SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Ja, dat leek mij dus ook, maar dat schijnt echt heel moeilijk te zijn.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:52 schreef Qebbel het volgende:
Kunnen ze niet gewoon homo's wel gaan accepteren én blijven bestaan?
Ik weet eerlijk gezegd niet of het al dan niet krijgen van een hostie discriminatie is. Omdat zondig gedrag (volgens hun dan) een verschil maakt. Kijk, een homo kan net zo goed lesgeven in wiskunde als een hetero en een nichterige leerling is geen andere leerling dan een hetero, dus op die grond ontslaan/van school trappen, dat mag niet. Ongeoorloofd onderscheid. Maar je seksuele gedrag heeft WEL invloed op die hostie. Daarnaast is het ontvangen van dat stukje brood geen mensenrecht of zo, juist zoiets MAG niet in de wet vastgelegd worden wegens de scheiding van staat en kerk (volgens mij).quote:Op zondag 28 februari 2010 16:19 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Btw, hoe langer je erover nadenkt, hoe gekker het wordt eigenlijk. Zie ik het verkeerd, of overtreedt die Buysel (of hoe heet die knakkert?) eigenlijk gewoon keihard de wet. Ik bedoel; volgens mij staat de wet toch nog steeds boven de kerk, of wat?
Aww vogeltjes!quote:Op maandag 1 maart 2010 08:02 schreef Qebbel het volgende:
Goedemorgen allen!
Tip voor natuurliefhebbers en vogellovers: Geniale uitvinding; Beleef de lente! Zijn een aantal webcams gericht op het nestje van verschillende vogels. Kun je live meekijken. Wat maken ooievaars gekke geluiden eigenlijk
! (Is ook een topic van in rls.)
Succes NoktetMort! Spannend! Ik heb tentamens vandaag. Heul geen zin.
brittiequote:
Hmm dat klinkt goed, jammer dat ik al andere plannen hebquote:Op maandag 1 maart 2010 10:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
brittie
als je trek hebt in heerlijke chocolade bon bon taart hebt moet je naar den haag komen vnaaf
Ik zit net te denken, dan ben je inderdaad 8, als je de communie doet.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:25 schreef Vanyel het volgende:
Dat klopt. Mij ook niet!
Ik was ook wel iets jonger dan 10 moet ik zeggen, toen ik de communie deed.
Net lekker niet roomskatholiek genoten van een aantal biertjes met veul potten in de kroeg. Prima avond.
nope... moe beetje op centjes letten hequote:
Swel een hele vette game volgens mij (wij hebben er aan gewerkt hierquote:Op maandag 1 maart 2010 16:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nope... moe beetje op centjes letten he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |