quote:
quote:
quote:
We hebben nog 23,5 uurquote:
Metallicaquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:30 schreef DjRex89 het volgende:
wonderwomen - Trey songz
Off With Their Heads - "Fuck This, I'm Out"
Master Of Puppets
The Roots - The Seed 2.0
Oh doe maar hoor, doet me niksquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:31 schreef jna het volgende:
Ik wilde eerst een TT doen over Bart zn fantasieën met Naomi en Ellen maar dat is niet goed voorz'n image hier
Juist!quote:
Nee, je doet Ellen en Naomi ook niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh doe maar hoor, doet me niks
Heeft ie een image hier dan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:31 schreef jna het volgende:
Ik wilde eerst een TT doen over Bart zn fantasieën met Naomi en Ellen maar dat is niet goed voorz'n image hier
Jij ookquote:
IK GA SLAPEN!quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, je doet Ellen en Naomi ook niet.
Doeg Bartholomeusquote:
Maar ik zou ze ook niet doen hoorquote:
HHHHHNNNNNNIMAGE!quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:35 schreef jna het volgende:
[..]
Ja als je moet poepen en het lukt niet heeft iedereen een image
In zijn '6 persoons bed'...quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:36 schreef jna het volgende:
[..]
ECHT? OF DENK JE DAT JE GAAT SLAPEN?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar ik zou ze ook niet doen hoor
Niet?quote:
Weltruste!quote:
BIJNA!quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:36 schreef jna het volgende:
[..]
ECHT? OF DENK JE DAT JE GAAT SLAPEN?
quote:
Nee, niet.quote:
Gelukkig maarquote:
De dag begint pas!quote:
quote:
Mja, vannacht niet geslapen en morgen weer om 10 uur op de uni zijnquote:
Och armequote:Op woensdag 24 februari 2010 00:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, vannacht niet geslapen en morgen weer om 10 uur op de uni zijn
Nee, dat niet, maar normale nacht is wel ff primaquote:
Wie bepaald wat normaal is en wat niet? Je buren? Je vrienden? De maatschappij? God?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar normale nacht is wel ff prima
No Woman No Cry.quote:
Ik snap die foto van bob marley nietquote:
Het is mijn filmpje nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:44 schreef jna het volgende:
[..]
Ik snap die foto van bob marley niet
Normaal is van 1-8, met een marge van een uurquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wie bepaald wat normaal is en wat niet? Je buren? Je vrienden? De maatschappij? God?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |