Het was vanacht, dat hij weer aanwijzingen van officials liep te negeren, kwam hem bijna op een berisping te staanquote:Op zondag 21 februari 2010 12:17 schreef misterdoog het volgende:
Anders kom je ruim een week later ook even aankakken. Lutser.
Een kampioen ben je op, en naast het veld!quote:Op zondag 21 februari 2010 12:18 schreef FlinkeNaam het volgende:
Ik kijk alleen naar zijn schaatsprestaties.
De journaliste is perfect op de hoogte en was zelfs in het Thialf geweest om Sven Kramer te volgen. Ze was bezig met een minuten lange special op NBC over Sven Kramer.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:19 schreef Butterfly91 het volgende:
Het zou wat zijn zeg, als een Nederlandse journalist naar Bode Miller gaat (of een andere Amerikaanse topatleet) en vraagt of hij even vertelt hoe hij heet, waar hij vandaan komt en aan welk onderdeel hij meedoet.
had ze dat dan niet VOOR het toernooi moeten doen? en niet 10 minuiten na de finish van de race van zijn leven als hij na vier jaar alles winnen ook daadwerkelijk olympisch goud heeftquote:Op zondag 21 februari 2010 12:21 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
De journaliste is perfect op de hoogte en was zelfs in het Thialf geweest om Sven Kramer te volgen. Ze was bezig met een minuten lange special op NBC over Sven Kramer.
Het is een normale interview vraag om in de eerste shots even kort de info te zetten. Montage en editingcrew, archief medewerkers etc weten zo beter wat ze met het materiaal moeten.
Ze had kunnen doen:quote:Op zondag 21 februari 2010 12:21 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
De journaliste is perfect op de hoogte en was zelfs in het Thialf geweest om Sven Kramer te volgen. Ze was bezig met een minuten lange special op NBC over Sven Kramer.
Het is een normale interview vraag om in de eerste shots even kort de info te zetten. Montage en editingcrew, archief medewerkers etc weten zo beter wat ze met het materiaal moeten.
jij bent geen van beiden. dus waar bemoei je je mee ?quote:Op zondag 21 februari 2010 12:19 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Een kampioen ben je op, en naast het veld!
Dan had ze dus gewoon een beter moment hiervoor moeten uitkiezen als ervaren journaliste.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:21 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Jij ook niet, dus je punt is...quote:Op zondag 21 februari 2010 12:23 schreef genakt het volgende:
[..]
jij bent geen van beiden. dus waar bemoei je je mee ?
Had ze zelf ook kunnen doen, daar gebruik je niet iemand voor die net Olympisch kampioen is geworden.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:21 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Stond dat ding serieus onder stroom? Ik dacht dat dat een hoax was.quote:Dom: Hij rent zomaar het publiek in, over de onder stroom staande camera rails heen. Men kon nog net de stroom er af halen, anders had hij een ongeluk gehad!
Kramer vertelde gisteren in interview dat dat wel mee viel.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Stond dat ding serieus onder stroom? Ik dacht dat dat een hoax was.
Hij zeurt er niet over.. Ik denk dat dat zijn punt is..quote:Op zondag 21 februari 2010 12:26 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Jij ook niet, dus je punt is...
ik maak er toch ook geen zeiktopic over je lijkt wel een wijf zegquote:Op zondag 21 februari 2010 12:26 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Jij ook niet, dus je punt is...
Tuurlijk, het stond in de Telegraaf dat hij aan de dood was ontsnapt, dan weet je het wel.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Stond dat ding serieus onder stroom? Ik dacht dat dat een hoax was.
Onhandig was het misschien, maar niet ongebruikelijk!quote:Op zondag 21 februari 2010 12:24 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Dan had ze dus gewoon een beter moment hiervoor moeten uitkiezen als ervaren journaliste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |