En Maidenform? Werd vroeger bij de Bijenkorf verkocht, deed het prima in kleine maten. En kleine meisjes kunnen tegenwoordig al push-ups kopen, merken zijn me ontschoten. Heb een puber-nichtje en die heeft meer keus dan ik op m'n 18de. Wat zeg ik? 23ste.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:22 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb 65/70 B en dat is ook al niet wijd verkrijgbaar. Hunkemoller heeft wel 70B, maar na een paar keer wassen zijn die alweer aan de wijde kant. In ons winkelcentrum zit Lindessa, die heeft Calvin Klein 70B, die zit wel langer goed. Maar verder heb ik die maat nog nergens gezien...
Ik ga morgenavond wel even naar Episode en Zipper uit mijn werk, als dat niets wordt, laat ik het je weten!quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat ene jurkje hangt niet hier (bedacht ikl na lang zoeken), dus nu nog een foto's. Heb wel wat andere dingen hangen waaronder een roze-witte rok die leuk is met petticoat en wat jurkjes van m'n moeder uit de seventies, maar die zijn niet xs.
Klopt! Ik heb laatst een 70FF gekocht, die zit tussen F en G in.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:27 schreef ColdFeet het volgende:
Freya heeft alle 'gekke'maten, toch?
Ik weeg zelf in principe 1 keer per dag, omdat ik dan het verloop goed kan bijhouden. Stel dat je één keer in de week weegt en dan net de dag van tevoren iets minder gezonds hebt gegeten. Dan vertekent dat het beeld, want twee dagen later ben je dat gewicht alweer kwijt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:33 schreef Raissa het volgende:
Goodmorning!
Las een hele discussie over het schaatsgedoe van gisteren, wat zal die jongen balen zeg!
Wat is handig qua wegen? Iedere dag? 1 keer in de week? 1 keer in de maand?
Ok. Ik zie namelijk dat ik per dag zo'n 0,4 kilo scheel, is dat te veel/te weinig/goed?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weeg zelf in principe 1 keer per dag, omdat ik dan het verloop goed kan bijhouden. Stel dat je één keer in de week weegt en dan net de dag van tevoren iets minder gezonds hebt gegeten. Dan vertekent dat het beeld, want twee dagen later ben je dat gewicht alweer kwijt.
Ik heb 'm niet eens zien hangen, ik werd meteen na m'n "Nee hoor" een pashokje in gedirigeerd en de verkoopster heeft gewoon 5 bh's gepakt die ik kon passen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb hem gezien, DaD. En ik snap wel wat je bedoelt: als je hem ziet hangen, denk je: mwaah, maar als je hem aan hebt, blijkt 'ie heel mooi te staan! Had ik ook met mijn Freya.
Weegschaal wegflikkeren, meetlint kopen. Je wilt centimeters kwijt, geen kilo'squote:Op woensdag 24 februari 2010 11:33 schreef Raissa het volgende:
Goodmorning!
Las een hele discussie over het schaatsgedoe van gisteren, wat zal die jongen balen zeg!
Wat is handig qua wegen? Iedere dag? 1 keer in de week? 1 keer in de maand?
Da's best veel, maar als je net begint niet heel vreemd, omdat je dan ook veel vocht verliest. 1 kilo per week is een mooi streven, maar langzamer is ook prima, misschien wel beter voor op de lange duur.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:38 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ok. Ik zie namelijk dat ik per dag zo'n 0,4 kilo scheel, is dat te veel/te weinig/goed?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Weegschaal wegflikkeren, meetlint kopen. Je wilt centimeters kwijt, geen kilo's
Pond per week is 'normaal'. Sneller afvallen betekent meestal vochtverlies en als je te weinig eet spierverlies, daar schiet je niets mee op als je vet kwijt wilt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:38 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ok. Ik zie namelijk dat ik per dag zo'n 0,4 kilo scheel, is dat te veel/te weinig/goed?
Ik heb 75C nu maar ik merk echt dat zodra ik afval het als eerste bij mn borsten vandaan gaatquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:36 schreef anna82 het volgende:
goedemorgen!
zo, iedereen weer een beetje bijgekomen van de consterantie van gisteren? Ik zit nu foto's te kijken en interviews te lezen over het debacle en daar ga ik nu mee ophouden, want ik word er echt niet blij van. Ik moest wel even hardop lachen om het grapje van Kwak's moeder.
Ik heb een schamele 70B en draag vaak BH's van Esprit. Wel altijd push-up, want dan lijkt het nog wat.
Ik wilde de laatste keer ook een voorgevormde gaan kopen, maar na veel passen ben ik toch weer met een niet-voorgevormde uit de strijd gekomen omdat hij gewoon mooier én lekkerder zat. Dat gebeurde de vorige keer ook al. Ik was altijd verontwaardigd dat ik met mijn maat nauwelijks voorgevormde kon kopen maar de laatste tijd heb ik er een paar gevonden en die zaten gewoon echt niet mooi. Misschien zijn die voorgevormde toch niet zo geschikt bij grotere maten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet eens zien hangen, ik werd meteen na m'n "Nee hoor" een pashokje in gedirigeerd en de verkoopster heeft gewoon 5 bh's gepakt die ik kon passen.. Maar normaal kies ik dus eigenlijk altijd voor zwart, of in ieder geval effen, en nog voorgevormd ook, en deze heeft geen van die kenmerken.
Ik had ooit een collega die nooit voorgevormde bh's droeg en het schijnbaar altijd koud had. Ze droeg ook nog eens bij voorkeur dunne truitjes, dus het viel extra op: de hele afdeling noemde haar Nipples.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Alleen als je het koud hebt zijn ze wel handig.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:18 schreef motorbloempje het volgende:
is couscous zo schaars tegenwoordig dat je het moet reserveren?
Whehehhe!quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:18 schreef motorbloempje het volgende:
is couscous zo schaars tegenwoordig dat je het moet reserveren?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie het helemaal voor me, in Co's lokale AH hangt nu bij de couscous een bordje "gereserveerd voor conleche".
Inderdaad mooi.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.nusport.nl/tus(...)te-coach-wereld.html
mooi stukje
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, ik heb nog maar een paar keer couscous gegeten, maar ik hou gewoon niet van de smaak van de rijst.
Van de korrels dan.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:51 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ehh.. Couscous is toch geen rijst? :p
ik vind couscous niet zo lekker meer sinds ik bulghur heb geproefd, en dat is nog een stuk gezonder ook!
Voor zover ik heb gezien (bij mijn ex-schoonmoeder) zijn de symptomen daarvan echt heel erg heftig!quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:13 schreef conleche het volgende:
Ben je ook misselijk XM? En oorsuizen? Je symptomen klinken een beetje als bij iemand die ik ken en die had de ziekte van Ménière. http://www.oorzaken.nl/meniere.htm
jij en een mevrouw? of mark?quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb één keer couscous gegeten, 7 jaar geleden en dat weet ik nog, want dat was bij mijn toenmalige mevrouw. Wij gaan straks naar de film (Shutter Island) en als het aan mij ligt gaan we daarna bij de eerste kamer eten
.
Als een meisje zoiets zegt, da's pas vreemd!quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:47 schreef Viking84 het volgende:
Een vriend van mij zegt net op MSN 'de mazzel!' tegen mij. Zo apart om dat tegen een meisje / vrouw te zeggen, vind ik.
Hahaha, damnquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:56 schreef Mini_rulez het volgende:
Dan zit je duidelijk in de friend zone, Vik, maar dat zat je natuurlijk toch al.
Echt? Ik heb wel vrienden die dat tegen me zeggen, en ik zeg het zelf ook wel. Nou ja, in MSN-en-aanverwante conversatiesquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:47 schreef Viking84 het volgende:
Een vriend van mij zegt net op MSN 'de mazzel!' tegen mij. Zo apart om dat tegen een meisje / vrouw te zeggen, vind ik.
O, dat wil nog niet zo vlottenquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:59 schreef loveli het volgende:
Over friends-zone gesproken, hoe is het met daten, Vik?
Dat ligt er aan of het zo'n klein beetje schommelt of dat je structureel (gemiddeld) elke dag 0,4kg kwijtraakt. Want per dag kan het best schommelen. Even een glas drinken en je hebt er weer 2 a 3 ons bij. Even goed naar de wc en er is zo weer een hoeveelheid af. Een deel van je gewicht zit in je darmen (en blaas, bloedbaan, cellen), en dat kan best wel wat wisselen. Maar als het structureel is dan kan het inderdaad zijn dat je aan het uitdrogen bent, of dat je in rap tempo spieren aan het opbranden bent of wat dan ook.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's best veel, maar als je net begint niet heel vreemd, omdat je dan ook veel vocht verliest. 1 kilo per week is een mooi streven, maar langzamer is ook prima, misschien wel beter voor op de lange duur.
Ff race van Sven bekijken om je goede nieuws te neutraliseren?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:09 schreef AKnynke het volgende:
boh, na al het goede nieuws van vandaag en gister kan ik me echt niet meer concentreren nu. Stom!
haha..nee, zelfs dat zal de motivatie niet doen toenemen denk ik. Ik ben bezig met een tekst aan het herschrijven voor het writing sample, en als dat klaar is ga ik naar de sportschool en verklaar ik vandaag over. Morgen is er weer een lange dag.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Ff race van Sven bekijken om je goede nieuws te neutraliseren?
Wow, klinkt goed. behalve de optie uni docent. Gek argument trouwens, dat je te oud bent. Ik heb nu niet het idee dat leeftijd zoveel uitmaakt in de academische wereld!quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
uitkomst:ik moet naar het buitenland! ik ben te oud om na mijn studie nog een kans te maken als universitair docent, tenzij ik in die 3 jaar erna meteen ga promoveren en een boek begin te schrijven de vakken informatiekunde kan ik wrsch wel meenemen, maar moet er dan nog wel wat bijklussen, aangezien het alleen om tweedejaarsvakken mag gaan, mn P-vakken tellen niet mee wrsch wordt het de letterkundige minor en kan ik nu alvast gaan beginnen met het richten op een beurs
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:08 schreef ColdFeet het volgende:
Beetje een rommelige eetlijst vandaag!
O: gekookte eieren metmexican ketchup
Zomaar ineens zin in
L: restant salade van gister, met wat geitenkaas ipv avocado, en een beetje knoflookvinaigrette erover
T: 2 appels
T: 2 bananen
T: haribosnoepjes
T: bakje daniokwark
S: spinnen
D: tomaten-venkelsoep
T: 2 handjes chips.
Morgen genadeloos afvallen: ik ga voor het eerst in tijden eer eens naar de kapper
ik weet niet waar je studie adviseur die onzin vandaan haalt! jonge aio's zijn echt de uitzondering hier... mijn collega is in de veertig, en veel andere aio's zijn ook al halfweg dertig ofzo...quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
uitkomst:ik moet naar het buitenland! ik ben te oud om na mijn studie nog een kans te maken als universitair docent, tenzij ik in die 3 jaar erna meteen ga promoveren en een boek begin te schrijven de vakken informatiekunde kan ik wrsch wel meenemen, maar moet er dan nog wel wat bijklussen, aangezien het alleen om tweedejaarsvakken mag gaan, mn P-vakken tellen niet mee wrsch wordt het de letterkundige minor en kan ik nu alvast gaan beginnen met het richten op een beurs
Mn eetlust, wat doe jequote:Op woensdag 24 februari 2010 17:12 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik dacht dat je spinnen had gegeten
Er worden jaarlijks van die beoordelingen gemaakt, toch? O.a. op citatie-graad.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:08 schreef Chicolate het volgende:
Te oud Mo? Waarom zit daar een leeftijdsbegrenzing op? Wel balen, maar fijn dat je nu meer zicht op de toekomst hebt!
Weet iemand hier toevallig een idee waar ik kan vinden welke universiteit op welk gebied goed aangeschreven staat? Ik zoek (uiteraard) naar een uni die het goed doet met scheikunde en de enige waarvan ik het weet/vermoed is eentje in Boston waar ik nooooit toegelaten ga worden.
Mijn welgemeende excusesquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mn eetlust, wat doe je![]()
Oh en hoi trouwens
ja dat bedoelde ik ook, dat zijn écht de uitzonderingen, in leiden althans.... er zijn wel wat jonge UD's maar dat zijn dan ook de hele hippe talenten...quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:11 schreef AKnynke het volgende:
maar dan nog, dan vind die studieadviseur dus dat je op je 23ste moet beginnen met promoveren, op je 27ste daarmee klaar bent, 2 jaartjes post-doc doet en op je 30ste minimaal universitair docent bent? Beetje onrealistisch vind ik!
Pfoe, das een hoop! Ben blij dat hier de sneeuw eindelijk weg is!quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:14 schreef AKnynke het volgende:
hoeveel sneeuw ligt er hier?
Zoveel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] (dit is een bankje!)
WAUWquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:14 schreef AKnynke het volgende:
Zoveel!
[ afbeelding ]
ja, nou, dat ik dan dus geen tijd heb om te reizen enzo, en dus echt in 1 keer door moet stromen... en daar heeft hij ook wel gelijk in denk ik zo...quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik weet niet waar je studie adviseur die onzin vandaan haalt! jonge aio's zijn echt de uitzondering hier... mijn collega is in de veertig, en veel andere aio's zijn ook al halfweg dertig ofzo...
of bedoelde hij dat je geen UD kunt worden zonder te promoveren? dat lijkt me inderdaad wel vrij logisch...
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:12 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik dacht dat je spinnen had gegeten
ja, maar dat is ook wel logisch... je raakt een beetje uit het veld dan. net als dat je als je als wetenschapper een jaar of twee zou stoppen je daarna eigenlijk niet meer mee telt...quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, nou, dat ik dan dus geen tijd heb om te reizen enzo, en dus echt in 1 keer door moet stromen... en daar heeft hij ook wel gelijk in denk ik zo...
Ba --> Ma --> Promoveren --> UD
ipv
Ba --> Ma --> reizen --> promoveren --> UD
Toch is het stom als iemand je zegt dat dat niet kanquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, nou, dat ik dan dus geen tijd heb om te reizen enzo, en dus echt in 1 keer door moet stromen... en daar heeft hij ook wel gelijk in denk ik zo...
ipv
nou ja.. ik mail 'm nog even, want nu interpreteer ik ditquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, maar dat is ook wel logisch... je raakt een beetje uit het veld dan. net als dat je als je als wetenschapper een jaar of twee zou stoppen je daarna eigenlijk niet meer mee telt...
Maar in hoeverre is tussendoor die grote reis echt een vereiste voor je? Je kunt ook nog overwegen om tijdens je promotie veel te gaan reizenquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, zoals ik gister schreef overweeg ik wel om op iets als aquazumba te gaan ofzo maar ik doe nu momenteel niets aan sport. Dat is vanwege ziekte (crohn en reuma). Heel slecht, ik weet het maar het is lastig sporten als je nogal vaak naar het toilet gaat... Maar ik wil dus toch iets gaan proberen, al twijfel ik erg of het wel bij me pastquote:
Is jouw Duutser 25? Ik dacht dat hij net zo oud was als mijn Meneer, op de een of andere manierquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:18 schreef AKnynke het volgende:
m'n Duutser is 25 en net begonnen met promoveren, en hij is een van de jongsten daar...
Kan me voorstellen dat hardlopen en rugby dan afvallenquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:19 schreef Raissa het volgende:
[..]
Nee, zoals ik gister schreef overweeg ik wel om op iets als aquazumba te gaan ofzo maar ik doe nu momenteel niets aan sport. Dat is vanwege ziekte (crohn en reuma). Heel slecht, ik weet het maar het is lastig sporten als je nogal vaak naar het toilet gaat... Maar ik wil dus toch iets gaan proberen, al twijfel ik erg of het wel bij me past
Ik ben dol op ketchup.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:08 schreef ColdFeet het volgende:
Beetje een rommelige eetlijst vandaag!
O: gekookte eieren metmexican ketchup
Zomaar ineens zin in
L: restant salade van gister, met wat geitenkaas ipv avocado, en een beetje knoflookvinaigrette erover
T: 2 appels
T: 2 bananen
T: haribosnoepjes
T: bakje daniokwark
S: spinnen
D: tomaten-venkelsoep
T: 2 handjes chips.
Morgen genadeloos afvallen: ik ga voor het eerst in tijden eer eens naar de kapper
Echt zwemmen valt af omdat ik geopereerd ben aan mn lies en ik dat been niet meer zo kan belasten, veel meer dan suffe baantjes poedelen gaat hem niet wordenquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat hardlopen en rugby dan afvallenIk heb een tijdje ge-aquarobic'd, maar dat vond ik toch wel een beetje suf. Volgens mij is aquajoggen wat pittiger. Of zwemmen, uberhaupt? als je niet zo suffig baantjes gaat poedelen, maar stevig doorzwemt, is dat wel Serieuze Sport.
Da's op zich wel begrijpelijk, het is altijd makkelijker om meteen door te stromen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ipv
Da's juist goed voor je ego.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:26 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dat aquajoggen/aquarobic lijkt me ook wel een beetje suf omdat er volgens mij alleen maar oude huisvrouwtjes naar toe komen maar misschien is dat een vooroordeelMaar dat is dan misschien wel weer een tempo dat ik kan bijhouden
Jezus!!! Wel cool!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:14 schreef AKnynke het volgende:
Zoveel!
[ afbeelding ]
Jouw Duutser ziet er veel ouder uit!! Ik kan me een foto herinneren en dat ik toen dacht dat hij midden 30 was!quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:18 schreef AKnynke het volgende:
m'n Duutser is 25 en net begonnen met promoveren, en hij is een van de jongsten daar...
Precies, dat: het zurige haalt het akelig vette mondgevoel bij bijvoorbeeld friet wat omlaagquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben dol op ketchup.Het is een heul grote zonde, maar ik vind bíjna alles lekkerder met. Vind frietjes met ketchup lekker, een biscotte met brie en ketchup is een combi die je niet zou verwachten, maar ik vind het heerlijk en een gehaktbal smaakt me ook veel beter met. Evenals de andijviestamppot. Ik denk dat het zoetzure het vet opheft, dat ik het daarom lekker vind, geen idee, maar wel bizar. Nou ja. Qua calorieen minder erg dan als ik dezelfde craving voor mayo had gehad.
Haribosnoepjes snap ik dan weer niks van. Dat zijn toch die winegumachtige dingen? Heul vies!
Volgens mij is aquajoggen wel wat pittiger (of pittiger te maken) dan aquarobic! Maar ik vrees toch echt dat je ze allemaal zult moeten proberen om er echt achter te komenquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:26 schreef Raissa het volgende:
[..]
Echt zwemmen valt af omdat ik geopereerd ben aan mn lies en ik dat been niet meer zo kan belasten, veel meer dan suffe baantjes poedelen gaat hem niet worden. Dat aquajoggen/aquarobic lijkt me ook wel een beetje suf omdat er volgens mij alleen maar oude huisvrouwtjes naar toe komen maar misschien is dat een vooroordeel
Maar dat is dan misschien wel weer een tempo dat ik kan bijhouden
Ze hebben ook balance, dat is met minder suiker, maar die is niet lekker. Toen ik nog Atkins deed, heb ik echt dagenlang zelf ketchup geprobeerd te maken. Pánnen met tomatenprut stonden er te pruttelen. Nooit gelukt. Ik moet in Dhr. Heinz heel erg mijn meerdere erkennen!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Precies, dat: het zurige haalt het akelig vette mondgevoel bij bijvoorbeeld friet wat omlaag't Moet natuurlijk wel Heinz zijn, maar de mexican- en hotversies vind ik ook alleszins OK
volgende week vrijdag wordt ie 26. maar hij lijkt veel ouder op de meeste foto's!quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is jouw Duutser 25? Ik dacht dat hij net zo oud was als mijn Meneer, op de een of andere manier
Dat idee heb ik ook wel eens hier, er wordt alleen maar naar cijfertjes gekeken. Te oud vind ik een onzinargument, vaak als je ouder bent weet je beter wat je wilt, ben je meer gemotiveerd. Het gaat er toch om of je goed bent? Studieadviseur zei bijvoorbeeld ook dat je met minder dan een 7,5 gemiddeld echt de onderzoeksmaster niet inkomt terwijl de docenten zeggen dat je er met zevens ook wel toegelaten wordt. Sterker nog, ik ken iemand die beslist geen 7,5 gemiddeld had die er in kwam. Maar goed, pappie is dan wel hoogleraar...quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:11 schreef AKnynke het volgende:
maar dan nog, dan vind die studieadviseur dus dat je op je 23ste moet beginnen met promoveren, op je 27ste daarmee klaar bent, 2 jaartjes post-doc doet en op je 30ste minimaal universitair docent bent? Beetje onrealistisch vind ik!
Bij mij eindigde het altijd als pastasaus.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:40 schreef ColdFeet het volgende:
Haha, ik heb het ook weleens geprobeerdMet kaasdoek-zakjes met specerijen in de borrelende tomatenmassa. Maar inderdaad, 't was toch niet hetzelfde (wel heel acceptabele chutney, trouwens!).
Ja lijstjes kijken lukt me wel maar dan kom ik steeds bij Harvard enzo uit en dat ga ik nooit kunnen betalenquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Er worden jaarlijks van die beoordelingen gemaakt, toch? O.a. op citatie-graad.
Mo, mag je vakken van informatiekunde gebruiken als minor ofzo? ik geloof niet dat ik het snapEn raadden ze je nu uberhaupt promoveren af?
Beetje realistisch blijven, popje - Harvard gaat je alleen lukken als je ofwel ongelooflijk excelleert, of inderdaad gewoon veel betaalt. In een latere fase zou je het eens kunnen proberen, als jij bijvoorbeeld voor een doctoraat bezig bent met een bepaald onderwerp waar zij ook iets mee doen, dan kun je wel allerlei fondsen werven en er een tijdje gaan zitten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja lijstjes kijken lukt me wel maar dan kom ik steeds bij Harvard enzo uit en dat ga ik nooit kunnen betalen(plus ik snap de site van Harvard niet, ik wil gewoon een eenjarige master doen en weten of ik dan under of post graduate ben, en wat het me gaat kosten. Maar ik vind alleen 4-jarige programma's).
Maar dan ga ik de studieadviseur inderdaad maar eens lastigvallen. Ach, het is toch pas over een jaar of 3 op z'n vroegst.
Ja dat was probleem 2, ik ben nu al niet de slimste van de groep dus daar toegelaten worden zou al een probleem zijnquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Beetje realistisch blijven, popje - Harvard gaat je alleen lukken als je ofwel ongelooflijk excelleert, of inderdaad gewoon veel betaalt. In een latere fase zou je het eens kunnen proberen, als jij bijvoorbeeld voor een doctoraat bezig bent met een bepaald onderwerp waar zij ook iets mee doen, dan kun je wel allerlei fondsen werven en er een tijdje gaan zitten.
Maar ik zou het ook eens overleggen met de studieadviseur/programmahoofd die verantwoordelijk is voor de master die jij zou willen doen. Vaak weten die wel welke universiteiten bijvoorbeeld goede aansluiting hebben op jouw BSc, en dan kun jij daaruit de beste opzoeken.
Nog wat adresjes:quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:36 schreef Phaidra het volgende:
Dit is echt een cute jurkje:
[ afbeelding ]
Zelfs al was je de beste van de groep, dan nog zou het volgens mij lastig zijn om er binnen te komen. Ach ja, wetenschap houdt een mens nederigquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja dat was probleem 2, ik ben nu al niet de slimste van de groep dus daar toegelaten worden zou al een probleem zijn. Gelukkig wil ik niet naar Harvard, liever wat minder elitair, maar dan nog hadden ze hun site wel wat overzichtelijker mogen maken
.
En ik koop nooit meer winegums. Hoop ik.
Zitter er hier ook nog mensen die er vanaf deel 1 al bij zijn?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi! Deel 960 alweer, hoe gaat de 1000 geeerd worden?
Weet ik eigenlijk niet. Ik wel al vanaf iets in de 40.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:18 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Zitter er hier ook nog mensen die er vanaf deel 1 al bij zijn?![]()
mijn lijstje:
O: havermout met banaan, lijnzaad en pindakaas
L: 4 boterhammen (1x tosti ham kaas, 1x ei yoghonaise) 2x koffie met melk
T: minneola
T: automaatcappucino
D: volkorenpenne met tomatengroentesaus met tonijn
T: koffie met melk en een lepel cacao![]()
T: druiven met yoghurt en muesli
Dat weet ik niet, maar deel 75 ofzo geloof ik wel!quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:18 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Zitter er hier ook nog mensen die er vanaf deel 1 al bij zijn?
Idem, maar dan op werk.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:54 schreef neen het volgende:
Ik sta zelden op voor 8 uur.
Ik baal ook van iedere seconde die ik te vroeg ben op school.
Lekker lijstje! Havermout met pindakaas en banaan, hoe is dat? Zou niet zo snel in me opkomen maar klinkt wel heel interessant! Ik doe het altijd met appel en kaneel maar ga dit ook eens proberen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:18 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Zitter er hier ook nog mensen die er vanaf deel 1 al bij zijn?![]()
mijn lijstje:
O: havermout met banaan, lijnzaad en pindakaas
L: 4 boterhammen (1x tosti ham kaas, 1x ei yoghonaise) 2x
koffie met melk
T: minneola
T: automaatcappucino
D: volkorenpenne met tomatengroentesaus met tonijn
T: koffie met melk en een lepel cacao![]()
T: druiven met yoghurt en muesli
Ja, dat laatstequote:Op woensdag 24 februari 2010 19:08 schreef shinydiscoball het volgende:
Kwaksel, volgens mij hebben we wel een beetje dezelfde smaak, ik koop ook veel van die jurkjes, en ik vind streepjes altijd heul tof dus die vestjes zijn ook cool! Hoeveel was dat koraalkleurige jurkje? Zit het niet te hobbezakkerig?
Heb je dr zelf een?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:18 schreef sigme het volgende:
Handig hoor, zo'n roeiapparaat. Lalaladieda, en in een klein halfuur 2km geroeid. Ter waarde van 107kcal.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:11 schreef shinydiscoball het volgende:
4 op een rij, gewoon omdat het kan, lalalaaa!
Edit: shit :$
Ja, afgelopen maandag werd 'ie bezorgdquote:
Oh, bij 2km in iets minder dan een half uur moet dat zoiets als 4,5km/u zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sigme, maar 107 kcal in een half uur? Nou ja, ik weet niet hoe snel je ging.
Banaan door de havermout doen voordat je het kookt (ik doe altijd plakjes, prakken kan ook), dan wordt het superlekkerquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:05 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Lekker lijstje! Havermout met pindakaas en banaan, hoe is dat? Zou niet zo snel in me opkomen maar klinkt wel heel interessant! Ik doe het altijd met appel en kaneel maar ga dit ook eens proberen.
Gekocht op internet? Welke? Ik vond zo'n roeimachine altijd het leukst in de sportschoolquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, afgelopen maandag werd 'ie bezorgd.
Voorlopig vind ik het een goeie aanschaf.
daar was ik ook bang voor, maar dat viel erg mee, hij zit tot mijn taille redelijk strak en daaronder flodderig, met een vest eroverheen is t heul niet hobbezakkerig. Hij was 30 euro.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:08 schreef shinydiscoball het volgende:
Kwaksel, volgens mij hebben we wel een beetje dezelfde smaak, ik koop ook veel van die jurkjes, en ik vind streepjes altijd heul tof dus die vestjes zijn ook cool! Hoeveel was dat koraalkleurige jurkje? Zit het niet te hobbezakkerig?
Als je toch zit te wachten.. foto's?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:34 schreef conleche het volgende:
Zit nu te wachten in resto op vriendin. (haat het als mensen te laat zijn)anyways, ik zit naast een stelletje dat elkaar duidelijk voor het eerst ziet. Kennen elkaar via internet? Ik heb echt een plaatsvervangende knoop in mijn maag...... Gaat zo intens moeizaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk kwak! Zo'n jurkje met flodder vooraan valt erg mee, bij de WE had ik laatst ook zo'n soort jurkje gekocht,
Deze is het, maar dan in het grijs en bij mij valt ie net boven m'n knieen met m'n korte pootjes![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Terug van de supermarktDie is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk kwak! Zo'n jurkje met flodder vooraan valt erg mee, bij de WE had ik laatst ook zo'n soort jurkje gekocht,
Deze is het, maar dan in het grijs en bij mij valt ie net boven m'n knieen met m'n korte pootjes
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ja, instapmodelletje van redelijke kwaliteit: voor 225 euro: http://www.helisports.nl/(...)940-Roeitrainer.htmlquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:26 schreef Raissa het volgende:
[..]
Gekocht op internet? Welke? Ik vond zo'n roeimachine altijd het leukst in de sportschool
Herkenbaar. Zulke teksten ben ik ook tegengekomen tijdens mijn studie en dat frustreerde me enorm. Ben ik nou zo dom of??? Maar sommige teksten zitten gewoon enorm slecht in elkaar, alleen kan ik er dan niet echt de vinger op leggen waar dat aan ligt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:34 schreef kwakz0r het volgende:
ugh ugh ugh ik ben nog niet eens op een derde van wat ik vandaag wilde doen aan schrijven/samenvatten, en ik weet nu zeker dat t van deze klotetekst komt.
ik ben geneigd te denken dat t aan mij ligt als ik t niet snap, maar ik denk steeds meer dat t gewoon een slechte schrijfstijl is - ik heb hetzelfde probleem met alle teksten van deze auteur. ze is gewoon té slim en schrijft daardoor ontzettend dense, filosofisch en onleesbaar. alles wordt ook moeilijker opgeschreven dan nodig is... ik word echt GEK.
maar: als ik deze af heb doe ik vandaag nog minstens één tekst van een andere auteur, bijvoorbeeld mn begeleidster, die schrijft dan weer zo simplistisch dat ik soms moet zoeken naar iets wat ik relevant vindof de moeite waard meer... echt een verademing na zo'n kutstuk als dit...
/zeur
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:34 schreef conleche het volgende:
Zit nu te wachten in resto op vriendin. (haat het als mensen te laat zijn)anyways, ik zit naast een stelletje dat elkaar duidelijk voor het eerst ziet. Kennen elkaar via internet? Ik heb echt een plaatsvervangende knoop in mijn maag...... Gaat zo intens moeizaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:27 schreef Ewelina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:27 schreef Ewelina het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:27 schreef Ewelina het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:27 schreef Ewelina het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan dat nou?
Kun jij niet een verkooptopic maken? Please?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat ene jurkje hangt niet hier (bedacht ikl na lang zoeken), dus nu nog een foto's. Heb wel wat andere dingen hangen waaronder een roze-witte rok die leuk is met petticoat en wat jurkjes van m'n moeder uit de seventies, maar die zijn niet xs.
Waar wil je je oudste coschap lopen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Shit, echt dom ben ik.
Maanden lopen aanhikken tot het regelen van oudste schap, en nu heb ik in een kwartier wat in elkaar geflanst, ben ik bang dat het niet lang/gemotiveerd genoeg is enzo.
Nooit goed
Ik vrees dat ik helemaal niets snap van het nederlandse systeem... Wanneer is dan het coschap? Als je al afgestudeerd bent of...?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:51 schreef Rituals het volgende:
[..]
Waar wil je je oudste coschap lopen?
Coschappen zijn (in rotterdam) de laatste 2 jaar van de 6-jarige studie geneeskunde, het bestaat volledig uit stage. De laatste paar maanden vul je zelf in, daarvoor moet je een soort van solliciteren en dat vind ik rot.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:53 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik helemaal niets snap van het nederlandse systeem... Wanneer is dan het coschap? Als je al afgestudeerd bent of...?
Ik val binnen het nieuwe systeem (maar dat is er al een tijdje). Daarbij volg je eerst 3 jaar onderwijs en daarna 3 jaar coschappen + onderwijs (afwisselend). Je oudste coschap is op het einde van je 3e jaar en is een coschap naar keuze. Zeg ik het zo goed MevrouwPuff?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:53 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik helemaal niets snap van het nederlandse systeem... Wanneer is dan het coschap? Als je al afgestudeerd bent of...?
Ben wel benieuwd onder welke naam ( PMquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:44 schreef conleche het volgende:
Ik heb het net opgezocht en ik ben erbij vanaf 46 en namen die ik ook al tegenkwam: Mevr. Puff (onder andere naam), Loveli, Mini, Zwahiel, PF (onder andere naam), en Sarabi, (onder andere naam). En mevr. Puff en ik hebben zich in hetzelfde nummer aangemeld, zag ik net!!
En wat is dan het verschil tussen stage lopen in het 6e en 7e jaar? En loop je dan mee op afdelingen naar keuze of wordt dat ingedeeld?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:02 schreef Sjaapje het volgende:
Idd helemaal ander systeem dan hier in Belgie, bij ons is coschap gewoon ons 7e jaar, waar we 'stage' lopen in het universitair ziekenhuis en ze beslissen of je aanvaard wordt (in Leuven toch) en het 6e jaar is stagejaar. En daarvoor ben je gewoon student
Dat is tiliciouzquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:57 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Mooi, maar vind je nagellak toffer
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:27 schreef Ewelina het volgende:Oei, sterkte heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Bij mij (in Nijmegen) is het zo:quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:07 schreef Sjaapje het volgende:
Het stagejaar is verdeeld in 4 periodes; Interne, Heelkunde, Ped&Gyn, Huisarts&Neuro&Psych van elk 3 maand, elk van die kan in een ander ziekenhuis, en je geeft via pc 3 keuzes op en dan verdeelt de computer en een student dat een beetje eerlijk...
Ja klopt! Dat is inderdaad het oude systeem. Tegenwoordig is het volgens mij gebruikelijker om te promoveren als je je coschappen hebt afgerond en dus basisarts bent. Voor sommige specialisaties moet je volgens mij zelfs gepromoveerd zijn wil je een plek krijgen (of in ieder geval een grotere kans krijgen op een plek).quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:20 schreef kwakz0r het volgende:
in leiden hebben ze volgens mij nog het oude systeem... oh nee, het nieuwe systeem (3 om 3) is ingegaan, maar alle geneesko's die ik ken zitten in t oude systeem van 4 jaar les + een zorgstage, onderzoeksstage van een half jaar (in t 4e jaar) waarover je je doctoraalscriptie schrijft.
Dan ben je drs. maar nog geen arts, dan kun je of eerst gaan promoveren en daarna co-schappen lopen, of je kunt meteen co-schappen gaan lopen, dat is dan 2 jaar, met tussen de co-schappen wat weekjes vrij, en dan als laatste het grote co-schap bijvoorkeur in de richting waarin je je wilt specialiseren... en dan werken als basisarts of een specialisatieplek zien te krijgen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Èchte dr. worden, ipv alleen maar drsquote:
In mijn eerste 3 jaar krijg ik ook niet zo veel stages. Ik heb vrijwel in het begin van dit studiejaar een maand verpleegstage gelopen (dus moest ik in een verpleeghuis meelopen en daar 'verpleegkundige/verzorgende' zijn), ik heb nu 2 maanden een EHBO-cursus (1x in de week) en verder loop je in die 3 jaar hier en daar een dagje met iemand mee. Zo heb ik een halve dag met een huisarts meegelopen en ik weet dat je in je tweede jaar een halve dag met een specialist meeloopt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:26 schreef Sjaapje het volgende:
Amai, het blijft ingewikkeld. Maarja ik vind het bij ons ook nog altijd verwarrend, en in Gent is het dan ook helemaal anders...
Ben wel blij met ons systeem van 5 jaar les, lekker gemakkelijk net als de rest van de studenten bij ons. Tussendoor wel af en toe een dagje ergens stage maar sociale stage enzo daar doen we niet aan bij ons.
Maarja tot 19 maart nog tijd om te kiezen welke specialisatie ik ga doen en twijfel nog zo tussen huisarts (dat is dan basisarts) en inwendige... Weet gewoon niet of ik wel zo van ziekenhuizen hou.
Edit: wat is promoveren dan?
Mhehehe, waarom zou jij iets krijgenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:49 schreef Viking84 het volgende:Marks vader heeft 72000 euro gewonnen in het casino
. En Mark heeft 1000 euro gekregen.
en ik niks
Wat tof!quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:49 schreef Viking84 het volgende:
Marks vader heeft 72000 euro gewonnen in het casino
. En Mark heeft 1000 euro gekregen.
en ik niks
Omdat ik Marks vriendinnetje ben?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mhehehe, waarom zou jij iets krijgen![]()
Uhuh! Als ik zoveel geld won, kon ik in één klap m'n studieschuld afbetalen en dan op wereldreis enzo en nog een studie gaan volgen... * Viking84 droomt weg.quote:Wel tof hoor, zoveel geld winnen
Hoe ben je verzekerd? Ik weet wel dat ik daar gratis een bril op kan halen icm mijn verzekering. Verder geen ervaringquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat een hoop geld!
Het is weer bijna tijd om een nieuwe bril uit te zoeken en ik raak redelijk gecharmeerd van het aanbod van specsavers. Weten jullie of dat verder ook een beetje een goede zaak is?
Hmm, na 3 jaar nog geen krasje op het glas of montuur van m'n kunststof espritbril van eyewish. Dat is toch wel prettig moet ik zeggen, hij kan op zich nog prima mee.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:57 schreef Phaidra het volgende:
Mijn bril van specsavers was na 1,5 jaar op. Krassen op het glas en montuur redelijk versleten, terwijl ik altijd heel zuinig ben op mijn bril!! Maar dat is wel alweer 5 jaar geleden, daarna niet meer teruggeweest daar.
Service was overigens wel okay, aardig personeel enzo.
Geen ervaring. Ik heb een bril van Pearle, uit 2003. Begint nu krasjes te vertonenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat een hoop geld!
Het is weer bijna tijd om een nieuwe bril uit te zoeken en ik raak redelijk gecharmeerd van het aanbod van specsavers. Weten jullie of dat verder ook een beetje een goede zaak is?
Laatste hoofdstuk?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Brr. Ik heb morgen een afspraak met m'n scriptiebegeleider om m'n laatste hoofdstuk te bespreken en ik vind het eng.
Laatste hoofdstuk ja, maar m'n scriptie bestaat uit nog een gedeelte. Daar ben ik nog niet helemaal mee klaar, maar wel al een heel end. En ik ben absoluut niet tevreden over dit hoofdstuk, maar dat ga ik nooit zijn, dus ik zie morgen wel wat 'ie er van vindt en dan kan ik gericht dingen gaan veranderen. Maar 't is de hoogvliegerdocent.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Laatste hoofdstuk?![]()
Eng is het altijd wel tot op zekere hoogte, maar denk maar zo: je bent iig goed bezig, want er staat wat op papier!
Jup! Enkel momenteel in Hongarije, en de rest van dit jaar woonde ik ook gewoon thuis (in Kortrijk) want had mijn stages daar dichter bij...quote:
Nog een Leuvenaar hier! Ga je straks weer in Kortrijk werken? Welke specialisatie ga je uiteindelijk doen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:46 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Jup! Enkel momenteel in Hongarije, en de rest van dit jaar woonde ik ook gewoon thuis (in Kortrijk) want had mijn stages daar dichter bij...
Als hij het allemaal zo goed weet dan moet hij verdurrie maar zorgen dat je met zijn hulp een behoorlijk hoog vliepende scriptie aflevert!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Laatste hoofdstuk ja, maar m'n scriptie bestaat uit nog een gedeelte. Daar ben ik nog niet helemaal mee klaar, maar wel al een heel end. En ik ben absoluut niet tevreden over dit hoofdstuk, maar dat ga ik nooit zijn, dus ik zie morgen wel wat 'ie er van vindt en dan kan ik gericht dingen gaan veranderen. Maar 't is de hoogvliegerdocent..
Laatste drie maand stage zijn inderdaad 'eindelijk' in Kortrijk (zat voor de rest in Gent en in Zottegem), naast het station wonen heeft zo zijn nadelen...quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nog een Leuvenaar hier! Ga je straks weer in Kortrijk werken? Welke specialisatie ga je uiteindelijk doen?
Haha ja. Ik heb daarom ook echt totaal geen ambitie om op dat soort plaatsen terecht te komen. Laat mij maar gewoon redelijk goed zijn, dan voel ik me veel beter op mijn gemak. Oh stoer, wat moet je nu doen om dat door te kunnen zetten?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zelfs al was je de beste van de groep, dan nog zou het volgens mij lastig zijn om er binnen te komen. Ach ja, wetenschap houdt een mens nederigJe bent in dit beroep wel goed, maar echt nooit de beste!
Hoewel ik misschien maandag wel een erg leuk idee mee heb gekregen, kan ik eindelijk eens iets écht origineels gaan doen, in plaats van een beetje flauw op andermans werk voortbordurenEven hopen dat dit mijn moment of excellence wordt
En zet nou eens wat vaart achter het bannen van de rotzooi! Pot/ketel daargelaten
Nee, ik woon in Leuven!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:56 schreef Sjaapje het volgende:
CF werken in Leuven en wonen in Antwerpen dan?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:10 schreef Chicolate het volgende:
Ik had wel zelf boerenkool (restje van vorige week) bij me ipv een bapao of zooi te kopen. En de bedoeling is om dat iedere week vol te houden. Ook wel beter voor mn bankrekening
.
Hih, geen idee waar ik het Antwerpen dan vandaan haalde... Leuvenquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ik woon in Leuven!
Reis je veel met de auto? Of ga je dan gedurende je specialisatie steeds ergens anders wonen? Hoewel ik het erg leuk vind om in Vlaanderen met de trein te reizen (boemeltreintjes en oude stationnetjes) merk ik wel dat het OV-systeem hier niet bepaald snel is...
Oh, gelukkig. Dan ligt het niet aan mijquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:06 schreef Chicolate het volgende:
@mille-freuille (oid, lastige naam): ja mijn onderomvang is ook 72 cm terwijl mn freya bh 65 is. Maar ik heb het bij alle andere merken ook, 70 zit altijd te wijd (want kruipt omhoog aan de achterkant). Maar ze zitten fijn, en daar gaat het toch vooral om. Veel beter dan die dingen met 70 omvang waarbij de beugels in mn oksel prikken.
Ik val er even middenin, nog niet verder gelezen dan hier: ik post hier ook al eeuwen, al was dat eerst ook onder een andere naam.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:44 schreef conleche het volgende:
Ik heb het net opgezocht en ik ben erbij vanaf 46 en namen die ik ook al tegenkwam: Mevr. Puff (onder andere naam), Loveli, Mini, Zwahiel, PF (onder andere naam), en Sarabi, (onder andere naam). En mevr. Puff en ik hebben zich in hetzelfde nummer aangemeld, zag ik net!!
Hoi!quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:56 schreef P.F het volgende:
Op woensdag 24 februari 2010 15:19 schreef De_Vink het volgende:
"JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAA
HEY SVEN.....HEY........SVEN.... BOEJUH MAN!!! IK HEB BRONS!!!!!!"
[ afbeelding ]
"Krijg de Kemker Bob! Kemkerlijer, MET JE MAT!!!"
[ afbeelding ]
"brons....brons...my precious, my prrrrrrrrrrrrrrecious......."
[ afbeelding ]
Speciaal voor kwak
Ik ook! Héél langquote:Op donderdag 25 februari 2010 08:46 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen!
Ik lurkte al heeel lang mee voordat ik begon mee te posten!
Zeker waarquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:08 schreef Mini_rulez het volgende:
XM: comateus is beter dan slecht slapen omdat de wereld draait, toch?
Wel leuk, pizza als medicijn.
Blegh, ik heb vanmiddag een tentamen en ik ben gewoon misselijk van de stress.Bijna geen tijd gehad om het voor te bereiden terwijl ik gewoon weet dat ik er best goed in zou zijn als ik meer tijd had... Zo frustrerend.
Maar ja, straks in de trein dan maar leren en kijken wat het wordt.
Nu de toeristische route door het heuvelland met de stoptrein.
er zijn geen voorwaarden, slechts wat richtlijnenquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:15 schreef Klare het volgende:
Ik lurk zo nu en dan mee (ligt eraan hoe druk het is op m'n werk) maar het gaat me vaak te hard om mee te posten. (En ik voldoe nog steeds niet aan de voorwaarden....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |