Zorgwekkender is dat facebook me aanraad om ze een vriendsschaps verzoek te sturenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:35 schreef Tokus het volgende:
zorgwekkender is dat jij met die profielen komt aanzetten.....
Hij zoekt ze op om op fora dit soort posts te kunnen makenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:35 schreef Tokus het volgende:
Zonder de prijs per uur nog wel!quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:35 schreef Tokus het volgende:
Ik krijg alleen pennymeisjesquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zorgwekkender is dat facebook me aanraad om ze een vriendsschaps verzoek te sturen
er staat ook niet bij of je een pedopas nodig hebt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zonder de prijs per uur nog wel!
Facebook is nog geen niet aangesloten bij het Pedobear keurmerk.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:38 schreef Tokus het volgende:
[..]
er staat ook niet bij of je een pedopas nodig hebt.
Is die eerste trouwens een officiële pose in het emo-handboek ofzo? Ken er een aantal die er ongeveer net zo opstaan. Oh en iemand mag die derde wel eens vertellen dat dit niet de meest praktische haarstijl is en dat een rijbewijs halen op deze manier lastig gaat worden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/profile.php?id=1520139140&ref=pymk <-- kijk naar haar interesses enzulks
http://www.facebook.com/profile.php?ref=sgm&id=100000715156740
http://www.facebook.com/profile.php?ref=sgm&id=1094622377 <-- zit op een vampier site
http://www.facebook.com/profile.php?ref=sgm&id=1545591786#!/profile.php?v=info&ref=sgm&id=1545591786
Kan helaas die ene die ik bedoelde niet vinden, die heeft geen FB
Ook zijn er nog een paar andere, waaronder twee kloons van elkaar, een depressief uitziende emo, en een faggot emo.
Heb ooit met iemand van KLB het forum van die twee kloons geraid en er een SC topic aangemaakt
Overigens liep dat tuig vroegah altijd rond met Tokyo hotel shirts enzo
Misschien is het net zoals bij ballet ofzo. Positie 1, positie 2 etc... Dat als je tegen zo'n roept 'Foto, positie 4!' zij allemaal in dezelfde houding springenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is die eerste trouwens een officiële pose in het emo-handboek ofzo? Ken er een aantal die er ongeveer net zo opstaan.
ik heb met nr 1 & nr 2 een gemeenschappelijke vriend dus misschien staan ze ook wel ergens tussen mijn suggesties.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zorgwekkender is dat facebook me aanraad om ze een vriendsschaps verzoek te sturen
Klopt, momenteel staat er nog niks nieuws op... spanneeeeeund!quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:48 schreef Darkestrah het volgende:
Vandaag als het goed is de nieuwe namen voor Hellfest
Nog steeds.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:27 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Klopt, momenteel staat er nog niks nieuws op... spanneeeeeund!
Lijkt onze site welquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:27 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Klopt, momenteel staat er nog niks nieuws op... spanneeeeeund!
Ze presteren het toch elk jaar weer om een geniale line-up neer te zetten. Bovendien ook nog flink wat leuke hardcore bands voor de afwisseling.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:10 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou hem moeten zijn. Wauw.
Voor de schaal van het festival is het best knap hoeveel grote namen ze er ook nog tussen hebben staan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze presteren het toch elk jaar weer om een geniale line-up neer te zetten. Bovendien ook nog flink wat leuke hardcore bands voor de afwisseling.
Absoluut, hoe groot is het ook alweer precies?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voor de schaal van het festival is het best knap hoeveel grote namen ze er ook nog tussen hebben staan.
Op de site staat 20,000 tickets.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Absoluut, hoe groot is het ook alweer precies?
Ziet er inderdaad goed uit!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |