abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78830248
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
Kijk ik er nou écht overheen, of staat Weg met truttigheid, op naar modern niet in de OP?
O shit ja, ik ben die daardoor vergeten te nomineren! Kan dat alsnog? (Dat is dan nummer 7 al geloof ik, haha)
  zaterdag 6 maart 2010 @ 23:20:24 #52
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78831808
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 00:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Jullie zijn echt schatten
Had niet verwacht erbij te staan eigenlijk
Ik ga maar eens snel updaten met foto's erbij denk ik

Morgen eens mijn medeklussers nomineren
Nou, het nomineren ga ik nog doen voor de deadline van morgen, even een keuze maken maar da's niet zo makkelijk met al die mooie klussen

Ik heb wat nieuwe foto's neergezet, voor de mensen die daar benieuwd naar zijn, eindelijk een update
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  Moderator zaterdag 6 maart 2010 @ 23:45:23 #53
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_78832701
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
Kijk ik er nou écht overheen, of staat Weg met truttigheid, op naar modern niet in de OP?
Hoewel dat topic wel in 2009 gestart is vind ik het eigenlijk een goede kanshebber voor de klusprijs van 2010
Vandaar dat wij deze niet in de op hebben gezet
pi_78844948
zal ook nog vandaag of morgen wat extra 'remember this?!' foto's van voor en na plaatsen, vind het erg leuk om bij anderen te zien.

nominaties:
- het efteling huis van Oblivion
- het 'on my own' huis van Beijtje
- het was-ik-net-klaar-kan-ik-weer-beginnen huis van Skaai
- het staat-er-nog-iets-overeind huis van MI-etje
- de cadeautjes woning van Xs2Shanna

denk eigenlijk ook dat het misschien voor volgend jaar een goed plan is wat onderscheid te maken in de verhoudingsgewijs kleine klussen en mega verbouwingen, gewoon het soort klus.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  Moderator zondag 7 maart 2010 @ 18:18:10 #55
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_78854258
Oke, de nominaties zijn bij deze gesloten. De stemmen worden geteld waarna we 10 deelnemers overhouden die gaan strijden voor het mooie canvas !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')