abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 maart 2010 @ 13:07:49 #276
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78678633
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
-persoonlijk worden hoeft niet-

[ Bericht 4% gewijzigd door Bastard op 03-03-2010 12:56 ]
Eehm Bastard. Het was juist persoonlijk tegen mezelf gericht. Door Summers ben ik Michielos genoemd, ben ik _Led_ genoemd, is mijn leven een verzonnen filmscenario genoemd...

Mensen mogen mij wel van alles noemen, maar ik mag daar nooit op ingaan en/of ten sprake brengen

Ik bracht dat als vergelijking omdat Summers in haar reactie zegt zo goed naar het geheel van dingen te kijken en daar haar conclusies uit te trekken.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  woensdag 3 maart 2010 @ 13:11:30 #277
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78678811
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:07 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Eehm Bastard. Het was juist persoonlijk tegen mezelf gericht. Door Summers ben ik Michielos genoemd, ben ik _Led_ genoemd, is mijn leven een verzonnen filmscenario genoemd...

Mensen mogen mij wel van alles noemen, maar ik mag daar nooit op ingaan en/of ten sprake brengen

Ik bracht dat als vergelijking omdat Summers in haar reactie zegt zo goed naar het geheel van dingen te kijken en daar haar conclusies uit te trekken.
Nee, mijnsinziens was je opmerking irrelevant en denigrerend bedoeld, net als het keurig blijven herhalen in deze post. Vandaar de edit..
Ook zou ik graag je op of aanmerkingen omtrent mijn acties terug zien in het FB topic, word dat ook eens gebruikt voor waar het voor bedoeld is
The truth was in here.
pi_78678872
Geloofde Irene Moors eigenlijk in RvdB? Of had ze hem alleen gebruikt voor commerciële doeleinden?
pi_78678987
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:03 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee maar dat was wel het bedoelde pad geweest misschien?
Je hebt altijd nog 1 belangrijk onderdeel als mens, vrije wil. Als de kaarten mij zeggen dat er een fortuin voor mij ligt en ik kies er voor om de rest van de week in bed te blijven liggen, gebeurt er helemaal niks.
Het is te kort door de bocht om in ieder geval op jou ervaring een antwoord te geven, ik was niet bij de sessie maar bekend is wel dat 'ongelukken' bestaan, en dat het dus kan zijn dat je eerder dood gaat dan dat de bedoeling eigenlijk was.

RvdB dan maar weer?
Wederom een veel gehoord antwoord, weet je.. veelal kwam het geld van hen die diep geloofde in het paranormale, die het nodig hadden om te horen wat ze zouden moeten en gaan doen, totaal afhankelijk van een ander die spreekt opdat ze kunnen volgen en eraan gaan werken. Heb je geld nodig dan start je je eigen praktijk
Als ik tegen jou zeg je gaat verhuizen, maar je moet er wel aan gaan werken, dan ga je dat ook want je bent actief ermee bezig.
RvdB heb ik geen mening over, want ik acht de toekomst voorspellen onmogelijk alsook dat de graancirkels door iets anders dan de mens zelf gemaakt zijn.
Zal me verder niet in de discussie mengen
pi_78693623
http://www.skepsis.nl/nonnen.html

Als je dit toch leest, hoe kunnen mensen dan nog blind achter die oplichter aanlopen....
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:32:00 #281
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78698797
quote:
VERKLARING VAN IRENE MOORS
Opgelezen in het programma Life & Cooking van 8 januari 2006

"Afgelopen week zijn er diverse artikelen in verschillende weekbladen gewijd aan het medium Robbert van den Broeke en aan Er is zoveel meer. Robbert van den Broeke zou de boel belazeren. Die zou informatie van internet afhalen en de foto's van lichtbollen of geesten zou hij zelf creëren.

Ik als presentatrice en producente van het programma Er is zoveel meer kan alleen maar zeggen dat er bij het maken van dit programma nooit gebruik is gemaakt van enige vorm van trucage. Verder is Robbert voor zijn readings nooit voorzien van voorkennis. Wat hij wel of niet weet van historische locaties, dat weet ik niet, dat is bij mij niet bekend. Maar gezien zijn gaven ben ik ervan overtuigd dat hij op die locaties wel degelijk dingen doorkrijgt op wat voor onverklaarbare manier dan ook.

De vraag bij velen is: kan het allemaal wel? Wat Robbert doet is toch onmogelijk? Men denkt: dat moet wel met trucage of dat moet wel van internet zijn, of dat moet met allerlei hulpmiddelen. Ja, maar stel dat het nou wél mogelijk is. Dat is wat we hebben willen laten zien in dit programma. En iedereen is vrij om met die overweging te doen wat hij wil.

En op de vraag of ik denk dat Robbert van den Broeke paranormale gaven bezit, kan ik alleen maar mijn mening geven. Ik denk van wel en dat is gebaseerd op wat ik het afgelopen jaar met hem heb meegemaakt en dat komt ook door de readings. Dat de foto's van Robbert na te maken zijn, zoals vermeld in aflevering twee ook, dat klopt. Maar dat is geen bewijs dat de foto's van Robbert fake zijn. Dat vinden wij.

En nou is dit voorlopig het laatste wat ik erover wil zeggen, want ik ben gekgebeld en ik denk, ik moet er nu even een punt achter zetten. Ik heb geen behoefte meer om me actief te verdedigen. Ik wil het echt afsluiten. Iedereen mag zijn eigen mening vormen en zijn eigen gevoel daarbij hebben. En ik wil ook nog wel eventjes de mensen bedanken die wel positief gereageerd hebben. En dat waren gelukkig heel veel. Tot zover dit verhaal en dan zet ik er even een streep onder."

[ Bericht 7% gewijzigd door Summers op 03-03-2010 20:39:30 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_78703196
Ja, Irene Moors zal toegeven dat haar programma "nep" was
  donderdag 4 maart 2010 @ 02:44:26 #283
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78716765
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 21:42 schreef Amos_ het volgende:
Ach kom op hoor. Alsof Irene Moors erop uit is om de 'wereld' in de maling te nemen.
Dan eerder dat ze er naief ingetuint is.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_78719076
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:44 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ach kom op hoor. Alsof Irene Moors erop uit is om de 'wereld' in de maling te nemen.
Dat is misschien een betere verklaring inderdaad.
pi_78719643
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:44 schreef Ticker het volgende:
Denk ik ook. Ik heb het niet echt gezien, maar RvdB maakte volgens mij een betere indruk in Life & Cooking dan in Er Is Zoveel Meer.
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:35:07 #286
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78728433
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 21:42 schreef Amos_ het volgende:
iemand vroeg wat haar verklaring was , en dat was hem .
zowiezo kan je imo alleen maar weten of hij nep is of niet als je hem persoonlijk ontmoet .
Die zegt , hij schrijft , zij weet , men zegt , zegt allemaal niks .
pi_78728552
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 18:50 schreef Amos_ het volgende:
http://www.skepsis.nl/nonnen.html

Als je dit toch leest, hoe kunnen mensen dan nog blind achter die oplichter aanlopen....
Rofl
pi_78728616
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:35 schreef Summers het volgende:

[..]

iemand vroeg wat haar verklaring was , en dat was hem .
zowiezo kan je imo alleen maar weten of hij nep is of niet als je hem persoonlijk ontmoet .
Die zegt , hij schrijft , zij weet , men zegt , zegt allemaal niks .
Waarom zou je dan wel kunnen weten of hij nep of echt is? Alsof iedereen elk trucje kent
Sommige mensen blijven er in stinnken -als je hem nou ontmoet of niet- en andere doorprikken al sneller zijn web van leugens.
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:50:11 #289
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78729066
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:39 schreef Flammie het volgende:

[..]

Waarom zou je dan wel kunnen weten of hij nep of echt is? Alsof iedereen elk trucje kent
Sommige mensen blijven er in stinnken -als je hem nou ontmoet of niet- en andere doorprikken al sneller zijn web van leugens.
we hebben allemaal dingen die andere mensen niet kunnen weten , ik zie jou bijv ook geen dingen over mij vertellen die je niet kon weten , als je me daarvan wilt overtuigen zal je me daarmee
moeten overtuigen .
pi_78729189
Sure Summers. Zeg het maar.. Wanneer wil je afspreken?

Zaterdag? Ik wil je wel komen overtuigen hoor.
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:59:07 #291
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78729410
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:53 schreef Flammie het volgende:

echte mediums kunnen het ook op afstand , als jij beweerd dat mediums niet bestaan
moet je het ook maar zo doen .
gewoon even het trucje opzoeken .
  donderdag 4 maart 2010 @ 14:00:07 #292
259246 Cristal
Magical touch...
pi_78729454
quote:

Wauw, beterweter Flammie, wat koel dat jij iemand wilt overtuigen Je bent echt stoer hoor
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
pi_78729602
quote:

Je zal astraal uit je lichaam moeten treden vriend!
pi_78729611
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:59 schreef Summers het volgende:

[..]

echte mediums kunnen het ook op afstand , als jij beweerd dat mediums niet bestaan
moet je het ook maar zo doen .
gewoon even het trucje opzoeken .
Ik kan het niet op afstand.. ik wil in direct contact staan met de persoon zelf. Ik wil echt geen fouten maken door een foute zending of iets dergelijks.
Wanneer kun je afspreken. Ik wil het best voor je bewijzen maar dan moet je me wel de kans geven
pi_78729618
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:00 schreef Cristal het volgende:

[..]

Wauw, beterweter Flammie, wat koel dat jij iemand wilt overtuigen Je bent echt stoer hoor
Ik bedoel het serieus. Ik wil Summers Readen. Niet op afstand maar tussen 4 ogen.
ze kan me een PM sturen.
  donderdag 4 maart 2010 @ 14:05:29 #296
259246 Cristal
Magical touch...
pi_78729671
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:04 schreef Flammie het volgende:

[..]

Ik bedoel het serieus. Ik wil Summers Readen.
Bedoel je een echte reading, of een cold reading?

En het word waarschijnlijk al een warm reading omdat je op dr profiel kan bekijken.. en haar posts kan nalezen.
pi_78729693
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:05 schreef Cristal het volgende:

[..]

Bedoel je een echte reading, of een cold reading?

En het word waarschijnlijk al een warm reading omdat je op dr profiel kan bekijken.. en haar posts kan nalezen.
Nee ik ga dingen over haar vertellen wat niemand kan weten. Ze heeft niet eens een profiel. wat lul je?
Ik ga dingen vertellen die niemand kan weten.

Om dit te doen wil ik haar ontmoeten. Daarom wacht ik op een afspraak zodat ik kan bewijzen dat ik dat ook kan. Summers geeft aan dat ze overtuigt wil worden dus wil ik haar overtuigen.
  donderdag 4 maart 2010 @ 14:10:04 #298
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_78729831
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:04 schreef Flammie het volgende:

[..]

Ik bedoel het serieus. Ik wil Summers Readen. Niet op afstand maar tussen 4 ogen.
ze kan me een PM sturen.
je kan me er nooit van overtuigen dat het paranormale niet bestaat ,
dat heb je hopelijk wel door he .
  donderdag 4 maart 2010 @ 14:10:06 #299
259246 Cristal
Magical touch...
pi_78729834
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:06 schreef Flammie het volgende:

[..]

Nee ik ga dingen over haar vertellen wat niemand kan weten.
door middel van wat? Cold reading/Warm reading/geesten of e.d
pi_78729882
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:10 schreef Summers het volgende:

[..]

je kan me er nooit van overtuigen dat het paranormale niet bestaat ,
dat heb je hopelijk wel door he .
Ik ga je overtuigen dat ik dingen over je kan weten die niemand kan weten. Dat vroeg je.

Wanneer zullen we dus afspreken zodat ik de kans krijg om je te overtuigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')