.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:41 schreef Saviola het volgende:
Pff Canada is om half 4 vannacht?Lekker hoor, hou vooral rekening met de Europese kijkers.
Jazeker.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:17 schreef beantherio het volgende:
Mogen we iets anders verwachten dan twee walk-overs?
4 jaar geleden hielden ze ook geen rekening met de Amerikaanse kijkers hoor....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:41 schreef Saviola het volgende:
Wat dacht je van Beijing.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:32 schreef Leatherface het volgende:
Dat is absoluut zo. Winterspelen in Azie moeten al helemaal ongunstig zijn voor Noord-Amerikaanse fans. Of ze willen tot vrij laat in de nacht blijven kijken.
Yep, een stuk gunstiger voor Europa dan voor de VS..... waar het ergens tussen 12:00 en 15:00 begint, afhankelijk van je tijdzone.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:42 schreef nyny83 het volgende:
Finland - USA daarentegen gewoon om 21.00 uur
Winterspelen in Alaska zijn pas erg vervelend voor Europeanen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:53 schreef maartena het volgende:
[..]
Wat dacht je van Beijing.
Het viel voor de vroege evenementen dan ook wel mee trouwens.... evenementen die om 09:00 Beijing-time begonnen, kwamen om 18:00 PST / 21:00 EST live op de buis, dus daar kon je nog wel wat van meepakken.... maar de eindresultaten waren vaak uren later, en dus bleef ik inderdaad vaak op tot 02:00 of zo....
Ik, eindelijk mijn eerste volledige wedstrijd tijdens de OSquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:50 schreef nyny83 het volgende:
Wie gaan er nog meer kijken straks?
http://www.ndsportstalk.com/nd1.phpquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:09 schreef Igen het volgende:
Heeft iemand toevallig een link naar een stream mét commentaar?
Ja, ik ben niet goed in uitslagen vermijden. Als ik eenmaal de uitslag weet is het ook minder leuk om naar te kijken. Daarnaast verwacht ik geen walk-over, maar die verwachtte ik ook niet tegen Rusland.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:17 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen: is het echt nodig om dit live te gaan bekijken? Mogen we iets anders verwachten dan twee walk-overs?
Die walk-over kan er van de USA wel aankomen. 2-0 alquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:15 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet goed in uitslagen vermijden. Als ik eenmaal de uitslag weet is het ook minder leuk om naar te kijken. Daarnaast verwacht ik geen walk-over, maar die verwachtte ik ook niet tegen Rusland.
Ik nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:21 schreef Irrem het volgende:
Ik had eigenlijk wel wat meer van finland verwacht
En terecht!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:24 schreef nyny83 het volgende:
WHAHA 4-0 en Kipper pullt ZICHZELF!!!!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:24 schreef nyny83 het volgende:
WHAHA 4-0 en Kipper pullt ZICHZELF!!!!
De Finnen stuurden het vrouwenteam.quote:
En Nabby in Fins kostuumquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:41 schreef popolon het volgende:
[..]
De Finnen stuurden het vrouwenteam.
Nederlands ijshockey is ondergeschiktquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:35 schreef Lauuwtje het volgende:
ben ook maar even ingeschakeld, was het bijna vergeten omdat ik ook het nederlands ijshockey volg haha
Ben ermee opgegroeitquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:42 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nederlands ijshockey is ondergeschikt
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:45 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Ben ermee opgegroeit, ijshockey is gewoon
Je mag die laatste 2 wedstrijden in je sign ook wel doorstrepen, jammer dat je niet naar de uitwedstrijd bent geweest in hamburg, was erg gezellig daar.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:43 schreef MMUFC het volgende:
OMG... vind het vooral sneu voor #8 Teemu Selanne..
Nouja, alleen de blowouts van Rusland en Finland zijn enigszins verrassend toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:47 schreef Saviola het volgende:
Dit is echt een bizar hockeytoernooi aan het worden..
heb het aangepast hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:46 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Je mag die laatste 2 wedstrijden in je sign ook wel doorstrepen, jammer dat je niet naar de uitwedstrijd bent geweest in hamburg, was erg gezellig daar.
Nou Zwitserland dat erg verraste en zelfs bijna Canada klopte, de Duitsers die er helemaal niks van bakten, de uittredende Olympisch kampioen die er al vroeg uitgaat tegen Slovakije, etcquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:49 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nouja, alleen de blowouts van Rusland en Finland zijn enigszins verrassend toch?
Same here!! Wowquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:00 schreef sp3c het volgende:
wtf!
eerste periode gemist en de wedstrijd is al gespeeld!
Vlak Slowakije niet zo makkelijk uit hoor, die zijn tot de tanden gewapend na die blowout van Rusland en hebben zeker geen slecht team. Denk wel dat Canada wint, maar niet zo makkelijk als USA wint van Finland.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:27 schreef maartena het volgende:
Dat wordt dus echt wel een finale Canada - USA denk ik.
Dat dus. Krachten sparenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:28 schreef FrankRicard het volgende:
maar het kan ook zijn dat de Amerikanen het wel gehad hebben.
Met een 6-0 voorsprong is het ook wat makkelijker om de top spelers minimaal in te zetten, en de mindere spelers wat meer in te zetten, en het dan ook rustig aan te doen..... het maakt dan niet zo gek veel uit of de Finnen een 6-1 en een 6-2 scoren in de 3e, pas bij de 6-4 hoef je pas echt weer na te gaan denken over een full-out attack met je topmensen.quote:
Dat dus. Ik hoop gewoon op een spannende wedstrijd vanavond, maar beter wint Canada wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:39 schreef Saviola het volgende:
Een stuntje van Slovakije zou toch wel echt lachen zijn.. maar Canada-USA als finale, de sfeer in die wedstrijd zou fenomenaal zijn.
Ik vind er ook geen kut aan zo. Ben van ellende maar snowboarden + schaatsen kijkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:49 schreef sp3c het volgende:
nou zeg ... ik vind dit helemaal niet leuk!
Nou, doe dan 8-6 ofzo! Veel actie, niet afgemaakt en ook niet heel nipt verlorenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:46 schreef Saviola het volgende:
Jup maarja ik gun het Slovakije echt heel hard.. en ik wil niet dat ze straks afgemaakt worden, maar ik wil ook niet dat heel nipt of onverdiend verliezen.. dilemma dus
Open jij het volgende topic nou maarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:52 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nou, doe dan 8-6 ofzo! Veel actie, niet afgemaakt en ook niet heel nipt verloren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |