SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plate m64, het patroon van de gejatte foto dus.
En dan CG OMG als basislaag en dan wine red konad stempellak.
Ben helemaal verliefd
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ook al leuk !quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, maar ik wil zelf eigenlijk ook een lak - bbqmeet met bier en wijn in de tuin organiseren in de lente / zomer. Ik woon in het centrum van Eindhoven en da's voor iedereen makkelijk bereikbaar met het OV
Maar met wijn op kunnen we niet lakkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, maar ik wil zelf eigenlijk ook een lak - bbqmeet met bier en wijn in de tuin organiseren in de lente / zomer. Ik woon in het centrum van Eindhoven en da's voor iedereen makkelijk bereikbaar met het OV
Komt allemaal goed hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:23 schreef PartyHardy het volgende:
20![]()
Ooh dat valt nog mee, ik dacht dat ik een van de weinige onder de 25 was, als jullie ook allemaal komen voel ik me al wat fijner denk ik
eerst lakken, dan wijnenquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar met wijn op kunnen we niet lakken
visualsquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Komt allemaal goed hoor. 5 minuten rustig, en dan gaan de dozen open en voelt iedereen zich volgens mij thuis
!
Dan gaat het van 'ohhhh' 'aaahhh' 'die is leeeeuk' ' ohhh die oook' 'aaaaah'quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Komt allemaal goed hoor. 5 minuten rustig, en dan gaan de dozen open en voelt iedereen zich volgens mij thuis
!
Ik heb nog nooit gekonad dus zelfs zonder wijn faal ik hardquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eerst lakken, dan wijnenen de echte fanaten kunnen ook een wedstrijdje konad-na-10-wijn doen
dan moet je zeker meedoen, valt het niet zo opquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gekonad dus zelfs zonder wijn faal ik hard
Yeah Noord-Holland ftwquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Sinds een week 23 en ik vermoed dat ik na 10 wijn niet eens m'n nagel meer raakNoord-Holland ftw trouwens.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
OMG EEN BEJAARDE![]()
Obli is trouwens 39
uber seniorquote:
i'm inquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eerst lakken, dan wijnenen de echte fanaten kunnen ook een wedstrijdje konad-na-10-wijn doen
nog gefeliciteerd danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Mag iets anders dan wijn ook trouwens? Wijn is Het Kwaadquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:46 schreef Loqi het volgende:Ik kan nu al niet wachten tot het voorjaar en alle meets (zowel die voor noord als zuid nederland)
konad-na tien wijn
Ik ben 22 btw (Dan 23)
Ik was in mijn enthousiasme alles vergeten, sorry.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:29 schreef PeRi het volgende:
Ik ben al 3 jaar 21.
Als er iemand weer binnenkort bij Models Own gaat bestellen, wil ik er graag eentje meebestellen als het kan.
quote:
Joh maakt niet uit! Jij had volgens mij al besteld voor ik de website eens goed heb bekekenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:31 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik was in mijn enthousiasme alles vergeten, sorry.![]()
Ow sjit... Als ik in Veldhoven ben, dan is dat letterlijk om de hoekquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Check!
Wil je ook een keer naar die chinaglaze groothandel? Is vanaf jou helemaal maar een piseindje (t zit op de Run)
op jouw schoenen kan ik dat na 2 cola ook nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:27 schreef Kleintje19 het volgende:
i'm inmaar niet zoveel, want na 2 wijntjes kan ik al geen rechte lijn meer lopen
![]()
beauty company, daar ben ik dus geweest vandaagquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:40 schreef Lindytje het volgende:
tvp uit Brabant (
), oh, en ik ben 26.
En nog een foto van mijn nieuwe aanwinsten
[ afbeelding ]
Vlnr: CG Down under Dusk, CG Carnival lights, CG Trophy wife, CG Cosmic, CG Fairy Dust, CG Aqua Baby, CG Matte magic, Golden Roze chameleon 04, Rival de loop paars, Miss Sporty Metal shine.
Oh, en ik had gisteren besteld bij de Beauty company, en had het vandaag al in huis!![]()
En nu op de nagels: Mad as a Hatter, wat een briljant lakje is dat!!
Sjeen gaat falenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ow sjit... Als ik in Veldhoven ben, dan is dat letterlijk om de hoek
Ja, dat begreep ik net ook!! Gaaf!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beauty company, daar ben ik dus geweest vandaagMooie aanwinsten
[..]
Sjeen gaat falen
Dat dus!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:50 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb nog nooit een meet gehad, ben ook niet zo actief op fok, alleen dit topic vooral
Je hebt het idee dat je iedereen een beetje kent en het is hier altijd gezellig, maar het lijkt me zo raar als je ineens al die vreemde gezichten ziet
rood/grijze diagonale strepen? Very ninetiesquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Iemand trouwens een leuke tip voor een 90's geïnspireerde mani? Heb een feestje zaterdag.
En een meet lijkt mij ook wel tof, mits te bereiken met OV
@ Lindytje: Hippe buit!
het loopt meestal wel los hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat dus!!
Ik zou een beetje in mijn broek schijten denk ik...
Hmm... klinkt niet zo heel eng zo.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het loopt meestal wel los hoorIk ken een hoop mensen van Fok nu ook IRL en een aantal zijn ook echt vrienden geworden. Het voordeel is dat iedereen in hetzelfde schuitje zit.
Het voorstelrondje is altijd wel grappig though... Hoi ik ben stormqueen! Maar eigenlijk heet is margot! Waarop iedereen constant iedereens echte naam vergeet
En ik vergeet haast MiMu te feliciteren! MiMu gefeliciteerd
Hee Blauwe, heb je al bijpassende nagellak?quote:
quote:
Is nieuw * Draait rondje*quote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hee Blauwe, heb je al bijpassende nagellak?
33 en milf! Maar je nagels zijn mooiquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:18 schreef Guess. het volgende:
Gister
[ afbeelding ]
Vandaag,ik had em iets meer roze verwacht,niet echt mijn ding maar voor een naturel lakje wel mooi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben trouwens 33,een oudje hier
Oeh, die bovenste is mooi!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:18 schreef Guess. het volgende:
Gister
[ afbeelding ]
Vandaag,ik had em iets meer roze verwacht,niet echt mijn ding maar voor een naturel lakje wel mooi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi die Lautrec!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:18 schreef Guess. het volgende:
Gister
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pics!quote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:26 schreef liiszle het volgende:
oh oh oh, Ik ben 20 trouwens, en middennederland![]()
meeeeettingsss
tevens ben ik mn lakjes aan het labelen.
het is zó veel. heb Via Via weer ruim 80 lakjes er bij gehad.
zit nu op 180 lakjes denk ik
Guess Je1e nagelswow, wat een kleur
In welke omgeving van GLD?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef Guess. het volgende:
Thanks
Had net m'n man aan de telefoon en m'n lakjes van beautycompany.nl waren nu al binnen,dinsdag besteldHij is zo thuis dus ben benieuwd! Laat lakjes altijd bij ons in de winkel bezorgen,weet ik zeker dat er iemand is om aan te nemen.
Sinds paar jaartjes trouwens Gelderland maar officieel Brabo![]()
Goede vraag!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:30 schreef RenRen- het volgende:
19, Rotterdam. Waarom sommen we leeftijden op?
*gaat maken.quote:
Tof setjequote:Op donderdag 25 februari 2010 21:59 schreef Skaai het volgende:
Ik heb mijn eerste OPI lakjes. Mini's welliswaar, maar daarom niet minder leuk
[ afbeelding ]
Van 17,95 voor 13,50 ofzo, 25% korting bij de Sephora, op alle make up en ook de OPI lakjes dus
Er zit een quick dry topcoat bij ofzo, en deze drie:
Suzi Skis in the Pyrenees
[ afbeelding ]
No Spain no Gain
[ afbeelding ]
Pink Flamenco
[ afbeelding ]
Apeldoornquote:
Haha ja ligt er 5 minuutjes vandaan!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:02 schreef Guess. het volgende:
[..]
ApeldoornArnhem is leuk trouwens of af en toe te shoppen!
Druten in toch vlakbij Wamel en Leeuwen enzo?
Mijnheeft net de lakjes meegenomen
Morgen foto's!
Aahquote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goede vraag!
Volgens mij vroeg iemand hoe oud hier iedereen ongeveer was...
GEK HE?quote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:56 schreef liiszle het volgende:
[..]
*gaat maken.
REN MODvet
Gefeli
... Die roze kwijlert. Leuke setquote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:59 schreef Skaai het volgende:
Ik heb mijn eerste OPI lakjes. Mini's welliswaar, maar daarom niet minder leuk
[afbeelding]
Van 17,95 voor 13,50 ofzo, 25% korting bij de Sephora, op alle make up en ook de OPI lakjes dus
Er zit een quick dry topcoat bij ofzo, en deze drie:
Suzi Skis in the Pyrenees
[afbeelding]
No Spain no Gain
[afbeelding]
Pink Flamenco
[afbeelding]
Pffft. DUURquote:Hey, I have been researching the cheapest shipping for over to the Netherlands. I have found a rate of $40.00 Canadian which translates to about 29 euros. Depending on what you ordered, I could take your VISA # and have it shipped to you by the end of next week. Sorry it took me a few days to get back to you, I just wanted to make sure I had all the shipping in line. Let me know what you think,
Cheers, ( I am thrilled to be getting interest in Europe!
ja gek, die lakken kosten 15 DOLLAR, dus ik skip ffquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:11 schreef PeRi het volgende:
Tenzij er iemand geinteresseerd is, dan kunnen we kosten delen.
Die $15,- vind ik niet eens zo erg, maar de verzendkosten welquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja gek, die lakken kosten 15 DOLLAR, dus ik skip ff![]()
Hier ook Assen.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:20 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Hier ook Assen.
Dus als ik binnenkort een jongen tegenkom met gelakte nagels...dan zwaai ik even
Mhh da's inderdaad wel duur zeg.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:10 schreef PeRi het volgende:
Bericht van Cheekeymonkey, erg net bericht.
[..]
Pffft. DUUR.
dat is glitter2quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:27 schreef Diconnected het volgende:
18, Vlaardingen. Wooeeeh ik ben de jongste.
Vanmiddag een laagje The Ten Man van ChG gelakt en daarover heen die Essence glitter topper met grove glitters, omdat ik geen naakte nagels wou. Morgenmiddag weer wat anders lakken
Jong getrouwd!quote:
Ja, ik heb er al eens besteld...quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:39 schreef MissJ het volgende:
dames, kennen jullie deze Nederlandse shop al?
http://www.nfuoh-nederland.nl/shop/
ze hebben echt veel! Ook het beroemde nr 51 lakje!![]()
net even gecheckt hoeveel het kost, dus de 3 lakjes in een mandje gedaan die ik nu ook bij viis.ee heb besteld om goed te kunnen vergelijken... en tadaaa alles bij elkaar incl btw en verzendkosten komt het op ongeveer hetzelfde uit als bij viis.ee!![]()
Als ik nog eens een Nfu.oh lakje wil ga ik mooi op deze Nederlandse site bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:40 schreef MissJ het volgende:
trouwens ik woon in Zuid-Hollandik in leidenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hier heeft hij de 51 niet, iik voel me achtergesteldquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:39 schreef MissJ het volgende:
dames, kennen jullie deze Nederlandse shop al?
http://www.nfuoh-nederland.nl/shop/
ze hebben echt veel! Ook het beroemde nr 51 lakje!![]()
net even gecheckt hoeveel het kost, dus de 3 lakjes in een mandje gedaan die ik nu ook bij viis.ee heb besteld om goed te kunnen vergelijken... en tadaaa alles bij elkaar incl btw en verzendkosten komt het op ongeveer hetzelfde uit als bij viis.ee!![]()
Als ik nog eens een Nfu.oh lakje wil ga ik mooi op deze Nederlandse site bestellen
tip: shiny opalsquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hier heeft hij de 51 niet, iik voel me achtergesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |