abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78675546
Ik volg het ook allemaal niet zo.. Kunnen we AUB inhoudelijk reageren in plaats van te trollen met dingen zoals:

ja lees maar terug

terwijl het antwoord gewoon helemaal nergens te vinden is
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:53:17 #252
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78675633
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:16 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ze zijn behoorlijk scheef, meer een ellipsvorm die half gelukt is.

Overigens zijn de randen ook niet scherp maar vrij gekarteld wat ook duidt op menselijk handelen.
Ik vind ze anders niet gekarteld als in 'voetstap'gekarteld! Serieus, we hebben geen sneeuw nu buiten maar probeer het eens na te doen, gaat gewoon niet, de sneeuw zou in een hoopje er naast gaan liggen, je zal voetafdrukken zien en de kans op een foutje is erg groot wat natuurlijk bij daglicht makkelijk te zien is (ik ga er vanuit dat de cirkels snachts ontstaan/gemaakt worden.)
Daarbij.. het kartelen zegt eigenlijk helemaal niks als we niet weten wat het voor ding is die ze maakt.
The truth was in here.
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:54:07 #253
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78675671
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 10:12 schreef VaderVanJezus het volgende:
Ik dacht dat het eigenlijk al algemeen bekent is dat graancirkels door mensen worden gemaakt.
Dat ze ook na te maken zijn, ja dat is algemeen bekend.
The truth was in here.
pi_78675745
Oefening baart kunst

Dat is met alles zo.. Probeer jij eens Chopin op de piano te spelen.. dat lukt echt niet!!
Probeer jij eens een portret te tekenen.. dat lukt echt heul niet!
Probeer jij eens 1000 keer hoog te houden.. dat lukt echt heul niet!
Probeer jij eens te jongleren met fakkels... dat lukt echt heul niet!

Dat het jou niet lukt wil niet zeggen dat het niemand lukt. En omdat het jou niet lukt wil ook niet zeggen dat het meteen groene mannetjes zijn. We hebben het over iemand die dit al langer doet. Sterker nog: we hebben het over iemand die aantoonbaar keihard heeft lopen te liegen. Waarom zou jij dit uberhaubt nog geloven. Ik vind het leuk om in graancirkels te geloven maar niet als ze door van den Broeke gemaakt zijn Iemand die de boel al langere tijd zit te flessen...
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:57:25 #255
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78675809
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:53 schreef Bastard het volgende:
Ik vind ze anders niet gekarteld als in 'voetstap'gekarteld! Serieus, we hebben geen sneeuw nu buiten maar probeer het eens na te doen, gaat gewoon niet, de sneeuw zou in een hoopje er naast gaan liggen, je zal voetafdrukken zien en de kans op een foutje is erg groot wat natuurlijk bij daglicht makkelijk te zien is (ik ga er vanuit dat de cirkels snachts ontstaan/gemaakt worden.)
Daarbij.. het kartelen zegt eigenlijk helemaal niks als we niet weten wat het voor ding is die ze maakt.
Jij zou het niet zomaar kunnen, omdat... [lees verder]
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:01:14 #256
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78675943
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:51 schreef Flammie het volgende:
Ik volg het ook allemaal niet zo.. Kunnen we AUB inhoudelijk reageren in plaats van te trollen met dingen zoals:

ja lees maar terug

terwijl het antwoord gewoon helemaal nergens te vinden is
je bedoeld , die wil je niet zien , dat is niet mijn probleem
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_78675975
Alsof het mijn probleem is. Alsof het me ook maar iets boeit wat jij allemaal uitspuugt hier
Je hebt wel een eigendunk he Doe maar alsof je belangrijk bent tegen mensen die dat cool vinden.. mij boeit het echt geen ruk eigenlijk
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:04:37 #258
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78676058
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:55 schreef Flammie het volgende:
Oefening baart kunst

Dat is met alles zo.. Probeer jij eens Chopin op de piano te spelen.. dat lukt echt niet!!
Probeer jij eens een portret te tekenen.. dat lukt echt heul niet!
Probeer jij eens 1000 keer hoog te houden.. dat lukt echt heul niet!
Probeer jij eens te jongleren met fakkels... dat lukt echt heul niet!

Dat het jou niet lukt wil niet zeggen dat het niemand lukt. En omdat het jou niet lukt wil ook niet zeggen dat het meteen groene mannetjes zijn. We hebben het over iemand die dit al langer doet. Sterker nog: we hebben het over iemand die aantoonbaar keihard heeft lopen te liegen. Waarom zou jij dit uberhaubt nog geloven. Ik vind het leuk om in graancirkels te geloven maar niet als ze door van den Broeke gemaakt zijn Iemand die de boel al langere tijd zit te flessen...
Dus omdat ze zijn gemaakt en jij of ik het niet kan, is dat het bewijs dat ze door RvdB zijn gemaakt
Voor mij staan 2 dingen vast:
- Er zijn graancirkels gemaakt
- Ik weet niet door wie

Als je nu eens even de mogelijkheden openhoud, dan kan het vanuit allerlei factoren zijn ontstaan. En of ik dan wel geen Spaans kan spreken en RvdB wel helpt niet mee als antwoord. Sterker nog, DAT slaat als een kip op een drumstel.
The truth was in here.
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:06:34 #259
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78676123
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:01 schreef Summers het volgende:
je bedoeld , die wil je niet zien , dat is niet mijn probleem
Hee , maar ik wil dat antwoord wel zien en ik heb echt naar het concrete antwoord gezocht, maar ik kan het niet vinden.

Het kost toch niet zoveel moeite om even een linkje te geven naar dat (concrete!) antwoord of om dat (concrete!) antwoord nogmaals te typen
pi_78676249
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:04 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dus omdat ze zijn gemaakt en jij of ik het niet kan, is dat het bewijs dat ze door RvdB zijn gemaakt
Voor mij staan 2 dingen vast:
- Er zijn graancirkels gemaakt
- Ik weet niet door wie

Als je nu eens even de mogelijkheden openhoud, dan kan het vanuit allerlei factoren zijn ontstaan. En of ik dan wel geen Spaans kan spreken en RvdB wel helpt niet mee als antwoord. Sterker nog, DAT slaat als een kip op een drumstel.
Nee. Dan mis je het punt volledig Bastard want dit zijn gewoon voorbeelden.

Jij zegt dat je niet weet hoe deze graancirkels gemaakt zijn en je vergelijkt het met je eigen kunnen op dit moment. Als ik dit zou doen dan zus en zo, dan waren ze nooit zo recht etc etc.

Dan zeg ik: Als je dat oefent kun jij dat ook want oefening baart kunst. Daarna geef ik een aantal voorbeelden. Op dit moment kunnen wij deze voorbeelden niet uitvoeren maar als we dit oefenen dan kan het zijn dat dit gevisualiseerd kan worden. Door de oefening raken we bedreven.

Ik stel niet meteen de conclusie dat Robert van den Broeke deze cirkels gemaakt heeft. Het kan ook iemand anders zijn (een vriend die het voor hem gemaakt heeft bijvoorbeeld). Wie het ook is.. Het is iemand die geoefend heeft hoe hij dit soort dingen moet maken.

voor mij staan echter ook een aantal dingen vast

- Van den broeke heeft de boel lopen te flessen zowel nu als in het verleden
- Van den broeke heeftt de boel aantoonbaar lopen te flessen (Wikipedia//mudman)
- Iedereen kan graancirkels maken na wat oefening

Als jij me nu laat zien waarom dit Groene mannetjes zijn dan geloof ik het misschien maar ik vind het gek om te stellen dat omdat het voor jou onmogelijk is om te maken dat het dus daarom voor iedereen onmogelijk is om te maken. Je kunt alles oefenen, vandaar mijn voorbeelden
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:10:37 #261
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78676274
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:54 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat ze ook na te maken zijn, ja dat is algemeen bekend.
En daar heb je nou wetenschap voor :
quote:
Eén van de takken van wetenschap die de hardste bewijzen heeft geleverd dat het graancirkelfenomeen een werkelijk mysterie is, is de biofysica. De biofysica houdt zich bezig met de leer van de toepassing van fysische methoden bij het onderzoek van levensverschijnselen. Eind jaren ’80 werd de Amerikaanse biofysicus dr. W.C. Levengood van het Biofysisch Laboratorium in Grasslake, in de Noord-Amerikaanse staat Michigan, geconfronteerd met het graancirkelfenomeen. In eerste instantie was hij zeer sceptisch; zoals zovelen vermoedde hij dat alle graancirkels door mensen werden gemaakt. Maar uit pure nieuwsgierigheid besloot hij toch proeven te gaan doen met planten uit graancirkels. Zijn ontdekkingen waren ronduit spectaculair te noemen.

Natuurlijk heeft dr Levengood vele proeven gedaan met zelfgemaakte graancirkels; na goedkeuring te hebben gekregen ven een boer maakte hij zelf een groot aantal graancirkels. Deze cirkels heeft hij vervolgens grondig onderzocht en zijn vermoedens werden bevestigd: een mens kan best een graancirkel maken, bijvoorbeeld met een plank en wat touwen, maar kan nooit biofysische afwijkingen creëren. Alle afwijkingen, van vergrote en geëxplodeerde knopen tot en met verdwenen zaden en afwijkende ontkiem- en groeipatronen, kon dus onmogelijk door mensenhanden zijn ontstaan. Hiermee was het wetenschappelijk bewijs voor de niet-menselijke oorsprong van het graancirkelfenomeen geleverd.

In de loop der jaren is het onderzoek van dr. Levengood vele malen herhaald; niet alleen door hemzelf, maar ook door anderen. Steeds weer kwam men tot dezelfde conclusie: hier was meer aan de hand dan een gewone mensengrap. Ook werden de onderzoeken van dr. Levengood ‘peer-reviewed’, wat betekend dat andere wetenschappers – eveneens experts op dat gebied – zijn bevindingen door de mangel haalden. En steeds weer bleven zijn bevindingen onaangetast: zijn experimenten waren goed uitgevoerd en zijn conclusies waren correct.

Niet alleen de planten, ook de bodem werd grondig onderzocht. In een groot deel van de onderzochte graancirkels werden hoge concentraties magnetiet in de bodem ontdekt. Magnetiet is magnetisch ijzer, dat op zich niet zo bijzonder is, want magnetiet komt in veel gebieden op aarde als mineraal voor. Maar deze graancirkelmagnetiet was bijzonder qua vorm en samenstelling: het was eerst gesmolten en vervolgens gestold tot prachtige ronde bolletjes, die onder de microscoop uitstekend zichtbaar waren. Deze magnetietvorm kennen de wetenschappers wel, maar alleen als meteorietstof. Elke dag dwarrelen grote hoeveelheden meteorietstof door de atmosfeer op de aarde neer. Dit stof (dat veel van de hierboven beschreven magnetiet bevat) kan dus in elk veld worden aangetroffen, in een bepaalde ‘normale’ hoeveelheid. In de graancirkels wordt echter veel meer dan deze normale hoeveelheid aangetroffen: tot 800 keer zo veel als normaal! Hiermee werd de wetenschap wederom voor een raadsel gesteld
.

http://www.ufowijzer.nl/t(...)happelijkBewijs.html
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:17:28 #262
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78676541
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:09 schreef Flammie het volgende:

- Iedereen kan graancirkels maken na wat oefening
Toe maar. Iedereen kan ze na-maken inderdaad ja. Er zijn voorbeelden genoeg van complexe graancirkels waarmee je rustig kan zeggen dat het niet anders gemaakt kan zijn zonder groot teamwork, stellages, en vlot doorwerken zonder sporen achter te laten... maar dat wil niet zeggen dat het DAT ook was om de cirkel te maken.

Ik begrijp wel dat out of the box thinking moeilijk is als je je aan kaders en ervaringen houdt.
The truth was in here.
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:19:21 #263
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78676607
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:10 schreef Summers het volgende:

[..]

En daar heb je nou wetenschap voor :
[..]

.

http://www.ufowijzer.nl/t(...)happelijkBewijs.html
Kijk dat bedoel ik nou.
The truth was in here.
pi_78676654
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:17 schreef Bastard het volgende:

[..]

Toe maar. Iedereen kan ze na-maken inderdaad ja. Er zijn voorbeelden genoeg van complexe graancirkels waarmee je rustig kan zeggen dat het niet anders gemaakt kan zijn zonder groot teamwork, stellages, en vlot doorwerken zonder sporen achter te laten... maar dat wil niet zeggen dat het DAT ook was om de cirkel te maken.

Ik begrijp wel dat out of the box thinking moeilijk is als je je aan kaders en ervaringen houdt.
Misschien is dat dan ook wel gebeurd? Planning en teamwork. Wie weet Als je ziet wat een vriendengroepje studenten kunnen klaarspelen bijvoorbeeld;

http://science.howstuffworks.com/crop-circle5.htm

Soms moet je inderdaad meer plannen en zorgvuldig te werk gaan Daarom is het niet meteen magisch..

En die laatste opmerking was natuurlijk volslagen onnodig imo.
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:26:22 #265
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78676818
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:19 schreef Bastard het volgende:

[..]

Kijk dat bedoel ik nou.
dus tot ik wetenschappelijk bewijs zie dat het door mensenhanden is gemaakt, laat ik het open
en ga ik niet klakkeloos aannemen dat iedereen maar lult die zegt een echte cirkel te hebben
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:29:22 #266
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78676903
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:26 schreef Summers het volgende:
dus tot ik wetenschappelijk bewijs zie dat het door mensenhanden is gemaakt, laat ik het open
en ga ik niet klakkeloos aannemen dat iedereen maar lult die zegt een echte cirkel te hebben
Is goed hoor , haal jij je wetenschappelijke wetenswaardigheden maar van de ufowijzer-site .

Maar wat vind jij er eigenlijk van dat Robbert van den Broeke plaatjes uit papier knipte, uit boeken knipte, dingen op internet (genverbrander) zocht en dat dat hem door de mand heeft doen vallen?
pi_78676993
Hoe weet je dan dat die cirkels van Robert van den Broeke echt zijn? Het enige dat je hebt is een verhaal en een foto

Met als extra /kicker: een verhaal van iemand die in het verleden eerder gelogen heeft (genverbrander hahahaa -om te gillen wat een faal man )

Erg raar en wederom bevestiging van het "2 maten principe" dat hier ondertussen toch wel de oneerlijke boventoon lijkt te voeren

Maar ja.. dan denken andere in hokjes en referentiekaders he ...
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:40:04 #268
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78677326
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:29 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Is goed hoor , maar wat vind jij er eigenlijk van dat Robbert van den Broeke plaatjes uit papier knipte, uit boeken knipte, dingen op internet (genverbrander) zocht en dat dat hem door de mand heeft doen vallen?
Dat noem ik slechts jouw geloof waar je zelf mee mag leven ,
je doet net alsof je hem zelf hebt zien knippen ,
alsof je over zijn schouder meekeek toen hij iets opzocht ,
je negeert iedere getuige die er bij was , je doet net alsof het paranormale niet kan bestaan ,
je doet net alsof je dat wel van horen zeggen kan weten ,
je negeert de 99% van het geheel en concentreert je puur op die ene procent en denkt de 99% nu ook als feit te weten ,
en dat is allemaal prima , maar leef dat zelf aub en wees er gelukkig mee .
Ik houd het open en blijf naar het geheel kijken .
pi_78677692
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar wat vind jij er eigenlijk van dat Robbert van den Broeke plaatjes uit papier knipte, uit boeken knipte, dingen op internet (genverbrander) zocht en dat dat hem door de mand heeft doen vallen?
Hoho!

Jij denkt dat het papieren plaatjes zijn. Jij denkt dat hij informatie op internet heeft gevonden. Maar hoe kan je dat bewijzen? Jij bent echt kortzichtig hoor dat je van de wetenschappelijke verklaring uitgaat. Maar Robbert zegt dat hij dat allemaal door krijgt van geesten en aliens. Probeer maar eens aan te tonen dat het niet zo is.
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:51:00 #270
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78677820
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:40 schreef Summers het volgende:
Dat noem ik slechts jouw geloof waar je zelf mee mag leven ,
je doet net alsof je hem zelf hebt zien knippen ,
alsof je over zijn schouder meekeek toen hij iets opzocht ,
je negeert iedere getuige die er bij was , je doet net alsof het paranormale niet kan bestaan ,
je doet net alsof je dat wel van horen zeggen kan weten ,
je negeert de 99% van het geheel en concentreert je puur op die ene procent en denkt de 99% nu ook als feit te weten ,
en dat is allemaal prima , maar leef dat zelf aub en wees er gelukkig mee .
Ik houd het open en blijf naar het geheel kijken .
-persoonlijk worden hoeft niet-

Die dingen waarmee Robbert van den Broeke door de mand is gevallen, zijn allemaal dingen die in amusementsprogramma's te zien waren. Dat heeft niks met geloof of wat dan ook te maken.

Heb jij weleens iets gedaan bij de amusementstelevisie? Ik raad je aan om daar een tijdje (achter de schermen) stage te gaan lopen en goed te kijken hoe de dingen er daar aan toe gaan .

[ Bericht 4% gewijzigd door Bastard op 03-03-2010 12:56:21 ]
pi_78677829
Ach, paranormaal zou heel goed beschreven kunnen worden als buitengewoon, dat waar we nog onbekend mee zijn.
Zelf heb ik meer dan genoeg tru om het zo maar even te noemen voorbij zien komn in mijn leven, mijn ouders zijn namelijk paranormaal begaafd en heel mijn leven is er dus vol mee.
Zelf heb ik genoeg gezien, van fotolezen tot nummerologie tot kaartleggen met de nodige wierrook en olietjes voor sfeer en mistiek.
Natuurlijk kwamen onderwerpen als reincarnatie geest en ziel, de wereld van de doden en de wereld van de levenden allemaal aan bod.
Maar altijd heb ik een open visie gehouden, heel gek is wel als iemand een voorspelling krijgt dat hij gaat veranderen van werk, meer gaat verdienen, gaat reizen, de volgende dag opgebaart ligt omdat de helderziende nu net de bus even niet zag die zijn pad kruiste in zijn toekomst.
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:55:23 #272
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78678027
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:51 schreef Godfokt het volgende:
de volgende dag opgebaart ligt omdat de helderziende nu net de bus even niet zag die zijn pad kruiste in zijn toekomst.
Dat zijn ook geen zaken die je doorgaans doorkrijgt of mag vertellen.
The truth was in here.
pi_78678112
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:55 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat zijn ook geen zaken die je doorgaans doorkrijgt of mag vertellen.
En ja ook dat is een veel gehoord antwoord, dus dan maar sprookjes om zijn laatste uurtjes wat vrolijk te maken?
  woensdag 3 maart 2010 @ 13:03:16 #274
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78678418
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:57 schreef Godfokt het volgende:

[..]

En ja ook dat is een veel gehoord antwoord, dus dan maar sprookjes om zijn laatste uurtjes wat vrolijk te maken?
Nee maar dat was wel het bedoelde pad geweest misschien?
Je hebt altijd nog 1 belangrijk onderdeel als mens, vrije wil. Als de kaarten mij zeggen dat er een fortuin voor mij ligt en ik kies er voor om de rest van de week in bed te blijven liggen, gebeurt er helemaal niks.
Het is te kort door de bocht om in ieder geval op jou ervaring een antwoord te geven, ik was niet bij de sessie maar bekend is wel dat 'ongelukken' bestaan, en dat het dus kan zijn dat je eerder dood gaat dan dat de bedoeling eigenlijk was.

RvdB dan maar weer?
The truth was in here.
  woensdag 3 maart 2010 @ 13:06:16 #275
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78678559
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:51 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Die dingen waarmee Robbert van den Broeke door de mand is gevallen, zijn allemaal dingen die in amusementsprogramma's te zien waren. Dat heeft niks met geloof of wat dan ook te maken.

Heb jij weleens iets gedaan bij de amusementstelevisie? Ik raad je aan om daar een tijdje (achter de schermen) stage te gaan lopen en goed te kijken hoe de dingen er daar aan toe gaan .
we verschillen van mening en bekijken iets vanuit eigen kennis en ervaring , laten we het daarbij laten .
  woensdag 3 maart 2010 @ 13:07:49 #276
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78678633
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:51 schreef JoepiePoepie het volgende:

[ Bericht 4% gewijzigd door Bastard op 03-03-2010 12:56 ]
Eehm Bastard. Het was juist persoonlijk tegen mezelf gericht. Door Summers ben ik Michielos genoemd, ben ik _Led_ genoemd, is mijn leven een verzonnen filmscenario genoemd...

Mensen mogen mij wel van alles noemen, maar ik mag daar nooit op ingaan en/of ten sprake brengen

Ik bracht dat als vergelijking omdat Summers in haar reactie zegt zo goed naar het geheel van dingen te kijken en daar haar conclusies uit te trekken.
  woensdag 3 maart 2010 @ 13:11:30 #277
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78678811
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:07 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Eehm Bastard. Het was juist persoonlijk tegen mezelf gericht. Door Summers ben ik Michielos genoemd, ben ik _Led_ genoemd, is mijn leven een verzonnen filmscenario genoemd...

Mensen mogen mij wel van alles noemen, maar ik mag daar nooit op ingaan en/of ten sprake brengen

Ik bracht dat als vergelijking omdat Summers in haar reactie zegt zo goed naar het geheel van dingen te kijken en daar haar conclusies uit te trekken.
Nee, mijnsinziens was je opmerking irrelevant en denigrerend bedoeld, net als het keurig blijven herhalen in deze post. Vandaar de edit..
Ook zou ik graag je op of aanmerkingen omtrent mijn acties terug zien in het FB topic, word dat ook eens gebruikt voor waar het voor bedoeld is
The truth was in here.
pi_78678872
Geloofde Irene Moors eigenlijk in RvdB? Of had ze hem alleen gebruikt voor commerciële doeleinden?
pi_78678987
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:03 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee maar dat was wel het bedoelde pad geweest misschien?
Je hebt altijd nog 1 belangrijk onderdeel als mens, vrije wil. Als de kaarten mij zeggen dat er een fortuin voor mij ligt en ik kies er voor om de rest van de week in bed te blijven liggen, gebeurt er helemaal niks.
Het is te kort door de bocht om in ieder geval op jou ervaring een antwoord te geven, ik was niet bij de sessie maar bekend is wel dat 'ongelukken' bestaan, en dat het dus kan zijn dat je eerder dood gaat dan dat de bedoeling eigenlijk was.

RvdB dan maar weer?
Wederom een veel gehoord antwoord, weet je.. veelal kwam het geld van hen die diep geloofde in het paranormale, die het nodig hadden om te horen wat ze zouden moeten en gaan doen, totaal afhankelijk van een ander die spreekt opdat ze kunnen volgen en eraan gaan werken. Heb je geld nodig dan start je je eigen praktijk
Als ik tegen jou zeg je gaat verhuizen, maar je moet er wel aan gaan werken, dan ga je dat ook want je bent actief ermee bezig.
RvdB heb ik geen mening over, want ik acht de toekomst voorspellen onmogelijk alsook dat de graancirkels door iets anders dan de mens zelf gemaakt zijn.
Zal me verder niet in de discussie mengen
pi_78693623
http://www.skepsis.nl/nonnen.html

Als je dit toch leest, hoe kunnen mensen dan nog blind achter die oplichter aanlopen....
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:32:00 #281
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78698797
quote:
VERKLARING VAN IRENE MOORS
Opgelezen in het programma Life & Cooking van 8 januari 2006

"Afgelopen week zijn er diverse artikelen in verschillende weekbladen gewijd aan het medium Robbert van den Broeke en aan Er is zoveel meer. Robbert van den Broeke zou de boel belazeren. Die zou informatie van internet afhalen en de foto's van lichtbollen of geesten zou hij zelf creëren.

Ik als presentatrice en producente van het programma Er is zoveel meer kan alleen maar zeggen dat er bij het maken van dit programma nooit gebruik is gemaakt van enige vorm van trucage. Verder is Robbert voor zijn readings nooit voorzien van voorkennis. Wat hij wel of niet weet van historische locaties, dat weet ik niet, dat is bij mij niet bekend. Maar gezien zijn gaven ben ik ervan overtuigd dat hij op die locaties wel degelijk dingen doorkrijgt op wat voor onverklaarbare manier dan ook.

De vraag bij velen is: kan het allemaal wel? Wat Robbert doet is toch onmogelijk? Men denkt: dat moet wel met trucage of dat moet wel van internet zijn, of dat moet met allerlei hulpmiddelen. Ja, maar stel dat het nou wél mogelijk is. Dat is wat we hebben willen laten zien in dit programma. En iedereen is vrij om met die overweging te doen wat hij wil.

En op de vraag of ik denk dat Robbert van den Broeke paranormale gaven bezit, kan ik alleen maar mijn mening geven. Ik denk van wel en dat is gebaseerd op wat ik het afgelopen jaar met hem heb meegemaakt en dat komt ook door de readings. Dat de foto's van Robbert na te maken zijn, zoals vermeld in aflevering twee ook, dat klopt. Maar dat is geen bewijs dat de foto's van Robbert fake zijn. Dat vinden wij.

En nou is dit voorlopig het laatste wat ik erover wil zeggen, want ik ben gekgebeld en ik denk, ik moet er nu even een punt achter zetten. Ik heb geen behoefte meer om me actief te verdedigen. Ik wil het echt afsluiten. Iedereen mag zijn eigen mening vormen en zijn eigen gevoel daarbij hebben. En ik wil ook nog wel eventjes de mensen bedanken die wel positief gereageerd hebben. En dat waren gelukkig heel veel. Tot zover dit verhaal en dan zet ik er even een streep onder."

[ Bericht 7% gewijzigd door Summers op 03-03-2010 20:39:30 ]
pi_78703196
Ja, Irene Moors zal toegeven dat haar programma "nep" was
  donderdag 4 maart 2010 @ 02:44:26 #283
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78716765
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 21:42 schreef Amos_ het volgende:
Ach kom op hoor. Alsof Irene Moors erop uit is om de 'wereld' in de maling te nemen.
Dan eerder dat ze er naief ingetuint is.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_78719076
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:44 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ach kom op hoor. Alsof Irene Moors erop uit is om de 'wereld' in de maling te nemen.
Dat is misschien een betere verklaring inderdaad.
pi_78719643
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:44 schreef Ticker het volgende:
Denk ik ook. Ik heb het niet echt gezien, maar RvdB maakte volgens mij een betere indruk in Life & Cooking dan in Er Is Zoveel Meer.
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:35:07 #286
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78728433
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 21:42 schreef Amos_ het volgende:
iemand vroeg wat haar verklaring was , en dat was hem .
zowiezo kan je imo alleen maar weten of hij nep is of niet als je hem persoonlijk ontmoet .
Die zegt , hij schrijft , zij weet , men zegt , zegt allemaal niks .
pi_78728552
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 18:50 schreef Amos_ het volgende:
http://www.skepsis.nl/nonnen.html

Als je dit toch leest, hoe kunnen mensen dan nog blind achter die oplichter aanlopen....
Rofl
pi_78728616
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:35 schreef Summers het volgende:

[..]

iemand vroeg wat haar verklaring was , en dat was hem .
zowiezo kan je imo alleen maar weten of hij nep is of niet als je hem persoonlijk ontmoet .
Die zegt , hij schrijft , zij weet , men zegt , zegt allemaal niks .
Waarom zou je dan wel kunnen weten of hij nep of echt is? Alsof iedereen elk trucje kent
Sommige mensen blijven er in stinnken -als je hem nou ontmoet of niet- en andere doorprikken al sneller zijn web van leugens.
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:50:11 #289
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78729066
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:39 schreef Flammie het volgende:

[..]

Waarom zou je dan wel kunnen weten of hij nep of echt is? Alsof iedereen elk trucje kent
Sommige mensen blijven er in stinnken -als je hem nou ontmoet of niet- en andere doorprikken al sneller zijn web van leugens.
we hebben allemaal dingen die andere mensen niet kunnen weten , ik zie jou bijv ook geen dingen over mij vertellen die je niet kon weten , als je me daarvan wilt overtuigen zal je me daarmee
moeten overtuigen .
pi_78729189
Sure Summers. Zeg het maar.. Wanneer wil je afspreken?

Zaterdag? Ik wil je wel komen overtuigen hoor.
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:59:07 #291
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78729410
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:53 schreef Flammie het volgende:

echte mediums kunnen het ook op afstand , als jij beweerd dat mediums niet bestaan
moet je het ook maar zo doen .
gewoon even het trucje opzoeken .
  donderdag 4 maart 2010 @ 14:00:07 #292
259246 Cristal
Magical touch...
pi_78729454
quote:

Wauw, beterweter Flammie, wat koel dat jij iemand wilt overtuigen Je bent echt stoer hoor
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
pi_78729602
quote:

Je zal astraal uit je lichaam moeten treden vriend!
pi_78729611
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:59 schreef Summers het volgende:

[..]

echte mediums kunnen het ook op afstand , als jij beweerd dat mediums niet bestaan
moet je het ook maar zo doen .
gewoon even het trucje opzoeken .
Ik kan het niet op afstand.. ik wil in direct contact staan met de persoon zelf. Ik wil echt geen fouten maken door een foute zending of iets dergelijks.
Wanneer kun je afspreken. Ik wil het best voor je bewijzen maar dan moet je me wel de kans geven
pi_78729618
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:00 schreef Cristal het volgende:

[..]

Wauw, beterweter Flammie, wat koel dat jij iemand wilt overtuigen Je bent echt stoer hoor
Ik bedoel het serieus. Ik wil Summers Readen. Niet op afstand maar tussen 4 ogen.
ze kan me een PM sturen.
  donderdag 4 maart 2010 @ 14:05:29 #296
259246 Cristal
Magical touch...
pi_78729671
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:04 schreef Flammie het volgende:

[..]

Ik bedoel het serieus. Ik wil Summers Readen.
Bedoel je een echte reading, of een cold reading?

En het word waarschijnlijk al een warm reading omdat je op dr profiel kan bekijken.. en haar posts kan nalezen.
pi_78729693
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:05 schreef Cristal het volgende:

[..]

Bedoel je een echte reading, of een cold reading?

En het word waarschijnlijk al een warm reading omdat je op dr profiel kan bekijken.. en haar posts kan nalezen.
Nee ik ga dingen over haar vertellen wat niemand kan weten. Ze heeft niet eens een profiel. wat lul je?
Ik ga dingen vertellen die niemand kan weten.

Om dit te doen wil ik haar ontmoeten. Daarom wacht ik op een afspraak zodat ik kan bewijzen dat ik dat ook kan. Summers geeft aan dat ze overtuigt wil worden dus wil ik haar overtuigen.
  donderdag 4 maart 2010 @ 14:10:04 #298
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78729831
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:04 schreef Flammie het volgende:

[..]

Ik bedoel het serieus. Ik wil Summers Readen. Niet op afstand maar tussen 4 ogen.
ze kan me een PM sturen.
je kan me er nooit van overtuigen dat het paranormale niet bestaat ,
dat heb je hopelijk wel door he .
  donderdag 4 maart 2010 @ 14:10:06 #299
259246 Cristal
Magical touch...
pi_78729834
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:06 schreef Flammie het volgende:

[..]

Nee ik ga dingen over haar vertellen wat niemand kan weten.
door middel van wat? Cold reading/Warm reading/geesten of e.d
pi_78729882
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:10 schreef Summers het volgende:

[..]

je kan me er nooit van overtuigen dat het paranormale niet bestaat ,
dat heb je hopelijk wel door he .
Ik ga je overtuigen dat ik dingen over je kan weten die niemand kan weten. Dat vroeg je.

Wanneer zullen we dus afspreken zodat ik de kans krijg om je te overtuigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')