quote:
Goed zoquote:
Kan er niet zo veel aan doenquote:
De zweer erover dan, over die docenten wel hequote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Kan er niet zo veel aan doenDocenten uni zijn slavendrijvers
giertjequote:
Doe jij maarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De zweer erover dan, over die docenten wel he
klopt helemaalquote:
gefixtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De zweer zweep erover dan, over die docenten wel he
buisniss as usuall dusquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt helemaal
fles wilde een gerecht van aarti wat niet surinaams is, pinguin gaat weer verder soliciteren en LL wordt gegeven,gedeeld en gehaald.
en JF heeft de auto gemaakt en sigaretten gehaald
Fhaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Doe jij maarIk heb er geen tijd voor
ik heb dus werkelijk geen idee hoe je dat schrijft ik zie wel dat et fout isquote:
ik begrijp wat je bedoelt en dat is toch voldoendequote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb dus werkelijk geen idee hoe je dat schrijft ik zie wel dat et fout is
ik begin er niet aan hoef niet overal online te zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering wat is dit mobiel internet traag
jawel maar ik heb soms een hekel aan taalfoutenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik begrijp wat je bedoelt en dat is toch voldoende
ik ben het vanaf vandaag even verplichtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik begin er niet aan hoef niet overal online te zijn
dat zou je anders niet zeggenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
jawel maar ik heb soms een hekel aan taalfouten
nee maar sommige woorden kan ik daar wel over struikelenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zou je anders niet zeggen
En dat zijn de ergste foutenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee maar sommige woorden kan ik daar wel over struikelen
maar zoals met d en dt of t dat kan me geen reet schelen
moet je FireFox gebruiken die heeft een spellingscontrole ingebouwdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee maar sommige woorden kan ik daar wel over struikelen
maar zoals met d en dt of t dat kan me geen reet schelen
neuh gebruik gewoon internet explorer vind het wel best zoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je FireFox gebruiken die heeft een spellingscontrole ingebouwd
Phenoquote:
Daar ben ik het best inquote:
ik gok het er meestal maar opquote:
IE 8 gebruik ik dus niet is zo traag als strontquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
neuh gebruik gewoon internet explorer vind het wel best zo
Geen moeite nemen betekent dat je het nooit zal leren. Iedereen maakt fouten, maar geen interesse in je eigen taal is voor mij echt een no-no.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
neuh gebruik gewoon internet explorer vind het wel best zo
in die fouten makenquote:
ik weet niet welke ik hebquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
IE 8 gebruik ik dus niet is zo traag als stront
en op dit mobiel internet helemaal![]()
Marcquote:
heeyquote:
als je automatische windows update aan staat zal je IE 8 nou wel hebben.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weet niet welke ik heb
heb deze pc gekocht aangesloten en klaar
Gewoon gaan tetheren.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou moet ik oppassen dat ik de lapo niet maak anders duurt het wel even voordat er een nieuw topic is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |