quote:
Is nieuw * Draait rondje*quote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hee Blauwe, heb je al bijpassende nagellak?
33 en milf! Maar je nagels zijn mooiquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:18 schreef Guess. het volgende:
Gister
[ afbeelding ]
Vandaag,ik had em iets meer roze verwacht,niet echt mijn ding maar voor een naturel lakje wel mooi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben trouwens 33,een oudje hier
Oeh, die bovenste is mooi!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:18 schreef Guess. het volgende:
Gister
[ afbeelding ]
Vandaag,ik had em iets meer roze verwacht,niet echt mijn ding maar voor een naturel lakje wel mooi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi die Lautrec!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:18 schreef Guess. het volgende:
Gister
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pics!quote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:26 schreef liiszle het volgende:
oh oh oh, Ik ben 20 trouwens, en middennederland![]()
meeeeettingsss
tevens ben ik mn lakjes aan het labelen.
het is zó veel. heb Via Via weer ruim 80 lakjes er bij gehad.
zit nu op 180 lakjes denk ik
Guess Je1e nagelswow, wat een kleur
In welke omgeving van GLD?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef Guess. het volgende:
Thanks
Had net m'n man aan de telefoon en m'n lakjes van beautycompany.nl waren nu al binnen,dinsdag besteldHij is zo thuis dus ben benieuwd! Laat lakjes altijd bij ons in de winkel bezorgen,weet ik zeker dat er iemand is om aan te nemen.
Sinds paar jaartjes trouwens Gelderland maar officieel Brabo![]()
Goede vraag!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:30 schreef RenRen- het volgende:
19, Rotterdam. Waarom sommen we leeftijden op?
*gaat maken.quote:
Tof setjequote:Op donderdag 25 februari 2010 21:59 schreef Skaai het volgende:
Ik heb mijn eerste OPI lakjes. Mini's welliswaar, maar daarom niet minder leuk
[ afbeelding ]
Van 17,95 voor 13,50 ofzo, 25% korting bij de Sephora, op alle make up en ook de OPI lakjes dus
Er zit een quick dry topcoat bij ofzo, en deze drie:
Suzi Skis in the Pyrenees
[ afbeelding ]
No Spain no Gain
[ afbeelding ]
Pink Flamenco
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |