Met mayo, curry en uitjes?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:13 schreef PieterBas het volgende:
en ook maar cappuccino speciaal uit de automaat gehaald
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:53 schreef DjRex89 het volgende:
Nu ik weer op school zit drink ik veel minder koffie
Ik drink er een meequote:
Ik moet overslaanquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik moet overslaantering druk hier in de kantine.
Eerst maar eens verder met de organisatiediagnose van mijn stage.
Jawel, vaker dan ik wilquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:34 schreef jna het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je met het meest belachelijke nummer in je hoofd wakker wordt?
Vandaag heb ik dat met "Mien waar is m'n feestneus?"
En dan hoor je wel eens verhalen van mensen die tijdens het slapen de meest briljante ideeën krijgen. Krijgen wij ditquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jawel, vaker dan ik wil
Paar dagen geleden noch Jos van Oss
Heuj!quote:
Ik word wakker met de boksbaltheme van NKOTBquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:34 schreef jna het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je met het meest belachelijke nummer in je hoofd wakker wordt?
Vandaag heb ik dat met "Mien waar is m'n feestneus?"
Inderdaad. Voel je je flink genaaid.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:37 schreef jna het volgende:
[..]
En dan hoor je wel eens verhalen van mensen die tijdens het slapen de meest briljante ideeën krijgen. Krijgen wij dit
Yessir. Daar?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:06 schreef The_Dean het volgende:
Alles goed met u?
Ja hoor, primaquote:
Haha ja heerlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:52 schreef PieterBas het volgende:
All that matters?
Houlouquote:
Zon?quote:
Ik moest zelfs het rolgordijn dicht doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zon?
* gordijnen open doet
Hier niet
Geluksvogelquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moest zelfs het rolgordijn dicht doen
Hier ook nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zon?
* gordijnen open doet
Hier niet
Hier welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zon?
* gordijnen open doet
Hier niet
Ik zag je pa laatstquote:
Hij moest naar Schiphol, want hij ging om half 10 gisteravond naar Amerikaquote:
Yup, kloptquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij moest naar Schiphol, want hij ging om half 10 gisteravond naar AmerikaKwam net van Eindhoven af
Toffe gast wel
JA JIJ ZIT ME WEER TE FUCKENquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:46 schreef Dzjenn. het volgende:
Da's heul niet waar Jaïrepier! IK zei dat het je vader was en nu moet hij er even tof mee gaan doen hoor! Pfff.
Nee, mijn vader zit in China atmquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:48 schreef jna het volgende:
Daarbij kon het net zo goed jouw vader zijn danHet zijn tenslotte broeders
Ik bedoelde Jennifer dr vaderquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, mijn vader zit in China atm
Oh, ja, alle credits naar jou natuurlijk!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:46 schreef Dzjenn. het volgende:
Da's heul niet waar Jaïrepier! IK zei dat het je vader was en nu moet hij er even tof mee gaan doen hoor! Pfff.
Zeg dat danquote:
POSTEN DAN!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zeg dat danOh ik heb nog een treinfoto ouwe
Man, gros van de tijd was mn mobiel leegquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:52 schreef jna het volgende:
[..]
POSTEN DAN!
1 maar trouwens? teleurstellend hoor in zo'n lange reis
Dan leen je er toch 1 van iemand.Treinfoto's FTW!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Man, gros van de tijd was mn mobiel leeg
Ja joh!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:54 schreef jna het volgende:
[..]
Dan leen je er toch 1 van iemand.Treinfoto's FTW!
Niet haten mangquote:
Ja, met zooi er uit. Nou je het zegt! Vast een neuklijster.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:57 schreef jna het volgende:
Ik zie er een vogel in met een enorme piemel, maar dat zal wel weer mijn dirty mind zijn
Dat kan inderdaad zijn tak zijn..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:57 schreef jna het volgende:
Ik zie er een vogel in met een enorme piemel, maar dat zal wel weer mijn dirty mind zijn
Ja ik was aan het scrollen, wist ik veel dat die treinfoto nu al kwamquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:04 schreef Bravebart het volgende:
Ja, die neem ik ook altijd mee in de trein
Die zien er meer zo uit:
[ afbeelding ]
SPOILER: Nieuwe modeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:15 schreef Bravebart het volgende:
Daar heb ik geen speciale broek voor nodigSPOILER: Nieuwe modeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
De aanhouder wint.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:16 schreef jna het volgende:
Maar even voor de duidelijkheid. We zijn met 3 personen? Je maakt bijna meer kans om de staatsloterij te winnen
Dan ga ik gewoon op een vrije dag in delft en utrecht wachten tot ik jullie zie en volgenquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:22 schreef jna het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon op een vrije dag in delft en utrecht wachten tot ik jullie zie en volgen
Kan makkie johquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:16 schreef jna het volgende:
Maar even voor de duidelijkheid. We zijn met 3 personen? Je maakt bijna meer kans om de staatsloterij te winnen
Maar dan is er niks meer aanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan makkie johIk doe het wel in een trein die van DH naar weet ik veel rijdt
En als we het nou in de coupé naast de wc doen, eerste rij rechts
Ok dan niet johquote:
Lijkt me een goeie! Met watervaste stift dan wel!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:31 schreef jna het volgende:
[..]
Laten we afspreken dat we de tag op de conducteur zetten
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:31 schreef jna het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:31 schreef jna het volgende:
[..]
Roflcopter.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lijkt me een goeie! Met watervaste stift dan wel!
Succes man!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:45 schreef Houniet het volgende:
Organisatiediagnose afzo maar door naar het werk tot 2200.
Dat we een van jullie op het nieuws kunnen spotten bedoel je?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:42 schreef jna het volgende:
[..]
Dat vergroot wel de kansen om 'm te spotten. Ook voor andere mensen in de sc
Opsporing verzochtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat we een van jullie op het nieuws kunnen spotten bedoel je?
Spoorloos.quote:
BBquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:12 schreef The_Dean het volgende:
Whoppa!! Zo zit je voor The Cosby Show, komt BB King voorbij
Dat zou tof zijn geweestquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
BBHet had Jan's opa kunnen zijn!
En lucille mn omaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
BBHet had Jan's opa kunnen zijn!
quote:
Goed plan. Sleep ik L.no ook wel mee.quote:
Bart, sleep jij Dzjenn mee?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goed plan. Sleep ik L.no ook wel mee.
Die man is te groot voor mij, dat trek ik nietquote:
Ja. En hoequote:
Ja maar NSJ is altijd heel druk dus dan zie je 'm maar klein als je achteraan staatquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die man is te groot voor mij, dat trek ik niet
Oh dan mag het welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:34 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar NSJ is altijd heel druk dus dan zie je 'm maar klein als je achteraan staat
Ok, dan lenen we allemaal een gitaar van mn vader en komen we engels pratend bij de artiesteningang waar we doen alsof we heel belangrijk zijn en naar binnen lopen.quote:
Heb zelf wel een gitaarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:40 schreef jna het volgende:
[..]
Ok, dan lenen we allemaal een gitaar van mn vader en komen we engels pratend bij de artiesteningang waar we doen alsof we heel belangrijk zijn en naar binnen lopen.
Jij kan zo door lopen als de zoon vanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:40 schreef jna het volgende:
[..]
Ok, dan lenen we allemaal een gitaar van mn vader en komen we engels pratend bij de artiesteningang waar we doen alsof we heel belangrijk zijn en naar binnen lopen.
quote:
zeg zeg zeg, niet zo hoog van de toren blazen jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nou nou, je mag me ook gewoon Milou noemen.
En ik maar denken dat jij een sletjuh wasquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nou nou, je mag me ook gewoon Milou noemen.
Is ze ook, maar dat wilt ze gewoon nog niet toegeven.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij een sletjuh was
nou ja.. zo actief is mijn sexleven ook niet...quote:
Ah PB, dat wil ik toch helemaal niet weten johquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
nou ja.. zo actief is mijn sexleven ook niet...
wanneer ben je een slet? ik doe het altijd veilig hoor!!!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij een sletjuh was
U hebt gezocht op het woord: slet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
wanneer ben je een slet? ik doe het altijd veilig hoor!!!!!
Dus pas als je vreemdgaat... en niet als je zomaar met iedereen neukt..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:49 schreef Puala het volgende:
[..]
U hebt gezocht op het woord: slet.
RESULTAAT
slet de; v -ten (scheldw, inform) ontuchtige vrouw
He, jammer.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus pas als je vreemdgaat... en niet als je zomaar met iedereen neukt..
Ja maar ik help jullie graag ook naar binnenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij kan zo door lopen als de zoon van
Ik ga wel in je gitaarkofferquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:55 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar ik help jullie graag ook naar binnen
Maar je bent wel vreemdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben geen sletje. Ik ga niet vreemd
Als ik lenig genoeg was kon ik me oprollen in een vioolkistquote:
Ik anders ook nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben geen sletje. Ik ga niet vreemd
Oh oh oh! En die keer met K. dan?quote:
Qui.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:59 schreef HostiMeister het volgende:
Heb jij dan alweer bezet joh?
En veilig heeft niets met sletjuh te maken hoor Milou_
Oh.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:05 schreef jna het volgende:
Uh mensen, we zitten op een nieuwe pagina hoor
WTF!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:07 schreef Bravebart het volgende:
ZOMG! Ik heb Jan's vader gevonden
[ afbeelding ]
Whut?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh oh oh! En die keer met K. dan?
Hehe weet ik ook wel. Was maar een grapjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:59 schreef HostiMeister het volgende:
Heb jij dan alweer bezet joh?
En veilig heeft niets met sletjuh te maken hoor Milou_
Ik dacht, ff uit de tent lokken, misschien komen er bekentenissen, maar neequote:
Hier niet?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:05 schreef jna het volgende:
Uh mensen, we zitten op een nieuwe pagina hoor
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik dacht, ff uit de tent lokken, misschien komen er bekentenissen, maar nee
Negerquote:
quote:
ik ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:54 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb net stamppoet boerenkool met worst en spekjes op
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:54 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb net stamppoet boerenkool met worst en spekjes op
Allemaal mensen die zichzelf machtig interessant vinden in 1 filmpjequote:
Ik bedoelde meer om het zo onder elkaar te krijgen (filmpjes + geluid)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Allemaal mensen die zichzelf machtig interessant vinden in 1 filmpje
Dat wel jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer om het zo onder elkaar te krijgen (filmpjes + geluid)
Waarom is dat moeilijk?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh, dat kost alleen tijd. Met de juiste software gaat dat makkelijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat ja, het duurt lang, maar moeilijk is het niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, dat kost alleen tijd. Met de juiste software gaat dat makkelijk.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:51 schreef L.no het volgende:
Ey jna, ik heb een treinfoto gemaakt.
Zien?
Mijn sokken en schoenen waren kletsnat van de sneeuw.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Mijn sokken en schoenen waren kletsnat van de sneeuw.
Ik was t sloom met 'stop'drukken in de bus en dan moest ik een kwartier lang rennen in de natte sneeuw.
Dus ik zat lekker knus met mijn blote voeten in de trein.
[ afbeelding ]
Veolia treinen.
Ja, iig zondag wel bij mij, maar in maastricht niet.quote:
Hier al ruim een week niet meer, gelukkig.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, iig zondag wel bij mij, maar in maastricht niet.
Als er geen sneeuw is, dan is er wel regen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier al ruim een week niet meer, gelukkig.
Na, het was niet vers. Gewoon sneeuw en regen kwam erop. Dus een koude zwembad met ijs op straat.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:14 schreef Bravebart het volgende:
Sneeuw?In Hengelo lag alleen nog een miezerig hoopje sneeuwpop, maar verder al weken geen verse sneeuw meer
Nog eventjes dan dan mogen de rokjes weer uit de kast.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Als er geen sneeuw is, dan is er wel regen.
Nederland.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog eventjes dan dan mogen de rokjes weer uit de kast.
Daar noem je ook een plekquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:14 schreef Bravebart het volgende:
Sneeuw?In Hengelo lag alleen nog een miezerig hoopje sneeuwpop, maar verder al weken geen verse sneeuw meer
Breda, Zutphen, Rotterdam, Amsterdam en Delft anders ook nietquote:
Zeg ik dat dan?quote:
Idd, maar dat deed ik ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:18 schreef The_Dean het volgende:
Geen sneeuw en dan nog paar keer bijna op mijn bek gaan
Mestreeeeeech!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:28 schreef L.no het volgende:
[ afbeelding ] Was wel mooi weer die dag.
quote:
I know.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Maar nu zijn het nog niet echt spannende en interessante ritten.
Hehehehequote:
Très herkenbaarquote:
Ik ben er 2 keer geweest in mn leven volgens mijquote:
Dat is vaak genoeg.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben er 2 keer geweest in mn leven volgens mij![]()
Ach, meer dan de meeste mensen hier.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben er 2 keer geweest in mn leven volgens mij![]()
Nee manquote:
Die moet tegen half elf/elf pasquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:15 schreef The_Dean het volgende:
Heeft Sven alweer goud? Levert me 50 euro op
Okquote:
Was dat allemaal in één wedstrijd?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:30 schreef L.no het volgende:
http://www.kladblog.com/e(...)ia/201002/soccer.flv
uhm.. ik vind die Lee maar gevaarlijkquote:
Leevensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm.. ik vind die Lee maar gevaarlijk
Ik hoop het niet, anders zou ik de scheidsrechter direct ontslaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was dat allemaal in één wedstrijd?
Daar dacht ik ook aan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, anders zou ik de scheidsrechter direct ontslaan.
Hij rijdt best goed.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm.. ik vind die Lee maar gevaarlijk
Dat zijn gewoon diep rode kaartquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:30 schreef L.no het volgende:
http://www.kladblog.com/e(...)ia/201002/soccer.flv
Hij gaat wel stuk..quote:
Stuk voor stuk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon diep rode kaart
Wie? Van de Kieft?quote:
Het zou ook eens niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:39 schreef PieterBas het volgende:
Damn en er gaat weer iets fout met de tijdwaarneming
Hoewel de echte kanonnen nog moeten komen.... maar Leequote:
Ik denk brons.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoewel de echte kanonnen nog moeten komen.... maar Lee![]()
Ik had Kramer, Bokko, De Jongquote:
Oh, dat gaat nog 1,5 uur durenquote:
op je svenergierekening?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:15 schreef The_Dean het volgende:
Heeft Sven alweer goud? Levert me 50 euro op
Verheijen zit tijdens op de bank....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:08 schreef jna het volgende:
Ik denk dat Verheijen zilver en de Jong brons
Uitenhagen dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:08 schreef jna het volgende:
Ik denk dat Verheijen zilver en de Jong brons
Kut, ik was ff in de war met de ploegenachtervolging met Verheijenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Verheijen zit tijdens op de bank....
Hallo... 2006 belde!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:10 schreef jna het volgende:
[..]
Kut, ik was ff in de war met de ploegenachtervolging met Verheijen
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:10 schreef PieterBas het volgende:
Die zit op de tribune te balen dat zijn OS record verbeterd is door een kleine Koreaan..
ja, ik heb net getraindquote:
Wat een leuk meisjequote:
Ik kijk ook dames schaatsen Hegequote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kijk ook dames schaatsen Hege![]()
![]()
quote:Over het algemeen Scandinavische meisjes![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goud: Kramer
Zilver: De Jong
Brons: Lee
Die komen straks pas in beeld.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:25 schreef jna het volgende:
Ik zie te weinig Naomi van As en dr zusje
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:25 schreef jna het volgende:
Ik zie te weinig Naomi van As en dr zusje
Neequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |