Jij moet slapen, en niet 's nachts postenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Een ding met een zware longontsteking ja
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:48 schreef Chen het volgende:
Halloo, ik probeer mijn nieuw bedachte spel wat te promoten
Zou je haar doen?
hulp aub?
Ik vraag me dan altijd af aan wie je zo'n meisje dan zou geven. Zou je haar niet liever zelf houden?quote:Iemand post een plaatje, van een meisje, waarop de gene die gaat reageren moet zeggen of die haar zou geven of niet.
Ik heb geen haar, dus nee, ik doe mijn haar nooit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:48 schreef Chen het volgende:
Zou je haar doen?
hulp aub?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen haar, dus nee, ik doe mijn haar nooit.
Dat je daar nog verbaasd over bentquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen lieverds!
GF is hard gegaan vannachtHoe is het hier? Iedereen lekker geslapen?
Nou ja, stiekem welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat je daar nog verbaasd over bent.
quote:
Goedemorgen Pien!quote:
GF gaat altijd hard 's nachts. Net als overdag. En tussendoor is hij af en toe even weg, omdat hij zijn eigen spamfapsel moet opdweilen!quote:
Boordevol respectquote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:48 schreef Chen het volgende:
Zou je haar doen?
hulp aub?
Ja, de SC's waar ik ook kom gaat het altijd zo hardquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF gaat altijd hard 's nachts. Net als overdag. En tussendoor is hij af en toe even weg, omdat hij zijn eigen spamfapsel moet opdweilen!.
Ah ja joh, gewoon negerenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Boordevol respectvoor anderen.
Flikker op kutpuber ga in de spiegel kijken
Hai Wok!quote:
wel goedquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Goedemorgen lieffie!
![]()
![]()
Hoe is het?
Wokquote:
Maar ik vind hem zo mooiquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:25 schreef Pien85 het volgende:
Als iemand mijn stem tegen komt, zou die 'm dan naar huis willen sturen? Ik mis 'm
Koffie, lekkerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:26 schreef friemelaar het volgende:
Pien![]()
[..]
wel goed![]()
iemand nog koffie
Waar (door) ben je hem kwijtgeraakt?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:25 schreef Pien85 het volgende:
Als iemand mijn stem tegen komt, zou die 'm dan naar huis willen sturen? Ik mis 'm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |