Zet snel wat underground blackmetal op om je ziel te redden van hel en verdoemenisquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:00 schreef lifeblind het volgende:
Dit gaat ECHT de verkeerde kant op
Daar is al een apart topic voorquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:06 schreef SicSicSics het volgende:
Ik zoek/ post in ieder geval geen plaatjes meer van echte mannen metal!
Vrouwen metal daarentegen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit topic had het nodig!quote:
Tjah... ik kan er niet echt over vallen!quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:08 schreef Witchfynder het volgende:
Jammer van die lelijkmakende hardware in hun verder leuke snoetjes.
Dat snap ik wel, aangezien ik sterker ben dan jijquote:
Doe mij dan maar Annekequote:Op woensdag 24 februari 2010 12:06 schreef SicSicSics het volgende:
Ik zoek/ post in ieder geval geen plaatjes meer van echte mannen metal!
Vrouwen metal daarentegen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vind ik niet erg ik houd wel sterke vrouwen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, aangezien ik sterker ben dan jij
[..]
Doe mij dan maar Anneke
[ afbeelding ]
Autumn zangeresquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:20 schreef Witchfynder het volgende:
Iedereen weet wie de stoerste metalzangeres is.
Doe mij maar Alissaquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, aangezien ik sterker ben dan jij
[..]
Doe mij dan maar Anneke
[ afbeelding ]
Een beschaafd neusknopje vind ik dan nog best wat hebben. Zo'n kwijlstop onder je lip is inderdaad wat minder.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:08 schreef Witchfynder het volgende:
Jammer van die lelijkmakende hardware in hun verder leuke snoetjes.
Neh, niet mijn typequote:Op woensdag 24 februari 2010 12:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Doe mij maar Alissa![]()
[ afbeelding ]
![]()
Ik vind Nienke mooier!quote:
Zingen!quote:
Kan ze wel mooi zingen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:39 schreef tijnbrein het volgende:
Dan ga ik voor
[ afbeelding ]
Sarah Jezebel Deva
Jaquote:
Niets mis met een leuke dripstop.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een beschaafd neusknopje vind ik dan nog best wat hebben. Zo'n kwijlstop onder je lip is inderdaad wat minder.
Zeker niet als er maar twee nummers op staan nee!quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:17 schreef Witchfynder het volgende:
Nou een EP wil ik het niet noemen. Maar daarover ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |