abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78258699
Arrogant: Hij gaat er vanuit dat een Amerikaanse journaliste van NBC zijn naam kent, nee Sven, in Amerika ben je nog onbekend! Stel je dan even netjes voor aan die 300 miljoen Amerikanen,

Dom: Hij rent zomaar het publiek in, over de onder stroom staande camera rails heen. Men kon nog net de stroom er af halen, anders had hij een ongeluk gehad!

Eigenwijs: Steeds aanwijzingen van officials negeren, overal lopen waar hij wilt etc.

Ben ik nu de enige die zich stoort aan dit gedrag? Het doet afbreuk aan het sympatieke gevoel dat ik voor Sven had....
  zondag 21 februari 2010 @ 12:16:51 #2
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_78258792
ja
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_78258809
Anders kom je ruim een week later ook even aankakken. Lutser.
  zondag 21 februari 2010 @ 12:17:49 #4
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_78258811
zo te zien wel
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_78258822
Ik kijk alleen naar zijn schaatsprestaties.
Zacht gekookt, hard gekookt, uit gekookt, HARD
pi_78258827
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:17 schreef misterdoog het volgende:
Anders kom je ruim een week later ook even aankakken. Lutser.
Het was vanacht, dat hij weer aanwijzingen van officials liep te negeren, kwam hem bijna op een berisping te staan
pi_78258837
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:18 schreef FlinkeNaam het volgende:
Ik kijk alleen naar zijn schaatsprestaties.
Een kampioen ben je op, en naast het veld!
pi_78258840
nee
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_78258853
Het zou wat zijn zeg, als een Nederlandse journalist naar Bode Miller gaat (of een andere Amerikaanse topatleet) en vraagt of hij even vertelt hoe hij heet, waar hij vandaan komt en aan welk onderdeel hij meedoet.
pi_78258898
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:19 schreef Butterfly91 het volgende:
Het zou wat zijn zeg, als een Nederlandse journalist naar Bode Miller gaat (of een andere Amerikaanse topatleet) en vraagt of hij even vertelt hoe hij heet, waar hij vandaan komt en aan welk onderdeel hij meedoet.
De journaliste is perfect op de hoogte en was zelfs in het Thialf geweest om Sven Kramer te volgen. Ze was bezig met een minuten lange special op NBC over Sven Kramer.

Het is een normale interview vraag om in de eerste shots even kort de info te zetten. Montage en editingcrew, archief medewerkers etc weten zo beter wat ze met het materiaal moeten.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 21 februari 2010 @ 12:22:16 #11
54593 crew  Olga
Cheese
pi_78258920
Dat van die journalist is natuurlijk dom he. Als je een schaatswedstrijd verslaat ben je van te voren toch wel op de hoogte wie de favorieten zijn en wat ze tot nu toe hebben gepresenteerd?
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_78258937
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:21 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

De journaliste is perfect op de hoogte en was zelfs in het Thialf geweest om Sven Kramer te volgen. Ze was bezig met een minuten lange special op NBC over Sven Kramer.

Het is een normale interview vraag om in de eerste shots even kort de info te zetten. Montage en editingcrew, archief medewerkers etc weten zo beter wat ze met het materiaal moeten.
had ze dat dan niet VOOR het toernooi moeten doen? en niet 10 minuiten na de finish van de race van zijn leven als hij na vier jaar alles winnen ook daadwerkelijk olympisch goud heeft
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_78258939
Een journalist hoort zich te verdiepen in het gene hij/zij verslaat. Stel hem dan zelf even voor zou ik tegen die journalist zeggen. Komop nou, dit hoor je een Nederlandse journalist toch ook niet vragen aan een hier onbekende arikaanse skier ofzo?

Wat betreft die rails, ik wist ook niet dat die onder stroom stond. Verder is die man blij, dus viert hij feest. Op zo'n moment vergeet idereen wel eens iets.

Daarnaast is het een topsporter die al 4 jaar hard werkt om hier te oogsten. Tuurlijk gaat en staat hij waar hij wil, om zich zo optimaal voor te kunnen bereiden.
pi_78258941
quote:

[..]

Ze had kunnen doen:

I'm standing here with Sven Kramer from the Netherlands, who just won the 5000 meter speedskating, of iets in die trant. Zo heb je ook een introductie.
  zondag 21 februari 2010 @ 12:23:48 #15
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_78258951
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:19 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Een kampioen ben je op, en naast het veld!
jij bent geen van beiden. dus waar bemoei je je mee ?
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  zondag 21 februari 2010 @ 12:24:09 #16
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_78258961
quote:

[..]

Dan had ze dus gewoon een beter moment hiervoor moeten uitkiezen als ervaren journaliste.

En verder is het misschien een eigenwijze flapdrol ja, maar dat hoort bij topsporters. In Nederland vinden we dat gauw gek, maar zonder een dosis van dat soort gedrag red je het kennelijk niet tot de top.
pi_78259024
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:23 schreef genakt het volgende:

[..]

jij bent geen van beiden. dus waar bemoei je je mee ?
Jij ook niet, dus je punt is...
pi_78259113
quote:

[..]

Had ze zelf ook kunnen doen, daar gebruik je niet iemand voor die net Olympisch kampioen is geworden.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_78259142
quote:
Dom: Hij rent zomaar het publiek in, over de onder stroom staande camera rails heen. Men kon nog net de stroom er af halen, anders had hij een ongeluk gehad!
Stond dat ding serieus onder stroom? Ik dacht dat dat een hoax was.
  zondag 21 februari 2010 @ 12:32:06 #20
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_78259202
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:30 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Kramer vertelde gisteren in interview dat dat wel mee viel.
Wordt waarschijnlijk iets opgeblazen..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_78259207
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:26 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Hij zeurt er niet over.. Ik denk dat dat zijn punt is..
  zondag 21 februari 2010 @ 12:32:55 #22
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_78259230
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:26 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

ik maak er toch ook geen zeiktopic over je lijkt wel een wijf zeg
pi_78259273
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:30 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Tuurlijk, het stond in de Telegraaf dat hij aan de dood was ontsnapt, dan weet je het wel.
sig verwijderd door FA
pi_78259293
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:24 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Dan had ze dus gewoon een beter moment hiervoor moeten uitkiezen als ervaren journaliste.
Onhandig was het misschien, maar niet ongebruikelijk!
pi_78259298
Ik stoor mij er totaal niet aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')