nu maar hopen dat ze hetero isquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://lh5.ggpht.com/_DBP(...)4/s640/Sablikova.jpg
Arme meid.
Ja, ik dacht achteraf al dat het niet klopte wat ik zei.....quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij 4x (das wel vet ouder dan jij toch?), Qebbel 3x.. Mag het ook 2,5x zo oud zijn? Dat vind ik nou wel een fijne leeftijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mij maar 1x dan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij 4x (das wel vet ouder dan jij toch?), Qebbel 3x.. Mag het ook 2,5x zo oud zijn? Dat vind ik nou wel een fijne leeftijd.
Bestaan er eigenlijk wel pedopotten?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen 12 bedoelt?
Nee, ze was toch 19?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen 12 bedoelt?
Ah. No offense, maar ouder dan 25 is voor mij al te oud.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
We hadden het er over dat ze er als 12 uit zag.
Daar baseerde in ik ieder geval wel die 4x op
Zo geldt voor mij dat 19 wel echt heel erg jong is.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:08 schreef Avey het volgende:
[..]
Ah. No offense, maar ouder dan 25 is voor mij al te oud.
Ja, maar geen 4x19quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:21 schreef Vanyel het volgende:
Ja maar jij bent dan ook praktisch bejaard
Waarom?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zo geldt voor mij dat 19 wel echt heel erg jong is.
quote:
Bron gk.nlquote:RMP: 'homoseksualiteit bestrijden'
Homoseksualiteit is een afwijking en moet bestreden worden. Die uitspraak deed lijsttrekker Delano Felter van de Amsterdamse Republikeins Moderne Partij (RMP) voor de camera van AT5 na een verkiezingsdebat in de Rode Hoed.
"Het is niet meer normaal als je zegt een hekel te hebben aan homofielen", stelt Felter. "Nou, ik heb een hekel aan homofielen, ik ben hetero en katholiek. Dus als iedereen op mij stemt, sodemieter ik ze er allemaal uit. Amsterdam staat te snakken naar een heteroseksuele stad."
"Er zitten teveel homofielen in het bestuur. De regering Balkende is duidelijk niet normaal en ook de homofiele netwerken bij de politie, die moeten weg. Mensen met een seksuele afwijking moeten bestreden worden door de hetero's. Wij moeten gelijke kansen krijgen. Ik zag laatst op tv dat een homofiel aangifte deed tegen een dominee omdat die hem een hostie weigerde. Nou, ik denk dat die dominee aangifte had moeten doen wegens belediging."
COC Amsterdam gaat bij de politie aangifte doen van discriminatie door de RMP, ProGay deed een melding bij het politieteam 'Roze in Blauw'.
Iedereen die dat wil. ook als men niet in Amsterdam woont, kan eveneens direct digitaal een klacht tegen Felter indienen bij het Meldpunt Discriminatie Amsterdam.
Het Meldpunt heeft inmiddels het Openbaar Ministerie gevraagd om te beoordelen of deze uitspraken strafbaar zijn.
Filmpje van At5 met het interview
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:37 schreef wonderer het volgende:
Ja, hallo, wat hebben ze nou weer aan mijn adresgegevens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |