welke?quote:Op woensdag 24 februari 2010 03:23 schreef Morgenrood het volgende:
Mooie wedstrijd vanavond in de CL.
Of hij bedoelt Stuttgart - Barca die al gespeeld is of hij bedoelt INter - Chelsea die vanavond is.quote:
Hoe kun je nou zien of het lekkere mannen zijnquote:
De dugout?quote:Op woensdag 24 februari 2010 03:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zien of het lekkere mannen zijn
Ze dragen een helm en ik weet niet hoeveel andere bescherming
dat was ook zo bedoeld Bos! Jammer dat ik dat niet kan zien (of die mannen lekker zijn of niet) ,quote:Op woensdag 24 februari 2010 03:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zien of het lekkere mannen zijn
Ze dragen een helm en ik weet niet hoeveel andere bescherming
helaas brengen ze die niet zo vaak in beeldquote:
Okeequote:Op woensdag 24 februari 2010 03:37 schreef Ole het volgende:
[..]
dat was ook zo bedoeld Bos! Jammer dat ik dat niet kan zien (of die mannen lekker zijn of niet) ,
Dan is het leuker om gewoon voetbal te kijken hoor! Zie je nog eens een lekker lijf.
Ja stelletje mietjes....quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:31 schreef Bjoro het volgende:
Wat is dit nu weer voor nieuws ?
4mans Bob trekt zich terug !
Idd hij zou maar bij je in het team zitten...quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Vooral Edwin Van Calker is een mietje
ijsquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:13 schreef Bluezz het volgende:
Waar is die Edwin de bob nou eigenlijk bang voor dan
dan hoeven ze niet van baan te wisselen hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:04 schreef pascalheister het volgende:
Wordt het met die ploegenrit ook niet veel gok ik
JPBquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:20 schreef rubbereend het volgende:oi
Balkenende is heel triest bezigwat een treurige man hebben we toch als premier
[..]
dan hoeven ze niet van baan te wisselen hoor
En de dames gaan uitstekend en redelijk zonder problemen naar benedenquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Vooral Edwin Van Calker is een mietje
Ik hoop dat ze keihard onderuit gaan bij de verkiezingen, wordt de kans op PVV aan de macht ook mooi kleinerquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:22 schreef borisz het volgende:
[..]
JPB. Ieder land krijgt kennelijk de leider dit verdiend kennelijk
. CDA
sowieso een belachelijke term, maar hij moet gewoon weer minister worden in het volgende kabinetquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:39 schreef borisz het volgende:
Eend, wat moet de ex-minister van Feesten en Partijen nu gaan doen?
Ik vond het nog wel meevallen met teruglezen, ik ben erger van je gewendquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:55 schreef Ole het volgende:
Wat een dronkemansgeleuter vannacht![]()
Héééérlijk zo'n vakantie hoor
raar dat die vakantie nu pas is, vorige week was logischer geweestquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:55 schreef Ole het volgende:
Wat een dronkemansgeleuter vannacht![]()
Héééérlijk zo'n vakantie hoor
Dat noemen ze nou vakantiespreiding. Alles boven de rivieren doet toch niet aan Carnaval, dus die kunnen wel een week later op wintersport.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
raar dat die vakantie nu pas is, vorige week was logischer geweest
ow echtquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat noemen ze nou vakantiespreiding. Alles boven de rivieren doet toch niet aan Carnaval, dus die kunnen wel een week later op wintersport.
Pfff.. zullen de NL campings leuk vindenquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow echt...... boven de rivieren zijn trouwens wel een aantal gebieden waar carnaval gevierd wordt.
CDA wil trouwens van alle vakantiespreiding af
Was wel gezellig vannacht met Bosquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vond het nog wel meevallen met teruglezen, ik ben erger van je gewend
Lekker he? Op het werk en in de trein/perron is het ook rustig, dat scheelt ook. Pas eind april weekie vrij
als Sven maar niet aan kop isquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:20 schreef rubbereend het volgende:oi
Balkenende is heel triest bezigwat een treurige man hebben we toch als premier
[..]
dan hoeven ze niet van baan te wisselen hoor
Als hij maar oppast met blokjesquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als Sven maar niet aan kop is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |