welke?quote:Op woensdag 24 februari 2010 03:23 schreef Morgenrood het volgende:
Mooie wedstrijd vanavond in de CL.
Of hij bedoelt Stuttgart - Barca die al gespeeld is of hij bedoelt INter - Chelsea die vanavond is.quote:
Hoe kun je nou zien of het lekkere mannen zijnquote:
De dugout?quote:Op woensdag 24 februari 2010 03:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zien of het lekkere mannen zijn
Ze dragen een helm en ik weet niet hoeveel andere bescherming
dat was ook zo bedoeld Bos! Jammer dat ik dat niet kan zien (of die mannen lekker zijn of niet) ,quote:Op woensdag 24 februari 2010 03:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zien of het lekkere mannen zijn
Ze dragen een helm en ik weet niet hoeveel andere bescherming
helaas brengen ze die niet zo vaak in beeldquote:
Okeequote:Op woensdag 24 februari 2010 03:37 schreef Ole het volgende:
[..]
dat was ook zo bedoeld Bos! Jammer dat ik dat niet kan zien (of die mannen lekker zijn of niet) ,
Dan is het leuker om gewoon voetbal te kijken hoor! Zie je nog eens een lekker lijf.
Ja stelletje mietjes....quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:31 schreef Bjoro het volgende:
Wat is dit nu weer voor nieuws ?
4mans Bob trekt zich terug !
Idd hij zou maar bij je in het team zitten...quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Vooral Edwin Van Calker is een mietje
ijsquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:13 schreef Bluezz het volgende:
Waar is die Edwin de bob nou eigenlijk bang voor dan
dan hoeven ze niet van baan te wisselen hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:04 schreef pascalheister het volgende:
Wordt het met die ploegenrit ook niet veel gok ik
JPBquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:20 schreef rubbereend het volgende:oi
Balkenende is heel triest bezigwat een treurige man hebben we toch als premier
[..]
dan hoeven ze niet van baan te wisselen hoor
En de dames gaan uitstekend en redelijk zonder problemen naar benedenquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Vooral Edwin Van Calker is een mietje
Ik hoop dat ze keihard onderuit gaan bij de verkiezingen, wordt de kans op PVV aan de macht ook mooi kleinerquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:22 schreef borisz het volgende:
[..]
JPB. Ieder land krijgt kennelijk de leider dit verdiend kennelijk
. CDA
sowieso een belachelijke term, maar hij moet gewoon weer minister worden in het volgende kabinetquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:39 schreef borisz het volgende:
Eend, wat moet de ex-minister van Feesten en Partijen nu gaan doen?
Ik vond het nog wel meevallen met teruglezen, ik ben erger van je gewendquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:55 schreef Ole het volgende:
Wat een dronkemansgeleuter vannacht![]()
Héééérlijk zo'n vakantie hoor
raar dat die vakantie nu pas is, vorige week was logischer geweestquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:55 schreef Ole het volgende:
Wat een dronkemansgeleuter vannacht![]()
Héééérlijk zo'n vakantie hoor
Dat noemen ze nou vakantiespreiding. Alles boven de rivieren doet toch niet aan Carnaval, dus die kunnen wel een week later op wintersport.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
raar dat die vakantie nu pas is, vorige week was logischer geweest
ow echtquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat noemen ze nou vakantiespreiding. Alles boven de rivieren doet toch niet aan Carnaval, dus die kunnen wel een week later op wintersport.
Pfff.. zullen de NL campings leuk vindenquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow echt...... boven de rivieren zijn trouwens wel een aantal gebieden waar carnaval gevierd wordt.
CDA wil trouwens van alle vakantiespreiding af
Was wel gezellig vannacht met Bosquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vond het nog wel meevallen met teruglezen, ik ben erger van je gewend
Lekker he? Op het werk en in de trein/perron is het ook rustig, dat scheelt ook. Pas eind april weekie vrij
als Sven maar niet aan kop isquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:20 schreef rubbereend het volgende:oi
Balkenende is heel triest bezigwat een treurige man hebben we toch als premier
[..]
dan hoeven ze niet van baan te wisselen hoor
Als hij maar oppast met blokjesquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als Sven maar niet aan kop is
Kom je daar nu pas achter. Waarom denk je anders dat ole vaak "quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:19 schreef pascalheister het volgende:
oja Pinkpop btw vette Line-up, kaarten maar eens aanschaffen
Nou ik denk het al een tijdje, maar nu heb ik het maar eens gepostquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter. Waarom denk je anders dat ole vaak "Bos " post?
Rammstein, Prodigy en Greenday als afluisters van de dagen.quote:
Vrijdag 28 mei:quote:
Moet er eerst wat meer leuks komenquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:43 schreef Bjoro het volgende:
moeten we nou naar dat schaatsen kijken, waarbij ned. dames meedoen die er eigenlijk geen zin in hebben
ff Champions League kijken denk ikquote:
Dat kan ook. Maar daar heb je niet zo'n zin in?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ff Champions League kijken denk ik
als ze echt geen zin hadden dan hadden ze zich wel als een bobsleeer afgemeldquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:43 schreef Bjoro het volgende:
moeten we nou naar dat schaatsen kijken, waarbij ned. dames meedoen die er eigenlijk geen zin in hebben
Een zwoele versie van sja-la-liequote:Op donderdag 25 februari 2010 10:11 schreef tong80 het volgende:
Lekker wijf. Maar mijn boxjes doen het niet.
Ok zal er later eens naar luisteren.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Een zwoele versie van sja-la-lie. Klinkt zoveel beter dan die versie van Sieneke.
ze mogen alleen met de ploegenachtervolging meedoen als ze al een afstand hebben geschaatst, dus ze moeten welquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ze echt geen zin hadden dan hadden ze zich wel als een bobsleeer afgemeld
man manquote:Op donderdag 25 februari 2010 03:15 schreef tong80 het volgende:
De Canadezen slachten Rusland.
Het is me wat hč ole en Bluezz ?
ben ik aso als ik om foto's vraag ?quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:29 schreef Ole het volgende:![]()
Ik heb brandwonden in mijn decolleté..
Er brak een brandende lucifer af en die ging zo mijn decolleté in.. Ziet er best heftig uit en doet pijn
sorry, mijn camera is leegquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben ik aso als ik om foto's vraag ?
pm ff je adres, kom ik ff batterijen brengenquote:
Dit is niet rechtstreeks olequote:
Dat zeg ik. Het is nu midden in de nacht in Vancouver.quote:
Je wilde gewoon de aandacht vestigen op je borstenquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:29 schreef Ole het volgende:![]()
Ik heb brandwonden in mijn decolleté..
Er brak een brandende lucifer af en die ging zo mijn decolleté in.. Ziet er best heftig uit en doet pijn
Ik kijk ook.quote:
als zij tegen jouw praat, kun jij niet fokken...beseft ze dat wel ?quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:41 schreef tong80 het volgende:
Zal ik het zo ook wel met m'n huishoudster over hebben is schaatsliefhebber. Wel proberen haar niet van het werk af te houden.
Ja dat is altijd kut.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als zij tegen jouw praat, kun jij niet fokken...beseft ze dat wel ?
Eens in de twee wekenquote:
Deed ik laatst met mijn geluidsboxjes. Hoorde psssstttt en nu doen ze het niet meer. Dat risico neem ik dus niet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:07 schreef Ole het volgende:
Als je slim bent, plug je gewoon alleen even je toetsenbord uit
Huur ik inderdaad iemand voor inquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:03 schreef Bjoro het volgende:
krijg je hem wel zelf weer aan dan ?
Of heb je daar ook iemand voor ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Demn, ik had het kunnen weten
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:21 schreef Ole het volgende:
Zit ik hier GFT de hele handleiding van mijn upc tv door te ploeteren, kom ik bij het eind:Vraag dan eerst aan tongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Demn, ik had het kunnen weten.
Boekhouden voor morgen ook doorgenomen. Redelijk simpel, gaat over belastingen
.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Okeequote:Op donderdag 25 februari 2010 18:37 schreef Ole het volgende:
Bos![]()
Ik word ook net wakker hoor, ging om 17 uur even liggen
net weer wakkerquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:35 schreef Ole het volgende:
Allemaal slapen?
prachtig hč ?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:40 schreef Ole het volgende:
Er worden hier met de spelen aparte slaapritmes op na gehouden
Geen idee. Ik focus me vanavond op het voetbalquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:51 schreef Ole het volgende:
Is er vanavond/vannacht nog iets spannends op de OS?
Curling halve finalesquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:51 schreef Ole het volgende:
Is er vanavond/vannacht nog iets spannends op de OS?
O ja, dat is er ook nogquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik focus me vanavond op het voetbal
Ik ga je voorbeeld heel even volgenquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:37 schreef Ole het volgende:
Ik word ook net wakker hoor, ging om 17 uur even liggen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga je voorbeeld heel even volgen
Inderdaad, maar ik zie er liever nog een goal bij voor PSV. 1 kans voor HSV en het kan al voorbij zijnquote:
Ik hoor wel hoe het afloopt (ik hoop dat ze winnen !)...ga nu trainen......in de stromende regenquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:52 schreef Bos81 het volgende:
Inderdaad, maar ik zie er liever nog een goal bij voor PSV. 1 kans voor HSV en het kan al voorbij zijn
Ai, train zequote:Op donderdag 25 februari 2010 19:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik hoor wel hoe het afloopt (ik hoop dat ze winnen !)...ga nu trainen......in de stromende regen
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:05 schreef Bos81 het volgende:
Jammer, maar het was wel een best leuke wedstrijd
Terwijl het allemaal net niet is.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:39 schreef pascalheister het volgende:
lekker avondje weer voor het Nederlands voetbal
Die van Ellen ten Damme vind ik de beste.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:57 schreef pascalheister het volgende:
Deze toch maar insturen voor het songfestival
vpb bedoel ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:54 schreef Ole het volgende:
wat is vbp? Ken alleen vpb
McDonald goes Dutch, toch ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:14 schreef appelsientje het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/851141/1fba9db9/liefde_is.html
Hehe deze is wel goed
En dat staat voor?quote:
Vennootschapsbelastingquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dat staat voor?![]()
![]()
![]()
Iets zegt me dat IK het MOET weten....
Was het maar zo. Ik doe er niks meer mee, dus heb ik er weinig aan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik denk dat Ole maar bijles aan bos moet geven
En de laatste run beslissend zometeen.quote:
Users die denken dat ze humor hebbenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:15 schreef tong80 het volgende:
Al die overdreven euforie over Sauerbreij.
Mods zonder humor
Rot op uit deze gemoedelijke baken van rust.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Users die denken dat ze humor hebben.
Ik dacht al...quote:
Helaas kan ik niet kjiken, denk ik. Eerst PSV en als ik thuis kom zal ik wel meteen de keuken induikenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:08 schreef borisz het volgende:
TVtip voor morgen: Manchester United - Aston Villa (League CUP Final) 16.00 BBC
Ik vereet mijn verdriet ook altijd.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Helaas kan ik niet kjiken, denk ik. Eerst PSV en als ik thuis kom zal ik wel meteen de keuken induiken
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:18 schreef Ole het volgende:
Even allemaal duimen voor Xena en Bluezz en Golfer
Zijn nu bij spoed dierenarts
Dankquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:18 schreef Ole het volgende:
Even allemaal duimen voor Xena en Bluezz en Golfer
Zijn nu bij spoed dierenarts
hey sterkte en veel plezier bij je kleinzoonquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dank
Crosspost :
Terug van DA.
Die wilde Xena daar even houden voor nader onderzoek.
Waarschijnlijk niets gebroken maar een soort verlammingsverschijnselen en zenuwpijn werden door hem geconstateerd. Hij vermoedde dat er iets met haar rug(gemerg) aan de hand is en schoor achterop haar rug een stuk haar weg en wat bleek: ze heeft daar een open wond onder het haar (hadden wij helemaal niet gezien).
Conclusie: Xena is waarschijnlijk aangereden.
Hij heeft paar pijnstilling gegeven en antibiotica en wil haar nu nog even houden. Ze krijgt straks ook nog even een roesje en dan worden er nog röntgenfoto's gemaakt.
Wij kunnen haar vanavond, als we terug zijn van verjaardag van Bluezzezoon, weer ophalen.
De hoop is dat de verlammingsverschijnselen vanzelf verdwijnen. Zo niet, dan in ieder geval voorlopig pijnbestrijding.Nu maar afleiding zoeken bij de verjaardag en kleinzoon knuffelen
Ze is weer thuis. Het is niet duidelijk of en wanneer de verlammingsverschijnselen/neurologisch probleem dus, verbeteren. Ze moet strikte rust krijgen dus we hebben ons washok/kleine kamertje helemaal ontruimd en is nu ziekenappartementquote:
Hey Tongquote:
Zeker 4000 dollar een kaartje momenteelquote:Op zondag 28 februari 2010 09:39 schreef borisz het volgende:
Ik kijk de grote finale wel. Gaat ook mooi worden
Tong iemand vraag wat aan jeOde aan Erica Terpstra
Hij was er vandaag zelf weer !quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:16 schreef Bos81 het volgende:
Dankzij de PVDA had ik vanmiddag een droog zadel om naar huis te fietsen. Er zat een rode zadelhoes met PVDA er op om mijn zadel
Maar als ze denken dat ze hiermee een stemmer hebben gewonnen, hebben ze het mis
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij onze supermarkt stond Gr. Links te flyeren, toen we zeiden : nope verkeerde partij, kleur, we zijn nog linkser ging zijn duim omhoog
Nou, vanmiddag belden we met de spoedlijn omdat we wilden weten of we de pijnstilling konden ophogen. Ze gaf zoveel pijn aan met een simpele bewegingquote:
OKee, heftig zeg..quote:Op zondag 28 februari 2010 23:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou, vanmiddag belden we met de spoedlijn omdat we wilden weten of we de pijnstilling konden ophogen. Ze gaf zoveel pijn aan met een simpele beweging
Kregen we onze eigen dierenartsdie meteen zei kom maar even.
Daar kreeg ze een injectie met morfine-achtig spul en een vocht infuus. Meteen de wond schoongemaakt en wat zagen we daar? Een enorme beet van een hond w.s.Het verhaal over de aanrijding is mss wel helemaal fout. Ook haar nagels zijn bij alle 4 de poten helemaal afgesleten wat duidt op dat ze zich heel erg schrap heeft gezet.
Het blijft gokken wat er precies gebeurt is.... pijnbestrijding is opgehoogd en zij gokt dat het mss wel wat beter gaat worden maar over 6 weken kan je pas echt de balans opmaken.
Deze week is het absolute rust geblazen en gaan we om de paar uur in de aparte kamer kijken bij haar. Om te verzorgen, pillen en voedsel toe te dienen of gewoon om even te kroelen
Heeft tijd nodig en hopelijk wordt de pijn de komende dagen flink minder!
Dat ze misschien wel wat mank o.i.d blijft vind ik dan het minst boeiend.
wat Bos zegtquote:
had ik ook..maar was er even voor gaan zitten, dan is het redelijk te doen....ook was ik de puck regelijkmatig kwijt hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 00:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb niet gekeken, die sport gaat me veel te snel.
Okeequote:Op maandag 1 maart 2010 00:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had ik ook..maar was er even voor gaan zitten, dan is het redelijk te doen....ook was ik de puck regelijkmatig kwijt hoor
Ja, het was gewoon zinderendquote:
Goed hoor.quote:
Okee, ik hoop dat het mij ook lukt, al was deze voor de spelen al in de war eigenlijkquote:Op maandag 1 maart 2010 10:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed hoor.
Morgen m'n vreemde slaap en wakker ritme weer herstellen na de spelen.
Live zijn ze nog beter. Hebben echt humor tijdens hun concerten.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:34 schreef borisz het volgende:
Eels op de mp3spelert is toch wel erg prettig.
einde der tijden nadert ?quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:31 schreef appelsientje het volgende:
Na 4 maanden en 1 week vond Finn het wel genoeg op z'n rug.. hij heeft zich vandaag voor het eerste omgedraaid (totaal 4x beide kanten op)
Ben zo trots op de kleine
En vanaf nu wordt het alleen nog maar onrustigerquote:Op maandag 1 maart 2010 19:31 schreef appelsientje het volgende:
Na 4 maanden en 1 week vond Finn het wel genoeg op z'n rug.. hij heeft zich vandaag voor het eerste omgedraaid (totaal 4x beide kanten op)
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:31 schreef appelsientje het volgende:
Hehe dat wil ik best gelovenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
En vanaf nu wordt het alleen nog maar onrustiger
Gaat prima! Vrouw wel erg snel moe, heeft ook een buik, niet normaal!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hehe dat wil ik best geloven![]()
echt leuk om te zien dat hij steeds meer aan het ontdekken is
Hoe gaat het bij jullie? loopt de zwangerschap een beetje goed?
leuk man....op naar de volgende "kunstjes" waarschijnlijk zelf hoofdje optillenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:31 schreef appelsientje het volgende:
Sterkte met je vrouw en haar buik en haar hormonen, natuurlijkquote:Op maandag 1 maart 2010 21:53 schreef Againzender het volgende:
Gaat prima! Vrouw wel erg snel moe, heeft ook een buik, niet normaal!
quote:
Volgens mij heb je gelijk. Jess begint te lachen, ook zoquote:Op maandag 1 maart 2010 22:55 schreef Bjoro het volgende:
leuk man....op naar de volgende "kunstjes" waarschijnlijk zelf hoofdje optillen
ben het nu al helemaal kwijt
Sterkte met je vrouw en haar buik en haar hormonen, natuurlijk
Jammer boris, maar toch een voldoende.....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:26 schreef borisz het volgende:
Cijfer terug voor mijn paper terug van het werkcollege accounting. een 6. Wist ik ook wel, was zelf niet tevreden maar gezien de situatie waarin ik mijn paper heb moeten maken kan ik er wel mee leven.
We hadden een toespraak van de directeur van AZ. Best grappigquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:53 schreef Ole het volgende:
Nou, ik ben er klaar voor hoor!
Op richting stadion
En zei hij nog verstandige dingen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:07 schreef Ole het volgende:
[..]
We hadden een toespraak van de directeur van AZ. Best grappig
Nou, volgens mij was hij het helemaal niet eens met het doel dat de directie gesteld heeftquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En zei hij nog verstandige dingen?
Ik heb altijd de indruk dat hij zeer deskundig isquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:16 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou, volgens mij was hij het helemaal niet eens met het doel dat de directie gesteld heeft![]()
Verder geschikte kerel. Vertelde over zijn tijd als volleybalcoach, en deed een voorspelling over de toekomst van Kemker.
Paar kratten bier erbij, komt vast goedquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:11 schreef borisz het volgende:
Morgenavond de verkiezingsuitslag afwachten op het gemeentehuis.
Heb alles nagekeken.quote:
quote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:39 schreef borisz het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat die computers moesten verdwijnen.
Ik heb dat ook een jaar mogen doen van dat klasseboek. Dat vond ik eigenlijk helemaal niet ergquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:44 schreef tong80 het volgende:
Er is ooit één keer op me gestemd.
Was in de brugklas. Ik was de dag dat er gestemd werd wie het klasseboek moest verzorgen ziek.
Niemand wilde dat, dus stemden ze op mij omdat ik niet kon zeggen dat ik het niet wilde.
Kon ik een jaarlang met dat kutboek, waar bv in stond wie die dag ziek was geweest, zeulen.
Moest het 's ochtends ophalen en 's middags weer inleveren.
Jezus wat haatte ik dat.
Oh ja op Fok wordt ook wel vaak op me gestemd in de Fokverkiezingen. Dat is wel leuk
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:45 schreef koffiekoekje het volgende:
"Wat fijn om iemand te ontmoeten die het einde van de rit ook niet heeft gehaald".
Pas om 22.00 is het gemeentehuis open. Ik ga pas om 22.30 er heen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |