He krengel, hoe was je date met FireFox?quote:
Omdat dat gezeik klaar is. Een stoken heeft weinig nut. Kan mij het rotten dat gejank.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb ik zitten zoeken, reageert niemand erop, gaat goed met me vandaag
Nee, jij doet dat gelukkig nooit hier.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Waar je zelf het aan mee doet debiel.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
He krengel, hoe was je date met FireFox?
Nog gebatst?
Zie je mij zeggen dat Rip gelijk heeft dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, jij doet dat gelukkig nooit hier.
Dat Surinaamse meisje heb ik inmiddels een maand niet meer gezien of gesproken , tijden veranderen weet je.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Verder niets gezien, maar goed, niet heel uitgebreid gezocht ook
Was t klaar ja? Dat heb ik gemist en ik stook niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat dat gezeik klaar is. Een stoken heeft weinig nut. Kan mij het rotten dat gejank.
Is dat zo? Eeuwig zonde. Maar ik heb dan ook niet alles kunnen volgen, sorry.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:43 schreef Tally het volgende:
[..]Moet ze weer roepen dat ze niet geneukt hebben
Adem in, adem uit....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat dat gezeik klaar is. Een stoken heeft weinig nut. Kan mij het rotten dat gejank.
Je hebt d'r in coma geslagen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:43 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat Surinaamse meisje heb ik inmiddels een maand niet meer gezien of gesproken , tijden veranderen weet je.
Ik mis zoveel, staat me alleen iets van bij dat RZ telkens aan het kwijlen was enquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog gebatst?
Mijn date was leukquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog gebatst?
Dat zou niet meer dan terecht zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik mis zoveel, staat me alleen iets van bij dat RZ telkens aan het kwijlen was en![]()
![]()
posten als krengetje er was. Dus FF is er met haar vandoor gegaan?
Je begint nu net zo goed persoonlijk af te zeiken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Waar je zelf het aan mee doet debiel.
Stoken doe je wel vaker. En misschien moet je eerst lezen. Misschien waren andere al klaar er meequote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Was t klaar ja? Dat heb ik gemist en ik stook niet.
Het enige wat ik postte was dat ik niet kon vinden waar ie gezegd heeft dat ie zou slaan.
\Owwwwwquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:44 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mijn date was leukVoor herhaling vatbaar
Chagrijnig kreng.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Zie je mij zeggen dat Rip gelijk heeft dan?
Nee. Klootoog.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je begint nu net zo goed persoonlijk af te zeiken.
Jij bent behulpzaam.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het enige wat ik postte was dat ik niet kon vinden waar ie gezegd heeft dat ie zou slaan.
Ik zeg toch helemaal niksquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:43 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat Surinaamse meisje heb ik inmiddels een maand niet meer gezien of gesproken , tijden veranderen weet je.
I appreciate the effortquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dat inderdaad.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je begint nu net zo goed persoonlijk af te zeiken.
Je komt precies op tijd...quote:
In coma slaan is laf! draai dan gewoon het nekje om, bats der dode lijk nog een keer en gooi der dan in zee/moeras (vraag aan Joran waar nu echt het beste is).quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
In coma slaan is laf! draai dan gewoon het nekje om, bats der dode lijk nog een keer en gooi der dan in zee/moeras (vraag aan Joran waar nu echt het beste is).
en damn, wat ontploft mijn knar!
Heb je hoofdpijn?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en damn, wat ontploft mijn knar!
Dat had ik al gedaan voordat dat gepost werd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Stoken doe je wel vaker. En misschien moet je eerst lezen. Misschien waren andere al klaar er mee
Je hebt heus gelezen verderop dat mensen (en niet alleen ik) er ziek van werden. En dat zoeken niet nodig was. Maar best hoor
Het was iig niet lullig bedoeld, maar wat mensen daar achter zoeken moeten ze zelf wetenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent behulpzaam.Nu hebben ze het kunnen lezen en kunnen ze rustig verder....
quote:
quote:
duh...6e zintuigquote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:47 schreef El_Matador het volgende:
Gezopen? Ik moet ook ff wakker worden. Het regent een beetje.
Ben ziekjes, heb gister 1 glas water binnen weten te houden (vast meer gal naar buiten gespuwd) en vandaag heb ik tot nog toe 2 glazen kunnen drinken.. Ben een beetje aan het uitdrogen.quote:
Dat is niet stoken, dat is mijn aversie tegen jou laten blijken, iets waarmee ik niet anderen opstook.quote:
Nee dank jequote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:49 schreef Kreator het volgende:
Ik post mijn pé-nis zo wel even. Dan is alle haat en nijd wel weg en blijft er weinig anders over om te zeggen dan: "Krea, je bént god."
Je ziet dode mensen? Of gewoon mensen zonder leven?quote:
hahaha en je vond me zo lelijk enzoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
FireFox is een man met smaak. Dat was al duidelijk.
Nee hoor , ben gewoon een beetje uitgekeken op haar , ik besteed nu meer tijd aan en met mijn echte vriendin.quote:
en een paar oeeeeeeeeeeeee ahhhhhhhhhhhhhhhhh tjes niet vergeten he! want Krea, je bent god komt mijn strot niet uit!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:49 schreef Kreator het volgende:
Ik post mijn pé-nis zo wel even. Dan is alle haat en nijd wel weg en blijft er weinig anders over om te zeggen dan: "Krea, je bént god."
Ik? Je hebt mijn humor nog niet zo door he?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:50 schreef krengetje het volgende:
[..]
hahaha en je vond me zo lelijk enzo
Wel blijven drinken he ookal komt het er uit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben ziekjes, heb gister 1 glas water binnen weten te houden (vast meer gal naar buiten gespuwd) en vandaag heb ik tot nog toe 2 glazen kunnen drinken.. Ben een beetje aan het uitdrogen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:51 schreef Kluts het volgende:
Ah, McDreamy praat weer tegen me en vond het nodig om op te merken dat ik er lekker uitzag vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |