Ga ik niet heen, wil hem wel aan naar Hellfest.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:37 schreef On het volgende:
Gewoon kopen, en dan aantrekken in de Baroeg tijdens Gorgoroth.
ik heb een tokio hotel shirt gehadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:49 schreef On het volgende:
Als je een Tokio Hotel shirt draagt loop je nog het risico om serieus genomen te worden, maar een Backstreet Boys shirt is wel geniaal. En dan vooraf ingestudeerde danspasjes unleashen tijdens Godflesh.
Ghehe .. dat zou vrij epic zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:49 schreef On het volgende:....maar een Backstreet Boys shirt is wel geniaal. En dan vooraf ingestudeerde danspasjes unleashen tijdens Godflesh.
Dan moet je eigenlijk wel met z'n vijfen doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:49 schreef On het volgende:
Als je een Tokio Hotel shirt draagt loop je nog het risico om serieus genomen te worden, maar een Backstreet Boys shirt is wel geniaal. En dan vooraf ingestudeerde danspasjes unleashen tijdens Godflesh.
Zolang je hem maar niet aantrekt als je bij mij in de auto zitquote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:41 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ga ik niet heen, wil hem wel aan naar Hellfest.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:49 schreef On het volgende:
quote:Hallo, de zwarte is L en de rode XL. Groet, Emanuel.
IK beschouw mijzelf als een dierenVRIEND
vrienden eet ik niet op.....
Ik stem op de PARTIJ voor de DIEREN
Wist jij dat in de Nederlandse vee-industrie...?
Elke dag meer dan één miljoen dieren worden geslacht.
95% van de dieren nooit buiten komt.
Bijna al deze dieren in hun eigen uitwerpselen staan.
Het afknippen van lichaamsdelen heel gewoon is.
In the Ringling Bros. circus, elephants are beaten, hit, poked, prodded, and jabbed with sharp hooks, sometimes until bloody.
www.ringlingbeatsanimals.com
www.thehungersite.com
www.thebreastcancersite.com
www.thechildhealthsite.com
www.theliteracysite.com
www.therainforestsite.com
www.theanimalrescuesite.com
www.dierknuffelen.nl.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:01 schreef Darkestrah het volgende:
Hehehe, ik heb een email gestuurd naar iemand die zo'n shirt op marktplaats had staan om te vragen welke maat het shirt was ( XL), krijg ik dit gedrocht van een antwoord:
[..]
Schijnbaar zorgt het niet eten van vlees voor een verminderd taalvermogen en netiquettequote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:01 schreef Darkestrah het volgende:
Hehehe, ik heb een email gestuurd naar iemand die zo'n shirt op marktplaats had staan om te vragen welke maat het shirt was ( XL), krijg ik dit gedrocht van een antwoord:
[..]
Vast wel. Onheil speelt namelijk in hun (oude) oefenruimtequote:
Veel plezier! En ga maar goed los in het hok.quote:
*zucht* Woordgrappen zijn uit ofzo he?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast wel. Onheil speelt namelijk in hun (oude) oefenruimte
Dat zou ik doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:13 schreef BOKA het volgende:
[..]
Veel plezier! En ga maar goed los in het hok.
omgomgomgomg!quote:
Onheil oefende in de Popcentrale. Dat ook een poppodiumpje isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
*zucht* Woordgrappen zijn uit ofzo he?.
Wat is hun oude oefenruimte?
Dacht dat ze FR wat lokaler wilde maken, na de pilot van vorig jaar? Meende dat Obeah er ook staat bv.. vond het vorig jaar errrg goed te doen, leuk dagje. Zo maar eens even opzoeken wanneer't ook alweer is. Zaterdag 3 juli!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:24 schreef Tokus het volgende:
Fear Factory en Suicidal Tendencies op Fortarock!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |