* Giertje Doet servet omquote:
Oh jawel hoor. Plakje ham, ossenworst, filet americain, heerlijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je houdt niet van vlees op brood?
Nou daar stond anders niks over in je inburgeringsexamenquote:
zeik dan niet zo, stom WIJFquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Plakje ham, ossenworst, filet americain, heerlijk
wilhelmus van nasauwe bennik van duisebloetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou daar stond anders niks over in je inburgeringsexamen
Goed zo. Breng nou ff die limbo van die post boven je nog wat manieren bij, wil je?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
wilhelmus van nasauwe bennik van duisebloet
Ja hallo, ik ken het Volkslied al hoor:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed zo. Breng nou ff die limbo van die post boven je nog wat manieren bij, wil je?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
* Dr_Flash zet onder SIttard een grote zaag in de grond
das waarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
In maastricht wonen anders de knapste meisjes
Meisjes? Oh, kan welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
In maastricht wonen anders de knapste meisjes
volgende keer dan maar doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meisjes? Oh, kan welNooit zo op gelet eigenlijk
zie je, Giertje die let tenminste wel goed opquote:
Een concert special voor twitteraarsquote:Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven geven zaterdag 17 april een concert speciaal voor twitteraars in Paradiso. Dit heeft het duo maandag bekendgemaakt.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)ert-in-paradiso.html
[..]
Een concert special voor twitteraarsWTF zijn dat een soort uitverkorenen of wat? Eerst was een IRL meet al genoeg voor een NU.nl bericht, nou dit weer
donder toch eens op man
![]()
Gaat lekkerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:18 schreef Pheno het volgende:
Ze zijn hier nog steeds aan het zeiken over die uren
Damn.
* wel.o.k neemt taak van doc overquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
* Dr_Flash zet onder SIttard een grote zaag in de grond
dus ga je hier ook maar pleite?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:31 schreef Pheno het volgende:
Ik negeer ze. Ze zoeken het maar uit. Ik zie geen codes, dus ik kan niets. Doei
jij komt me geven?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k neemt taak van doc over
Nee, die doei was richting HR.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |