quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:41 schreef lezzer het volgende:
Eva Jinek!IK ZIE JE BORSTEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
Jij 4x (das wel vet ouder dan jij toch?), Qebbel 3x.. Mag het ook 2,5x zo oud zijn? Dat vind ik nou wel een fijne leeftijd.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:37 schreef lezzer het volgende:
Ik heb ze liever wat ouder.
4 keer ouder ofzo
Zij won toch brons toen Wust goud had? Toen zei serieus iemand tegen mij dat ze haar helemaal niet zo lelijk vond, alleen een beetje opvallende neus....quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://lh5.ggpht.com/_DBP(...)4/s640/Sablikova.jpg
Arme meid.
nu maar hopen dat ze hetero isquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://lh5.ggpht.com/_DBP(...)4/s640/Sablikova.jpg
Arme meid.
Ja, ik dacht achteraf al dat het niet klopte wat ik zei.....quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij 4x (das wel vet ouder dan jij toch?), Qebbel 3x.. Mag het ook 2,5x zo oud zijn? Dat vind ik nou wel een fijne leeftijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mij maar 1x dan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij 4x (das wel vet ouder dan jij toch?), Qebbel 3x.. Mag het ook 2,5x zo oud zijn? Dat vind ik nou wel een fijne leeftijd.
Bestaan er eigenlijk wel pedopotten?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen 12 bedoelt?
Nee, ze was toch 19?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen 12 bedoelt?
Ah. No offense, maar ouder dan 25 is voor mij al te oud.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
We hadden het er over dat ze er als 12 uit zag.
Daar baseerde in ik ieder geval wel die 4x op
Zo geldt voor mij dat 19 wel echt heel erg jong is.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:08 schreef Avey het volgende:
[..]
Ah. No offense, maar ouder dan 25 is voor mij al te oud.
Ja, maar geen 4x19quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:21 schreef Vanyel het volgende:
Ja maar jij bent dan ook praktisch bejaard
Waarom?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zo geldt voor mij dat 19 wel echt heel erg jong is.
quote:
Bron gk.nlquote:RMP: 'homoseksualiteit bestrijden'
Homoseksualiteit is een afwijking en moet bestreden worden. Die uitspraak deed lijsttrekker Delano Felter van de Amsterdamse Republikeins Moderne Partij (RMP) voor de camera van AT5 na een verkiezingsdebat in de Rode Hoed.
"Het is niet meer normaal als je zegt een hekel te hebben aan homofielen", stelt Felter. "Nou, ik heb een hekel aan homofielen, ik ben hetero en katholiek. Dus als iedereen op mij stemt, sodemieter ik ze er allemaal uit. Amsterdam staat te snakken naar een heteroseksuele stad."
"Er zitten teveel homofielen in het bestuur. De regering Balkende is duidelijk niet normaal en ook de homofiele netwerken bij de politie, die moeten weg. Mensen met een seksuele afwijking moeten bestreden worden door de hetero's. Wij moeten gelijke kansen krijgen. Ik zag laatst op tv dat een homofiel aangifte deed tegen een dominee omdat die hem een hostie weigerde. Nou, ik denk dat die dominee aangifte had moeten doen wegens belediging."
COC Amsterdam gaat bij de politie aangifte doen van discriminatie door de RMP, ProGay deed een melding bij het politieteam 'Roze in Blauw'.
Iedereen die dat wil. ook als men niet in Amsterdam woont, kan eveneens direct digitaal een klacht tegen Felter indienen bij het Meldpunt Discriminatie Amsterdam.
Het Meldpunt heeft inmiddels het Openbaar Ministerie gevraagd om te beoordelen of deze uitspraken strafbaar zijn.
Filmpje van At5 met het interview
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:37 schreef wonderer het volgende:
Ja, hallo, wat hebben ze nou weer aan mijn adresgegevens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:58 schreef wonderer het volgende:
Ik zat erover te denken, ja
'k Heb het gedaan ook. Niet echt een melding, maar wel een mailtje.
Ik ben veel te relaxed om me hier boos over te maken, maar wat een afschuwelijke uitspraken zegquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:31 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Bron gk.nl
OMG, dat er zulke mensen bestaan! Ik vind dit bijna nog schokkender dan die weigerdominee. Ik heb aangifte gedaan. Belachelijk gewoon. Misschien moest hij eens wat leren over 'spread the love'!
Ik ben ook lekker zeiknatquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:11 schreef NanKing het volgende:
Ik heb je tekst gejat, Qebbel. Melding van gemaakt.
Ik hoop echt dat ze iets aan die knuppel gaan doen!quote:Geachte mevrouw *********
Uw klacht is in goede orde ontvangen, waarvoor dank. Het MDRA heeft inmiddels het Openbaar Ministerie gevraagd om te beoordelen of deze uitspraken strafbaar zijn.
Wij houden u op de hoogte van de verder afhandeling.
Met vriendelijke groet,
ditoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:56 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb inmiddels antwoord gekregen:
[..]
Ik hoop echt dat ze iets aan die knuppel gaan doen!
Sandraquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmmm the proposal aan het kijken
sandra
Was ik maar zeiknat... We zitten zonder stroomquote:
Geen hout op voorraad om in elk geval eten en thee te maken en water te warmen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Was ik maar zeiknat... We zitten zonder stroomStroombedrijf zei dat ze zich opmaken voor meerdere dagen... Geen idee wat er mis is maar dat klinkt niet zo fijn (we hebben dus geen verwarming, geen warm water, geen internet en geen enkele manier om eten of thee te maken)...
quote:
En dat was spannend! Ik kon een juich niet onderdrukken toen ze wonquote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ohw en aangezien wij (nja de meeste van vrouwen houden)nicolien sauerbreij
100ste gouden olympische medaille en de eerste in sneeuw
[ afbeelding ]
ik zag net de laatste run op nos.nl wel handig dat je daar veel kan terugzienquote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dat was spannend! Ik kon een juich niet onderdrukken toen ze won.
jammer voor je ondanks dat het ok isquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:23 schreef Seven. het volgende:
Nou. Ik heb mijn cutie de laatste weken amper gezien en we komen tot de conclusie dat we niet verliefd zijn op elkaar.maar het is ok.
Bronquote:DEN BOSCH - In de Sint-Jan in Den Bosch wordt zondagmorgen geen communie uitgereikt tijdens de mis van tien uur. Het kerkbestuur heeft daartoe besloten in overleg met het bisdom. Reden is de protestactie van homo's. PvdA-voorzitter Lilianne Ploumen riep woensdag homo- en heteroseksuelen op zondagochtend de eucharistieviering in de Sint-Jan bij te wonen. Dit uit protest tegen de weigering van het bisdom om 'praktiserende' homo's de hostie te geven.
In de Sint-Jan in Den Bosch wordt zondagmorgen geen communie uitgereikt... Foto: Foto: Wikimedia Commons
Please Wait ...
De communie is een belangrijk onderdeel van de mis. Ter communie gaan betekent het ontvangen van een hostie (ongedesemd brood) die door de priester is geheiligd. Daardoor is de hostie geworden tot het lichaam van Christus.
Homobelangenorganisatie COC en de Gay Krant betitelen de actie van zondag als een smeekbede. Hoofdredacteur Henk Krol kondigde eerder aan dat hij de mis zou bijwonen, maar niet ter communie zou gaan omdat hij niet wilde provoceren. Ter communie gaan kan nu dus in elk geval al niet meer.
Het bisdom betreurt het dat de eucharistieviering voor dit doel gebruikt wordt en vraagt om respect voor het houden van de katholieke eredienst, liet een woordvoerder weten. „Niemand wordt uitgesloten van deelname aan de viering. Wel wordt gevraagd om respectvol aan de viering deel te nemen.”
Bisschop Antoon Hurkmans van Den Bosch herhaalde vrijdagochtend in een gesprek met COC Nederland en hoofdredacteur Henk Krol van de Gay Krant het verzoek van de rooms-katholieke kerk aan homo's om niet ter communie te gaan. Wel erkende de bisschop dat door de rel over de weigering van de hostie aan de openlijke homoseksuele prins carnaval in Reusel een open zenuw is geraakt.
Hurkmans vertelde na afloop van het gesprek aan de pers dat hij de pijn kan delen van mensen die het belangrijke sacrament niet kunnen ontvangen. Hij hoopt dat homoseksuelen de kerk niet loslaten. „De communie is maar een onderdeel van het geheel.”
De eigen verantwoordelijkheid van kerkgangers om de heilige communie te ontvangen en daarmee het geloof te onderschrijven is groot, benadrukte Hurkmans. Plebaan (pastoor) Geertjan van Rossem van de Sint-Jan in Den Bosch erkende dat de afgelopen jaren een zekere onzorgvuldigheid is geslopen in de uitreiking van de hostie en hij verwacht dat kerkgangers de komende tijd meer uitleg zullen krijgen over de betekenis ervan.
Partijen spraken over een open en vriendelijk gesprek. Vice-voorzitter Vera Bergkamp van COC Nederland noemde de boodschap van de bisschop echter 'verdrietig' en 'hard'.
We moeten eigenlijk ook een rolleyes smiley hebben voor zulke artikelen. This onequote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:16 schreef Vanyel het volgende:
Hebben we deze al gehad hier:
[..]
Bron
Video NOS:quote:Homo's stappen kwaad op tijdens mis
Enkele honderden actievoerende homo's zijn vanochtend afgekomen op de mis in de Sint-Janskathedraal in Den Bosch.
Aanleiding voor het protest is de ophef rond de homoseksuele Prins Carnaval van Reusel. De pastoor weigerde hem tijdens de communie vanwege zijn openlijke homoseksualiteit.
Geen hostie
Bisschop Antoon Hurkmans van Den Bosch zei eergisteren nog vast te willen houden aan de standpunten van Rome om praktiserende homoseksuelen niet ter communie te laten gaan.
Homoseksuelen en sympathisanten wilden in de Sint-Jan de mis bijwonen. In overleg met het bisdom was besloten geen hostie uit te reiken.
Toen dit tijdens de mis nog eens werd gezegd, liep ongeveer de helft van de kerkgangers zingend en boe-roepend de kathedraal uit.
't Kwam op de aarde VOOR ONS ALLEMAAAAL!!!!!quote:Op zondag 28 februari 2010 13:30 schreef Vanyel het volgende:
Geweldig lied ook om te zingen als je net bent uitgekotst door de kerk.
Hoe bedoel je nekken? Dat heel NL de katholieke kerk straks de rug toekeert, omdat ze homofoob zijn? Lijkt me stug. Denk eerder dat er een grote verdeeldheid ontstaat, als dat er niet al is. En hopelijk komen er steeds meer kerken waar homoseksuelen gewoon gelijk zijn, zoals in de NL wet ook is voorgeschreven!quote:Op zondag 28 februari 2010 16:09 schreef lezzer het volgende:
Dit gaat de katholieke kerk dus nekken. Mark my words...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Ja, dat leek mij dus ook, maar dat schijnt echt heel moeilijk te zijn.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:52 schreef Qebbel het volgende:
Kunnen ze niet gewoon homo's wel gaan accepteren én blijven bestaan?
Ik weet eerlijk gezegd niet of het al dan niet krijgen van een hostie discriminatie is. Omdat zondig gedrag (volgens hun dan) een verschil maakt. Kijk, een homo kan net zo goed lesgeven in wiskunde als een hetero en een nichterige leerling is geen andere leerling dan een hetero, dus op die grond ontslaan/van school trappen, dat mag niet. Ongeoorloofd onderscheid. Maar je seksuele gedrag heeft WEL invloed op die hostie. Daarnaast is het ontvangen van dat stukje brood geen mensenrecht of zo, juist zoiets MAG niet in de wet vastgelegd worden wegens de scheiding van staat en kerk (volgens mij).quote:Op zondag 28 februari 2010 16:19 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Btw, hoe langer je erover nadenkt, hoe gekker het wordt eigenlijk. Zie ik het verkeerd, of overtreedt die Buysel (of hoe heet die knakkert?) eigenlijk gewoon keihard de wet. Ik bedoel; volgens mij staat de wet toch nog steeds boven de kerk, of wat?
Aww vogeltjes!quote:Op maandag 1 maart 2010 08:02 schreef Qebbel het volgende:
Goedemorgen allen!
Tip voor natuurliefhebbers en vogellovers: Geniale uitvinding; Beleef de lente! Zijn een aantal webcams gericht op het nestje van verschillende vogels. Kun je live meekijken. Wat maken ooievaars gekke geluiden eigenlijk
! (Is ook een topic van in rls.)
Succes NoktetMort! Spannend! Ik heb tentamens vandaag. Heul geen zin.
brittiequote:
Hmm dat klinkt goed, jammer dat ik al andere plannen hebquote:Op maandag 1 maart 2010 10:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
brittie
als je trek hebt in heerlijke chocolade bon bon taart hebt moet je naar den haag komen vnaaf
Ik zit net te denken, dan ben je inderdaad 8, als je de communie doet.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:25 schreef Vanyel het volgende:
Dat klopt. Mij ook niet!
Ik was ook wel iets jonger dan 10 moet ik zeggen, toen ik de communie deed.
Net lekker niet roomskatholiek genoten van een aantal biertjes met veul potten in de kroeg. Prima avond.
nope... moe beetje op centjes letten hequote:
Swel een hele vette game volgens mij (wij hebben er aan gewerkt hierquote:Op maandag 1 maart 2010 16:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nope... moe beetje op centjes letten he
Nee, ik wil goedkoop parkeren en gratis met de shuttlequote:Op maandag 1 maart 2010 19:13 schreef Vanyel het volgende:
Je wil nog ff schnitzel met appelmoes eten en in NL slapen voor je naar Bali gaat?
Ja, hier rijdt geen trein he...quote:Op maandag 1 maart 2010 21:33 schreef Vanyel het volgende:
Tering, dat hebben ze slim aangepakt. Tis dat ik altijd met de trein naar Schiphol ga, maar anders..
Tja, de eigenaresse van die v/d Valk rijdt niet voor niets in een Ferrariquote:Op maandag 1 maart 2010 21:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, hier rijdt geen trein he...
Maar, dat is inderdaad slim, want waarschijnlijk eten we er een hapje, en dat hebben ze dan weer mooi verdiend
quote:
Het zou dus echt belachelijk zijn als je er niet wasquote:
Mooi hoor!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |