dat ook ja lees het vaak genoeg allemaal weten ze het beter en de grootste bek van allemaalquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
mensen durven ook meer te zeggen in de anonimiteit van het internet. Hier op fok mag je dus alles met een korrel zout nemen, want het zijn allemaal helden met een pik van minimaal 40 cm en ze hebben allemaal een salaris dat de Balkenende-norm als zakcentje afschilderd.
het zijn idd ook allemaal kut emo's, die zichzelf snijden enzoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is niet alleen tegen buitenlanders zo
toen ik nog echt alternatief was werd ik ook nergens geaccepteerd
omdat je dan afwijkt van de maatschappij
enige voordeel die ik toendertijd had was dat vervelende mensen die enquetes afnemen je ook met rust latenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het zijn idd ook allemaal kut emo's, die zichzelf snijden enzo
net als de mensen die een parenclub bezoeken allemaal met jan en allemaal neuken
vooroordelen zijn er, en zullen altijd blijven.
helaas.
whehehehequote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
enige voordeel die ik toendertijd had was dat vervelende mensen die enquetes afnemen je ook met rust laten
en normaal gesproken lukt dat korreltje zout prima, maar nu begint het me gewoon te erg te worden. Zo erg dat ik me begin af te vragen of er voor mij wel plek is in nederland. Voor mij, als geboren en getogen amsterdamsequote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
mensen durven ook meer te zeggen in de anonimiteit van het internet. Hier op fok mag je dus alles met een korrel zout nemen, want het zijn allemaal helden met een pik van minimaal 40 cm en ze hebben allemaal een salaris dat de Balkenende-norm als zakcentje afschilderd.
heb ook regelmatig gehad dat ik bepaalde tenten niet in mocht vanwege mijn kledingquote:
terwijl multi culti amsterdam juist tolerant zou moeten zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:38 schreef Aarti het volgende:
[..]
en normaal gesproken lukt dat korreltje zout prima, maar nu begint het me gewoon te erg te worden. Zo erg dat ik me begin af te vragen of er voor mij wel plek is in nederland. Voor mij, als geboren en getogen amsterdamse
persoonlijk vind ik mezelf geen allochtoon, maar de Nederlandse wet ziet mij wel zoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben jij een allochtoon Aarti? Wist ik niet
Eenkennige xenofobe kut-autochtoonquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Fricandeau op brood![]()
Doe gewoon kaas of zo
als je hier bent geboren en getogen dan ben je wat mij betreft nederlandsequote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:41 schreef Aarti het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik mezelf geen allochtoon, maar de Nederlandse wet ziet mij wel zo
Mijn ouders komen uit Suriname, en zijn hier 35 jaar geleden naartoe verhuisd, toen Suriname nog een overzeese provincie was
Da's wel krom jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:41 schreef Aarti het volgende:
persoonlijk vind ik mezelf geen allochtoon, maar de Nederlandse wet ziet mij wel zo
Mijn ouders komen uit Suriname, en zijn hier 35 jaar geleden naartoe verhuisd, toen Suriname nog een overzeese provincie was
Als ze lekkere bobotie kan koken mag ze blijvenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:43 schreef Giertje het volgende:
als je hier bent geboren en getogen dan ben je wat mij betreft nederlandse
effe googlenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ze lekkere bobotie kan koken mag ze blijven![]()
nee man, mayo op brood, fricandeau erop, beetje peper...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Fricandeau op brood![]()
Doe gewoon kaas of zo
daarom ben jij idd 2e generatie allochtoonquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:41 schreef Aarti het volgende:
[..]
Hoor ik net dat dat uit Zuid-Afrika komtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
effe googlen
zoo dat ziet er goed uit
Nee. Het smaakt naar rollade. En dan nog viezer. Ik moest er bijna van kokhalzen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:46 schreef Ladylike het volgende:
nee man, mayo op brood, fricandeau erop, beetje peper...![]()
je houdt niet van vlees op brood?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Het smaakt naar rollade. En dan nog viezer. Ik moest er bijna van kokhalzen.
vlees op broodquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je houdt niet van vlees op brood?
Ja, dat weten we inmiddels, allochtoonquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:49 schreef Aarti het volgende:
bobotie is zuidafrikaans, stelletje barbaren
* Giertje Doet servet omquote:
Oh jawel hoor. Plakje ham, ossenworst, filet americain, heerlijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je houdt niet van vlees op brood?
Nou daar stond anders niks over in je inburgeringsexamenquote:
zeik dan niet zo, stom WIJFquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Plakje ham, ossenworst, filet americain, heerlijk
wilhelmus van nasauwe bennik van duisebloetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou daar stond anders niks over in je inburgeringsexamen
Goed zo. Breng nou ff die limbo van die post boven je nog wat manieren bij, wil je?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
wilhelmus van nasauwe bennik van duisebloet
Ja hallo, ik ken het Volkslied al hoor:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed zo. Breng nou ff die limbo van die post boven je nog wat manieren bij, wil je?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
* Dr_Flash zet onder SIttard een grote zaag in de grond
das waarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
In maastricht wonen anders de knapste meisjes
Meisjes? Oh, kan welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
In maastricht wonen anders de knapste meisjes
volgende keer dan maar doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meisjes? Oh, kan welNooit zo op gelet eigenlijk
zie je, Giertje die let tenminste wel goed opquote:
Een concert special voor twitteraarsquote:Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven geven zaterdag 17 april een concert speciaal voor twitteraars in Paradiso. Dit heeft het duo maandag bekendgemaakt.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)ert-in-paradiso.html
[..]
Een concert special voor twitteraarsWTF zijn dat een soort uitverkorenen of wat? Eerst was een IRL meet al genoeg voor een NU.nl bericht, nou dit weer
donder toch eens op man
![]()
Gaat lekkerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:18 schreef Pheno het volgende:
Ze zijn hier nog steeds aan het zeiken over die uren
Damn.
* wel.o.k neemt taak van doc overquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
* Dr_Flash zet onder SIttard een grote zaag in de grond
dus ga je hier ook maar pleite?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:31 schreef Pheno het volgende:
Ik negeer ze. Ze zoeken het maar uit. Ik zie geen codes, dus ik kan niets. Doei
jij komt me geven?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k neemt taak van doc over
Nee, die doei was richting HR.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |