quote:
quote:
quote:
We hebben nog 23,5 uurquote:
Metallicaquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:30 schreef DjRex89 het volgende:
wonderwomen - Trey songz
Off With Their Heads - "Fuck This, I'm Out"
Master Of Puppets
The Roots - The Seed 2.0
Oh doe maar hoor, doet me niksquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:31 schreef jna het volgende:
Ik wilde eerst een TT doen over Bart zn fantasieën met Naomi en Ellen maar dat is niet goed voorz'n image hier
Juist!quote:
Nee, je doet Ellen en Naomi ook niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh doe maar hoor, doet me niks
Heeft ie een image hier dan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:31 schreef jna het volgende:
Ik wilde eerst een TT doen over Bart zn fantasieën met Naomi en Ellen maar dat is niet goed voorz'n image hier
Jij ookquote:
IK GA SLAPEN!quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, je doet Ellen en Naomi ook niet.
Doeg Bartholomeusquote:
Maar ik zou ze ook niet doen hoorquote:
HHHHHNNNNNNIMAGE!quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:35 schreef jna het volgende:
[..]
Ja als je moet poepen en het lukt niet heeft iedereen een image
In zijn '6 persoons bed'...quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:36 schreef jna het volgende:
[..]
ECHT? OF DENK JE DAT JE GAAT SLAPEN?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar ik zou ze ook niet doen hoor
Niet?quote:
Weltruste!quote:
BIJNA!quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:36 schreef jna het volgende:
[..]
ECHT? OF DENK JE DAT JE GAAT SLAPEN?
quote:
Nee, niet.quote:
Gelukkig maarquote:
De dag begint pas!quote:
quote:
Mja, vannacht niet geslapen en morgen weer om 10 uur op de uni zijnquote:
Och armequote:Op woensdag 24 februari 2010 00:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, vannacht niet geslapen en morgen weer om 10 uur op de uni zijn
Nee, dat niet, maar normale nacht is wel ff primaquote:
Wie bepaald wat normaal is en wat niet? Je buren? Je vrienden? De maatschappij? God?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar normale nacht is wel ff prima
No Woman No Cry.quote:
Ik snap die foto van bob marley nietquote:
Het is mijn filmpje nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:44 schreef jna het volgende:
[..]
Ik snap die foto van bob marley niet
Normaal is van 1-8, met een marge van een uurquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wie bepaald wat normaal is en wat niet? Je buren? Je vrienden? De maatschappij? God?
Het gaat toch om de muziekquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:46 schreef jna het volgende:
En ook nog aan het begin van filmpje met koeienletters bob marley als artiest vermelden!
Dat dus.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:53 schreef jna het volgende:
Dean zet toch ook geen filmpje van zichzelf online onder de naam van BB King
DOEI!quote:
NET WAS HET NOG MOEDER!quote:
OKAAAAI!quote:
/patquote:Op woensdag 24 februari 2010 08:25 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen Boot
* PieterBas zit helemaal alleen op kantoor...
Radiootje aan, gebruikersinstructie schrijven...quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
/pat
Ik heb genoeg volk om mij heen.. Vanavond comedynight in Havana. Ff kijken of het wat is
quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Radiootje aan, gebruikersinstructie schrijven...
en dat tot je 67ste.. oh wacht, want wij moeten gewoon tot 70ste doorwerkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 08:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
Zet de computer aan.
Zet het beeldscherm aan.
Tering hé, klinkt geestdodend..
Bootmansquote:
Lekker geslapen vriendelijke vriend..? Nog druk?quote:
Naja de schilder stond om half9 voor de deurquote:Op woensdag 24 februari 2010 08:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lekker geslapen vriendelijke vriend..? Nog druk?
Mijn "allergie" speelt weer een beetje op lijkt het wel.. Zit aardig wat af te niezen. Het is een keuze tussen 2 kwadenquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Naja de schilder stond om half9 voor de deurHad nog makkelijk ff kunnen blijven liggen.
Drukte valt gelukkig wel mee, wel huiswerk enzo maar is wel te doen![]()
Hoe is ie daar dan?
Als het een echte allergie is.. kan je ook voor immunotherapie gaan.. een x jaar lang medicijnen en dan ben je er van af... of voor een spuit gaanquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn "allergie" speelt weer een beetje op lijkt het wel.. Zit aardig wat af te niezen. Het is een keuze tussen 2 kwaden
- neusspray -> bloedneus
- niets doen -> niezen
Leg uit?quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als het een echte allergie is.. kan je ook voor immunotherapie gaan.. een x jaar lang medicijnen en dan ben je er van af... of voor een spuit gaan
En heb je daar bijwerkingen van..? Nogmaals, de medicijnen zijn leuk en aardig, alleen word je gek van de bijwerkingen..quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:23 schreef PieterBas het volgende:
immunotherapie.. is kort gezegd, in plaats van een paar weken per jaar je allergie te verminderen (door medicijnen in de lente/zomer).. het hele jaar het spul te gebruiken.. voor een langere tijd.
Zo wordt je immuunsysteem "hergeprogrammeerd"
Herkenbaar. Ik had ook zo een klapjosti 2 weken geleden aan de lijn. Ja meneer, ú bent uitgekozen voor gratis loten bla bla.. Alleen moet je wel even lappen voor een X-tijd ofzo. Stomme flapdrol.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:32 schreef DjRex89 het volgende:
Sinds wanneer denkt de staatsloterij mij op mijn mobiel te mogen bellen
Hij vroeg of ie gelegen belde dus ik zei nee, toen vroeg ie of ie op een ander tijdstip terug mocht bellen, toen vroeg ik waarvoor. Toen kwam ie dus dat ie van de staatsloterij was en toen heb ik hem vriendelijk verteld dat ik geen interesse had en toen heb ik opgehangen..quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik had ook zo een klapjosti 2 weken geleden aan de lijn. Ja meneer, ú bent uitgekozen voor gratis loten bla bla.. Alleen moet je wel even lappen voor een X-tijd ofzo. Stomme flapdrol.
Meerdere malen gezegd dat ik aan het lunchen was en weinig tijd had, maar meneer kon niet luisteren. Toen ik duidelijk maakte dat hij die loten dan maar ergens kon stoppen waar de zon niet schijnt, kon het ineens heel snel afgesloten worden
quote:
Rex0rquote:
Ik wilde het respectvol afhandelen.. Kreeg de kans nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hij vroeg of ie gelegen belde dus ik zei nee, toen vroeg ie of ie op een ander tijdstip terug mocht bellen, toen vroeg ik waarvoor. Toen kwam ie dus dat ie van de staatsloterij was en toen heb ik hem vriendelijk verteld dat ik geen interesse had en toen heb ik opgehangen..
Ik heb gewoon opgehangen.. Heb netjes gezegd dat ik geen interesse had, als ie daarna door wil praten is dat zijn probleem, ik had daar geen zin inquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik wilde het respectvol afhandelen.. Kreeg de kans niet
Ja, ik wil het altijd netjes doen.. maar als men gaat aandringen..quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik wilde het respectvol afhandelen.. Kreeg de kans niet
Dat ook, geen interesse = geen interesse... dan moet je ook zo zakelijk zijn, om op te hangen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon opgehangen.. Heb netjes gezegd dat ik geen interesse had, als ie daarna door wil praten is dat zijn probleem, ik had daar geen zin in
Eigenlijk moet je gewoon een prank uithalen met die gasten..quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, ik wil het altijd netjes doen.. maar als men gaat aandringen..
De beste is nogwel.. Gefeliciteerd, de computer heeft u uitgekozen voor een gratis abonnement op de Veronica gids..
oh dat is mooi, maar ik moet zeker de verzendkosten zelf betalen.. a 0,48 per week..
Zij: uhm, hoe weet u dat...
Ik: het is namelijk niet de eerste keer dat u belt.
Zij: maar wij hebben ook interviews en fotoreportages met babes
Zo oppervlakkig ben ook weer niet..
Goed plan.quote:
Nahquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:28 schreef The_Dean het volgende:
Oh, ik vermoord het topic weer eens?
Goedenmorgen bootjequote:
Ik zal het shirt regelen. Dan hou ik de vrouw..quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:28 schreef The_Dean het volgende:
Weet iemand waar ik dit shirt kan krijgen?
[ afbeelding ]
Heuj!quote:
Dat magquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zal het shirt regelen. Dan hou ik de vrouw..
[..]
Heuj!
Ga je dat T-shirt dan bij L.no aantrekken?quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ga je dat T-shirt dan bij L.no aantrekken?
quote:
quote:
Ik denk het welquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:52 schreef jna het volgende:
Had ik nu maar stage gelopen bij Essent, die hebben vandaag vast taart
Hillary, mag jij eens raden waar ik mijn verlovingsring verstopt hebt, wel goed zoekenquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:20 schreef Bootje84 het volgende:
Hilary Duff bedankt verloofde met pijpbeurt
Zo eentje zoek ik er ook
En niet per ongeluk doorslikken!quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hillary, mag jij eens raden waar ik mijn verlovingsring verstopt hebt, wel goed zoeken
Meteen verkopen!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En niet per ongeluk doorslikken!
Heb ik mn HTC HD2 weer op MP gezet voor €410,-.. Eerste bod €550,-
->OWSquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:12 schreef Onnoman het volgende:
De manier waarop is natuurlijk enorm klote, maar het is ook wel eens goed om op dergelijke manier te verliezen. Want, zo luidt het spreewoord, als je weet hoe het is om te verliezen, kan je pas echt genieten van je winst. Over 4 jaar is alles nog mogelijk, hij kan revanche nemen.
Laten we trouwens ook realiseren, voor een schrale troost, dat ondanks dat lee de gouden plak heeft gewonnen, zich altijd zal blijven herrinneren dat sven eigenlijk beter was.. dus in die zin kan hij niet echt genieten van de gouden plak, omdat hij het eigenlijk niet echt gewonnen heeft.
van schade en schande wordt men wijs hè
ows?quote:
Heb het bod verwijderd. 100% zeker een bullshitbod..quote:
Eerst wel even gemaild zeker?quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb het bod verwijderd. 100% zeker een bullshitbod..
Nee hoor. Als het geen onzinbod is, hoor ik het toch gelijk..quote:
whaha..quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En niet per ongeluk doorslikken!
Heb ik mn HTC HD2 weer op MP gezet voor €410,-.. Eerste bod €550,-
Helaas dat het niet zo is als eBayquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
whaha..
Eenmaal, andermaal... verkocht?!?
quote:
quote:
In Leidschendamned ook niet... Het is hemelsbreed iets van 10km.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:21 schreef jna het volgende:
Geen zon in leidendoen jullie er eens wat aan!
Dan ben je er snel bij..quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:42 schreef jna het volgende:
Die werd hier volgens mij al gepost voordat Sven zelf wist dat ie gediskwalificeerd was
Wat moet je nou weer in Leiden?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:21 schreef jna het volgende:
Geen zon in leidendoen jullie er eens wat aan!
Oh, jij wist nog van niets?quote:
Ja, of je bent gewoon wat kieskeurigerquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:19 schreef Bootje84 het volgende:
Als je een zeur van een vriendin hebt kan deze ook handig zijn..
[ afbeelding ]
http://www.tineye.com/sea(...)285059782d0543c18c75quote:
Te moeilijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, of je bent gewoon wat kieskeuriger
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:19 schreef Bootje84 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:19 schreef Bootje84 het volgende:
[ afbeelding ]
Kruisjequote:Op woensdag 24 februari 2010 15:26 schreef L.no het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan ook helpen. Scheelt geld enzo.
Ik denk lijden..quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer in Leiden?
quote:
Had je het ook gemeld als het een blanke was geweest?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:41 schreef Bootje84 het volgende:
Weer een gekleurde medelander die mijn advertentie op MP niet goed leest
Haha.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Had je het ook gemeld als het een blanke was geweest?
Nee tuurlijk niet. Daar is niets aan...quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Had je het ook gemeld als het een blanke was geweest?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:55 schreef jna het volgende:
Ik ga vaker in leiden naar een supermarkt. Briljante plaatsing van producten naast elkaar![]()
[ afbeelding ]
Melk= melk. Simpelquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:55 schreef jna het volgende:
Ik ga vaker in leiden naar een supermarkt. Briljante plaatsing van producten naast elkaar![]()
[ afbeelding ]
Aldi zeker?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:59 schreef jna het volgende:
Geloof het of niet maar rechts van die chocolademelk staat de kerrie kip in blik
Lidl is wel vrij briljant jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:03 schreef jna het volgende:
[..]
Lidl. Briljante winkel, jammer dat ze die niet bij mij in de buurt hebben
Door het gele etiket?quote:
Ja, en het merk van de chocolademelk. Linessa/Milbona.quote:
Staat het in Friesland ook naast de kattenmelk?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, en het merk van de chocolademelk. Linessa/Milbona.
Nee, volgens mij niet. Zal morgen wel even checkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:53 schreef jna het volgende:
[..]
Staat het in Friesland ook naast de kattenmelk?
Hoe laat?quote:
Niet per ongeluk het verkeerde pakken hèquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Zal morgen wel even checken
Een te laag bod?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:41 schreef Bootje84 het volgende:
Weer een gekleurde medelander die mijn advertentie op MP niet goed leest
Zit daar maar niet over inquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:20 schreef jna het volgende:
[..]
Niet per ongeluk het verkeerde pakken hè
€330,- en vragen of hij nog in het plastic zit etc. EXACT hetzelfde mailtje als op mijn vorige advertentie van die faalhaas..quote:
hahaquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
€330,- en vragen of hij nog in het plastic zit etc. EXACT hetzelfde mailtje als op mijn vorige advertentie van die faalhaas..
Het is grappiger als het andersom is.. ik een hele nette e-mail geschreven in het Engels... krijg ik een mailtje in foutloos Nederlands terug...quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:31 schreef DjRex89 het volgende:
Dat is ook raar.. Ik mail naar de support van Dell via de Nederlandse website. Krijg ik in het engels een mail terug. Dus ik in het Nederlands gereageerd (eerste mail van mij was ook in het Nederlands) krijg ik weer in het engels een antwoord terug. Hoezo apart?
Ik heb wel eens aan een Apple klantenservice medewerker gevraagd waar ze zitten (omdat ik 'm ook wel wilde langsbrengen voor reparatie). Zegt die knakker doodleuk: Barcelonaquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:31 schreef DjRex89 het volgende:
Dat is ook raar.. Ik mail naar de support van Dell via de Nederlandse website. Krijg ik in het engels een mail terug. Dus ik in het Nederlands gereageerd (eerste mail van mij was ook in het Nederlands) krijg ik weer in het engels een antwoord terug. Hoezo apart?
Ja ook lekker handigquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is grappiger als het andersom is.. ik een hele nette e-mail geschreven in het Engels... krijg ik een mailtje in foutloos Nederlands terug...
jna dacht.. pakt het vliegtuigquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:37 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb wel eens aan een Apple klantenservice medewerker gevraagd waar ze zitten (omdat ik 'm ook wel wilde langsbrengen voor reparatie). Zegt die knakker doodleuk: Barcelona
QFTquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:21 schreef jna het volgende:
Wat zal die fotograaf wel niet gedacht hebben
"Zo, deze foto's gaan me weer wat maanden eten opleveren.....huh wat doet ze nu?...WTF*KLIKKLIKLIKLIKLIKLIK* JAAAAAAAAAAAAA, VERKOPEN DIE SHITT!"
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:21 schreef jna het volgende:
"Zo, deze foto's gaan me weer wat maanden eten opleveren.....huh wat doet ze nu?...WTF*KLIKKLIKLIKLIKLIKLIK* JAAAAAAAAAAAAA, VERKOPEN DIE SHITT!"
Gefeliciteerd, je bent de eerste.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:11 schreef Isdatzo het volgende:
Weet niet of deze hier al voorbij gekomen was maar: verrekte koekwaus, ge hè uw bocht gemist!!
Welkom terugquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:12 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, ik mag hier weer posten trouwens. Ben deze week begonnen met m'n afstudeerproject.
Mja, long story. Die stomme Engelsen hebben een typefout op 't kentekenbewijs gemaakt waardoor de keuring die voor morgen gepland stond niet door kan gaanquote:
Er is een filmpje.. alleen... die moet zeker nog meer opleverenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:21 schreef jna het volgende:
Gefeliciteerd, wat ga je onderzoeken?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:12 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, ik mag hier weer posten trouwens. Ben deze week begonnen met m'n afstudeerproject.
In het kort: 't is een bedrijfje (~25 man waarvan er meestal zo'n 20 extern op locatie zitten) dat vooral consultancy en projectmanagement doet en ik ga bekijken hoe ze (voornamelijk) intern een en ander kunnen optimaliseren.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, wat ga je onderzoeken?
Klinkt verschrikkelijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In het kort: 't is een bedrijfje (~25 man waarvan er meestal zo'n 20 extern op locatie zitten) dat vooral consultancy en projectmanagement doet en ik ga bekijken hoe ze (voornamelijk) intern een en ander kunnen optimaliseren.
Lang leve de bureaucratiequote:Op woensdag 24 februari 2010 21:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, long story. Die stomme Engelsen hebben een typefout op 't kentekenbewijs gemaakt waardoor de keuring die voor morgen gepland stond niet door kan gaan. Kut RDW ook, 't is overduidelijk een fucking typefout. Ipv een R staat er ergens een F in een hele reeks karakters. Engelsen geven ook toe dat 't een typefout is maar willen geen nieuw V5C (Engels kentekenbewijs) sturen naar mensen die zich niet in 't Verenigd Koninkrijk bevinden
.
Nu gaan ze me een soort export certificate sturen waar die fout wel op verbeterd is maar 't is nog maar de vraag of ik daar iets aan heb. En god weet hoe lang dat gaat duren.
Nou, eigenlijk is 't (in tegenstelling tot alles wat ik tot nu toe gedaan heb deze bijna-4 jaar) best een gave opdracht. Het is leuker dan het klinkt maar ik wil er niet al teveel over prijsgevenquote:
typisch afstudeeronderzoek.. Ik ben daar een keer goed op nat gegaan btw... sommige wel bekend hierzo... Het zogenaamde "jong en dynamisch bedrijf", waar de gemiddelde leeftijd op kantoor over de 50 was.. (zelfs een paar 65+) en zo verschrikkelijk star was.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In het kort: 't is een bedrijfje (~25 man waarvan er meestal zo'n 20 extern op locatie zitten) dat vooral consultancy en projectmanagement doet en ik ga bekijken hoe ze (voornamelijk) intern een en ander kunnen optimaliseren.
Wat dan? Vrijetijdskunde?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk is 't (in tegenstelling tot alles wat ik tot nu toe gedaan heb deze bijna-4 jaar) best een gave opdracht. Het is leuker dan het klinkt maar ik wil er niet al teveel over prijsgeven![]()
.
Is zo'n beetje het eerste waar ik wel zin in heb. En daarna ga ik eindelijk iets studeren dat ik wél écht leuk vind. Denk ik.
Inderdaad. En die Engelsen zijn minstens zo erg als hier in Nederland. Als ik nou WEL Engelsman was dan ging het 20 tot 30 werk(!)dagen kosten om die typefout te corrigeren en mij een nieuw papiertje te sturenquote:
Nou, ik dus een scan laten maken van dat kentekenbewijs (terwijl ik op vakantie was jaquote:Thank you for your query regarding the chassis on your vehicle. Please can you confirm the registration mark so I can check our records. If possible can you send me a copy of the v5c via email.
Many Thanks, Marj
quote:GoodMorning
Our records show that we posted the registration document to you 1st February. There is nothing to state the chassis is incorrect. How exactly can I help you.
Many Thanks,Marj
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHquote:Dear Mr (naam fout gespeld)
Thank you for your email received on 22/2/10. Your email reference number is 238247.
I am afraid it is not possible to issue a V5C registration certificate to an address outside the UK. However, you may apply for an export certificate.
To apply for an export certificate please complete and return a V756 form. The V756 form is available to download from our website. Please return by post or fax to the following address.
The Export Department
DVLA
Swansea
SA99 1AG
ahahaquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
typisch afstudeeronderzoek.. Ik ben daar een keer goed op nat gegaan btw... sommige wel bekend hierzo... Het zogenaamde "jong en dynamisch bedrijf", waar de gemiddelde leeftijd op kantoor over de 50 was.. (zelfs een paar 65+) en zo verschrikkelijk star was.![]()
Uitslaapkunde, ben ik nou al keigoed in!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Je moest eens wetenquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:34 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Sta je ook te springen met een stijve?
PM voor diegenen die daar filmpjes van willen zien!quote:
Ik wilde gewoon weer eens een PM krijgenquote:
Zijn jij en luctor nou eindelijk een stel of hoe zit datquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:34 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Sta je ook te springen met een stijve?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon weer eens een PM krijgen
Even L.no vragenquote:
Verloofd hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zijn jij en luctor nou eindelijk een stel of hoe zit dat?
Okeuhquote:
Ja, what's newquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:54 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Het mag duidelijk zijn wie in jullie relatie de broek aan heeft!
Wacht maar tot 't zomer wordt.. rokjesquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, what's newMannen hebben al eeuwen de broek niet meer aan sinds vrouwen ook hebben leren denken
Ja ja ja.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wacht maar tot 't zomer wordt.. rokjes.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:54 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:54 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ja watquote:
Mocht je willen ouwe smeerpijpquote:
Ik wilde bijna om foto's vragen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mocht je willen ouwe smeerpijp
Oh die kan ik wel PM-en?quote:
Als ik dat toegeef maak ik geen kans meer bij alle andere lekkere mannen binnen de SC, dat kan natuurlijk niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:02 schreef jna het volgende:
Dzjenn, geef nou maar gewoon toe dat je wat met Luctor hebt!
Jaaaaa nu ga je het omdraaien zekerquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mocht je willen ouwe smeerpijp
Sorry, ben al bezetquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:06 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Als ik dat toegeef maak ik geen kans meer bij alle andere lekkere mannen binnen de SC, dat kan natuurlijk niet.
Hushquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaaaaa nu ga je het omdraaien zeker. Stiekem vind je het gewoon zelf opwindend
.
Dat mag.quote:
Ja, maar ik draag altijd shortsquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens mij is jullie broek kwijt.
RIP.
Ze noemt je lekkerquote:
Sloerie!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:06 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Als ik dat toegeef maak ik geen kans meer bij alle andere lekkere mannen binnen de SC, dat kan natuurlijk niet.
We delen het.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens mij is jullie broek kwijt.
RIP.
Kusje eropquote:
Zij niet alleenquote:
PIMPquote:
Jeweetquote:
Flintstones stijl?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:17 schreef L.no het volgende:
Het is vermoeiend om steeds een knuppel mee te nemen om vrouwen weg te slaan als ik op een date ben met Dean.
Ja, dat word knap vervelend.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:17 schreef L.no het volgende:
Het is vermoeiend om steeds een knuppel mee te nemen om vrouwen weg te slaan als ik op een date ben met Dean.
Pas maar op, als zo'n kwaaie negerin met zo'n knuppel begint te zwaaien...quote:
Ja, been there done that enzoquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Pas maar op, als zo'n kwaaie negerin met zo'n knuppel begint te zwaaien...
quote:
Echt?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:27 schreef Bravebart het volgende:
Ja en toen had ik het net weer aangepast, pas jij het wéér aan
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:28 schreef jna het volgende:
ik snap er geen reet meer van maar ik weet wel dat Antillianen altijd met pistolen komen
quote:
Jaag hem nou niet weg.. dalijk durft hij helemaal niet meer bij mijn thuis te komen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:28 schreef jna het volgende:
ik snap er geen reet meer van maar ik weet wel dat Antillianen altijd met pistolen komen
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:32 schreef L.no het volgende:
Bye Houniet.
[..]
Jaag hem nou niet weg.. dalijk durft hij helemaal niet meer bij mijn thuis te komen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |