Het lijkt alsof ze een sliert suikerspin over haar hoofd heeft gevouwen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Doe mij maar Alissa![]()
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:43 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ze een sliert suikerspin over haar hoofd heeft gevouwen.
Wannabe metal emos?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Blauw haar
Doet me denken aan van die wannabe metal emos bij mij op school...!!
Wacht ff, ik facebook ze ff voor jequote:Op woensdag 24 februari 2010 14:10 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Wannabe metal emos?
Wat moet ik me daar in godsnaam bij voorstellen?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wacht ff, ik facebook ze ff voor je
http://www.facebook.com/profile.php?id=1520139140&ref=pymk <-- kijk naar haar interesses enzulksquote:
Ach er zit best een schattig koppie onder die suikerspin en die twee daar weer onder mogen er ook best wezen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:43 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ze een sliert suikerspin over haar hoofd heeft gevouwen.
Dat soort emo gedonder had je vroeger niet toen ik nog op het middelbaar zat. Daar had je metal, hardcore (boem boem muziek dan) en de normale mensenquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/profile.php?id=1520139140&ref=pymk <-- kijk naar haar interesses enzulks
http://www.facebook.com/profile.php?ref=sgm&id=100000715156740
http://www.facebook.com/profile.php?ref=sgm&id=1094622377 <-- zit op een vampier site
http://www.facebook.com/profile.php?ref=sgm&id=1545591786#!/profile.php?v=info&ref=sgm&id=1545591786
Kan helaas die ene die ik bedoelde niet vinden, die heeft geen FB
Ook zijn er nog een paar andere, waaronder twee kloons van elkaar, een depressief uitziende emo, en een faggot emo.
Heb ooit met iemand van KLB het forum van die twee kloons geraid en er een SC topic aangemaakt
Overigens liep dat tuig vroegah altijd rond met Tokyo hotel shirts enzo
Als er daaronder maar niet weer zo'n suikerspin zit!quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:47 schreef Monolith het volgende:
Ach er zit best een schattig koppie onder die suikerspin en die twee daar weer onder mogen er ook best wezen.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:50 schreef lifeblind het volgende:
Dat soort emo gedonder had je vroeger niet toen ik nog op het middelbaar zat. Daar had je metal, hardcore (boem boem muziek dan) en de normale mensen(en dat is nog maar een jaar of 8 geleden
)
Ach ja, dan krijg beffen wel een hele nieuwe dimensie.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:51 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb geen FB!
[..]
Als er daaronder maar niet weer zo'n suikerspin zit!
Het is een plaag!quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:50 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Dat soort emo gedonder had je vroeger niet toen ik nog op het middelbaar zat. Daar had je metal, hardcore (boem boem muziek dan) en de normale mensen(en dat is nog maar een jaar of 8 geleden
)
Nee? Toen ik in de jaren '90 op de HAVO zat, had je net de grunge gehad en kreeg je 'crossover metal'. Ineens moest er door metal heen gerapt worden. Later werd dat Nu-Metal. Man, dat was net zo goed onze vijand als de gabbers. De emo's/screamo's van nu zijn gewoon die Nu-Metalfiguren van toen. En oh oh traditionele metal was saaaai en oouuud. Sterfquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:50 schreef lifeblind het volgende:
[..]
)
Vroeger? Vroeger bestonden de bandleden van Tokyo Hotel nog niet eensquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Bij crossover denk ik toch aan wat andersquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee? Toen ik in de jaren '90 op de HAVO zat, had je net de grunge gehad en kreeg je 'crossover metal'. Ineens moest er door metal heen gerapt worden. Later werd dat Nu-Metal. Man, dat was net zo goed onze vijand als de gabbers. De emo's/screamo's van nu zijn gewoon die Nu-Metalfiguren van toen. En oh oh traditionele metal was saaaai en oouuud. Sterf.
Overigens; in '93-'95 droeg de echte Metalhead nog hoge sportschoenen. Met de jaren '80 revival in de mainstreammode zie ik dat dat ook weer terug is. Althans, dat viel mij bij oa Evile op.
Ik zat op een school met als laagste niveau HAVO, bij ons luisterde niemand naar nu-metalquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee? Toen ik in de jaren '90 op de HAVO zat, had je net de grunge gehad en kreeg je 'crossover metal'. Ineens moest er door metal heen gerapt worden. Later werd dat Nu-Metal. Man, dat was net zo goed onze vijand als de gabbers. De emo's/screamo's van nu zijn gewoon die Nu-Metalfiguren van toen. En oh oh traditionele metal was saaaai en oouuud. Sterf.
Overigens; in '93-'95 droeg de echte Metalhead nog hoge sportschoenen. Met de jaren '80 revival in de mainstreammode zie ik dat dat ook weer terug is. Althans, dat viel mij bij oa Evile op.
Voor mijn doen hequote:Op woensdag 24 februari 2010 15:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vroeger? Vroeger bestonden de bandleden van Tokyo Hotel nog niet eens.
Die vallen toch nog wel mee? Die derde met dat 'Proud to be different' is wel een beetjequote:Op woensdag 24 februari 2010 14:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/profile.php?id=1520139140&ref=pymk <-- kijk naar haar interesses enzulks
http://www.facebook.com/profile.php?ref=sgm&id=1094622377 <-- zit op een vampier site
http://www.facebook.com/profile.php?ref=sgm&id=1545591786#!/profile.php?v=info&ref=sgm&id=1545591786
Ook zijn er nog een paar andere, waaronder twee kloons van elkaar, een depressief uitziende emo, en een faggot emo.
Heb ooit met iemand van KLB het forum van die twee kloons geraid en er een SC topic aangemaakt
Dat zijn nog normale fotosquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:28 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Die vallen toch nog wel mee? Die derde met dat 'Proud to be different' is wel een beetje, maar de rest vind ik er best mee door kunnen.
Bij ons zaten ze allemaal op het VWOquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:15 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik zat op een school met als laagste niveau HAVO, bij ons luisterde niemand naar nu-metal
Zorgwekkender is dat facebook me aanraad om ze een vriendsschaps verzoek te sturenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:35 schreef Tokus het volgende:
zorgwekkender is dat jij met die profielen komt aanzetten.....
Hij zoekt ze op om op fora dit soort posts te kunnen makenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:35 schreef Tokus het volgende:
Zonder de prijs per uur nog wel!quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:35 schreef Tokus het volgende:
Ik krijg alleen pennymeisjesquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zorgwekkender is dat facebook me aanraad om ze een vriendsschaps verzoek te sturen
er staat ook niet bij of je een pedopas nodig hebt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zonder de prijs per uur nog wel!
Facebook is nog geen niet aangesloten bij het Pedobear keurmerk.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:38 schreef Tokus het volgende:
[..]
er staat ook niet bij of je een pedopas nodig hebt.
Is die eerste trouwens een officiële pose in het emo-handboek ofzo? Ken er een aantal die er ongeveer net zo opstaan. Oh en iemand mag die derde wel eens vertellen dat dit niet de meest praktische haarstijl is en dat een rijbewijs halen op deze manier lastig gaat worden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Misschien is het net zoals bij ballet ofzo. Positie 1, positie 2 etc... Dat als je tegen zo'n roept 'Foto, positie 4!' zij allemaal in dezelfde houding springenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is die eerste trouwens een officiële pose in het emo-handboek ofzo? Ken er een aantal die er ongeveer net zo opstaan.
ik heb met nr 1 & nr 2 een gemeenschappelijke vriend dus misschien staan ze ook wel ergens tussen mijn suggesties.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zorgwekkender is dat facebook me aanraad om ze een vriendsschaps verzoek te sturen
Klopt, momenteel staat er nog niks nieuws op... spanneeeeeund!quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:48 schreef Darkestrah het volgende:
Vandaag als het goed is de nieuwe namen voor Hellfest
Nog steeds.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:27 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Klopt, momenteel staat er nog niks nieuws op... spanneeeeeund!
Lijkt onze site welquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:27 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Klopt, momenteel staat er nog niks nieuws op... spanneeeeeund!
Ze presteren het toch elk jaar weer om een geniale line-up neer te zetten. Bovendien ook nog flink wat leuke hardcore bands voor de afwisseling.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:10 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou hem moeten zijn. Wauw.
Voor de schaal van het festival is het best knap hoeveel grote namen ze er ook nog tussen hebben staan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze presteren het toch elk jaar weer om een geniale line-up neer te zetten. Bovendien ook nog flink wat leuke hardcore bands voor de afwisseling.
Absoluut, hoe groot is het ook alweer precies?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voor de schaal van het festival is het best knap hoeveel grote namen ze er ook nog tussen hebben staan.
Op de site staat 20,000 tickets.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Absoluut, hoe groot is het ook alweer precies?
Ziet er inderdaad goed uit!quote:
Hier ook.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:04 schreef lifeblind het volgende:
Ben ik blij dat ik dat allemaal al geregeld heb
Ik ook niet, maar het is vaak wel leuk om ze mee te pikken als je er toch bent. En grootte is idd. pakweg 20.000 die drie dagen gaan en de rest is allemaal dagkaart.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Absoluut, hoe groot is het ook alweer precies?
Ik moet wel zeggen dat als ik hierheen zou gaan dit nou juist niet voor de 'grote namen (mainstage 01) zou gaan, maar meer voor de rest van de line-up.
Tja, ik mag nog niet rijden, en zelfs als ik dan mn rijbewijs al heb vertrouw ik mezelf nog niet om zo'n afstand te rijdenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:04 schreef lifeblind het volgende:
Ben ik blij dat ik dat allemaal al geregeld heb
Ach, 't is maar 1400 km (heen en terug), vorig jaar heb ik naar slovenië het dubbele geredenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tja, ik mag nog niet rijden, en zelfs als ik dan mn rijbewijs al heb vertrouw ik mezelf nog niet om zo'n afstand te rijden
Ja ok, maar jij hebt, neem ik aan, al wel wat langer je rijbewijsquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:23 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ach, 't is maar 1400 km (heen en terug), vorig jaar heb ik naar slovenië het dubbele gereden
5 jaarquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja ok, maar jij hebt, neem ik aan, al wel wat langer je rijbewijs
Oja, de preview van "Re-Traced", de nieuwe EP van cynic staat op youtube
Bekijk deze YouTube-video
Vind het echt interessant klinken!
Hahaquote:
Dat ben ik vanaf aanstaande zaterdagquote:
Normaalquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ben ik vanaf aanstaande zaterdagAlleen draag ik wel normale kleding
Niet in bikini danquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
NormaalDat ligt aan je definitie van normaal
Dat eerst is wel jammer eigenlijkquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet in bikini danIk draag geen heksenkleding zoals je gezien hebt!
![]()
Nee hoor, dan is het tijd voor walvissen plaatjes enzoquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat eerst is wel jammer eigenlijk![]()
HeksenkledingDie liepen er bij Omnia genoeg
Wel mooie kleding overigens
Dat valt best mee vind ikquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, dan is het tijd voor walvissen plaatjes enzo![]()
Tsja, je moet er van houden.... Bij zo'n concert is het leuk, maar irl gaat het wat ver
Het minste wat je kan doen is die vleermuis in je hand.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ben ik vanaf aanstaande zaterdagAlleen draag ik wel normale kleding
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:21 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Het minste wat je kan doen is die vleermuis in je hand.
Ga ik niet heen, wil hem wel aan naar Hellfest.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:37 schreef On het volgende:
Gewoon kopen, en dan aantrekken in de Baroeg tijdens Gorgoroth.
ik heb een tokio hotel shirt gehadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:49 schreef On het volgende:
Als je een Tokio Hotel shirt draagt loop je nog het risico om serieus genomen te worden, maar een Backstreet Boys shirt is wel geniaal. En dan vooraf ingestudeerde danspasjes unleashen tijdens Godflesh.
Ghehe .. dat zou vrij epic zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:49 schreef On het volgende:....maar een Backstreet Boys shirt is wel geniaal. En dan vooraf ingestudeerde danspasjes unleashen tijdens Godflesh.
Dan moet je eigenlijk wel met z'n vijfen doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:49 schreef On het volgende:
Als je een Tokio Hotel shirt draagt loop je nog het risico om serieus genomen te worden, maar een Backstreet Boys shirt is wel geniaal. En dan vooraf ingestudeerde danspasjes unleashen tijdens Godflesh.
Zolang je hem maar niet aantrekt als je bij mij in de auto zitquote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:41 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ga ik niet heen, wil hem wel aan naar Hellfest.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:49 schreef On het volgende:
quote:Hallo, de zwarte is L en de rode XL. Groet, Emanuel.
IK beschouw mijzelf als een dierenVRIEND
vrienden eet ik niet op.....
Ik stem op de PARTIJ voor de DIEREN
Wist jij dat in de Nederlandse vee-industrie...?
Elke dag meer dan één miljoen dieren worden geslacht.
95% van de dieren nooit buiten komt.
Bijna al deze dieren in hun eigen uitwerpselen staan.
Het afknippen van lichaamsdelen heel gewoon is.
In the Ringling Bros. circus, elephants are beaten, hit, poked, prodded, and jabbed with sharp hooks, sometimes until bloody.
www.ringlingbeatsanimals.com
www.thehungersite.com
www.thebreastcancersite.com
www.thechildhealthsite.com
www.theliteracysite.com
www.therainforestsite.com
www.theanimalrescuesite.com
www.dierknuffelen.nl.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:01 schreef Darkestrah het volgende:
Hehehe, ik heb een email gestuurd naar iemand die zo'n shirt op marktplaats had staan om te vragen welke maat het shirt was ( XL), krijg ik dit gedrocht van een antwoord:
[..]
Schijnbaar zorgt het niet eten van vlees voor een verminderd taalvermogen en netiquettequote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:01 schreef Darkestrah het volgende:
Hehehe, ik heb een email gestuurd naar iemand die zo'n shirt op marktplaats had staan om te vragen welke maat het shirt was ( XL), krijg ik dit gedrocht van een antwoord:
[..]
Vast wel. Onheil speelt namelijk in hun (oude) oefenruimtequote:
Veel plezier! En ga maar goed los in het hok.quote:
*zucht* Woordgrappen zijn uit ofzo he?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast wel. Onheil speelt namelijk in hun (oude) oefenruimte
Dat zou ik doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:13 schreef BOKA het volgende:
[..]
Veel plezier! En ga maar goed los in het hok.
omgomgomgomg!quote:
Onheil oefende in de Popcentrale. Dat ook een poppodiumpje isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
*zucht* Woordgrappen zijn uit ofzo he?.
Wat is hun oude oefenruimte?
Dacht dat ze FR wat lokaler wilde maken, na de pilot van vorig jaar? Meende dat Obeah er ook staat bv.. vond het vorig jaar errrg goed te doen, leuk dagje. Zo maar eens even opzoeken wanneer't ook alweer is. Zaterdag 3 juli!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:24 schreef Tokus het volgende:
Fear Factory en Suicidal Tendencies op Fortarock!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |