quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:58 schreef wonderer het volgende:
Ik zat erover te denken, ja
'k Heb het gedaan ook. Niet echt een melding, maar wel een mailtje.
Ik ben veel te relaxed om me hier boos over te maken, maar wat een afschuwelijke uitspraken zegquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:31 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Bron gk.nl
OMG, dat er zulke mensen bestaan! Ik vind dit bijna nog schokkender dan die weigerdominee. Ik heb aangifte gedaan. Belachelijk gewoon. Misschien moest hij eens wat leren over 'spread the love'!
Ik ben ook lekker zeiknatquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:11 schreef NanKing het volgende:
Ik heb je tekst gejat, Qebbel. Melding van gemaakt.
Ik hoop echt dat ze iets aan die knuppel gaan doen!quote:Geachte mevrouw *********
Uw klacht is in goede orde ontvangen, waarvoor dank. Het MDRA heeft inmiddels het Openbaar Ministerie gevraagd om te beoordelen of deze uitspraken strafbaar zijn.
Wij houden u op de hoogte van de verder afhandeling.
Met vriendelijke groet,
ditoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:56 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb inmiddels antwoord gekregen:
[..]
Ik hoop echt dat ze iets aan die knuppel gaan doen!
Sandraquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmmm the proposal aan het kijken
sandra
Was ik maar zeiknat... We zitten zonder stroomquote:
Geen hout op voorraad om in elk geval eten en thee te maken en water te warmen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Was ik maar zeiknat... We zitten zonder stroomStroombedrijf zei dat ze zich opmaken voor meerdere dagen... Geen idee wat er mis is maar dat klinkt niet zo fijn (we hebben dus geen verwarming, geen warm water, geen internet en geen enkele manier om eten of thee te maken)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |