Eenzijdig spammen is lastig gezellig te noemenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, de SC's waar ik ook kom gaat het altijd zo hardMaar ach, als het maar gezellig is toch?
![]()
Hoe issie nou bij jou terecht gekomen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wok.
[..]
Maar ik vind hem zo mooi.
* DaMart doet de stem van Pien in een envelop en belt een koerier.
Ik denk zondag, 3 verkouden kindjes...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Waar (door) ben je hem kwijtgeraakt?
Een schizofreen is nooit alleen. Dus GF heeft het ongetwijfeld erg gezellig met zichzelf, zichzelf en zichzelf.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eenzijdig spammen is lastig gezellig te noemen
Ik zag hem op Marktplaats staanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoe issie nou bij jou terecht gekomen?
Heb ik eigenlijk een topic gemist? Of hebben we het over de avond ervoor?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een schizofreen is nooit alleen. Dus GF heeft het ongetwijfeld erg gezellig met zichzelf, zichzelf en zichzelf.
Geen idee. Ik mis wel meer topics tegenwoordigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk een topic gemist? Of hebben we het over de avond ervoor?
Ohquote:
Ik ook. Niet dat ik dat ook daadwerkelijk als gemis ervaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee. Ik mis wel meer topics tegenwoordig.
Ik ben bang dat ie samen met de mijne op stap isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:25 schreef Pien85 het volgende:
Als iemand mijn stem tegen komt, zou die 'm dan naar huis willen sturen? Ik mis 'm
Dat is wel gezelligquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ie samen met de mijne op stap is.
de jouwe denkt dat het nog steeds carnaval isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ie samen met de mijne op stap is.
Dat is geen schizofrenie maar MPS (Meerdere Persoonlijkheden Syndroom)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een schizofreen is nooit alleen. Dus GF heeft het ongetwijfeld erg gezellig met zichzelf, zichzelf en zichzelf.
Oeh, succes! Hopen dat het meevaltquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:36 schreef friemelaar het volgende:
* friemelaar moet met de auto naar de keuring
Zal wel weer afgekeurd wordenstandaard procedure lijkt wel.
Wel he? Maar ik weet niet oftie bij DM isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is wel gezelligIs die van jou ook bij DM?
Moet je even aan DM vragen, misschien stonden ze wel samen op marktplaats.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel he? Maar ik weet niet oftie bij DM is.
Da zou zomaar kunnen, van de afgelopen 11 dagen ben ik er 9 uit geweestquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
de jouwe denkt dat het nog steeds carnaval is
Volgens mij gebruikte de verkoper een wegwerpmobieltje of zo. Ik kreeg hem na de verkoop niet meer te pakkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
OhHeb je nog een telefoonnummer van de verkoper?
En wat heb je er voor betaald?
Nee, ik ook niet. De tijd dat de KSC te leuk was om te missen ligt ver, ver achter onsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook. Niet dat ik dat ook daadwerkelijk als gemis ervaar.
De gouden vulpen van DM aan het likken?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is wel gezelligIs die van jou ook bij DM?
Er stonden er eerst wel twee op Marktplaatsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet je even aan DM vragen, misschien stonden ze wel samen op marktplaats.
Oh... maar wil je nu een verstopte neus terug voor mijn stem? Want een verstopte neus heb ik ook nog wel ergens liggen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikte de verkoper een wegwerpmobieltje of zo. Ik kreeg hem na de verkoop niet meer te pakken.
Maar ik heb je stem geruild tegen een verstopte neus. Die zat heel stiekem achter de regenpijp, maar was niet van mij.
Dat lijkt me sterk, ik heb mijn tong niet verlorenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
De gouden vulpen van DM aan het likken?
Ik ben blij dat de mijne in goede handen isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er stonden er eerst wel twee op Marktplaats.
Maar volgens de verkoper had hij de ander al verkocht aan iemand die er stemvorken mee wilde gaan testen.
Nee hoor, je kan hem zo gratis afhalenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh... maar wil je nu een verstopte neus terug voor mijn stem? Want een verstopte neus heb ik ook nog wel ergens liggen.
[..]
Afhalen? Net zou je 'm nog opsturenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor, je kan hem zo gratis afhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |