SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plate m64, het patroon van de gejatte foto dus.
En dan CG OMG als basislaag en dan wine red konad stempellak.
Ben helemaal verliefd
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ook al leuk !quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, maar ik wil zelf eigenlijk ook een lak - bbqmeet met bier en wijn in de tuin organiseren in de lente / zomer. Ik woon in het centrum van Eindhoven en da's voor iedereen makkelijk bereikbaar met het OV
Maar met wijn op kunnen we niet lakkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, maar ik wil zelf eigenlijk ook een lak - bbqmeet met bier en wijn in de tuin organiseren in de lente / zomer. Ik woon in het centrum van Eindhoven en da's voor iedereen makkelijk bereikbaar met het OV
Komt allemaal goed hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:23 schreef PartyHardy het volgende:
20![]()
Ooh dat valt nog mee, ik dacht dat ik een van de weinige onder de 25 was, als jullie ook allemaal komen voel ik me al wat fijner denk ik
eerst lakken, dan wijnenquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar met wijn op kunnen we niet lakken
visualsquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Komt allemaal goed hoor. 5 minuten rustig, en dan gaan de dozen open en voelt iedereen zich volgens mij thuis
!
Dan gaat het van 'ohhhh' 'aaahhh' 'die is leeeeuk' ' ohhh die oook' 'aaaaah'quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Komt allemaal goed hoor. 5 minuten rustig, en dan gaan de dozen open en voelt iedereen zich volgens mij thuis
!
Ik heb nog nooit gekonad dus zelfs zonder wijn faal ik hardquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eerst lakken, dan wijnenen de echte fanaten kunnen ook een wedstrijdje konad-na-10-wijn doen
dan moet je zeker meedoen, valt het niet zo opquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gekonad dus zelfs zonder wijn faal ik hard
Yeah Noord-Holland ftwquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Sinds een week 23 en ik vermoed dat ik na 10 wijn niet eens m'n nagel meer raakNoord-Holland ftw trouwens.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
OMG EEN BEJAARDE![]()
Obli is trouwens 39
uber seniorquote:
i'm inquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eerst lakken, dan wijnenen de echte fanaten kunnen ook een wedstrijdje konad-na-10-wijn doen
nog gefeliciteerd danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |