quote:
laters tweetyquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:04 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Oeh, lekker! Eetsmakelijk.
Ik duik ook weer even de schoolboeken in. Tot later
rook zequote:
OAquote:
dat was snelquote:
we zijn getrouwd je weetz, dan mag hetquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:47 schreef Ladylike het volgende:
ssssssst zometeen valt het op dat we samen zijn gaan lunchen
de posts zijn 32 minuten na elkaar, half uur dusquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
laters tweety
[..]
rook ze
[..]
OA
[..]
dat was snel
Oh jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
we zijn getrouwd je weetz, dan mag het
Omdat ik op één bericht reageer, niet op alle hoi's en doei's. Die mensen groet ik impliciet al.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom doe jij dan zelden tot nooit multiquoten
Ik wil expliciet gegroet worden verdoriequote:Op donderdag 25 februari 2010 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat ik op één bericht reageer, niet op alle hoi's en doei's. Die mensen groet ik impliciet al.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wil expliciet gegroet worden verdorie
Ik ken je nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoi LLquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je WILT me volgens mij niet kennenquote:
quote:
Zij wel..quote:
Jullie willen geen sushiquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je WILT me volgens mij niet kennen
[..]
quote:
maar ik ben bang voor mensenquote:
ik ook.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
maar ik ben bang voor mensen
Nou ja, vandaar dat ik je niet kenquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Och, wees maar blij danquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, vandaar dat ik je niet ken
wie zegt datquote:
ik niet in ieder gevalquote:
meets zijn een HOAXquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jawel, maar dat kan niet
meets enzo
ah, een pauze?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:24 schreef Symphonic het volgende:
Even hallo met de PIII van mijn meisje..
Damn dat is echt niet te doen
pentium 3, antiekhandelquote:
das wel old school in ieder gevalquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, een pauze?
[..]
pentium 3, antiekhandel
hoi terug Symquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:24 schreef Symphonic het volgende:
Even hallo met de PIII van mijn meisje..
Damn dat is echt niet te doen
jij bang voor mensenquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
klinkt niet echt geloofwaardig hequote:Op donderdag 25 februari 2010 13:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoi terug Sym
[..]
jij bang voor mensen![]()
en al helemaal niet als je d'r irl kentquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
klinkt niet echt geloofwaardig he
Dus ze moet me niet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en al helemaal niet als je d'r irl kent
inderdaadquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Fuck, je hebt me doorquote:
Ik ben een asociaal kutwijfquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je hebt Alfa Romeo als UI. Je maakt het wel bont zeg.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fuck, je hebt me door
[..]
Ik ben een asociaal kutwijf
maar mag je er ook aan zittenquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Wat betreft de TT: ik loop al een dag met zes tieten rond me hier in huis.
Gatverdamme, ik hoef niet te weten dat je zo veel aangekomen bent dat je tieten hebt gekregenquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:56 schreef indahnesia.com het volgende:
quote:
die tijd komt nog voor mijquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:56 schreef indahnesia.com het volgende:
In een bananendoos?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:56 schreef indahnesia.com het volgende:
dat zeg ik helemaal nietquote:
Aan twee zeker wel, aan twee niet (is de bediende) en de andere twee (overduidelijk de grootste) zullen er in feite geen moeite mee hebben, ware het niet dat die toebehoren aan die van een vriendin van mijn vriendin. Maar 1/3 is nog geen slechte score dacht ik zo.quote:
rond me, niet an me.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:57 schreef Ladylike het volgende:
Gatverdamme, ik hoef niet te weten dat je zo veel aangekomen bent dat je tieten hebt gekregen
Het vermoeden bestond alquote:
nee dat zeker niet als ze de hele dag in je gezicht mee zwaaien en je mag er niet aanzittenquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Aan twee zeker wel, aan twee niet (is de bediende) en de andere twee (overduidelijk de grootste) zullen er in feite geen moeite mee hebben, ware het niet dat die toebehoren aan die van een vriendin van mijn vriendin. Maar 1/3 is nog geen slechte score dacht ik zo.
Dat doet ze niet, al zal ze vanavond wel weer rondlopen in dunne avondkleding. Maar ach, dat doet mijn vriendin ook, dus het zal allemaal wel goed zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee dat zeker niet als ze de hele dag in je gezicht mee zwaaien en je mag er niet aanzitten
dat is pas een kwelling
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:00 schreef Giertje het volgende:
vrouwen trekken altijd zo snel conclusies
en vaak nog verkeerd ookquote:
ze denken altijd gelijk te hebbenquote:
zuip ze Indahquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga mijn hoeveelheid van 1,125 liter JW black in de fles eens wat verkleinen.![]()
ze willen gelijk hebben maar je moet het ze niet geven.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
ze denken altijd gelijk te hebben
dat zeg je ook alleen maar omdat je wil neukenquote:
niet altijd teminstequote:Op donderdag 25 februari 2010 14:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze willen gelijk hebben maar je moet het ze niet geven.
dan zou ik er nu juist tegenin moeten gaan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zeg je ook alleen maar omdat je wil neuken
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
ze denken altijd gelijk te hebben
alleen als ie niet anders kanquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze willen gelijk hebben maar je moet het ze niet geven.
quote:
want WOKKIN zit ook op Fok!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan zou ik er nu juist tegenin moeten gaan.
Huhquote:
maar ik welquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zeg ik helemaal niet
Hoe kan ik het goedmaken?quote:
ik geloof je lekker toch nietquote:
die heeft daar helemaal geen tijd voorquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
want WOKKIN zit ook op Fok!
dat zowiezoquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
conclusie trekken.
vrouwen zijn complex
dat denk jijquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die heeft daar helemaal geen tijd voor
helemaal waarquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
conclusie trekken.
vrouwen zijn complex
koken, schoonmaken, wassen, stofzuigen, kinderen naar school brengen en halen.quote:
dus vervelen jullie nooitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
niks hoorquote:
geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering waar blijft die koerier met de modem en router![]()
zit al de hele tijd te wachten
dat is dezelfde die ook bij Pheno (niet) komtquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering waar blijft die koerier met de modem en router![]()
zit al de hele tijd te wachten
whehequote:Op donderdag 25 februari 2010 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
LOL
Maar goedemiddag lieverds!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
LOL
Hai Gierquote:
Hihihiquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus vervelen jullie nooit
net.. met de hakken over de slootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsssskquote:
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
dat heb ik nietquote:
een schone zaak of geduld?quote:
Hey schatjequote:
quote:
heey Fhaquote:
ik ben er bang voorquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is dezelfde die ook bij Pheno (niet) komt
Marijkequote:Op donderdag 25 februari 2010 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
LOL
Hai meisje!quote:
goed hoor en met jou?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai GierHoe is het vandaag?
[..]
Hihihi![]()
Hoi Wok
quote:
quote:
Fhaquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai meisje!
En hoi GF en LL
Garpjuhquote:
nu durf je wel hequote:[..]
![]()
![]()
Hier alles okee ik ben alleen zoooooooooooooooooooooo moequote:
quote:
dat durf ik zaterdag ook nog hoorquote:[..]
nu durf je wel he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
dan is je hele dag ontregelt of nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier alles okee ik ben alleen zoooooooooooooooooooooo moe![]()
Ik had vanochtend de wekker gezet en toen had ik em half slapend gewoon uitgedrukt en me weer omgedraaid, werd ik een uur later waker![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ok![]()
![]()
[..]
dat durf ik zaterdag ook nog hoor
denk eraan: ik weiger de NA aan te vullen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
een 6je is ook voldoendequote:Op donderdag 25 februari 2010 14:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
net.. met de hakken over de sloot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |