Nationalevacaturebank.nl qua functionaliteit. Die heeft namelijk wat ik bij werk.nl mis: de onderverdeling in branches.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:49 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Welke website overtreft het..tell us
Meteen bellen met contactpersoon en schrijven. Succesquote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:15 schreef GForceT1 het volgende:
Vraagje aan jullie: Ik heb begin Januari gesolliciteerd naar een (financiële) functie in een zorginstelling.
De omschreven werkzaamheden matchen vrijwel 100% met de werkzaamheden die ik nu als 'consultant' doe voor een advies bureau. Ik kreeg toen van Yacht een mailtje dat zij de vacature vervullen en dat ik niet uitgenodigd werd voor een gesprek, omdat er kandidaten waren die beter aansloten. Mijn relevante werkervaring in dit vakgebied is 1 jaar (maar dan wel 'precies' die werkzaamheden). Nu zie ik dat die vacature wéér beschikbaar is!!Dit keer met een andere contactpersoon van Y. Zouden jullie nog een keer solliciteren? Of wat zouden jullie doen?
(Ter info, ik ben gelukkig niet werkeloos, maar de reisafstand op dit moment is ****)
Waar ik heel veel kijk is indeed.nl en carjeerjet.nlquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:49 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Welke website overtreft het..tell us
Ik heb er geen account maar kon wel gewoon kijken naar vacatures?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:25 schreef nomar83 het volgende:
Ik heb altijd foutmeldingen op werk.nl bij inloggen en aanmelden. Het is altijd hopen dat er ook telefonisch te reageren is op interessante vacatures daar.
Ik vind die vragen over die wajong uitkering en je diagnose eigenlijk helemaal niet raar en al helemaal niet brutaal. Het is toch normaal dat je er achter komt wat voor persoon er tegenover je zit en daar horen nu eenmaal persoonlijke vragen bij. Door gewoon open kaart te spelen en niks achter te houden kun je juist vertrouwen winnen en aangeven wat er aan de hand is. In je cv staat waarschijnlijk al iets over je situatie en dat kun verduidelijken en benadrukken dat het geen nadeel is maar dat het je bv heel erg motiveert.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:01 schreef GirlGoneBad het volgende:
Nou gesprek ging wel aardig. De baas wilde weten of ik misschien vandaag al aan de slag kon, maar dat ging me wat te snel, daarbij was zijn vrouw (de bazin) het er nog niet zo mee eens dat hij mij wilde aannemen. Zij struikelde vooral over mijn beperking en stelde vragen die nog te brutaal voor woorden waren!
' Zo, GirlGoneBad, jij hebt een Wajong-uitkering, waarom eigenlijk?'
' Ik heb een lichte vorm van *noemt diagnose*...
' Als jij maar een lichte vorm hebt, hoe kun jij dan afgekeurd zijn? En hoe kom jij aan *diagnose*?
Ja hoor, alsof ik tegen 3 (Bazin, baas en 3e persoon) meteen ga vertellen wat mijn achtergrond is.
Even verder:
'Heb je een partner?'
'Ja.'
'Heb je kinderen?'
'Nee.'
'Wil je wel kinderen?'
Mag dat eigenlijk wel, zulke persoonlijke vragen stellen?
Maar goed, ik heb bedenktijd gevraagd. Het salaris staat me al niet aan, want, en dat klinkt wel erg verwend, als ik de beloofde uren ga werken voor het salaris wat zij mij bieden, ga ik er ¤300,= per maand op achteruit t.o.v. een volledige uitkering.
Daarnaast zit me die bazin nog niet echt lekker. Misschien moet ik nog eens met haar alleen praten en eens kijken hoe ze dan in elkaar zit. Naar mijn gevoel ziet zijn alleen maar mijn 'negatieve' kanten...
Zoiets inderdaad. Op dit moment maakt het me niet uit wat ik moet doenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:03 schreef Kekaa het volgende:
Wat versta je onder simpel? Schoonmaakwerk is er bijvoorbeeld volgens mij bijna altijd wel (misschien niet genoeg uren, maar het is er wel).
Hmmm wat zeiden die uitslagen?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:45 schreef RealZeus het volgende:
TVP maar weer, aangezien ik ook nog steeds thuis zit.
Vorge week de uitslag gehad van een aantal testen en daar werd ik niet blij van.
Ja, maar er vraagtekens bij gaan zetten is weer iets heel anders!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:29 schreef Bubbz het volgende:
[..]
Ik vind die vragen over die wajong uitkering en je diagnose eigenlijk helemaal niet raar en al helemaal niet brutaal. Het is toch normaal dat je er achter komt wat voor persoon er tegenover je zit en daar horen nu eenmaal persoonlijke vragen bij. Door gewoon open kaart te spelen en niks achter te houden kun je juist vertrouwen winnen en aangeven wat er aan de hand is. In je cv staat waarschijnlijk al iets over je situatie en dat kun verduidelijken en benadrukken dat het geen nadeel is maar dat het je bv heel erg motiveert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |