Zitter er hier ook nog mensen die er vanaf deel 1 al bij zijn?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi! Deel 960 alweer, hoe gaat de 1000 geeerd worden?
Weet ik eigenlijk niet. Ik wel al vanaf iets in de 40.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:18 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Zitter er hier ook nog mensen die er vanaf deel 1 al bij zijn?![]()
mijn lijstje:
O: havermout met banaan, lijnzaad en pindakaas
L: 4 boterhammen (1x tosti ham kaas, 1x ei yoghonaise) 2x koffie met melk
T: minneola
T: automaatcappucino
D: volkorenpenne met tomatengroentesaus met tonijn
T: koffie met melk en een lepel cacao![]()
T: druiven met yoghurt en muesli
Dat weet ik niet, maar deel 75 ofzo geloof ik wel!quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:18 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Zitter er hier ook nog mensen die er vanaf deel 1 al bij zijn?
Idem, maar dan op werk.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:54 schreef neen het volgende:
Ik sta zelden op voor 8 uur.
Ik baal ook van iedere seconde die ik te vroeg ben op school.
Lekker lijstje! Havermout met pindakaas en banaan, hoe is dat? Zou niet zo snel in me opkomen maar klinkt wel heel interessant! Ik doe het altijd met appel en kaneel maar ga dit ook eens proberen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:18 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Zitter er hier ook nog mensen die er vanaf deel 1 al bij zijn?![]()
mijn lijstje:
O: havermout met banaan, lijnzaad en pindakaas
L: 4 boterhammen (1x tosti ham kaas, 1x ei yoghonaise) 2x
koffie met melk
T: minneola
T: automaatcappucino
D: volkorenpenne met tomatengroentesaus met tonijn
T: koffie met melk en een lepel cacao![]()
T: druiven met yoghurt en muesli
Ja, dat laatstequote:Op woensdag 24 februari 2010 19:08 schreef shinydiscoball het volgende:
Kwaksel, volgens mij hebben we wel een beetje dezelfde smaak, ik koop ook veel van die jurkjes, en ik vind streepjes altijd heul tof dus die vestjes zijn ook cool! Hoeveel was dat koraalkleurige jurkje? Zit het niet te hobbezakkerig?
Heb je dr zelf een?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:18 schreef sigme het volgende:
Handig hoor, zo'n roeiapparaat. Lalaladieda, en in een klein halfuur 2km geroeid. Ter waarde van 107kcal.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:11 schreef shinydiscoball het volgende:
4 op een rij, gewoon omdat het kan, lalalaaa!
Edit: shit :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |