Zij heeft aan andere mensen om mij heen aangegeven dat zij mij wel zag zitten. Valse hoop dus. Vind ik wel een verontschuldiging waard.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:08 schreef Thomass het volgende:
Zij zich verontschuldigen? Waarom in godsnaam, jullie hadden toch helemaal niks - of vind jij flirten 'iets'?
En toen kwam je vriend en die zag ze meer zitten, erg vervelend, maar dat niets waarvoor zij zich moet verontschuldigen vind ik. Ik zou ook niet blij zijn, daar niet van hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:11 schreef trolleinzwei het volgende:
[..]
Zij heeft aan andere mensen om mij heen aangegeven dat zij mij wel zag zitten. Valse hoop dus. Vind ik wel een verontschuldiging waard.
Dan had je er op in moeten gaan. Met alleen flirten kom je er niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:11 schreef trolleinzwei het volgende:
[..]
Zij heeft aan andere mensen om mij heen aangegeven dat zij mij wel zag zitten. Valse hoop dus. Vind ik wel een verontschuldiging waard.
Heb je mijn stuk gelezen? Ik wilde daar ook op ingaan, alleen net een paar dagen te laat.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dan had je er op in moeten gaan. Met alleen flirten kom je er niet.
Vriendquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:13 schreef Adames het volgende:
Vriend of jongen die je een beetje kent?
Eens. Haar valt niets te verwijten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:08 schreef Thomass het volgende:
Zij zich verontschuldigen? Waarom in godsnaam, jullie hadden toch helemaal niks - of vind jij flirten 'iets'?
Dat dacht ik dus ook. Dan is een sorry wel zo geplaatst. Of niet?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:16 schreef Socios het volgende:
Geloof er niks van dat je de boot mist doordat je een paar dagen te laat was, btw. VOORAF GEPLAND VAN HAAR.
Hoezo een paar dagen te laat? Waar staat dat? Paar dagen te laat voor wat? Ze vond die vriend gewoon leuker en die vriend heeft haar mee uitgevraagd, simpel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:16 schreef Socios het volgende:
Geloof er niks van dat je de boot mist doordat je een paar dagen te laat was, btw. VOORAF GEPLAND VAN HAAR.
Want ze had al een contract bij je getekend?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:17 schreef trolleinzwei het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Dan is een sorry wel zo geplaatst. Of niet?
Jullie hadden toch niets? Als zij dan wil kijken welke van de 2 jongens het leukst is moet ze dat toch zelf weten. Ik vind een sorry helemaal niet zo op de plaats van haar kant.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:17 schreef trolleinzwei het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Dan is een sorry wel zo geplaatst. Of niet?
Dat noem ik een beetje respect tonen tegenover je medemensquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:18 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Want ze had al een contract bij je getekend?
Als zij je ziet zitten en jer gebeurt verder niks dan gaat ze natuurlijk kijken of een ander wel geïntersseerd is, je hebt te lang gewacht dus en je hebt nu vette pech.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:11 schreef trolleinzwei het volgende:
[..]
Blijkbaar hanteren jij en zij andere normen en waarden, nog steeds geen reden om je excuses aan te bieden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:19 schreef trolleinzwei het volgende:
[..]
Dat noem ik een beetje respect tonen tegenover je medemens
Ik vind eigenlijk dat jij je verontschuldiging aan haar moet aanbieden, dat je haar zolang aan het lijntje gehouden hebt en zij uiteindelijk toch maar voor die vriend gegaan is...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:19 schreef trolleinzwei het volgende:
[..]
Dat noem ik een beetje respect tonen tegenover je medemens
Of zij hield mij aan het lijntje. Het is maar hoe je het bekijktquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat jij je verontschuldiging aan haar moet aanbieden, dat je haar zolang aan het lijntje gehouden hebt en zij uiteindelijk toch maar voor die vriend gegaan is...
Neuh... jij bent degene die flirt en vervolgens geen stappen meer zet. Ze zal je heus leuk vinden, maar waarschijnlijk net niet leuk genoeg om op te wachten. Gevalletje pech gehad...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:23 schreef trolleinzwei het volgende:
[..]
Of zij hield mij aan het lijntje. Het is maar hoe je het bekijkt
Ja, dat heb ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:14 schreef trolleinzwei het volgende:
[..]
Heb je mijn stuk gelezen? Ik wilde daar ook op ingaan, alleen net een paar dagen te laat.
Op die uitleg hoop ik dus, maar ben bang dat die niet komt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ze hoeft zich denk ik niet te verontschuldigen maar het is wel een beetje flauw dat ze net doet alsof er niets aan de hand is. Ze weet dondersgoed dat jij haar leuk vind en het zou wel zo netjes zijn als ze gewoon zegt dat ze meer interesse in je vriend heeft. Maar zoals je zelf al zegt ben je er aardig overheen dus waarom maak je je nog druk.
Of ze realiseerde zich dat ze het zat is dat hij niks doet, en is verder gaan kijken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:24 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik ben het met je eens hoor, of ze is behoorlijk wanhopig of het is een slet. Wees maar blij dat je niks met der hebt
Het flirten kwam niet van één kant.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Neuh... jij bent degene die flirt en vervolgens geen stappen meer zet. Ze zal je heus leuk vinden, maar waarschijnlijk net niet leuk genoeg om op te wachten. Gevalletje pech gehad...
daar ben ik het niet mee eens, dan vond ze hem waarschijnlijk niet leuk genoeg, dan verklaart het het wel dat ze naar die vriend gegaan is.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Of ze realiseerde zich dat ze het zat is dat hij niks doet, en is verder gaan kijken.
Gast, kabouters zijn niet te vertrouwen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:26 schreef trolleinzwei het volgende:
[..]
Op die uitleg hoop ik dus, maar ben bang dat die niet komt.
Ik ben er idd wel aardig overheen, maar ergens zit er nog een beetje hoop.
Dan nog, sinds wanneer staat flirten gelijk aan exclusieve relatie?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:27 schreef trolleinzwei het volgende:
[..]
Het flirten kwam niet van één kant.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan nog, sinds wanneer staat flirten gelijk aan exclusieve relatie?
Ja, dat kan ook. Maar dan hoeft zij alsnog geen sorry te zeggen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:28 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
daar ben ik het niet mee eens, dan vond ze hem waarschijnlijk niet leuk genoeg, dan verklaart het het wel dat ze naar die vriend gegaan is.
juist en over die vriend valt al helemaal niks goeds te zeggenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:28 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Gast, kabouters zijn niet te vertrouwen!
Ga nou gewoon lekker verder, wat moet je nou met iemand die binnen een week van de 1 naar de ander hopt?
So fucking what? Echt, wat kan jij iemand claimen zeg.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:27 schreef trolleinzwei het volgende:
[..]
Het flirten kwam niet van één kant.
Eensch met bovenstaande.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
So fucking what? Echt, wat kan jij iemand claimen zeg.
ja zag zitten staat niet gelijk aan heel erg leuk vinden anders had ze die vriend van hem niet eens zien staan en had ze zelf wel een stap gezet. Maar van mij hoeft ze ook geen sorry te zeggen hoor,geeft alleen maar meer aan wat voor type meisje het isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:30 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook. Maar dan hoeft zij alsnog geen sorry te zeggen.
Ik denk het trouwens niet, want ze heeft tegen zijn vrienden gezegd dat ze hem wel zag zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |