Weet je zeker dat die TCR-Integro op visite was op Waarderpolder?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:54 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Ex-Alkmaar-Exex-Zaanstreek
[..]
[..]
Waarachtig? Hoe is't toch mogelijk.
[ afbeelding ]
Voor een reserve Qliner, even bellen met Haarlem.
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:54 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Ex-Alkmaar-Exex-Zaanstreek
[..]
[..]
Waarachtig? Hoe is't toch mogelijk.
[ afbeelding ]
Voor een reserve Qliner, even bellen met Haarlem.
Nee, jij wel? Ik denk dat ie zich eentje vertelt heeft met de plaatjes uit Heerenveen.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die TCR-Integro op visite was op Waarderpolder?
Klopt. Hij heeft er 4 in Heerenveen geplaat. Kun je in het plaatje met de TCR-qliner ook wel zien, want er staat een lijn 99 naar Harlingen naastquote:Op maandag 22 maart 2010 21:53 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Nee, jij wel? Ik denk dat ie zich eentje verteld heeft met de plaatjes uit Heerenveen.
vast ergens waar arriva de reizigers mag pesten :pquote:Op dinsdag 23 maart 2010 06:07 schreef marcel.nl het volgende:
Ik dacht even dat het die van Arriva was die een nieuw jasje had gekregen, maar nee, de kenteken komt niet overeen. Waar is dat ding trouwens gebleven ?
En zoals Integro's er uit horen te zien. Die nieuwen daar is visueel iets mis mee.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:23 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
integro
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:44 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
En zoals Integro's er uit horen te zien. Die nieuwen daar is visueel iets mis mee.
Alsof ze per ongeluk een stukje geplet zijn.
Heb je daar ook foto's van?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:44 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
En zoals Integro's er uit horen te zien. Die nieuwen daar is visueel iets mis mee.
Alsof ze per ongeluk een stukje geplet zijn.
Kijk 's om je heen.quote:
Blijkbaar niet met Qbuzz Integro's.quote:Worden ze al gebruikt door vervoerders? ( Ik reis zelf met Connexxion en Qbus )
Jammer ook dat Qbuzz zo nodig weer de algemeen in Nederland bekende Citaro kop op hun Citaro LE's moestquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:50 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik vond het oude uiterlijk van de Integro top, citaro redelijk.
Qua nieuwe vind ik Integro niets, maar vind ik citaro mooier. Maar weer lang niet zo mooi als oude uiterlijk van de Integro.
Ik heb er voor de rest geen verstand van. Maar dit topic is bij mijn weten dan ook niet alleen voor professionals bedoeld. Ik heb een aantal plaatjes op de vorige pagina bekeken en ik herken die integro van de Qliner waar ik weleens in rijd. Maar of dat de nieuwe is, geen flauw idee.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:26 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Kijk 's om je heen.
[..]
Blijkbaar niet met Qbuzz Integro's.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:50 schreef NoBody122 het volgende:
Welke zijn de nieuwe en welke de oude?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:50 schreef NoBody122 het volgende:
Welke zijn de nieuwe en welke de oude?
SPOILER: voor degenen die te lui zijn om te gaan kijkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Inderdaad. Dit zijn bussen uit de nieuwe serie Integro's:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:54 schreef Ofyles2 het volgende:
@Viper86: De Integro II?
Die worden ingezet door TCR en Qbuzz. Connexxion heeft zelfs exemplaren doorverkocht/verhuurd aan Pouw Vervoer, Betuwe Express en Kassing Tours.
denk dat er ook wel weer wat EX-BBA meuter blijft hangen..quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:25 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Klopt. Nog niet alle bestelde bussen van Qbuzz zijn af, daarom hebben ze als ik mij niet vergis 24 bussen gehuurd. En dat zijn witte ex-BBA Citaro I bussen. Als het goed is komt binnenkort weer een nieuwe serie bussen, dan zullen deze bussen ook weer gedumpt worden.
Volgens mij was het eerst de bedoeling dat ze alleen maar/ zoveel mogelijk versterking zouden rijden, maar gaat niet helemaal goed geloof ik. Dus zie je ze nu ook regelmatig op lijndienst. Als je bv. op Zernike kijkt zie je er elke dag wel eentje rijden.
geen ideequote:Op woensdag 24 maart 2010 13:49 schreef NoBody122 het volgende:
Hoe lost QBuzz dat in ZOF op dan? Afgezien van een heel enkele GD-Citaro (12m) zie ik eigenlijk nooit apart QBuzz-materieel rijden.
Dat kan echter ook komen, omdat ik alleen in de weekends op de bus zit en daarbuiten praktisch nooit in Leeuwarden ben
Alles naar Groningen wordt nu voor het grootste gedeelte al met GD-wagens gereden ipv Friese wagens.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:21 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
geen ideemischien de doorgaande ritten van GD <> ZOF met de GD bussen rijden
om zo een paar wagens extra te krijgen die binnen ZOF blijven
Nou, heel bizonder.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:00 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Oh ja, ik had zelf ook wat foto's beloofd van Qbus in Groningen, bij deze 3 foto's,
Doe toch maar niet.quote:kan binnenkort weleens wat meer maken:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:49 schreef NoBody122 het volgende:
Hoe lost QBuzz dat in ZOF op dan? Afgezien van een heel enkele GD-Citaro (12m) zie ik eigenlijk nooit apart QBuzz-materieel rijden.
Dat zal 't zijn. In 't weekend zijn er geen tekorten.quote:Dat kan echter ook komen, omdat ik alleen in de weekends op de bus zit en daarbuiten praktisch nooit in Leeuwarden ben
Maar dat kan natuurlijk niet zo blijven. Dat zal Piet niet leuk vinden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alles naar Groningen wordt nu voor het grootste gedeelte al met GD-wagens gereden ipv Friese wagens.
quote:Daarnaast heb je natuurlijk nog de TCR inhuur.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:24 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Nou, heel bizonder.
[..]
Doe toch maar niet.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sjongejonge zeg, wat een hulpvaardig stelletje navelstaarders hierSPOILER: voor degenen die te lui zijn om te gaan kijkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sjongejonge zeg, wat een hulpvaardig stelletje navelstaarders hier
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Thanks.SPOILER: voor degenen die te lui zijn om te gaan kijkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een absolute leek wat bussen betreft. Vind ze gewoon wel mooi en het lijkt me wel leuk om ooit eens een bus te besturen.
Die nieuwe Integro's zien er idd wel een stuk platter uit, maar ik vind ze niet superlelijk ofzo.
Oke.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:54 schreef Ofyles2 het volgende:
@Viper86: De Integro II?
Die worden ingezet door TCR en Qbuzz. Connexxion heeft zelfs exemplaren doorverkocht/verhuurd aan Pouw Vervoer, Betuwe Express en Kassing Tours.
Ik zal er eens op letten.
Ik kom zelf nooit op het hoofdstation van Groningen, maar op Zernike rijden er ook genoeg.
Leuk hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:19 schreef busfoto.nl het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit zijn bussen uit de nieuwe serie Integro's:
http://busfoto.nl/foto/thumbnails.php?album=801
http://busfoto.nl/foto/thumbnails.php?album=879
http://www.busfoto.nl/foto/displayimage.php?pos=-9887
http://www.busfoto.nl/foto/displayimage.php?pos=-11214
![]()
Ik kan me nog wel herinneren dat zo'n bus bij ons in de buurt de sloot / vaart in was gereden, buschauffeuse was helaas overleden. Tsja, zelfs zo'n grote bus kan je dan niet meer beschermen...Heb ik gezegd dat het bijzondere foto's zijn.quote:Weleens over nagedacht om een vriendin te nemen?quote:Doe toch maar niet.
[..]
Oh ja:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:47 schreef Viper86 het volgende:
Moeten er nog foto's van Qbussen in Groningen komen?
quote:
![]()
![]()
![]()
Nothing is what it seems
Oh god, nee hè, nog een maffe Fries in Groningen. En ook nog 's een postbode. What are the odds.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:44 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel herinneren dat zo'n bus bij ons in de buurt de sloot / vaart in was gereden, buschauffeuse was helaas overleden. Tsja, zelfs zo'n grote bus kan je dan niet meer beschermen...
[..]
eerder Citaro. Integro's komen er nauwelijks in dat gebiedquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
16:29:03 24-03-10 1 BRAN Pr 1 AUTOBRAND (lijnbus) KIEVITSWEG GRIJPSKERK (soort voertuig: autobus) 534
0401998 BRW Groningen ( Monitorcode )
0401759 BRW Grijpskerk ( Kazerne Techniek )
0401758 BRW Grijpskerk ( Kazernealarm )
0401731 BRW Grijpskerk ( TS-534 )
en daar gaat weer een Integro?
Dat bedoel ik dus.quote:
Right !quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
eerder Citaro. Integro's komen er nauwelijks in dat gebied
oplappen zal t niet worden nee.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:21 schreef BeefRWijker het volgende:
Ja, die is behoorlijk heet geweest dat zelfs de stoelen voorin spontaan zijn ontbrand.
Dat wordt een slopertje, vrees ik.
Dit doet met denken aan Londen en Barcelona.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:45 schreef Peterselieman het volgende:
Toeval of niet. Er zijn voor Kubus in GD nieuwe bussen naar Nederland gekomen de afgelopen dagen. Als het goed is staan er nu enkele nieuwe streek Citaro's bij Evobus in Nijkerk
Zal nog wel binnen de garantie vallen, dus ik verwacht dat de serie nog met een verlengd wordt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:21 schreef BeefRWijker het volgende:
Ja, die is behoorlijk heet geweest dat zelfs de stoelen voorin spontaan zijn ontbrand.
Dat wordt een slopertje, vrees ik.
gewoon hernummerenquote:Op donderdag 25 maart 2010 01:11 schreef busfoto.nl het volgende:
[..]
Zal nog wel binnen de garantie vallen, dus ik verwacht dat de serie nog met een verlengd wordt.
Extra comfort voor de Ambassador streekbusquote:Op donderdag 25 maart 2010 06:15 schreef marcel.nl het volgende:
Helaas kiest Syntus weer voor de nieuwe concessie voor de geijkte ambras-sador.
quote:Ov-campagne normen en waarden op komst
DEN HAAG - Er is een publiekscampagne in de maak om normen en waarden in het openbaar vervoer (ov) te stimuleren. Dat heeft demissionair minister Camiel Eurlings (Verkeer) woensdag gezegd in een overleg in de Tweede Kamer over de spoorsector.
''De tijd dat we vervelend gedrag in het ov als onschuldig kenschetsten is voorbij'', hield hij de Kamerleden voor.
Hij noemt het absurd wat hij de afgelopen periode als minister heeft gehoord op het gebied van incidenten in het openbaar vervoer.
Molesteren
''Zo hoorde ik een tijdje geleden van een man die stond te urineren in een trein. Een conducteur in burger sprak hem daar op aan en die werd vervolgens gemolesteerd en zo het ziekenhuis in geslagen.''
De campagne is al langer in voorbereiding. ''In april gaan we de puntjes op de i zetten en kort na die maand beginnen we ermee'', beloofde hij de parlementariërs.
Bron: nu.nl
oftewel die stopcontacten staan altijd uitquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:26 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
Extra comfort voor de Ambassador streekbus
De Ambassadors uitgevoerd als streekbus zijn voorzien van klaptafels en stopcontacten om de passagiers maximaal van dienst te kunnen zijn. De stopcontacten kunnen bijvoorbeeld gebruikt worden voor het aansluiten van laptops of het opladen van telefoons. De chauffeur kan naar wens de stroom in- of uitschakelen. Deze extra voorziening is uniek voor een openbaarvervoerbus.
http://www.openbaarvervoerinboskoop.nl/
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:26 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
Extra comfort voor de Ambassador streekbus
De Ambassadors uitgevoerd als streekbus zijn voorzien van klaptafels en stopcontacten om de passagiers maximaal van dienst te kunnen zijn. De stopcontacten kunnen bijvoorbeeld gebruikt worden voor het aansluiten van laptops of het opladen van telefoons. De chauffeur kan naar wens de stroom in- of uitschakelen. Deze extra voorziening is uniek voor een openbaarvervoerbus.
http://www.openbaarvervoerinboskoop.nl/
Die uitvoering heeft 5 stoelen minder dan de standaard uitvoering, dat is raar. Je zou toch 4 of 8 verwachten.quote:
De streekuitvoering heeft 35 zitplaatsen in een 2+2 opstelling, 2 klapstoelen en 43 staanplaatsen.
Zojuist terwijl ik de posts van vandaag lees op dit forum tuft er weer een witte citaro voorbij richting Delfzijl op lijn 119.quote:Op woensdag 24 maart 2010 06:12 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Trouwens:
Ik zie hier in Noord Groningen steeds meer van die oude, witte citaro's van BBA regio Eindhoven op de gewone lijnen rijden. Appingedam-Groningen, Appingedam-Loppersum en Delfzijl-Winschoten zag ik in ieder geval.
Een spanjool: Unicar U92, een one-off op SB220 chassis.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:55 schreef marcel.nl het volgende:
Eens was er Pieper uit Schoonebeek nabij Emmen.
Iemand die mij kan zeggen wat voor bus dit is /was ? Lijkt qua koplampen Berkhof, maar de rest van carrosserie niet.
[ afbeelding ]
Extra comfort? Is dat er ooit geweest dan? Die verschrikkelijke ambassadors maken mij het meest blij met m'n auto. In Luxemburg zijn bijna alle streekbussen Mercedes Integro's. Dan wordt het pas aantrekkelijk om het OV te overwegen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:26 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
Extra comfort voor de Ambassador streekbus
De Ambassadors uitgevoerd als streekbus zijn voorzien van klaptafels en stopcontacten om de passagiers maximaal van dienst te kunnen zijn. De stopcontacten kunnen bijvoorbeeld gebruikt worden voor het aansluiten van laptops of het opladen van telefoons. De chauffeur kan naar wens de stroom in- of uitschakelen. Deze extra voorziening is uniek voor een openbaarvervoerbus.
http://www.openbaarvervoerinboskoop.nl/
Nou hartelijk dank voor de info. Ik kon het zo snel niet vinden, hier is het dan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:25 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Een spanjool: Unicar U92, een one-off op SB220 chassis.
Kijk ook even hier: phototrans
komt omdat alles hier (op de HOV lijnen na geloof ik ) tegenwoordig laagvloers moet zijn..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:07 schreef SvMp het volgende:
[..]
Extra comfort? Is dat er ooit geweest dan? Die verschrikkelijke ambassadors maken mij het meest blij met m'n auto. In Luxemburg zijn bijna alle streekbussen Mercedes Integro's. Dan wordt het pas aantrekkelijk om het OV te overwegen.
De Nederlandse streekbussen zijn eigenlijk gewoon stadsbussen.
Neequote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:34 schreef o.us het volgende:
Zijn er ook gelede MAN Lion City's van Qbuzz?
Voor gelede KubusCitaro's kun je het beste naar Groningen gaan. Daar wemelt het van die dingen.quote:In Rotterdam heb ik die nog nog nooit gezien, wel een gelede rode Citaro uit Drenthe.
maar de city's van kubus rijden wel erg lekkerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee
[..]
Voor gelede KubusCitaro's kun je het beste naar Groningen gaan. Daar wemelt het van die dingen.
Die ene in R'dam is vast dichterbij. Voor gelede Lion's Citys moet ie naar Eindhoven.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee
[..]
Voor gelede KubusCitaro's kun je het beste naar Groningen gaan. Daar wemelt het van die dingen.
... en het bittere eind van een Frysker:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:51 schreef BeefRWijker het volgende:Het prille begin van een Citea
Precies, Ou. Heb je nou al 's een ritje met een gasbrommer gemaakt?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
maar de city's van kubus rijden wel erg lekker
motoren klinken ook gewoon tevreden
Is goed.quote:
Ik ga altijd eerst voor 't kenteken, als 't leesbaar is.quote:Ik kon het zo snel niet vinden, hier is het dan.
Eerder Zuid Amerikaans dan Zuid Europees zou ik zeggen maar volgens RDW is ie al die tijd hierquote:Ik vind het wel een aparte bus. Ziet er stevig uit.
Misschien is daar 't geld van Novem wel heen gegaan, wie weetquote:En wat betreft Ambassadors, die zijn volgens mij naar een concept van playmobil uit de begin jaren 90. Lekker licht, niet stevig en snel aan vervanging toe.
neehquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:37 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Precies, Ou. Heb je nou al 's een ritje met een gasbrommer gemaakt?
[..]
Is goed.
[..]
Ik ga altijd eerst voor 't kenteken, als 't leesbaar is.
Eerst langs de RDW en dan langs Goegel als de RDW 't niet weet.
[..]
Eerder Zuid Amerikaans dan Zuid Europees zou ik zeggen maar volgens RDW is ie al die tijd hier
geweest en Chili is toch wel heel ver weg.
[..]
Misschien is daar 't geld van Novem wel heen gegaan, wie weet![]()
Ambassador in RTL Transportwereld
De eerste halve minuut is kostelijk.
quote:Weer grote busorder VDL
* LC | Gepubliceerd op 26 maart 2010, 17:00
HEERENVEEN -
Voor de tweede maal in een week heeft VDL Bus & Coach, moederbedrijf van VDL Berkhof in Heerenveen, een grote busorder in de wacht gesleept. De komende drie jaar neemt het Belgische vervoersbedrijf TEC in Namen 217 Citea's af. De 12 meter lange stadsbussen worden gemaakt bij Jonckheere in Roeselare.
Eerder deze week kreeg VDL van de Nederlandse busvervoerder Syntus de opdracht voor de levering van 106 VDL Ambassadors. Die zullen in Heerenveen worden gemaakt. VDL Berkhof werkt nog aan een order van 518 Citea's voor Dubai.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:53 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Niet spreken met de chauffeur op straffe van onthoofding.
De lage 8200's zijn anders al aan hun 3e concessie bezig. Ook bussen die maar 1 concessie blijven gaan daarna nog niet meteen naar de sloper. En lichter bouwen is niet per definitie goedkoper.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:17 schreef 2cv het volgende:
Ik heb begrepen dat die Berkhofs van die rammelbakken zijn omdat ze maar 1 consessie mee hoeven te gaan. Dan kan alles lichter gebouwd worden en is de bus dus goedkoper.
Iemand een idee hoe die bus een linkse bocht neemt?quote:
8200-'tje (MAN Caetano) op 98/99? Die had ik afgelopen maandag. Die klonk behoorlijk bassig, inderdaad.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
k had vanmiddag t gevoel als ik in zo`n oude DAF zat..
volgens mij was dat MAN wagentje wat dempings materiaal kwijt rond de motor
ik dacht een 88xx lions cityquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:19 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
De lage 8200's zijn anders al aan hun 3e concessie bezig. Ook bussen die maar 1 concessie blijven gaan daarna nog niet meteen naar de sloper. En lichter bouwen is niet per definitie goedkoper.
[..]
Iemand een idee hoe die bus een linkse bocht neemt?
[..]
8200-'tje (MAN Caetano) op 98/99? Die had ik afgelopen maandag. Die klonk behoorlijk bassig, inderdaad.
Had overigens op 167 Alkmaar/BeefRWijk een 8800-'tje (MAN A78) dat naar omstandigheden bijna beschaafd klonk. Die harde ratel van die dingen was bij deze bijna geheel afwezig.
En op Qliner 350 een stijgerende 5615 (Volvo 8700BLE). De knielinrichting van die bus had zo een eigen willetje ontwikkeld: elke 10 seconden op en neer. Tijdens de rit bleef ie 't ook doen, zij 't op een lager tempo.
ambakrotten zijn ook jankbakkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:35 schreef NoBody122 het volgende:
Viel mij bij de 8200 MAN Caetano's op, dat het geluid verdacht veel lijkt op dat van de gemiddelde Ambassador..
Dat dacht ik eigenlijk ook (zij 't dan zonder dat hoge gejank), vandaar m'n verbazing.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:35 schreef NoBody122 het volgende:
Viel mij bij de 8200 MAN Caetano's op, dat het geluid verdacht veel lijkt op dat van de gemiddelde Ambassador..
Waar vandaan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:24 schreef busfoto.nl het volgende:
Ik zag vanmiddag een MAN Lion's Regio (uit Friesland) rijden bij Qbuzz in Zoetermeer, naar alle waarschijnlijkheid als dienstwagen! Opvallende inzet.
Zo eentje dus (foto uit Heerenveen)
[ afbeelding ]
Zal dat niet zijn voor de Zo-Ro lijn, een HOV verbinding die er moet komen/zijn tussen Zoetermeer en de Berkel => aansluiting randstadrail Rotterdam (ZOetermeer-ROtterdam) ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:24 schreef busfoto.nl het volgende:
Ik zag vanmiddag een MAN Lion's Regio (uit Friesland) rijden bij Qbuzz in Zoetermeer, naar alle waarschijnlijkheid als dienstwagen! Opvallende inzet.
Zo eentje dus (foto uit Heerenveen)
[ afbeelding ]
hm vandaar dat er TCR wagens op de 310 zitten :/quote:Op donderdag 1 april 2010 06:20 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Zal dat niet zijn voor de Zo-Ro lijn, een HOV verbinding die er moet komen/zijn tussen Zoetermeer en de Berkel => aansluiting randstadrail Rotterdam (ZOetermeer-ROtterdam) ?
mja, daarvan was er ook al eentje nodig hoor, omdat ze sinds december in een hogere frequentie rijden en dus meer bussen nodig hebben.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hm vandaar dat er TCR wagens op de 310 zitten :/
1tje ja.. geen 2quote:Op donderdag 1 april 2010 10:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, daarvan was er ook al eentje nodig hoor, omdat ze sinds december in een hogere frequentie rijden en dus meer bussen nodig hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |