Een klap!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:38 schreef Aarti het volgende:
wat geven?
dan is het goedquote:
hmmm klapjesquote:
toppiequote:
ze roepen wel eens dat it-ers geen idee hebben wat het bedrijf doet maar HR spant toch wel de kroon.quote:
Ik roep eerder dat het gehele bedrijf niet weet wat het doet. Wat een kutfusiequote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze roepen wel eens dat it-ers geen idee hebben wat het bedrijf doet maar HR spant toch wel de kroon.
sorrie dat we jullie gered hebbenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik roep eerder dat het gehele bedrijf niet weet wat het doet. Wat een kutfusie
*vanavond weer eens een cv gaat updaten op monsterboard.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee LL, Moet je eens kijken wat hier net om de hoek blijkt te zitten? Kwam ik op mijn aansterkwandelingetje langs net![]()
![]()
[ afbeelding ]
You wishedquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sorrie dat we jullie gered hebben
msn?quote:
Jawel dat weet je nog welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
msn?
nu hoop ik dat ik dat wachtwoord nog weet
blijkbaar wel jaquote:
Ben blij dat ik straks uit die molen benquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
You wishedO fniet, wantd an heb ik medelijden met je als je voor dit bedrijf werkt
Rust zequote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu gaat ome fles weer even plat qua ruggetje
lui kreng, moet zij al het werk weer doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu gaat ome fles weer even plat qua ruggetje
Of je vrouw wat goeds.quote:
nja ligt eraan wat je voorkeur isquote:
de mijne niet meerquote:
Mijne wel, ik moest heel hard om haar lachenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja ligt eraan wat je voorkeur is
[..]
de mijne niet meer
toch maar liever kost winnaar dan huismanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja ligt eraan wat je voorkeur is
Nee, hij houdt je zelf.quote:
fles en ik hadden het alleen maar over sex, ga niet voor hem zorgen hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toch maar liever kost winnaar dan huisman
hij zal me toch moeten delenquote:
Is er een "zij" ja? Praat me ff bijquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lui kreng, moet zij al het werk weer doen
je moeder toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is er een "zij" ja? Praat me ff bij
neem ik dan de bovenste helft of de onderste?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
fles en ik hadden het alleen maar over sex, ga niet voor hem zorgen hoor![]()
[..]
hij zal me toch moeten delen
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is er een "zij" ja? Praat me ff bij
quote:
er zit in beide helften een gat, dus vecht dat maar onderling uitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
neem ik dan de bovenste helft of de onderste?
[ afbeelding ]
geen kut zo nauw als je eigen klauwquote:
Het gaat hier over ander werk wokquote:
NOG beter dan voorheen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:14 schreef john-frusciante het volgende:
Zo auto weer gemaakt, uitlaat en bougiekabel en 2 bougies![]()
loopt weer als een zonnetje
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
NOG beter dan voorheen?
als ik jou toch niet had...
en nu vertrekken om mij te halen
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:19 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nog beter, alleen moet ik nog 6 nieuwe erbij zetten dan loopt ie nog beter
Je mag hier wel even koffie komen drinken en sigaretjes komen rokenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wie komt mij nu halen?
anders sta ik zo in de kou, zonder sigaretjes
Wok komt je doen. En geven. En nou moet je ook nog geHAALD worden??quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wie komt mij nu halen?
fred en ik heb sigaretjes gekochtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wie komt mij nu halen?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je mag hier wel even koffie komen drinken en sigaretjes komen roken
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wok komt je doen. En geven. En nou moet je ook nog geHAALD worden??
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
fred en ik heb sigaretjes gekocht
quote:
Goed zoquote:
Kan er niet zo veel aan doenquote:
De zweer erover dan, over die docenten wel hequote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Kan er niet zo veel aan doenDocenten uni zijn slavendrijvers
giertjequote:
Doe jij maarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De zweer erover dan, over die docenten wel he
klopt helemaalquote:
gefixtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De zweer zweep erover dan, over die docenten wel he
buisniss as usuall dusquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt helemaal
fles wilde een gerecht van aarti wat niet surinaams is, pinguin gaat weer verder soliciteren en LL wordt gegeven,gedeeld en gehaald.
en JF heeft de auto gemaakt en sigaretten gehaald
Fhaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Doe jij maarIk heb er geen tijd voor
ik heb dus werkelijk geen idee hoe je dat schrijft ik zie wel dat et fout isquote:
ik begrijp wat je bedoelt en dat is toch voldoendequote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb dus werkelijk geen idee hoe je dat schrijft ik zie wel dat et fout is
ik begin er niet aan hoef niet overal online te zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering wat is dit mobiel internet traag
jawel maar ik heb soms een hekel aan taalfoutenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik begrijp wat je bedoelt en dat is toch voldoende
ik ben het vanaf vandaag even verplichtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik begin er niet aan hoef niet overal online te zijn
dat zou je anders niet zeggenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
jawel maar ik heb soms een hekel aan taalfouten
nee maar sommige woorden kan ik daar wel over struikelenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zou je anders niet zeggen
En dat zijn de ergste foutenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee maar sommige woorden kan ik daar wel over struikelen
maar zoals met d en dt of t dat kan me geen reet schelen
moet je FireFox gebruiken die heeft een spellingscontrole ingebouwdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee maar sommige woorden kan ik daar wel over struikelen
maar zoals met d en dt of t dat kan me geen reet schelen
neuh gebruik gewoon internet explorer vind het wel best zoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je FireFox gebruiken die heeft een spellingscontrole ingebouwd
Phenoquote:
Daar ben ik het best inquote:
ik gok het er meestal maar opquote:
IE 8 gebruik ik dus niet is zo traag als strontquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
neuh gebruik gewoon internet explorer vind het wel best zo
Geen moeite nemen betekent dat je het nooit zal leren. Iedereen maakt fouten, maar geen interesse in je eigen taal is voor mij echt een no-no.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
neuh gebruik gewoon internet explorer vind het wel best zo
in die fouten makenquote:
ik weet niet welke ik hebquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
IE 8 gebruik ik dus niet is zo traag als stront
en op dit mobiel internet helemaal![]()
Marcquote:
heeyquote:
als je automatische windows update aan staat zal je IE 8 nou wel hebben.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weet niet welke ik heb
heb deze pc gekocht aangesloten en klaar
Gewoon gaan tetheren.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou moet ik oppassen dat ik de lapo niet maak anders duurt het wel even voordat er een nieuw topic is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |