Mooi die Lautrec!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:18 schreef Guess. het volgende:
Gister
[ afbeelding ]
Vandaag,ik had em iets meer roze verwacht,niet echt mijn ding maar voor een naturel lakje wel mooi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben trouwens 33,een oudje hier
Pics!quote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:26 schreef liiszle het volgende:
oh oh oh, Ik ben 20 trouwens, en middennederland![]()
meeeeettingsss
tevens ben ik mn lakjes aan het labelen.
het is zó veel. heb Via Via weer ruim 80 lakjes er bij gehad.
zit nu op 180 lakjes denk ik
Guess Je1e nagelswow, wat een kleur
In welke omgeving van GLD?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef Guess. het volgende:
Thanks
Had net m'n man aan de telefoon en m'n lakjes van beautycompany.nl waren nu al binnen,dinsdag besteldHij is zo thuis dus ben benieuwd! Laat lakjes altijd bij ons in de winkel bezorgen,weet ik zeker dat er iemand is om aan te nemen.
Sinds paar jaartjes trouwens Gelderland maar officieel Brabo![]()
Goede vraag!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:30 schreef RenRen- het volgende:
19, Rotterdam. Waarom sommen we leeftijden op?
*gaat maken.quote:
Tof setjequote:Op donderdag 25 februari 2010 21:59 schreef Skaai het volgende:
Ik heb mijn eerste OPI lakjes. Mini's welliswaar, maar daarom niet minder leuk
[ afbeelding ]
Van 17,95 voor 13,50 ofzo, 25% korting bij de Sephora, op alle make up en ook de OPI lakjes dus
Er zit een quick dry topcoat bij ofzo, en deze drie:
Suzi Skis in the Pyrenees
[ afbeelding ]
No Spain no Gain
[ afbeelding ]
Pink Flamenco
[ afbeelding ]
Apeldoornquote:
Haha ja ligt er 5 minuutjes vandaan!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:02 schreef Guess. het volgende:
[..]
ApeldoornArnhem is leuk trouwens of af en toe te shoppen!
Druten in toch vlakbij Wamel en Leeuwen enzo?
Mijnheeft net de lakjes meegenomen
Morgen foto's!
Aahquote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goede vraag!
Volgens mij vroeg iemand hoe oud hier iedereen ongeveer was...
GEK HE?quote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:56 schreef liiszle het volgende:
[..]
*gaat maken.
REN MODvet
Gefeli
... Die roze kwijlert. Leuke setquote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:59 schreef Skaai het volgende:
Ik heb mijn eerste OPI lakjes. Mini's welliswaar, maar daarom niet minder leuk
[afbeelding]
Van 17,95 voor 13,50 ofzo, 25% korting bij de Sephora, op alle make up en ook de OPI lakjes dus
Er zit een quick dry topcoat bij ofzo, en deze drie:
Suzi Skis in the Pyrenees
[afbeelding]
No Spain no Gain
[afbeelding]
Pink Flamenco
[afbeelding]
Pffft. DUURquote:Hey, I have been researching the cheapest shipping for over to the Netherlands. I have found a rate of $40.00 Canadian which translates to about 29 euros. Depending on what you ordered, I could take your VISA # and have it shipped to you by the end of next week. Sorry it took me a few days to get back to you, I just wanted to make sure I had all the shipping in line. Let me know what you think,
Cheers, ( I am thrilled to be getting interest in Europe!
ja gek, die lakken kosten 15 DOLLAR, dus ik skip ffquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:11 schreef PeRi het volgende:
Tenzij er iemand geinteresseerd is, dan kunnen we kosten delen.
Die $15,- vind ik niet eens zo erg, maar de verzendkosten welquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja gek, die lakken kosten 15 DOLLAR, dus ik skip ff![]()
Hier ook Assen.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:20 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Hier ook Assen.
Dus als ik binnenkort een jongen tegenkom met gelakte nagels...dan zwaai ik even
Mhh da's inderdaad wel duur zeg.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:10 schreef PeRi het volgende:
Bericht van Cheekeymonkey, erg net bericht.
[..]
Pffft. DUUR.
dat is glitter2quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:27 schreef Diconnected het volgende:
18, Vlaardingen. Wooeeeh ik ben de jongste.
Vanmiddag een laagje The Ten Man van ChG gelakt en daarover heen die Essence glitter topper met grove glitters, omdat ik geen naakte nagels wou. Morgenmiddag weer wat anders lakken
Jong getrouwd!quote:
Ja, ik heb er al eens besteld...quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:39 schreef MissJ het volgende:
dames, kennen jullie deze Nederlandse shop al?
http://www.nfuoh-nederland.nl/shop/
ze hebben echt veel! Ook het beroemde nr 51 lakje!![]()
net even gecheckt hoeveel het kost, dus de 3 lakjes in een mandje gedaan die ik nu ook bij viis.ee heb besteld om goed te kunnen vergelijken... en tadaaa alles bij elkaar incl btw en verzendkosten komt het op ongeveer hetzelfde uit als bij viis.ee!![]()
Als ik nog eens een Nfu.oh lakje wil ga ik mooi op deze Nederlandse site bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:40 schreef MissJ het volgende:
trouwens ik woon in Zuid-Hollandik in leidenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hier heeft hij de 51 niet, iik voel me achtergesteldquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:39 schreef MissJ het volgende:
dames, kennen jullie deze Nederlandse shop al?
http://www.nfuoh-nederland.nl/shop/
ze hebben echt veel! Ook het beroemde nr 51 lakje!![]()
net even gecheckt hoeveel het kost, dus de 3 lakjes in een mandje gedaan die ik nu ook bij viis.ee heb besteld om goed te kunnen vergelijken... en tadaaa alles bij elkaar incl btw en verzendkosten komt het op ongeveer hetzelfde uit als bij viis.ee!![]()
Als ik nog eens een Nfu.oh lakje wil ga ik mooi op deze Nederlandse site bestellen
tip: shiny opalsquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hier heeft hij de 51 niet, iik voel me achtergesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |