Hier ook.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:04 schreef lifeblind het volgende:
Ben ik blij dat ik dat allemaal al geregeld heb
Ik ook niet, maar het is vaak wel leuk om ze mee te pikken als je er toch bent. En grootte is idd. pakweg 20.000 die drie dagen gaan en de rest is allemaal dagkaart.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Absoluut, hoe groot is het ook alweer precies?
Ik moet wel zeggen dat als ik hierheen zou gaan dit nou juist niet voor de 'grote namen (mainstage 01) zou gaan, maar meer voor de rest van de line-up.
Tja, ik mag nog niet rijden, en zelfs als ik dan mn rijbewijs al heb vertrouw ik mezelf nog niet om zo'n afstand te rijdenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:04 schreef lifeblind het volgende:
Ben ik blij dat ik dat allemaal al geregeld heb
Ach, 't is maar 1400 km (heen en terug), vorig jaar heb ik naar slovenië het dubbele geredenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tja, ik mag nog niet rijden, en zelfs als ik dan mn rijbewijs al heb vertrouw ik mezelf nog niet om zo'n afstand te rijden
Ja ok, maar jij hebt, neem ik aan, al wel wat langer je rijbewijsquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:23 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ach, 't is maar 1400 km (heen en terug), vorig jaar heb ik naar slovenië het dubbele gereden
5 jaarquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja ok, maar jij hebt, neem ik aan, al wel wat langer je rijbewijs
Oja, de preview van "Re-Traced", de nieuwe EP van cynic staat op youtube
Bekijk deze YouTube-video
Vind het echt interessant klinken!
Hahaquote:
Dat ben ik vanaf aanstaande zaterdagquote:
Normaalquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ben ik vanaf aanstaande zaterdagAlleen draag ik wel normale kleding
Niet in bikini danquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
NormaalDat ligt aan je definitie van normaal
Dat eerst is wel jammer eigenlijkquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet in bikini danIk draag geen heksenkleding zoals je gezien hebt!
![]()
Nee hoor, dan is het tijd voor walvissen plaatjes enzoquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat eerst is wel jammer eigenlijk![]()
HeksenkledingDie liepen er bij Omnia genoeg
Wel mooie kleding overigens
Dat valt best mee vind ikquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, dan is het tijd voor walvissen plaatjes enzo![]()
Tsja, je moet er van houden.... Bij zo'n concert is het leuk, maar irl gaat het wat ver
Het minste wat je kan doen is die vleermuis in je hand.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ben ik vanaf aanstaande zaterdagAlleen draag ik wel normale kleding
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:21 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Het minste wat je kan doen is die vleermuis in je hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |