Met mayo, curry en uitjes?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:13 schreef PieterBas het volgende:
en ook maar cappuccino speciaal uit de automaat gehaald
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:53 schreef DjRex89 het volgende:
Nu ik weer op school zit drink ik veel minder koffie
Ik drink er een meequote:
Ik moet overslaanquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik moet overslaantering druk hier in de kantine.
Eerst maar eens verder met de organisatiediagnose van mijn stage.
Jawel, vaker dan ik wilquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:34 schreef jna het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je met het meest belachelijke nummer in je hoofd wakker wordt?
Vandaag heb ik dat met "Mien waar is m'n feestneus?"
En dan hoor je wel eens verhalen van mensen die tijdens het slapen de meest briljante ideeën krijgen. Krijgen wij ditquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jawel, vaker dan ik wil
Paar dagen geleden noch Jos van Oss
Heuj!quote:
Ik word wakker met de boksbaltheme van NKOTBquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:34 schreef jna het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je met het meest belachelijke nummer in je hoofd wakker wordt?
Vandaag heb ik dat met "Mien waar is m'n feestneus?"
Inderdaad. Voel je je flink genaaid.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:37 schreef jna het volgende:
[..]
En dan hoor je wel eens verhalen van mensen die tijdens het slapen de meest briljante ideeën krijgen. Krijgen wij dit
Yessir. Daar?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:06 schreef The_Dean het volgende:
Alles goed met u?
Ja hoor, primaquote:
Haha ja heerlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:52 schreef PieterBas het volgende:
All that matters?
Houlouquote:
Zon?quote:
Ik moest zelfs het rolgordijn dicht doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zon?
* gordijnen open doet
Hier niet
Geluksvogelquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moest zelfs het rolgordijn dicht doen
Hier ook nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zon?
* gordijnen open doet
Hier niet
Hier welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zon?
* gordijnen open doet
Hier niet
Ik zag je pa laatstquote:
Hij moest naar Schiphol, want hij ging om half 10 gisteravond naar Amerikaquote:
Yup, kloptquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij moest naar Schiphol, want hij ging om half 10 gisteravond naar AmerikaKwam net van Eindhoven af
Toffe gast wel
JA JIJ ZIT ME WEER TE FUCKENquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:46 schreef Dzjenn. het volgende:
Da's heul niet waar Jaïrepier! IK zei dat het je vader was en nu moet hij er even tof mee gaan doen hoor! Pfff.
Nee, mijn vader zit in China atmquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:48 schreef jna het volgende:
Daarbij kon het net zo goed jouw vader zijn danHet zijn tenslotte broeders
Ik bedoelde Jennifer dr vaderquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, mijn vader zit in China atm
Oh, ja, alle credits naar jou natuurlijk!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:46 schreef Dzjenn. het volgende:
Da's heul niet waar Jaïrepier! IK zei dat het je vader was en nu moet hij er even tof mee gaan doen hoor! Pfff.
Zeg dat danquote:
POSTEN DAN!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zeg dat danOh ik heb nog een treinfoto ouwe
Man, gros van de tijd was mn mobiel leegquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:52 schreef jna het volgende:
[..]
POSTEN DAN!
1 maar trouwens? teleurstellend hoor in zo'n lange reis
Dan leen je er toch 1 van iemand.Treinfoto's FTW!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Man, gros van de tijd was mn mobiel leeg
Ja joh!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:54 schreef jna het volgende:
[..]
Dan leen je er toch 1 van iemand.Treinfoto's FTW!
Niet haten mangquote:
Ja, met zooi er uit. Nou je het zegt! Vast een neuklijster.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:57 schreef jna het volgende:
Ik zie er een vogel in met een enorme piemel, maar dat zal wel weer mijn dirty mind zijn
Dat kan inderdaad zijn tak zijn..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:57 schreef jna het volgende:
Ik zie er een vogel in met een enorme piemel, maar dat zal wel weer mijn dirty mind zijn
Ja ik was aan het scrollen, wist ik veel dat die treinfoto nu al kwamquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:04 schreef Bravebart het volgende:
Ja, die neem ik ook altijd mee in de trein
Die zien er meer zo uit:
[ afbeelding ]
SPOILER: Nieuwe modeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:15 schreef Bravebart het volgende:
Daar heb ik geen speciale broek voor nodigSPOILER: Nieuwe modeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
De aanhouder wint.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:16 schreef jna het volgende:
Maar even voor de duidelijkheid. We zijn met 3 personen? Je maakt bijna meer kans om de staatsloterij te winnen
Dan ga ik gewoon op een vrije dag in delft en utrecht wachten tot ik jullie zie en volgenquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:22 schreef jna het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon op een vrije dag in delft en utrecht wachten tot ik jullie zie en volgen
Kan makkie johquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:16 schreef jna het volgende:
Maar even voor de duidelijkheid. We zijn met 3 personen? Je maakt bijna meer kans om de staatsloterij te winnen
Maar dan is er niks meer aanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan makkie johIk doe het wel in een trein die van DH naar weet ik veel rijdt
En als we het nou in de coupé naast de wc doen, eerste rij rechts
Ok dan niet johquote:
Lijkt me een goeie! Met watervaste stift dan wel!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:31 schreef jna het volgende:
[..]
Laten we afspreken dat we de tag op de conducteur zetten
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:31 schreef jna het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:31 schreef jna het volgende:
[..]
Roflcopter.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lijkt me een goeie! Met watervaste stift dan wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |