Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
suikertjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:28 schreef suikertaartje het volgende:
Het is maar goed dat je dat linkje erbij zette, ik had jullie net gevonden!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
WOK kan dus de wiki niet goed doen
hij was het ] vergeten achter de url te zettenquote:
werd tijdquote:
quote:Top 100 van maandag 22 februari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
24. 163 Marijkezwolle
27. 153 goldfinger1963
56. 091 Ladylike
je had minder verwachtquote:
je komt hier wat meer postenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:24 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat zal voor de cijfers van dinsdag ook wel gaan gelden...
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:25 schreef MPG het volgende:
3..
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:25 schreef MPG het volgende:
2..
zo gaat dat wel lukkenquote:
Een ding met een zware longontsteking jaquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:48 schreef Chen het volgende:
Halloo, ik probeer mijn nieuw bedachte spel wat te promoten
Zou je haar doen?
hulp aub?
Joh, maar het loopt toch lekker nu?quote:
Opzich. Doe je mee?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 03:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Joh, maar het loopt toch lekker nu?
hoe heb je dat gedaan ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Een ding met een zware longontsteking ja
Zou je haar doen?
hulp aub?
quote:
wat ben jij nog laat wakkerquote:
hij voor de verandering wel, ik nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 03:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat ben jij nog laat wakker![]()
kan mini-meneer niet slapen?
dat is minderquote:Op dinsdag 23 februari 2010 03:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij voor de verandering wel, ik niet
Jij moet slapen, en niet 's nachts postenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Een ding met een zware longontsteking ja
Zou je haar doen?
hulp aub?
Ik vraag me dan altijd af aan wie je zo'n meisje dan zou geven. Zou je haar niet liever zelf houden?quote:Iemand post een plaatje, van een meisje, waarop de gene die gaat reageren moet zeggen of die haar zou geven of niet.
Ik heb geen haar, dus nee, ik doe mijn haar nooit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:48 schreef Chen het volgende:
Zou je haar doen?
hulp aub?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen haar, dus nee, ik doe mijn haar nooit.
Dat je daar nog verbaasd over bentquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen lieverds!
GF is hard gegaan vannachtHoe is het hier? Iedereen lekker geslapen?
Nou ja, stiekem welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat je daar nog verbaasd over bent.
quote:
Goedemorgen Pien!quote:
GF gaat altijd hard 's nachts. Net als overdag. En tussendoor is hij af en toe even weg, omdat hij zijn eigen spamfapsel moet opdweilen!quote:
Boordevol respectquote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:48 schreef Chen het volgende:
Zou je haar doen?
hulp aub?
Ja, de SC's waar ik ook kom gaat het altijd zo hardquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF gaat altijd hard 's nachts. Net als overdag. En tussendoor is hij af en toe even weg, omdat hij zijn eigen spamfapsel moet opdweilen!.
Ah ja joh, gewoon negerenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Boordevol respectvoor anderen.
Flikker op kutpuber ga in de spiegel kijken
Hai Wok!quote:
wel goedquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Goedemorgen lieffie!
![]()
![]()
Hoe is het?
Wokquote:
Maar ik vind hem zo mooiquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:25 schreef Pien85 het volgende:
Als iemand mijn stem tegen komt, zou die 'm dan naar huis willen sturen? Ik mis 'm
Koffie, lekkerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:26 schreef friemelaar het volgende:
Pien![]()
[..]
wel goed![]()
iemand nog koffie
Waar (door) ben je hem kwijtgeraakt?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:25 schreef Pien85 het volgende:
Als iemand mijn stem tegen komt, zou die 'm dan naar huis willen sturen? Ik mis 'm
Eenzijdig spammen is lastig gezellig te noemenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, de SC's waar ik ook kom gaat het altijd zo hardMaar ach, als het maar gezellig is toch?
![]()
Hoe issie nou bij jou terecht gekomen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wok.
[..]
Maar ik vind hem zo mooi.
* DaMart doet de stem van Pien in een envelop en belt een koerier.
Ik denk zondag, 3 verkouden kindjes...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Waar (door) ben je hem kwijtgeraakt?
Een schizofreen is nooit alleen. Dus GF heeft het ongetwijfeld erg gezellig met zichzelf, zichzelf en zichzelf.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eenzijdig spammen is lastig gezellig te noemen
Ik zag hem op Marktplaats staanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoe issie nou bij jou terecht gekomen?
Heb ik eigenlijk een topic gemist? Of hebben we het over de avond ervoor?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een schizofreen is nooit alleen. Dus GF heeft het ongetwijfeld erg gezellig met zichzelf, zichzelf en zichzelf.
Geen idee. Ik mis wel meer topics tegenwoordigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk een topic gemist? Of hebben we het over de avond ervoor?
Ohquote:
Ik ook. Niet dat ik dat ook daadwerkelijk als gemis ervaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee. Ik mis wel meer topics tegenwoordig.
Ik ben bang dat ie samen met de mijne op stap isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:25 schreef Pien85 het volgende:
Dat is wel gezelligquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ie samen met de mijne op stap is.
de jouwe denkt dat het nog steeds carnaval isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ie samen met de mijne op stap is.
Dat is geen schizofrenie maar MPS (Meerdere Persoonlijkheden Syndroom)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een schizofreen is nooit alleen. Dus GF heeft het ongetwijfeld erg gezellig met zichzelf, zichzelf en zichzelf.
Oeh, succes! Hopen dat het meevaltquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:36 schreef friemelaar het volgende:
* friemelaar moet met de auto naar de keuring
Zal wel weer afgekeurd wordenstandaard procedure lijkt wel.
Wel he? Maar ik weet niet oftie bij DM isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is wel gezelligIs die van jou ook bij DM?
Moet je even aan DM vragen, misschien stonden ze wel samen op marktplaats.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel he? Maar ik weet niet oftie bij DM is.
Da zou zomaar kunnen, van de afgelopen 11 dagen ben ik er 9 uit geweestquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
de jouwe denkt dat het nog steeds carnaval is
Volgens mij gebruikte de verkoper een wegwerpmobieltje of zo. Ik kreeg hem na de verkoop niet meer te pakkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
OhHeb je nog een telefoonnummer van de verkoper?
En wat heb je er voor betaald?
Nee, ik ook niet. De tijd dat de KSC te leuk was om te missen ligt ver, ver achter onsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook. Niet dat ik dat ook daadwerkelijk als gemis ervaar.
De gouden vulpen van DM aan het likken?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is wel gezelligIs die van jou ook bij DM?
Er stonden er eerst wel twee op Marktplaatsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet je even aan DM vragen, misschien stonden ze wel samen op marktplaats.
Oh... maar wil je nu een verstopte neus terug voor mijn stem? Want een verstopte neus heb ik ook nog wel ergens liggen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikte de verkoper een wegwerpmobieltje of zo. Ik kreeg hem na de verkoop niet meer te pakken.
Maar ik heb je stem geruild tegen een verstopte neus. Die zat heel stiekem achter de regenpijp, maar was niet van mij.
Dat lijkt me sterk, ik heb mijn tong niet verlorenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
De gouden vulpen van DM aan het likken?
Ik ben blij dat de mijne in goede handen isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er stonden er eerst wel twee op Marktplaats.
Maar volgens de verkoper had hij de ander al verkocht aan iemand die er stemvorken mee wilde gaan testen.
Nee hoor, je kan hem zo gratis afhalenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh... maar wil je nu een verstopte neus terug voor mijn stem? Want een verstopte neus heb ik ook nog wel ergens liggen.
[..]
Afhalen? Net zou je 'm nog opsturenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor, je kan hem zo gratis afhalen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Wok!Is de hele buikgriep pandemie bij jou thuis al weer helemaal geweken?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
iedereen is weer opgeknapt, en ik ben er weer aan ontkomen.
Hij dacht ineens aan een pleziertje voor zijn vulpenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Afhalen? Net zou je 'm nog opsturen
Ik ga het maar een proberen .....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, succes! Hopen dat het meevalt
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij dacht ineens aan een pleziertje voor zijn vulpen...
Jaquote:
Ik bedacht me ineens dat ik je adres helemaal niet hebquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Afhalen? Net zou je 'm nog opsturen
Dat kan ik je wel PMenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedacht me ineens dat ik je adres helemaal niet heb.
dan moet ik om 13:00 even thuis kijken, heb hier geen geluid.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja
Leuk filmpje om de stilte te doorbreken
(geluid aan)
Ja doen, heb 'm zelf gemaakt, of nja, zelf gefilmt en 't geluid er onder gezetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan moet ik om 13:00 even thuis kijken, heb hier geen geluid.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:17 schreef Aarti het volgende:
gooooooooooooooooooooooooooooooooodmorning.
Manliefquote:
je bent speciaal?quote:
Ohjaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Manlief![]()
Rest![]()
[..]
je bent speciaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |