He krengel, hoe was je date met FireFox?quote:
Omdat dat gezeik klaar is. Een stoken heeft weinig nut. Kan mij het rotten dat gejank.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb ik zitten zoeken, reageert niemand erop, gaat goed met me vandaag
Nee, jij doet dat gelukkig nooit hier.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Waar je zelf het aan mee doet debiel.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
He krengel, hoe was je date met FireFox?
Nog gebatst?
Zie je mij zeggen dat Rip gelijk heeft dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, jij doet dat gelukkig nooit hier.
Dat Surinaamse meisje heb ik inmiddels een maand niet meer gezien of gesproken , tijden veranderen weet je.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Verder niets gezien, maar goed, niet heel uitgebreid gezocht ook
Was t klaar ja? Dat heb ik gemist en ik stook niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat dat gezeik klaar is. Een stoken heeft weinig nut. Kan mij het rotten dat gejank.
Is dat zo? Eeuwig zonde. Maar ik heb dan ook niet alles kunnen volgen, sorry.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:43 schreef Tally het volgende:
[..]Moet ze weer roepen dat ze niet geneukt hebben
Adem in, adem uit....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat dat gezeik klaar is. Een stoken heeft weinig nut. Kan mij het rotten dat gejank.
Je hebt d'r in coma geslagen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:43 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat Surinaamse meisje heb ik inmiddels een maand niet meer gezien of gesproken , tijden veranderen weet je.
Ik mis zoveel, staat me alleen iets van bij dat RZ telkens aan het kwijlen was enquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog gebatst?
Mijn date was leukquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog gebatst?
Dat zou niet meer dan terecht zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik mis zoveel, staat me alleen iets van bij dat RZ telkens aan het kwijlen was en![]()
![]()
posten als krengetje er was. Dus FF is er met haar vandoor gegaan?
Je begint nu net zo goed persoonlijk af te zeiken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Waar je zelf het aan mee doet debiel.
Stoken doe je wel vaker. En misschien moet je eerst lezen. Misschien waren andere al klaar er meequote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Was t klaar ja? Dat heb ik gemist en ik stook niet.
Het enige wat ik postte was dat ik niet kon vinden waar ie gezegd heeft dat ie zou slaan.
\Owwwwwquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:44 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mijn date was leukVoor herhaling vatbaar
Chagrijnig kreng.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Zie je mij zeggen dat Rip gelijk heeft dan?
Nee. Klootoog.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je begint nu net zo goed persoonlijk af te zeiken.
Jij bent behulpzaam.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het enige wat ik postte was dat ik niet kon vinden waar ie gezegd heeft dat ie zou slaan.
Ik zeg toch helemaal niksquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:43 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat Surinaamse meisje heb ik inmiddels een maand niet meer gezien of gesproken , tijden veranderen weet je.
I appreciate the effortquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |