abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_78385789
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zeg niet van de rare dingen hier
Alhoewel een trio mij wel wat lijkt
--> KPD

.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_78385792
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:24 schreef lifeblind het volgende:
Dit gaat echt de verkeerde kant op nu
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:25 schreef SicSicSics het volgende:
Mannelijke metal, snel!

[ afbeelding ]

DOH!
OMG! Wat vreselijk
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_78385812
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]


[..]

OMG! Wat vreselijk
En dan krijgen wij te horen niet macho genoeg te zijn .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  † In Memoriam † woensdag 24 februari 2010 @ 11:32:42 #54
159966 lifeblind
pi_78385835
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:25 schreef SicSicSics het volgende:
Mannelijke metal, snel!

[ afbeelding ]

DOH!
Doe dan echte metal




Oh.
pi_78385891
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:31 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Heb je een vriendin die dan naakt door huis loopt? Dat zijn leuke situaties .

Kende ooit een groep van een ander forum waar, bij meetings, de meiden juist de meest doorzichtige skimpy crap aantrokken en daarmee gingen rondlopen om te provoceren . Nou ben ik natuurlijk een liefhebber van ontklede dames, maar als je dat zo doet is dat wel een beetje, uhm, kansloos .
Volgens mij zijn die pure metalfora over het algemeen wel een beetje vreemde inteeltkliekjes.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_78386013
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:32 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

En dan krijgen wij te horen niet macho genoeg te zijn .
Belachelijk!
Ik vind de meeste metalmannen juist leuk om dat echte mannelijke aspect Breed en gespierde armen Wat wil een vrouw nog meer?
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:32 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Doe dan echte metal

[ afbeelding ]


Oh.
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die pure metalfora over het algemeen wel een beetje vreemde inteeltkliekjes.
Maak daar maar alle fora, verenigingen en poppodia van
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:37:55 #57
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_78386050
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:31 schreef Witchfynder het volgende:
Heb je een vriendin die dan naakt door huis loopt? Dat zijn leuke situaties .
Niet altijd, helaas!
quote:
Kende ooit een groep van een ander forum waar, bij meetings, de meiden juist de meest doorzichtige skimpy crap aantrokken en daarmee gingen rondlopen om te provoceren . Nou ben ik natuurlijk een liefhebber van ontklede dames, maar als je dat zo doet is dat wel een beetje, uhm, kansloos .
Geniaal!

De druppel was een avondje zuipen, laat, dronken, the works. Ik naar huis en aanbellen, ze lag al te slapen:
Zij - Waarom bel je aan?
Ik - Omdat ik geen sleutel heb!
Zij - Waar is je sleutel?
Ik - Die heb ik aan... Euhm... Aan... Aan die ene kerel gegeven waar ik mee stond te ouwehoeren. Die vriend van die en die!
Zij - Waarom!?!
Ik - Dan kan hij er straks nog in, hij blijft hier pitten, trein gemist, ik was het zat... *BONK*
Zij - WTF!
Ik - zZz

Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_78386078
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:17 schreef SicSicSics het volgende:
Nee niet jaloers, eerder ongerust! Echt! Heus!

Het stampt nog uit de tijd dat ik met mijn dronken harses nog wel eens vreemden meenam naar huis omdat ik het lullig vond dat ze de laatste trein hadden gemist.

Toen zij bij me kwam wonen vergat ik nog wel eens te melden dat er langharig tuig op de bank lag te ronken en dat vond ze, gek genoeg, nooit een prettige verrassing... Dus nu mag ik niet meer. En aangezien vrouwen uiteindelijk gewoon de baas zijn...
Oke dat is niet echt handig.

Maar een bekende kan toch wel blijven slapen?
En ik heb niet eens lang haar
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:17 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ik had eerder een MVV verwacht, maar jij bent blijkbaar ook van de mannenliefde!
Ja
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_78386126
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:37 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Niet altijd, helaas!
[..]

Geniaal!

De druppel was een avondje zuipen, laat, dronken, the works. Ik naar huis en aanbellen, ze lag al te slapen:
Zij - Waarom bel je aan?
Ik - Omdat ik geen sleutel heb!
Zij - Waar is je sleutel?
Ik - Die heb ik aan... Euhm... Aan... Aan die ene kerel gegeven waar ik mee stond te ouwehoeren. Die vriend van die en die!
Zij - Waarom!?!
Ik - Dan kan hij er straks nog in, hij blijft hier pitten, trein gemist, ik was het zat... *BONK*
Zij - WTF!
Ik - zZz

LOL
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_78386174
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:37 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Niet altijd, helaas!
[..]

Geniaal!

De druppel was een avondje zuipen, laat, dronken, the works. Ik naar huis en aanbellen, ze lag al te slapen:
Zij - Waarom bel je aan?
Ik - Omdat ik geen sleutel heb!
Zij - Waar is je sleutel?
Ik - Die heb ik aan... Euhm... Aan... Aan die ene kerel gegeven waar ik mee stond te ouwehoeren. Die vriend van die en die!
Zij - Waarom!?!
Ik - Dan kan hij er straks nog in, hij blijft hier pitten, trein gemist, ik was het zat... *BONK*
Zij - WTF!
Ik - zZz

Wat ben jij naïef Echt ik geef geen vreemde mijn huissleutel! Ik zou ook boos geworden zijn als jij mijn vriend was ja Voor hetzelfde geld komt zo'n iemand terug met een hele knokploeg en jatten ze je huis leeg oid... Ik heb best vertrouwen in de mensheid, maar dat is wel erg enthousiast!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_78386181
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die pure metalfora over het algemeen wel een beetje vreemde inteeltkliekjes.
Nou, niet per se metalfora. Nou moet ik wel zeggen dat een aantal van de meiden daar behoorlijk wat issues hadden en dat flínk uitgebuit werd door een aantal kerels daar. Best kansloos. Ik heb het ook bij die ene meeting gehouden hoor. Daarna het forum ook afgezworen. Van alle fora die ik versleten heb is Fok de enige waar ik altijd (in meer of mindere mate) ben blijven komen .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_78386250
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:37 schreef SicSicSics het volgende:
De druppel was een avondje zuipen, laat, dronken, the works. Ik naar huis en aanbellen, ze lag al te slapen:
Zij - Waarom bel je aan?
Ik - Omdat ik geen sleutel heb!
Zij - Waar is je sleutel?
Ik - Die heb ik aan... Euhm... Aan... Aan die ene kerel gegeven waar ik mee stond te ouwehoeren. Die vriend van die en die!
Zij - Waarom!?!
Ik - Dan kan hij er straks nog in, hij blijft hier pitten, trein gemist, ik was het zat... *BONK*
Zij - WTF!
Ik - zZz

Gast .

Zelfs straalbezopen krijgt niemand ook maar iets van mij, zeker mijn huissleutel niet. Scheelt dat die vast zit aan mijn broek met een ketting, dus zolang ik mijn broek nog aan heb zit ik goed .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:42:41 #63
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_78386285
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:38 schreef tijnbrein het volgende:
Oke dat is niet echt handig.

Maar een bekende kan toch wel blijven slapen?
En ik heb niet eens lang haar
Bekende, ja hoor. Maar tenzij je ook wel eens Tinus genoemd wordt en meer jointjes rookt dan de gemiddelde toiletjuffrouw menthol sigaretten dan ben je voor mijn vriendin een vreemde!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_78386315
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Wat ben jij naïef Echt ik geef geen vreemde mijn huissleutel! Ik zou ook boos geworden zijn als jij mijn vriend was ja Voor hetzelfde geld komt zo'n iemand terug met een hele knokploeg en jatten ze je huis leeg oid... Ik heb best vertrouwen in de mensheid, maar dat is wel erg enthousiast!
Inderdaad huissleutels weggeven
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_78386358
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:42 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Bekende, ja hoor. Maar tenzij je ook wel eens Tinus genoemd wordt en meer jointjes rookt dan de gemiddelde toiletjuffrouw menthol sigaretten dan ben je voor mijn vriendin een vreemde!
Oh dat gaat hem dan niet worden
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:44:13 #66
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_78386359
Het is al een tijdje geleden. En ik kende die gast... Vaag... Ik doe het ook niet meer en vroeger had ik toch niets in huis wat het jatten waard was!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_78386377
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Belachelijk!
Ik vind de meeste metalmannen juist leuk om dat echte mannelijke aspect Breed en gespierde armen Wat wil een vrouw nog meer?
Jammer voor je dan dat de meeste metalmannen er helemaal niet zo uitzien . Ik zeker niet.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_78386426
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:38 schreef tijnbrein het volgende:
Ja
Zo, nu heb je Marijke's aandacht wel hoor .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_78386482
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:44 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Jammer voor je dan dat de meeste metalmannen er helemaal niet zo uitzien . Ik zeker niet.
Whehehehe, maar jij bent wel lang
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:45 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Zo, nu heb je Marijke's aandacht wel hoor .
Nope, ik zou eerder een MVV doen dan een MMV, met 2 kerels lijkt me echt helemaal niets
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_78386491
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Belachelijk!
Ik vind de meeste metalmannen juist leuk om dat echte mannelijke aspect Breed en gespierde armen Wat wil een vrouw nog meer?
[..]


[..]

Maak daar maar alle fora, verenigingen en poppodia van
Nou ja, Fok! is bijvoorbeeld weer zo breed opgezet dat er niet echt heel veel sprake is van een algehele fok! kliek, hoewel er in diverse subfora natuurlijk wel weer van dergelijke kliekjes zijn. Daarnaast kampen metalkliekjes natuurlijk specifiek met een vraag- en aanbodprobleempje wat vrouwen betreft, wat ook nog weer voor extra problemen en drama zorgt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_78386498
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:44 schreef SicSicSics het volgende:
Het is al een tijdje geleden. En ik kende die gast... Vaag... Ik doe het ook niet meer en vroeger had ik toch niets in huis wat het jatten waard was!
Nu heb je wel iets om te jatten in je huis.
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:45 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Zo, nu heb je Marijke's aandacht wel hoor .
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_78386526
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:47 schreef tijnbrein het volgende:
Go for it! .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_78386529
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:46 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Whehehehe, maar jij bent wel lang
[..]

Nope, ik zou eerder een MVV doen dan een MMV, met 2 kerels lijkt me echt helemaal niets
En daar is ook niets mis mee
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_78386538
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:48 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Go for it! .
Ik durf niet
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  † In Memoriam † woensdag 24 februari 2010 @ 12:00:39 #75
159966 lifeblind
pi_78387047
Dit gaat ECHT de verkeerde kant op
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')