Misconduct kan je gewoon krijgenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:15 schreef nyny83 het volgende:
[..]
10 waarvoor? Schorsing volgens IIHF-regels is volgens mij gewoon de hele wedstrijd, niet 10 min. zoals in de NHL.
jawel, maar dan niet voor 10 min. toch?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Misconduct kan je gewoon krijgen
Ik heb het niet gezien en kan ook geen filmpje vinden van die fightquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ook 10 plus 10
Match zou ik zeker in de wedstrijd te veel vinden, maar een 5 minuten kon best en dan kon je nog 3 minuten vol aan de bak
Het was geen fight, hij werd hard illegaal gecheckt en haalde revanche door van achter die Rus te hooken en hem naar de grond te werken. Was ook een behoorlijk gevaarlijke actie en die was zeker 5 minuten waardquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:33 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien en kan ook geen filmpje vinden van die fightMeestal staat dat al na een uurtje op youtube.
ah zoquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het was geen fight, hij werd hard illegaal gecheckt en haalde revanche door van achter die Rus te hooken en hem naar de grond te werken. Was ook een behoorlijk gevaarlijke actie en die was zeker 5 minuten waard
Idd. Schaatste 20 meter achter hem aan en er was geen puck in de buurt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het was geen fight, hij werd hard illegaal gecheckt en haalde revanche door van achter die Rus te hooken en hem naar de grond te werken. Was ook een behoorlijk gevaarlijke actie en die was zeker 5 minuten waard
Ik had het al voorspeld, maar dan moeten ze het nog wel even doen natuurlijkquote:
Zou er geld opzetten, kan je rijk wordenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:27 schreef beantherio het volgende:
Dat wordt dus een finale Slowakije - Finland
Grapjasquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:27 schreef beantherio het volgende:
Dat wordt dus een finale Slowakije - Finland
Ik heb geen idee. Ik kijk altijd via Amerikaanse/Canadese streams en check af en toe op NL1 of ze het ook uitzenden toevallig.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:59 schreef emokid het volgende:
Dudes, Canada - Slovakije wordt vast niet live uitgezonden door fucking schaatsen? USA - Finland echter wel gok ik, die tweede wedstrijden van rond 2 uur 's nachts komen er vaak live op.
Is dit weer het geval morgen, of worden beide live uitgezonden? Ik kijk trouwens weleens op BBC, ZDF en Eurosport maar die laten dan ook nooit ijshockey zien.
mjah snap ik, maar als er geen commentaar bij zit hoeft het voo rmij niet. Dan kijk ik liever een stream.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:23 schreef FrankRicard het volgende:
http://nos.nl/os2010/live/
En dan rechts op ijshockey klikken.
daar heb je nooit genoeg bier voor in huis. Vanavond wel vrouwen-ijshockeyquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:13 schreef sp3c het volgende:
daar heb ik absoluut niet genoeg bier voor in huis
Zolang dat niet in doorzichtige outfits gespeeld worden zal ik niet kijken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:20 schreef nyny83 het volgende:
[..]
daar heb je nooit genoeg bier voor in huis. Vanavond wel vrouwen-ijshockeyFinale en troostfinale.
Een Fok team verslaat de Olympisch kampioen met 12-2quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:20 schreef nyny83 het volgende:
[..]
daar heb je nooit genoeg bier voor in huis. Vanavond wel vrouwen-ijshockeyFinale en troostfinale.
kan er niets over vindenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:20 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Finland-Zweden is net in overtime geëindigd, om half 1 (dacht ik) is de finale Canada-VSquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
kan er niets over vinden
enig idee hoe laat dat is?
is er nog wat bezig nu, nos live weet van nix iig
Daar zullen ze wel blij mee zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:28 schreef Szura het volgende:
En afgelopen, goud voor Canada
Nu de mannen nog!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Daar zullen ze wel blij mee zijn.
quote:
en verrast!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Daar zullen ze wel blij mee zijn.
Aldus de Telegraafquote:Bier en sigaren voor ijshockeyvrouwen
Van onze Telesportredactie
VANCOUVER - Sigaarrokend en bierdrinkend hebben de Canadese ijshockeyvrouwen donderdag (lokale tijd) beslag gelegd op de olympische gouden medaille.
De Canadese ijshockeysters vierden de olympische titel met bier en sigaren. Nadat de Verenigde Staten met 2-0 waren verslagen gingen alle remmen los en werd er champagne, bier en rookwaar aangerukt.
Een van de speelsters probeerde zelfs met een dweilmachine weg te rijden, maar het bleef bij wat rebels geclaxoneer. In totaal vierden de uitzinnige dames zo'n half uur feest op het ijs. Tegen het einde lag een aantal dames rokend en drinkend uit te puffen.
Toch vrees ik dat ik m'n wekker ga zetten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:41 schreef Saviola het volgende:
Pff Canada is om half 4 vannacht?Lekker hoor, hou vooral rekening met de Europese kijkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |