abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78487376
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:29 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Je drukt het wel erg eufemistisch uit

Je weet zelf ook dat als het aan de vvd ligt er nauwelijks nog kansarme binnenkomen.
Valt wel mee. De echte anti-buitenlandersVVD'ers zijn opgerot naar PVV en TON. Dat scheelt nogal .
quote:
OS afschaffen of iig halveren.
Je zal volgens mij geen VVD'er horen praten over het afschaffen van OWS. Zelfs halveren is daar niet populair.
quote:
Onderwijs lopen de mening finaal uiteen.
Hoe bedoel je dat? Beiden streven ze naar zo goed mogelijk onderwijs wat betaalbaar is voor de overheid en voor degenen die er gebruik van maken. De uitwerking kom je dan wel uit.
quote:
Ik weet dat je hoopt op een regering met GL maar dat is in al die 21 jaar nog nooit gebeurd, en ik reken er dit keer nog minder op.
In de 21 jaar dat ze bestaan is dit de keer dat ze de meeste kans hebben op regeringsdeelname. Juist omdat ze nodig zijn om PVV en CDA uit de regering te houden.
Want van mij hoeft GL niet in de regering, vind het belangrijker dat partijen als CDA en PVV er niet inkomen. De rest van onze politiek heeft namelijk wel redelijk verstandige ideeën.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_78487423
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:40 schreef GSP het volgende:

[..]

Helma Neppérus (VVD) alweer vergeten?
Die wordt zowel binnen als buiten haar partij niet al te serieus genomen .
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:41 schreef GSP het volgende:

[..]

Hier staat zoveel onzin in, dat ik dit gemakkelijk kan verweren. Ik kom hier nog op terug als ik wat meer tijd/zin heb om jouw googlewerk te doen.
Ben reuze benieuwd . Want volgens mij zijn er echt maar heel weinig onoverkomelijke verschillen. Zeker nu de antibuitenlanderscomponent van de VVD is verdwenen .
pi_78489021
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

Gal werpen, doe je dat door eerst in je eigen hand te spugen en er vervolgens mee te gooien?
het doel heiligt de middelen.
pi_78489045
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:29 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

En hier stopte ik met lezen.
want jij kan niet lezen.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 18:51:42 #280
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_78489805
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:25 schreef du_ke het volgende:

[..]

Valt wel mee. De echte anti-buitenlandersVVD'ers zijn opgerot naar PVV en TON. Dat scheelt nogal .
[..]

Je zal volgens mij geen VVD'er horen praten over het afschaffen van OWS. Zelfs halveren is daar niet populair.
[..]

Hoe bedoel je dat? Beiden streven ze naar zo goed mogelijk onderwijs wat betaalbaar is voor de overheid en voor degenen die er gebruik van maken. De uitwerking kom je dan wel uit.
[..]

In de 21 jaar dat ze bestaan is dit de keer dat ze de meeste kans hebben op regeringsdeelname. Juist omdat ze nodig zijn om PVV en CDA uit de regering te houden.
Want van mij hoeft GL niet in de regering, vind het belangrijker dat partijen als CDA en PVV er niet inkomen. De rest van onze politiek heeft namelijk wel redelijk verstandige ideeën.
Zelden zoveel aan elkaar gerijgde onzin gehoord als nu De vvd prefereert bijvoorbeeld de ambachtschool, en GL vindt VMBO hartstikke geweldig. Gewoon, om maar iets te noemen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_78490086
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 18:51 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Zelden zoveel aan elkaar gerijgde onzin gehoord als nu De vvd prefereert bijvoorbeeld de ambachtschool, en GL vindt VMBO hartstikke geweldig. Gewoon, om maar iets te noemen.
Kan je de delen uit de partijprogramma's hierover even voor ons aanwijzen?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 20:55:36 #282
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_78494829
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 18:59 schreef du_ke het volgende:

[..]

Kan je de delen uit de partijprogramma's hierover even voor ons aanwijzen?
http://standpunten.groenlinks.nl/
http://vvd.nl/standpunt/248/belastingen

Kijk en vergelijk en zie de paradoxen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  vrijdag 26 februari 2010 @ 21:03:24 #283
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_78495264
Oh ja, nee, dat zijn echt dingen waar men niet uit gaat komen.

Sjongejonge, je kan ook problemen opblazen. Ik weet dat je niet graag Groen-Links ziet regeren, maar zulke problemen zijn echt peanuts als het aankomt op een regeerakkoord.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 21:21:27 #284
165633 eriksd
The grand facade...
pi_78496257
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 21:02 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

inderdaad erik van de sicherheitsdienst
Owjee Klopkoek. Vroeger bezigde je al persoonlijke aanvallen maar nu ga je toch een grens over .
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_78517947
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Te mager, ik zoek letterlijke quotes want volgens mij ben je weer eens uit je nek aan het lullen
  zaterdag 27 februari 2010 @ 16:47:26 #286
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_78523279
Het lijkt me de meest realistische coalitie als ze een meerderheid kunnen halen. Ook de meest wenselijke, hoewel ik het liever zonder de PvdA zou zien. Maar goed, zonder de PvdA is het echt ondenkbaar dat ze aan een meerderheid komen.
pi_78523339
Mijn verwachting:
1.) CDA, PVV en VVD.
2.) PvdA, VVD, D66, GL.
pi_78523521
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Doet er niet toe. Een van de fundamentele taken (in mijn ogen) van de overheid is om ogenschijnlijke tegenstrijdigheden te combineren. Dat strookt dus perfect met een regering waar zowel de VVD als GL deel vanuit maken.

En ik zal het zelfs nog scherper stellen dat dat zelfs hét goede voorbeeld van de regering is dat we moeten hebben. Niet gaan zitten janken om meningsverschillen maar samenwerken met je tegenpool. Dat is oneindig veel beter dan een regering met louter ja-knikkers. Dat is misschien makkelijker maar zeker niet per definitie beter.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 17:01:29 #289
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_78523659
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 16:49 schreef Monidique het volgende:
Mijn verwachting:
1.) CDA, PVV en VVD.
2.) PvdA, VVD, D66, GL.
Bij je tweede optie zou de VVD zich weer aan haar eigen programma moeten gaan houden. Zolang Teeven en consorten er zitten zat dat niet gebeuren.
Carpe Libertatem
pi_78523824
Zo gaat het worden ook. Goede coalitie.
The original
pi_78602246
iets wat naar mijn idee weer gaat zorgen voor een landvertegenwoordiging waar ze zich met de zin en onzin gaan bezighouden die ons boeit.

hulde voor het idee!
  maandag 1 maart 2010 @ 19:09:01 #292
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_78602751
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 21:29 schreef dramatiek het volgende:
Tis wel geen slechte combinatie, wat slimmere en minder rechtse PVV-achtigen,wat milieugrut, wat sociale lijm en de kleine Napoleon die de kindertjes naar een goede school wil sturen.
Ietwat neerbuigend neergezet maar wel accuraat!
Life is what you make it.
pi_78611134
Ik ben voor
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_78611319
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 20:48 schreef Conversatie het volgende:

[..]

Dat GL ontstaan is uit o.a. de CPN wil nog niet zeggen dat ze nu nog als communistisch te bestempelen zijn. Ik snap je invalshoek, maar denk niet dat dit opgaat.
Sommige mensen snappen dat niet joh.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_78623763
Ik ben voor al wil ik dan wel Rutte als premier, niet Bos
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_78625109
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 16:49 schreef Monidique het volgende:
Mijn verwachting:
1.) CDA, PVV en VVD.
2.) PvdA, VVD, D66, GL.
ik denk: CDA-VVD-D66
pi_78625159
PvdA-GL-SP-CU zou ook nog kunnen ... al vraag ik me af of CU wel in een kabinet wil met al die "rooien"
pi_78625396
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:51 schreef Dichtpiet. het volgende:
PvdA-GL-SP-CU zou ook nog kunnen ... al vraag ik me af of CU wel in een kabinet wil met al die "rooien"
Asjeblieft niet zeg
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 maart 2010 @ 10:04:39 #299
862 Arcee
Look closer
pi_78625530
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:51 schreef Dichtpiet. het volgende:
Die hebben volgens de laatste peiling 57 zetels samen, alleen daarom al niet realistisch dus.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 maart 2010 @ 10:11:49 #300
862 Arcee
Look closer
pi_78625715
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
ik denk: CDA-VVD-D66
62 zetels, ook niet erg waarschijnlijk.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')