Ik vrees Calgaryquote:Op donderdag 25 februari 2010 02:26 schreef Krambo het volgende:
[..]
Bij welke stad die ik ken woon je in de buurt?
Ik woon in Regina, precies tussen Calgary en Winnipeg. (7 uur rijden naar het oosten of westen), en 1.5 uur rijden van de grens naar North Dakota of Montana in de US.quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:26 schreef Krambo het volgende:
[..]
Bij welke stad die ik ken woon je in de buurt?
Lol tevebe, inderdaad.quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:29 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik vrees CalgaryEn die is verre van in de buurt
quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
tientientientientientien
Compleet offtopic. Hoe is de winter daar? Ook te warm?quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:31 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Lol tevebe, inderdaad.
#5!!!!
Gewoon lijnwissel is er dan..quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:33 schreef TheGeneral het volgende:
Moet je als je gescoord hebt er direct af? En zo ja, waarom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:33 schreef icebliss het volgende:
Ik had gehoopt op een spannende wedstrijdAchja, slacht ze dan maar helemaal hard af.
Verbijsterend slechte Russische verdediging...quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:33 schreef popolon het volgende:
Pull the goalie, nee dat gaat helpen.
//offtopic. Nee niet hier hoor, vanochtend stond ik bij -24C op de bus te wachten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:33 schreef tevebe het volgende:
[..]
Compleet offtopic. Hoe is de winter daar? Ook te warm?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:33 schreef TheZapster het volgende:
Het wordt nog 6-7 hoor
Ze zijn al onderweg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een verschil. Ik liep vorige week met +16 graden rond in Vancouverquote:Op donderdag 25 februari 2010 02:35 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
//offtopic. Nee niet hier hoor, vanochtend stond ik bij -24C op de bus te wachten.
/offtopic: 40 Graden verschil valt toch wel mee?quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:37 schreef tevebe het volgende:
[..]
Wat een verschil. Ik liep vorige week met +16 graden rond in Vancouver
Als ze de finale winnen? Ik denk van wel ja.quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:40 schreef JJH het volgende:
Levert dit in Canada trouwens net zulke taferelen op als in Amsterdam in de zomer van '88?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |