Stem op mijquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:35 schreef Maravilla het volgende:
Nelly Frijda doet mee in Amsterdam voor een partij die als enige agendapunt de strijd tegen de Noord-Zuidlijn heeft. Alleen, overal waar het kan kan ze het niet laten om 100 x te benadrukken dat ze absoluut niet in de gemeenteraad wil.Zorg dan dat je niet het gezicht van de partij bent.
Hey, die doet in Nijmegen ook mee. Dat programma, zelden zoveel loze oneliners gezien.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Niet echt een BN'er (denk/hoop ik), maar in Arnhem staat Constant Kusters er weer tussen met z'n NVU.
[ afbeelding ]
Hebben jullie dan ook de Gelderse Centrum Democraten op de lijst staan? Die zijn minstens zo droevig.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:35 schreef -0- het volgende:
Hey, die doet in Nijmegen ook mee. Dat programma, zelden zoveel loze oneliners gezien.
Staat er nou fap op zijn armband (hoe noem je zo een ding?)?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Niet echt een BN'er (denk/hoop ik), maar in Arnhem staat Constant Kusters er weer tussen met z'n NVU.
[ afbeelding ]
Nee die hebben we hier niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hebben jullie dan ook de Gelderse Centrum Democraten op de lijst staan? Die zijn minstens zo droevig.
Het is een rukpartij, dus ik denk het...quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:46 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Staat er nou fap op zijn armband (hoe noem je zo een ding?)?
Ja, klopt. Er staat FAP op, dat staat voor Freiheitliche Deutsche ArbeiterPartei, een in 1995 verboden Duitse extreemrechtse partij.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:46 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Staat er nou fap op zijn armband (hoe noem je zo een ding?)?
Dan moeten ze kiezen, en in de gemeente gaan wonen waar ze in de raad willen gaan zitten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:51 schreef -0- het volgende:
Mochten ze zetels krijgen, hoe gaan ze dat oplossen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |