quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:54 schreef Sally het volgende:
Ik kwam vandaag nog met de bus langs Deksels (bij Bothaplein in de buurt) Iemand daar ervaringen mee?
Anders kan ook die op de lijst![]()
Bistro Robin Hood La Cantina Papaya (of Papaya Cantina?) Oude Postkantoor Klarendal Goed, Klarendal Cafe rest. Deksels
En waar tliciouz maandag begint bij de AH XL (en dat is vlak bij mij in de buurt, Tquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:11 schreef Sally het volgende:
Ah, gevonden: Goed. Zie ook http://www.gelderlander.nl/geniet/culinair/article6176507.ece
Kalm aan hequote:
Thnxquote:Op maandag 18 januari 2010 15:00 schreef Sally het volgende:
Nog beter: een gloedjenieuwe!Dit is bij (eindpunt) Elderveld.
Ja, die trolley heb ik twee topics geleden al wat van gezegdquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:46 schreef Omniej het volgende:
Tsja, de OP is wel eens toe aan wat nieuwe fotos eigenlijk hè... Met die bus als toppunt natuurlijk, zie ik nou goed dat het daar nog lijn 9 naar DLW is?
Uhuhm, al errug verouderd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:46 schreef Omniej het volgende:
Tsja, de OP is wel eens toe aan wat nieuwe fotos eigenlijk hè... Met die bus als toppunt natuurlijk, zie ik nou goed dat het daar nog lijn 9 naar DLW is?
Daarom moeten we het misschien wel testenquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:21 schreef GimmeGore het volgende:
ik vind het concept van goed.proeven wel erg leuk, maar die recensies zijn niet al te denderend
Ik heb van meerdere mensen wel goede verhalen gehoord over het eten. Die recensies verbazen mij dus wel een klein beetje.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:21 schreef GimmeGore het volgende:
ik vind het concept van goed.proeven wel erg leuk, maar die recensies zijn niet al te denderend
Goed restaurantje he?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:04 schreef JoeBravo het volgende:
Gisteren toevallig in bistro Robin Hood geweest. Is mij zeer goed bevallen![]()
En de kleine zaal van Luxor Live is ook zeer sfeervol.
Ik wacht zo lang mogelijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Gaan jullie trouwens ook stemmen woensdag?
Dat is nou het grootste fabeltje rond stemmen wat er bestaat.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik wacht zo lang mogelijk![]()
Ik weet nog helemaal niet waarop ik zal stemmen, dus ik zal de stemwijzer wel gebruiken. Jammer dat je geen ongeldige stem meer kunt uitbrengen. Hoewel... nu met het potlood wel weer.Anders stemde ik vaak blanco, maar dan gaat je stem naar de grootste partij. Dat wil ik ook weer niet.
Hmmm dat krantje hebben wij niet gehad. Ja, of wel, maar dat ligt dan bij degene die het eerste de post uit de bus haalde.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Wij kregen gisteren dat krantje in de bus waar alle partijen instaan. Helder overzicht, en ik heb mn keuze kunnen maken![]()
Ik weet niet, ik vind het toch wel belangrijk en zoburgelijk hè!
Gemeentehuis denk ik wel? En anders mag je de mijne wel hebben? Ik heb m uit. Geef ik m maandag wel aan je op het station, kunnen we krantje-ruilenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:11 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat is nou het grootste fabeltje rond stemmen wat er bestaat.
Als je blanco stemt, stem je eigenlijk ongeldig. Je stemt gaat "verloren" maar wordt wel meegerekend voor het opkomst percentage.
Sommige mensen zien het als een vorm van een protest stem.
Maar dat je stem naar de grootste partij gaat is echt klinkklare onzin.
[..]
Hmmm dat krantje hebben wij niet gehad. Ja, of wel, maar dat ligt dan bij degene die het eerste de post uit de bus haalde.
Zou die ook ergens af te halen zijn? Gemeentehuis of de bieb ofzo?
Ik weet btw nog steeds niet waar ik op zou moeten stemmen, ik weet van veel dingen niet waar het over gaat of wat er aan vooraf gegaan is. Woon ik denk ik te kort voor in Arnhem
Nee.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Gaan jullie trouwens ook stemmen woensdag?
ja snelle bediening en goed eten, ondanks dat het beredruk was.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Goed restaurantje he?
Ben nog nooit in Luxor geweest, ook vroeger niet. Wat was er te doen?
Ik heb zelfs 2 van die Stem en stuur mee!-krantjes gehad (net als de Arhn.Koerier...)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gemeentehuis denk ik wel? En anders mag je de mijne wel hebben? Ik heb m uit. Geef ik m maandag wel aan je op het station, kunnen we krantje-ruilen
Als ie nog niet in de konijnentoilet ligt dan he
Dat is een deal xDquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gemeentehuis denk ik wel? En anders mag je de mijne wel hebben? Ik heb m uit. Geef ik m maandag wel aan je op het station, kunnen we krantje-ruilen
Als ie nog niet in de konijnentoilet ligt dan he
Ah, had je gisteren heel toevallig een album + gratis concertkaartje gekocht bij Kroese? Zo niet, dan heb je hun optreden aldaar gisterenmiddag waarschijnlijk gemistquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:43 schreef JoeBravo het volgende:
optreden van El Pino & The Volunteers, een nederlandse band. Klonk goed, alhoewel de zang wat te zacht stond tov de muziek.
niet bij kroese geweest idd.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:43 schreef Vork het volgende:
[..]
Ah, had je gisteren heel toevallig een album + gratis concertkaartje gekocht bij Kroese? Zo niet, dan heb je hun optreden aldaar gisterenmiddag waarschijnlijk gemist
Was ik dan toch maar vanaf Arnhem vertrokken ipv Velperpoort.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Mark Rutte staat op station Arnhem te flyeren en met mensen te praten
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:53 schreef Sally het volgende:
Verdorie, ik ben m'n agenda kwijt. Overal al gezocht
Die heb ik alquote:
Mooie bril, Aussie horn?quote:
Er zit een nieuwe eigenaar in sinds 2007.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:26 schreef remlof het volgende:Bij Deksels heb ik een jaar of 4 voor het laatst gegeten, was toen wel goed, maar het kan zijn dat er nu een nieuwe eigenaar is
?quote:
Nee, oeps!! Vandaag kwamen er schilders hier, was ik even vergetenquote:Op maandag 1 maart 2010 11:02 schreef GimmeGore het volgende:
Ik weet het nog niet, want ik heb Guppy niet gezien
quote:Op maandag 1 maart 2010 11:02 schreef GimmeGore het volgende:
Ik weet het nog niet, want ik heb Guppy niet gezien
->>>quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:11 schreef GimmeGore het volgende:
Hmmm dat krantje hebben wij niet gehad. Ja, of wel, maar dat ligt dan bij degene die het eerste de post uit de bus haalde.
Zou die ook ergens af te halen zijn? Gemeentehuis of de bieb ofzo?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 2 van die Stem en stuur mee!-krantjes gehad (net als de Arhn.Koerier...)
Ben/woon je ergens in de buurt? Dan mik ik 'm in een envelop in je bus met je naam.
Je snapt de garp nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Dat was ook mijn idee om het eerst heen te gaan.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:51 schreef GimmeGore het volgende:
Vriendin van mij zou ook evt wel mee willen naar Goed.Proeven
We hadden het er al eens over om daar te gaan eten, maar het concept leent zich beter voor een groep
Welke ingang van het station?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:00 schreef Vork het volgende:
Goed lijkt me een goed idee en volgens mij had ik vanochtend van iemand hier een krant te pakken.
Np, dan fiets ik vanavond even naar Gimmequote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:26 schreef Guppyfriend het volgende:
GimmeGore, ons verkiezingskrantje is in de konijnenkooi beland... Met dank aan vriendliefEn dat wilde ik je vanmorgen gaan zeggen, maar ik kon je niet vinden tussen alle verkiezingsfiguren die aan het campagnevoeren waren
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:19 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Welke ingang van het station?
Wel raar, want sommige mensen komen echt met een big smile een krant halen dus ik dacht de hele tijd: zou dat Guppy zijn?
Gatverdamme, Groenlinks had echt een zwerver van de straat geplukt om flyertjes uit te delen geloof ik.
die kant. Daar waar nog een zwerver stond en een CDA muts en nog een krantenuitdeelster. Donderdag ben ik er weer.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:19 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Welke ingang van het station?
Wel raar, want sommige mensen komen echt met een big smile een krant halen dus ik dacht de hele tijd: zou dat Guppy zijn?
Gatverdamme, Groenlinks had echt een zwerver van de straat geplukt om flyertjes uit te delen geloof ik.
Ik stond in mn eentje kranten uit te delen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:04 schreef Vork het volgende:
[..]
die kant. Daar waar nog een zwerver stond en een CDA muts en nog een krantenuitdeelster. Donderdag ben ik er weer.
Die Pool van de Spits heb ik ook wel eens, het lijkt altijd alsof die alleen 'goedemorgen' en 'dank je wel' kan zeggenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:23 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik stond in mn eentje kranten uit te delen.
Bij de roltrap staan ze altijd met zijn 2en, Monica van de Pers en een Poolse van de Spits
Ik sta bij de taxi's
Meer heb je dan ook niet nodig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die Pool van de Spits heb ik ook wel eens, het lijkt altijd alsof die alleen 'goedemorgen' en 'dank je wel' kan zeggen
Ze kan ook niet heel veel meerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die Pool van de Spits heb ik ook wel eens, het lijkt altijd alsof die alleen 'goedemorgen' en 'dank je wel' kan zeggen
delivers verkiezingskrantjes?quote:
yay, blijkbaar heb ik toch zo af en toe m'n momentenquote:
Da was ikquote:
Ik wist bij de helft van de stellingen niet waar het over gingquote:
Wie zegt dat er niemand op zit te wachten?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:07 schreef Vork het volgende:
Ik snap niet dat er nog mensen voor het Rijnboog project kunnen zijn. Ik hoop dat jullie allemaal voor een partij hebben gekozen die snapt dat er domweg geen geld is voor veel te dure prestigeprojecten, waar niemand op zit te wachten. We herinneren ons vast nog wel dat kansloze referendum met die fantastische opkomst..
Jep, ik heb dat gedaan jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:07 schreef Vork het volgende:
Ik snap niet dat er nog mensen voor het Rijnboog project kunnen zijn. Ik hoop dat jullie allemaal voor een partij hebben gekozen die snapt dat er domweg geen geld is voor veel te dure prestigeprojecten, waar niemand op zit te wachten. We herinneren ons vast nog wel dat kansloze referendum met die fantastische opkomst..
Het is niet dat het bouwen zoveel geld gaat kosten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:21 schreef Omniej het volgende:
[..]
Wie zegt dat er niemand op zit te wachten?
Ik vind het een prachtige ontwikkeling in ieder geval. 't Is nu één grote puinzooi in het gebied waar de haven komt. Hoe eerder ze het platgooien hoe beter als je het mij vraagt. Al die verpauperde flatjes die er vlak na de oorlog even snel zijn neergeplempt zien er toch niet uit?
quote:Monsterverlies PvdA in Arnhem
ARNHEM - De PvdA heeft in Arnhem een forse nederlaag geleden. De partij gaat terug van 13 naar 7 zetels. Dat is evenveel als de SP, die een zetel won. De PvdA kreeg iets meer stemmen dan de SP.
TROTS, de partij van Rita Verdonk, komt met 1 zetel in de gemeenteraad. De VVD kreeg 6 zetels (+1), GroenLinks 5 (+1), D66 4 (+3), CDA 3 (-1), Zuid- Centraal 3, Pro Arnhem 2 en de ChristenUnie 1.
De opkomst in Arnhem was 47,1 procent. Dat is 2,9 procent minder dan vier jaar geleden.
Dat is toch TON van Rita Corita?quote:
Jup, jammer dat ze een zetel heeft, maar beter TROTS (of TON voor remlofquote:
Reageer je niet op de verkeerde of zo? Ik heb het helemaal niet over de kosten gehad namelijk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Het is niet dat het bouwen zoveel geld gaat kosten.
Nee, het is het aankopen van alle onroerend goed waar het meeste geld in gaat zitten...
(bron: EenVandaag-documentaire van afgelopen week).
Dat moet toch op een andere manier op te lossen zijn, die verpauperde en verouderde flats opnieuw bouwen? En dan NIET met appartementen die 200+ ton moeten kosten. Nee!Laten dat gewoon goedkope koopflats, of nog beter: huurflats worden.
quote:
Yep.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:43 schreef remlof het volgende:
Ah, dus een college van PvdA, SP, D66 en GroenLinks kan nu in Arnhem
Veel partijen, ik weet niet of dat zo gunstig is. En Groenlinks of D66 is nog wel inwisselbaar voor een andere (lokale) partij.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:43 schreef remlof het volgende:
Ah, dus een college van PvdA, SP, D66 en GroenLinks kan nu in Arnhem
Egwelquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Yep.![]()
Maar ik denk niet dat ze de VVD kunnen gaan buitensluiten.
De vvd zat de afgelopen periode toch ook niet in de raad?quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:59 schreef Vork het volgende:
[..]
Die zal het wel zwaar gaan krijgen nu.
Ze zijn de enige partij tegen de Rijnboog. Maar de meeste anderen willen dat ook al aardig uitkleden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:16 schreef Adelante het volgende:
Waarom zoveel Arnhemmers voor de SPZijn die ergens tegen weer wat leeft in Arnhem?
En ze waren / zijn tegen de moskee.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze zijn de enige partij tegen de Rijnboog. Maar de meeste anderen willen dat ook al aardig uitkleden.
Ik vind het prima hoor, die OV-chipdinges. Het gaat mij om de tarieven inderdaad, die hier in de KAN zo'n 20% duurder zijn dan in de rest van Nederland... "invoering in de KAN-regio" zei ik ook.quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:08 schreef Vork het volgende:
Alleen is die OV-chipkaart een beetje onomkeerbaar. De hoge kosten voor de reizigers, dat is wel een schandaal, maar daar hoef ik Zuid niet centraal voor te willen hebben.
Ja, dat station moet eerst af, en dan maar zonder supergrote ondergrondse hal. Al zullen de winkeliers die er zouden komen daar wel van balen.quote:Wat betreft de Rijnboog, tuurlijk moet er iets gebeuren, maar je kan mij niet vertellen dat Arnhem daar na alle vorige faalproject nu nog geloofwaardig een nieuw project als de Rijnboog neer kan gaan zetten. Daar heb je geld en vertrouwen voor nodig en dat is er niet. Steeds meer lokale politici die voorheen zijn dat ook in gaan zien. Eerst maar eens orde op zaken stellen betreft de bouwprojecten. Een station zou fijn zijn.
Je weet toch dat de VVD een rijkeluispartij is?quote:O en voor de mensen die binnen Arnhem nog op zoek zijn naar betaalbare woonruimte hoop ik dat jullie niet op de VVD hebben gestemd. Die club zij namelijk nog meer dure woningen bouwen waar toch geen vraag naar is.
Nee hoor, jij had het over het Rijnboogproject. En ik heb daar een aanvulling op als jij het plan blijkbaar WEL ziet zitten. Je wil zsm het gebied platgooien (en dan ook een haven neerleggen?).quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:03 schreef Omniej het volgende:
[..]
Reageer je niet op de verkeerde of zo? Ik heb het helemaal niet over de kosten gehad namelijk.
Wie zal dat betaaaaale?????quote:Waar het mij om gaat is dat die pauperwijk daar gewoon tot aan de laatste steen afgebroken zou moeten worden en er dan niet een of ander halfslachtig projectje voor in de plaats moet komen, maar een wat ambitieuzer plan. En ja, het water een stuk de stad in trekken zie ik dan als een heel mooi begin.
Het probleem is nu natuurlijk ook dat we met een nogal matig ontwikkelde Rijnkade zitten (ik bedoel, vergelijk de Rijnkade in Arnhem even met de Waalkade in Nijmegen... dáár weten ze blijkbaar wel hoe het moet), en dat het 'gezellige' deel van de binnenstad van Arnhem een heel eind verderop ligt, met een gigantisch verpauperde wijk als een soort scheiding er tussenin.
Trek je nou juist daar het water de stad in en ga je het gebied rondom die haven meer ontwikkelen en dus aantrekkelijker maken, dan wordt het veel meer één geheel en ben je van die zooi af.
Pvda, cda en groenlinks dacht ik.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:05 schreef remlof het volgende:
[..]
De vvd zat de afgelopen periode toch ook niet in de raad?
Die moskee komt er niet dankzij de PvdA.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
En ze waren / zijn tegen de moskee.
PVDA heeft toch verdeeld gestemd?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:39 schreef remlof het volgende:
Die moskee komt er niet dankzij de PvdA.
En voor het goedkoop afbouwen van het station.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
En ze waren / zijn tegen de moskee.
Zou wel fijn zijn als ze dat er door weten te drukken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:35 schreef GimmeGore het volgende:
En voor het goedkoop afbouwen van het station.
Dus niet die gigantische en vast ontzettend spannende hal, maar een passende en functionele hal.
Tof, een station met golfplaten dakquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:35 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dus niet die gigantische en vast ontzettend spannende hal, maar een passende en functionele hal.
Niks ervan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:35 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Het gaat vooral om het geld dat het aanvankelijk zou kosten (dure architect met een nog duurder en waanzinnig ontwerp), en wat het nog gaat kosten. Want de ramingen zijn al omhoog gemoeten omdat in al die tijd dat het stillag de prijzen omhoog gingen. En het wordt onderhand schier onbetaalbaar.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:13 schreef Omniej het volgende:
[..]
Niks ervan.
Ze bouwen maar gewoon die gigantische en ontzettend spannende hal af. Als ze nu een of ander compromis gaan zoeken, hadden ze wat mij betreft net zo goed het oude station kunnen laten staan. Óf all the way, óf bij het oude laten, maar niet halverwege de constructie alsnog een of ander halfslachtige oplossing zoeken.
Wat is dat toch met zoveel mensen die tegen ambitieuze projecten zijn..? Ik bedoel, het is niet zo dat ik de frustraties over die jarenlange bouwput niet begrijp (want hey, daar heb ik zelf ook last van), maar een half-half oplossing gaat daar echt geen verandering in brengen. Ik heb liever dat het station een paar jaar langer openligt en we daarna een fantastisch station hebben, dan dat het dit jaar al afgebouwd zou worden en we alsnog met een kutstation zitten.
We gaan eerst naar Goed.Proeven.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:57 schreef Vork het volgende:
Waar blijft eigenlijk die in de titel beloofde meet die nog georganiseerd moet gaan worden?
ma 8 maart, dus. Maar is mss wat kort dag?quote:
Uiteraardquote:O en als Bosch open gaat, dan moet daar natuurlijk ook gegeten worden.
Heb je een voorschotje van wat het kost? Hoofdgerechtprijs, menuprijs enz?quote:Verder zou ik nog wel eens bij Memories of Asia eten. Wellicht wat prijzig, maar het schijnt er goed te zijn.
Pfoe, ja zou kunnen, maar het is best een groot restaurant, dus zo hard zal dat toch niet open op een maandag? Maar kort dag is het zeker. Het is de enige datum uit de lijst waarvan ik nu in elk geval weet dat ik kan.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:37 schreef Sally het volgende:ma 8 maart, dus. Maar is mss wat kort dag?
Wie kan ook maandag 8 maart, (ca. 18 uur?) eten bij Goed.Proeven in Klarendal?
Klarendalseweg 536
6822 Arnhem
026 3212121
http://www.goedproeven.nl/
Weet trouwens niet of je moet reserveren, kan me wel voorstellen iig.
Het ziet er nu zo goed als af uit. Opgeruimd, ik zag ook al serviesgoed e.d. staan, het kan niet lang meer duren voordat ze echt open gaan.quote:UiteraardDe had ik toch ergens al bijgezet?
Na ja. nu wel![]()
Zie hun lelijke website. Ze doen dus aan kwaliteitsvoedsel en liflafjes e.d. Zo te zien is de prijs per couvert al 6.50 en dan 9.50 per gang. Geen idee hoe groot de gangen zijn, maar ik gok er op dat je dat toch iets anders moet zien dan voor- en hoofdgerecht. Duur dus.quote:Heb je een voorschotje van wat het kost? Hoofdgerechtprijs, menuprijs enz?
Oh, dat is wel jammer. Heb je nog meer voorstellen? Bijvoorbeeld een vrijdag? Normaal gesproken sport ik op vrijdag, maar dat kan ook een keertje overgeslagen worden (sportschool).quote:Op zondag 7 maart 2010 16:06 schreef Vork het volgende:
[..]
Pfoe, ja zou kunnen, maar het is best een groot restaurant, dus zo hard zal dat toch niet open op een maandag? Maar kort dag is het zeker. Het is de enige datum uit de lijst waarvan ik nu in elk geval weet dat ik kan.
Geen menukaart... Spannendquote:.
[..]
Zie hun lelijke website. Ze doen dus aan kwaliteitsvoedsel en liflafjes e.d. Zo te zien is de prijs per couvert al 6.50 en dan 9.50 per gang. Geen idee hoe groot de gangen zijn, maar ik gok er op dat je dat toch iets anders moet zien dan voor- en hoofdgerecht. Duur dus.
Damn...quote:Op zondag 7 maart 2010 16:05 schreef remlof het volgende:
Is Goed Proeven niet dicht op maandag? Vorig jaar iig wel.
Ik kan niet alle vrijdagavonden. Sowieso aankomende vrijdag kan ik niet, en de week daarna lig ik vanaf half 5 bij Paradigm Bodyart en ik weet niet tot hoe laat dat gaat duren.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:31 schreef Sally het volgende:
Ok, tenzij Vork en ik vanavond samen gaan, stel ik voor om 8 maart te schrappen. Zo kort dag...
En ik kan ook op vrijdagavonden, in principe.
Natuurlijk (tenminste, wat mij betreft welquote:Op maandag 8 maart 2010 16:41 schreef JoeBravo het volgende:
zijn niet arnhemmers die wel graag in Arhem komen ook welkom?
Welk lichaamsdeel ga je deze keer laten piercen?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:30 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik kan niet alle vrijdagavonden. Sowieso aankomende vrijdag kan ik niet, en de week daarna lig ik vanaf half 5 bij Paradigm Bodyart en ik weet niet tot hoe laat dat gaat duren.![]()
Waarschijnlijk een uurtje of 2.5 tot 3
Ik denk dat ze een tat laat zettenquote:Op maandag 8 maart 2010 17:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Welk lichaamsdeel ga je deze keer laten piercen?
Tuurlijk! Het is wel de bedoeling om een restaurant waar we heengaan, te evalueren. Een review te schrijven, dus.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:41 schreef JoeBravo het volgende:
zijn niet arnhemmers die wel graag in Arhem komen ook welkom?
Je kunt er goed eten voor niet alteveel geld, maar een bijzondere eetervaring is het idd nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:59 schreef Vork het volgende:
Die Bistro Robin Hood ziet er uit als een of andere thema eetkot uit een middelmatig partycentrum. En de menukaart is net zo fantasieloos. Een bezoek aan die tent sla ik over. De rest ben ik meer benieuwd naar.
Ik zou trouwens ook nog wel een keer bij Manu willen eten (zit achter de Bijenkorf). En ik ben benieuwd naar Het Arnhems Meisje, die pas geopende Dudok-achtige tent naast Dudok.
ziet er goed uit idd, maar in hoeverre die betrouwbaar is:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:02 schreef GimmeGore het volgende:
(van wat er op internet staat) heeft Cantina Papaya wel een leuke kaart.
Weer eens wat anders en heel lekker geprijsd
quote:Beste bezoeker,
De website van Cantina Papaya is momenteel nog in aanbouw.
Dit betekend dat de teksten en afbeeldingen die nu op deze website zijn geplaatst, alleen zijn geplaatst om de website op te kunnen bouwen.
Ik heb allerlei gerechten gezien op een krijtbordje, waaronder Kipsaté, roti, visballetjes enz. Inderdaad echt Caraïbisch en Surinaams.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:02 schreef GimmeGore het volgende:
(van wat er op internet staat) heeft Cantina Papaya wel een leuke kaart.
Weer eens wat anders en heel lekker geprijsd
Ja, dan gaat het hele feest niet door, hèquote:
Kom jij ook?quote:
Dan gaan we gewoon niet naar Goed.Proevenquote:
Dat heb je goed onthouden!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:30 schreef Sally het volgende:
We hadden ook Bob-B nog die mee wilde
Edit: en ook tliciouz had gezegd mee te willen als ze tussen Bob en Roy kon zitten![]()
Kwestie van even terugzoekenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat heb je goed onthouden!En tegenover adelante.
quote:Een 8-jarig kind heeft gisteren twee wikkels met cocaïne gevonden in een speeltuintje in Arnhem. De drugs lagen onder een laagje zand, meldt de politie. Het kind heeft de wikkels naar zijn moeder gebracht, die ze bij een politiebureau afleverde. Het ging om ruim een halve gram.
Nog onduidelijk is hoe de cocaïne in de speeltuin op de hoek van de Bijnkershoekstraat en de Van Slingelandtstraat terecht is gekomen.
Waarom? Iedereen die mee wil (remlof wil geloof ik alleen naar Goed.Proeven), die mag mee.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:05 schreef donroyco het volgende:
Is het niet handig om een minimaal aantal mensen te hebben?
Ow nee hoor, ik wil ook wel mee naar andere toko's maar dan het liefst op een vrijdag of zaterdagquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Waarom? Iedereen die mee wil (remlof wil geloof ik alleen naar Goed.Proeven), die mag mee.
Als ik het vroeg genoeg van tevoren weet, kan ik ook op vrijdag of zaterdagquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow nee hoor, ik wil ook wel mee naar andere toko's maar dan het liefst op een vrijdag of zaterdag
waar gaat dit om?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:01 schreef Sally het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 9 maart 2010 12:13 schreef donroyco het volgende:
Dit is het huidige lijstje:
wo 17 maart: Sally, Vork, GimmeGore, ...
do 18 maart: Sally, Vork, GimmeGore, JoeBravo, donroyco, ...
Nog meer mensen?
Vul het lijstje zelf verder aan door het laatst bekende lijstje te quoten en de quotetags weg te halen
Als je andere data hebt, zet die er ook maar bij!
hmm, okido.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Om restaurantreviews in Arnhem voor FOK!
En gewoon gezellig een keer mee(-e)ten!quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Om restaurantreviews in Arnhem voor FOK!
ideeëtje voor de 18e dan, als 5 personen voldoende gevonden wordt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:28 schreef GimmeGore het volgende:
Die Cantina Papaya lijkt me ook erg leuk!
Daar hebben ze een stijl van eten die ik nog nooit gegeten heb, dus daar ben ik erg benieuwd naar
Wat mij betreft prima, maar dan liever niet te vroeg (vanaf 18:30 in mijn geval, aangezien in Houten moet werken die dag).quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ideeëtje voor de 18e dan, als 5 personen voldoende gevonden wordt.
Lijkt me een prima tijd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:53 schreef Vork het volgende:
[..]
Wat mij betreft prima, maar dan liever niet te vroeg (vanaf 18:30 in mijn geval, aangezien in Houten moet werken die dag).
Jij kunt kruipenquote:
Check.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:56 schreef Sally het volgende:
Heb mijn post met lijstje restaurants aangepast, nu met de al eerder opgezochte websites erbij:
Arnhem #38 - 18 maart, 18:30 eten bij La Papaya (naast schouwburg)
[..]
Lijkt me een prima tijd.
remlof, kun je de TT aanpassen met:
18 maart, 18:30 eten bij La Papaya (naast schouwburg)
ofzo?
Is meteen een kroeg ook, dus hebben we twee reviews in een![]()
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:55 schreef remlof het volgende:
De 18e zit ik in Groningen, maar have fun, ik ga de keer erop wel mee.
Ah k.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Nope, ik ben niet in Arnhem dan, anders was ik wel meegegaan.
quote:In een woning in Arnhem is gisteravond een dode vrouw aangetroffen. De politie vermoedt dat de vrouw door een misdrijf om het leven is gekomen. De identiteit van de vrouw is nog niet bekend gemaakt.
Rond 19.45 uur kreeg de politie een melding dat er een lichaam was gevonden in de woning aan de Voedsterwaard in de wijk Schuitgraaf. De politie gaat vandaag door met het onderzoek. Een deel van de straat is afgesloten.
Ik kom nooit in Schuitgraaf.quote:
Schuytgraaf... Heeft de FP ook foutquote:
Zet het snel op de FP goed..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Schuytgraaf... Heeft de krant ook fout
Daar kom ik trouwens ook nooitquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Schuytgraaf... Heeft de krant ook fout
Gedaanquote:
Idd... Bureaucratie ten top...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:30 schreef Guppyfriend het volgende:
He wat een getuttel weer. Ik ben geen voetbalfan, maar dat vond ik nou altijd nog wel een sympatieke uitstraling hebben.
Wat jammer zeg!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:40 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Vlaggetjes van Vitesse voortaan verboden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat jammer zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:donroyco http://tweetphoto.com/14113945 Invalidewagentje uitgebrand #brandweer #Arnhem #Presikhaaf
less than a minute ago via TweetDeck
Jep, was er eentje..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Was dat zwarte bergje achter de brandweerwagen een invalidekarretje?
Ik weet nog wel wat leuks te doenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:05 schreef tliciouz het volgende:
Jongens is er nog wat leuks te doen vanavond in Arnhem? Ik moet er oppassen van 9 tot 1. Maar ben tot morgen alleen.
Je moet toch oppassen? Of bedoel je na 1 uur?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:05 schreef tliciouz het volgende:
Jongens is er nog wat leuks te doen vanavond in Arnhem? Ik moet er oppassen van 9 tot 1. Maar ben tot morgen alleen.
PM? Hihi.quote:
Ja na 1 uurquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet toch oppassen? Of bedoel je na 1 uur?
Mwah niet echt: http://www.stappeninarnhem.nl/index.php?option=com_eventlist&Itemid=54quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja na 1 uurhet is een beetje vervelend dat ik niemand ken in Arnhem naast Jochem en een vriendin maar die zit altijd bij haar vriend. De rest woont gewoon allemaal nog in Druten, dus als ik dan een keer alleen ben verveel ik me ontzettend.
Dan moet ik wel zeker weten dat je komtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah niet echt: http://www.stappeninarnhem.nl/index.php?option=com_eventlist&Itemid=54
Maar je kan natuurlijk altijd naar The Move gaan, misschien ben ik er ook wel
Ah, wijkwinkel Klarendal gunt 66% van de stemmen naar GL, SP en PVDA.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:03 schreef remlof het volgende:
Voor de geïnteresseerden: Uitslagen gemeenteraadsverkiezingen Arnhem per bureau (pdf).
Ok, sms me maar als je er heen gaat.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan moet ik wel zeker weten dat je komtik zou nooit in me eentje ergens uit gaan
Daar heb ik ook gestemdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ah, wijkwinkel Klarendal gunt 66% van de stemmen naar GL, SP en PVDA.![]()
Nog wel 2 stemmen naar de NVU en 4 naar de GCD.![]()
Nu welquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar ik heb heul geen remlof in mijn mobiel!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
PM? Hihi.
[..]
Ja na 1 uurhet is een beetje vervelend dat ik niemand ken in Arnhem
quote:
Nah, ik was er om kwart voor acht ofzo, uur eerder dus.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik je naar binnen heb zien gaan een kwartiertje voor sluitingstijd?
Egnie, PvdAquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Jij was zeker 1 van de NVU-ers.
Ik hoor net dat de vriend in Elderveld van een flat gesprongen is... (TV Gelderland Nieuws).quote:
quote:Vermoedelijk familiedrama in Arnhem
ARNHEM - De twee doden die donderdag zijn gevonden in Arnhem hadden een relatie. Dat heeft een woordvoerder van de politie bevestigd.
De vrouw werd donderdagavond dood gevonden in een huis aan de Voedsterwaard in de wijk Schuytgraaf. Zij is door een misdrijf is omgekomen. Eerder die dag werd het lichaam van de man gevonden op het Schipholplein in de wijk Elderveld. De politie gaat uit van zelfmoord. De politie zwijgt nog over de identiteit van beiden.
Het anderhalf jaar oude kind van het stel was bij een oppas en is ongedeerd.
Volgens mij wist ie nog niet zeker dat hij kwam, iets met veel werk voor school...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:29 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Heb je nou wel vervoer donderdag?
Klopt, vrijdag een harde deadline.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens mij wist ie nog niet zeker dat hij kwam, iets met veel werk voor school...
Gelukkig zit ik op school.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:28 schreef GimmeGore het volgende:
Arnhemmers (in Arnhem) snel van de weg af... ik heb zo rijles
En ik ODWquote:Op maandag 15 maart 2010 09:28 schreef GimmeGore het volgende:
Arnhemmers (in Arnhem) snel van de weg af... ik heb zo rijles
En daar raakte je een boom?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:18 schreef GimmeGore het volgende:
Gelukkig ben ik ook niet veel verder gekomen dan de Snelliusweg
pfieuw, me lang genoeg ingehoudenquote:
Met motorrijles ga je niet meteen de weg op, maar leer je eerst de motor beheersen.quote:
Ja, het is een cafeetje.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:07 schreef GimmeGore het volgende:
Ik ben trouwens afgelopen donderdag eens langs La papaya gelopen, maar is het echt zo klein?
Misschien wel ja. Kunnen we dat aan jou toevertrouwen?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, het is een cafeetje.
Mss even reserveren
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:29 schreef Vork het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Kunnen we dat aan jou toevertrouwen?
Doe maar.quote:
I know, het is een beperkte keuze, op een krijtbordje. Maar dat hoeft toch geen probleem te zijn om toch wel lekker te zijn?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:54 schreef GimmeGore het volgende:
Reservering staat voor 18:30, 5 man, onder de naam Fok!
Menu is trouwens erg klein.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:43 schreef donroyco het volgende:
Het etentje ga ik helaas niet reddenBetter luck next time!
Wtf?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Shocking.![]()
PvdA-vliegt-eruit-in-Arnhem
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Shocking.![]()
PvdA-vliegt-eruit-in-Arnhem
Hoogstwaarschijnlijk is toch wel een grote kans hoorquote:De vorming van deze nieuwe coalitie, zonder PvdA, zal er hoogstwaarschijnlijk toe leiden dat er een streep wordt gezet door het omstreden havenplan. Dat was een van de belangrijkste items van de Arnhemse verkiezingsstrijd.
Jammer, ik was er eindelijk voor gewonnenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk is toch wel een grote kans hoor
Vork, Sally, JoeBravo toch?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:29 schreef GimmeGore het volgende:
dank je
volgens mij wordt het een diner voor 2 nu.
Dan is het goed. Het is meestal geen probleem waardoor ik het nog wel eens vergeet om na te gaan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:55 schreef GimmeGore het volgende:
Sally komt ook niet toch? of begrijp ik dat nou verkeerd van de vorige bladzijde?
En er staat niets vegetarisch op de kaart, maar ik zei dat ik niet wist of er speciale eetwensen waren. En die man zei dat ze altijd wel wat kunnen bedenken als het moet. Dus ik denk dat vegetarisch geen probleem is
ik lees het als het jammer vinden dat donroyco niet komt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:55 schreef GimmeGore het volgende:
Sally komt ook niet toch? of begrijp ik dat nou verkeerd van de vorige bladzijde?
Ga lekker een park in, Klarenbeek is heel rustig.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:55 schreef GimmeGore het volgende:
edit: hmmm ik baal nu wel dat ik in een stad woon zeg.
ik zou wel wat rust aan mn kop kunnen gebruiken op dit moment
Kreeft moet gewoon opbokken. Alsof het bouwen ervan geen financiele problemen en bijbehorende tekorten met zich meebrengt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Streep-door-haven-kost-Arnhem-miljoenen
misgelopen subsidie opvoeren als kostenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Streep-door-haven-kost-Arnhem-miljoenen
Dat dus! Maak nou eerst gewoon dat station af, en ga daarna maar eens kijken of er nog iets over is voor nog een mega projectquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
misgelopen subsidie opvoeren als kosten
Ja, natuurlijk zijn dat kosten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
misgelopen subsidie opvoeren als kosten
Maar dat geld heb je nu toch nog niet? Dus zijn het toch ook nog geen kosten?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:34 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk zijn dat kosten.
Die subsidies zijn niet voor niks verleend. Als die teruggetrokken worden, zal het geld toch uit een eigen potje moeten komen hè... Of wilde je dat ook geen kosten noemen?
die subsidie is verleend voor een project waar je eerst zelf een hoop geld in moet pompen. Het is meer een korting op dat project dan een vrij te besteden inkomst.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:34 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk zijn dat kosten.
Die subsidies zijn niet voor niks verleend. Als die teruggetrokken worden, zal het geld toch uit een eigen potje moeten komen hè... Of wilde je dat ook geen kosten noemen?
Als ik jou nu beloof 40% van de kosten te betalen als jij een enorm duur paar schoenen gaat kopen (=subsidie) en met die wetenschap zeg jij de winkelier toe zijn schoenen te gaan kopen, ben je er dan nog steeds van overtuigd dat jij geen verlies hebt geleden op het moment dat ik besluit mijn subsidie in te trekken?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die subsidie is verleend voor een project waar je eerst zelf een hoop geld in moet pompen. Het is meer een korting op dat project dan een vrij te besteden inkomst.
Als jij bv. besluit een paar schoenen niet te kopen waar je 40% korting op krijgt, heb je dan ook verlies geleden?
om de vergelijk kloppend te houden: ik zie zelf af van de koop, niet doordat de subsidie wordt ingetrokken. Dus nee, dan heb ik geen verlies geleden. Ja, ik heb korting misgelopen, maar geen verlies geleden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:49 schreef Omniej het volgende:
[..]
Als ik jou nu beloof 40% van de kosten te betalen als jij een enorm duur paar schoenen gaat kopen (=subsidie) en met die wetenschap zeg jij de winkelier toe zijn schoenen te gaan kopen, ben je er dan nog steeds van overtuigd dat jij geen verlies hebt geleden op het moment dat ik besluit mijn subsidie in te trekken?
De grap is alleen dat je niet alleen van "de koop" afziet, maar daarmee ook je toezeggingen niet meer nakomt. Daar gaan alle andere meewerkende partijen niet zo blij mee zijn natuurlijk. Staat zelfs in 't artikel trouwens:quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
om de vergelijk kloppend te houden: ik zie zelf af van de koop, niet doordat de subsidie wordt ingetrokken. Dus nee, dan heb ik geen verlies geleden. Ja, ik heb korting misgelopen, maar geen verlies geleden.
Maar goed, laten we maar hopen dat het meevalt dan en het bij die minimale 4,7 miljoen blijft die genoemd wordt. Is ook het enige wat we kunnen doen trouwens, hopen.quote:Arnhem loopt subsidies mis van provincie en rijk, zal schadeclaims krijgen van de projectontwikkelaars die meedoen in het project en krijgt te maken met lagere grondwaardes.
de kosten die volgen uit het niet nakomen van de toezegging zijn dat inderdaad wel: kosten. Maar ik blijf erbij, misgelopen subsidie zijn geen kosten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:04 schreef Omniej het volgende:
[..]
De grap is alleen dat je niet alleen van "de koop" afziet, maar daarmee ook je toezeggingen niet meer nakomt. Daar gaan alle andere meewerkende partijen niet zo blij mee zijn natuurlijk. Staat zelfs in 't artikel trouwens:
[..]
Maar goed, laten we maar hopen dat het meevalt dan en het bij die minimale 4,7 miljoen blijft die genoemd wordt. Is ook het enige wat we kunnen doen trouwens, hopen.Als de kosten van het cancelen van 't hele project flink uit de hand lopen, ben ik erg benieuwd of ze de plannen niet net zo goed door kunnen laten gaan... (maar eigenlijk is het onzin daarover te discussiëren natuurlijk, zonder enig inzicht in het kostenplaatje)
als eten bij papaya doorgaat welquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:51 schreef Vork het volgende:
Ik vertrek zo weer richting het prachtige Arnhem. Zie ik straks nog een paar mensen?
We zijn met 3, echt veel is het niet, maar wat mij betreft staat de afspraak nog gewoon.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als eten bij papaya doorgaat wel
edit: zo niet hoor ik dat graag snel, dan ga ik iemand anders verblijden met mijn aanwezigheid.![]()
top!quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:01 schreef GimmeGore het volgende:
Wat mij betreft wel. Net een flink stuk wezen fietsen, ik voel me nu al wat minder klote (heb een beetje rust in de kop nu) en ik heb honger!
Maar ja, ik heb geen boodschappen gedaan en geen zin om boodschappen te doen, dus dan toch maar uit eten
Jaquote:
Er moet wat te praten overblijven voor een volgende keer hè.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:14 schreef Sally het volgende:
En ik weet nog altijd niet van JoeBravo wat die zoal de hele dag doet![]()
Nah, daar mag je niet roken in de kroeg en het is stervensduurquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:37 schreef Bob-B het volgende:
Oja Remlof, Dublin is de hemel voor jou, geloof me.
Stervensduur vond ik wel meevallen, niet veel duurder dan Amsterdam. Roken buiten, naja, geen probleem als de straten vol staan met mensen en daarnaast, overal zijn gigantische rook gedeeltenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, daar mag je niet roken in de kroeg en het is stervensduur
Geef mij maar Berlijn
Verwarmd en overdekt.quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 11:03 schreef GimmeGore het volgende:
Nou Sally, kom er maar in met een restaurant in Berlijn om te reviewen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |